2 września 2016

Open your eyes

Tytuł jest taki "słodziutki", ale post nie. Znając ll, jak napiszę, że mnie usuną po tym, to tego nie zrobią, a teraz...ale, to ll, po tym można się absolutnie wszystkiego spodziewać.

Nie ma żadnego owijania w bawełnę, i to tylko moja opinia [nie będę miła, uprzedzam], ale ja MAM DOŚĆ. Ludu, serio, ile można? Niby ll nie ma nas gdzieś. Tylko że wszystko wskazuje na to, że jest to takie puste gadanie, bez żadnego pokrycia w działaniu.
Zostałam łaskawie Mistrzynią Projektowania 2016, i co? Nie mam z tego nic. Jedynie szkicowniki i głupi avatar. W dodatku dostałam wiadomość, że nie wybiorą mnie w konkursie On The Beach, ponieważ byłyby hejty. No okej, zgodziłam się. Tylko nie wiedziałam, że teraz zacznie się kompletne olewanie mnie. Mogę sobie robić na flamenco 4 prace, mogę jakimś cudem zająć cały rząd. I, jak ktoś nie wie, przez te dni czekania na wyniki SweetGirl, miałam tak samo jak Cat nadzieję na zwycięstwo, miałam najwięcej głosów. Ale nie ma to jak zmienić zasady. W trakcie konkursu [co z tego, że "informacja nie dotarła"? Nie można było na tych shitowych zasadach przeprowadzić jeszcze tego flamenco, a dopiero nowy konek z nowymi? Ale to ll, ma wszystkich gdzieś. Ja mam serce, wiecie?].
I co? Cisza. Nic. Jak mnie zaliczą, wyjdzie, że chcę skorzystać. A jak zaliczą, dostanę pewnie "Szkołę Rysunku". Wiecie co? Ja nie jestem jakaś wybitna, wiem. Ale to, co jest tam, nawet ja wiem. Taka nagroda byłaby ok, ale w kategorii 6-11. Za coś chyba dostałam to MP, nie? Inni wyróżnieni w MP też raczej umieją to, co w "SR" jest.
W dodatku, ll chyba wykorzysta pomysł z nowymi obrysami. Heh.



To nie ogarniam. Piszę po JAPANstyle na adres ll swój adres zamieszkania, dostaję odpowiedź z innego maila. Tak samo z resztą ~ czego bym nie napisała na ll, zawsze dostawałam odpowiedź z innego adresu. Więc z końcu na niego napisałam, i co się dowiaduję? Hm, który adres jest który, bo już nie ogarniam?
O, a gdzie "Miss Universum"? Tyle zachodu na fejsie ll, tyle "prac na przyszły konkurs Miss Universum", nawet tutorial do tego. A tu co? Nie wiem, ktoś mnie oświeci?
[*] dla interpunkcji w czerwonym tekście.

Co do wyników konkursu ~ ja rozumiem, "wybierajmy innych", ale sorry, ci lepsi mogą czuć się niedoceniani. Serio, na pierwsze czy drugie miejsce należy jednak sobie zasłużyć, a ll zachowuje się jakby miało użytkowników w ciemnej dupie za przeproszeniem.
Chcecie się mnie pozbyć? Już widzę tą odpowiedź, że "nie mamy was gdzieś, wszystko działa bla bla bla". I nie, nie będę tak miła, że powiadomię ll o tym poście. Skoro nas powiadamiają tak a nie inaczej, odwdzięczę się tym samym.

Ja już nie mogę. Miałam w ramach mojego eksperymentu przez pewien czas nie pisać nic o ll, nie kiwać palcem w stronę pomocy im. Ale się nie da stać spokojnie, choć ll chce najwidoczniej, żeby tacy jak ja nie wchodzili im w paradę.

Jak jednak mnie usuną ["nie usuniemy cię", ta jasne ;-;], to ok. Albo będę tu dodawać prace, albo założę nowe konto. Ale pewnie mi IP blokną ;-;

Tak, to jest najprawdziwszy hejt, nazwijcie to jak chcecie, ja już nie mam siły. Potem będę pewnie żałować tego posta, ale co mi tam. Może ll się ogarnie? Skoro drogą pokojową [czyli np. postem z propozycjami zmian, które podobno od 15 sierpnia są wprowadzane....sorry, ale nie widać tego, jedynie Cat została olana w SG. Za takie zmiany, to ja serdecznie dziękuję] nic nie zdziałałam, macie wyczekiwany hejt z mojej strony. Szczery do bólu, jeśli ktoś mnie poprze w komentarzu, będzie mi niezmiernie miło. Jeśli nie - trudno.

Nie ma WBM, nie.

53 komentarze:

  1. EDIT: zapomniałam dodać, że nowy design bloga ll wygląda, jakby go robiła 10-latka, która chciała nawalić jak najwięcej wszystkiego wszędzie, i nie zna się na Bloggerze.

    OdpowiedzUsuń
  2. *Cat podnosi łapkę z tłumu osłupiałych lub nieczułych osób*
    Ja jestem z tobą! To naprawdę denerwuje, takie "obiecanki cacanki". Niby "tak, tak, będzie ok", ale guzik z tym robią i przez to może naprawdę kilka dobrze rysujących osób odejść (Wróćmy do przedszkola! Wtedy będziemy mieli szanse wygrać)
    ~ Cat

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej na studia artystyczne, będziemy dość dobre, że nie będzie to aż tak podejrzane, ale nie wystarczająco, by nie wybrać najlepszych ;-;

      Usuń
    2. Ech... W sumie tak ;-; Dorośnijmy i wróćmy, będzie fer (yhy)

      Usuń
  3. Ale ja nie rozumiem : DLACZEGO VITANY KTÓRA W KATEGORII 6-11 MIAŁA NAJLEPSZĄ PRACĘ ZAJĘŁA W NIEJ 3 MIEJSCE?! A poza tym czy ona naprawdę zalicza się do kategorii 6-11? Bez obrazy dla niej. A w ogóle co oni sobie myślą?! Czemu Wy macie uszanować że małe dzieci się czegoś boją? Czemu w takim razie małe dzieci nie mogą uszanować że Wy lubicie takie rzeczy rysować?! Czy poza paroma osobami które regularnie wchodzą na LL jest jeszcze ktoś kto używa tego czegoś co zwie się mózg?!

    Pozdrawiam
    ~olgiteł

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nietolerancja nietolerancji ;-; ehh...ll to już stan umysłu ;-;

      Usuń
  4. Hm...Cała sprawa jest faktycznie dziwna.Nie wiem jak inni,ale ja lubię rysować krwawe rzeczy.Nie lepiej oddzielić młodszych od starszych niż odwrotnie?
    To,że nie zajęłaś miejsca w konkursie też jest chamskie...Podobały mi się Twoje prace a to,że był najlepiej ocenione to tym bardziej wskazywało na wygraną...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. LLTeens było genialnym pomysłem, ale oczywiście musieli to połączyć ;-; nie wiem, ja nie ogarniam konkursów. Jury niby jest, a serio to nie znamy nawet jego składu [jak ktoś zna, to niech mnie oświeci], wydaje się wyimaginowane ;-;
      Nie wygram, jak coś to dadzą mi SR, tak jak Cat za SG...nie wiem, może serio nie umiemy rysować, i potrzebujemy aż SR?

      Usuń
  5. *Marcel ciągnąć Maskiego za rękę i idąc w stronę Ninu* Ja i Masky propsujemy cię na całej linii!Mamy nadzieje że LL się ogarnie.
    ~Marcel Dobrodziej~

    OdpowiedzUsuń
  6. Jezu, przykro mi, że nic nie zajęłaś, Nin. Bardzo się starałaś, tyle dałaś prac i wgl, a oni to olali sikiem parabolicznym. I "przecież jest wszystko cacy" ;_; To się robi już męczące... I irytujące ;-; Strona się wali, to nie ma sensu... ;-; Jeszcze raz, bardzo mi Ciebie szkoda... :( Jeśli będziesz potrzebować, stanę za Tobą, poprę Cię.

    CRL... Padam na twarz z tego wszystkiego ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki...
      Ehh, chcesz pomóc, to "tak, tak, oczywiście", a serio to mają mnie głębiej niż resztę ;-;

      I już słyszę te "nikt nie ma Cię gdzieś", ta jasne, powiedzcie to wszystkim, którzy mnie niszczą ;-;

      Usuń
    2. Ja tak samo :/ A poza tym to przypomina nasz współczesny świat : żyjemy sobie spokojnie, ale w innych krajach na świecie, za naszymi plecami jest wojna, ale my się tym nie przejmujemy :/
      A przynajmniej mniej więcej tak to wygląda.

      ~Olgiteł

      Usuń
  7. To zdecydowanie zły ruch ze strony Lilla Lou - dałaś CZTERY PRACE, które miały CZTERY PIERWSZE MIEJSCA, a nie zajęłaś żadnego. To wręcz śmieszne, że dorosłe osoby dają się zaszantażować małym dzieciom, które nie potrafią się pogodzić, że któś robi coś lepiej od nich. Jednakże mam dość waszego (serio, czy wszyscy stali się ostatnio tacy pretensjonalni?) nastawienia - Lilla Lou nic nie zmienia i jest źle... Teraz chcą coś zmienić i nadal źle. Wszyscy mamy prawo i powody narzekać, ponieważ LL ma wiele wad i w wielu sytuacjach nie ma racji, mimo to nie ma sensu antagonizować ich na siłę. Zamiast pogłębiać ten konflikt, który (jak wgl to się stało?) stawia urzytkowników i administrację po dwóch stronach barykady, może zaczniemy pracować razem? Propozycje zmian udowadniają, że najwyraźniej się da... I ostatnia rzecz. Nie chcę cię obrazić Nin i rzeczywiście dostajesz od Lilla Lou dużo, dużo gówna, jednakże sposób w jaki obrazujesz zarówno siebie jak i ich jest niekorzystny dla obu stron - nie jesteś męczennicą, która sprzeciwia się jakiemuś złu totalnemu. Chcę cię tylko ostrzec, że sposób, w jaki chcesz osiągnąć swoją wizję sprawiedliwości na tej stronie nie zadziała. Lol, jak widzisz, nadal jestem wkurzona XD W każdym razie nie mam zamiaru podlizywać się nikomu - ani Lilla Lou, ani tobie, ani nikomu innemu. Takie jest moje zdanie, no i cóż, jak dla mnie większość ostaniej dramy na stronie LL jest niepotrzebna i wręcz absurdalna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem ;-;
      Te problemy są od pewnego czasu, ale jakoś na wakacjach coś się psuje jeszcze bardziej, eh...
      Chodzi o to jak to zmienia - mogli napisać, pomyśleć. Podałam propozycje zmian, to wyszli z takim numerem...sorry, mam pewne granice ;-;
      Jakoś wcześniejsze pokojowe próby nie działały, więc PO PEWNYM CZASIE postanowiłam dodać coś takiego, żeby próbować różnych sposobów ;-; Ale "dzieci nic nie wiedzą"

      Usuń
    2. Zgadzam się z Ay
      MWerka

      Usuń
  8. Po prostu brak mi już słów. Nie mam wogóle nic do dodania.
    I oczywiście jestem z Tobą.

    ~ Ashida

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eh ;-; ja nie mam siły, i nie ogarniam po prostu, jak w ogóle tak można...

      Usuń
  9. Mam prawie 11 lat i widok takich krwawych rysunków mnie nie przeraża. Rozumiem jakby ktoś dawał tu zdjęcia krwawych ( prawdziwych) ludzi, ale to tylko rysunki. Skoro ktoś ma właśnie taki czarny charakter, kręci go styl gotycki itd.to po co opuszczać właśnie tą stronę z powodu jakiś małolatów. No, ale wiadomo nic nie będzie idealne ...
    ~whiteunicorn

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie wiele rysunków wcale nie takich krwawych przeraża bardziej niż np. praca z odciętą głową...a niestety, osoby rysujące krew często nie umieją jej dobrze przedstawić, przez co prace wcale nie są straszne ;-;
      A jak ktoś liczył na same tęcze, kwiatuszki, pacyfki i sweet wszędzie, to się grubo mylił. Chyba nie bez powodu ll ma kategorię 17+...

      Usuń
    2. Moim zdaniem to przez Isana Uma (czy coś w tym stylu) ,bo ona napisała coś pod pracą creepy fana ;-;
      MWerka

      Usuń
    3. Pewnie częściowo tak, ale ll znając życie walnie tekstem w stylu "od dawna mieliśmy to zrobić" czy coś takiego ;-;

      Usuń
  10. Tworzenie nowej strony "fantasy" jest bezsęsowne.. Znowu będą się czepiać, że jest więcej młodszych osób tak jak w przypadku ferosh.. Było nie łączyć LLT ze "zwykłym" LL ;-; Starsze osoby dodawałyby "krwawe" prace na LLT, a młodsze zostałyby na LL. Od tego się wszystko zaczęło.. Co do prac nin.. Widać to jak czarno na białym, że nie zostały nagrodzone z premedytacją. Tak jak pisałam pod wynikami Flamenco - Są staranne i pomysłowe! Więc czemu nie zostały wybrane..?

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie zostały nagrodzone ["nie uzyskały wystarczającej liczby punktów", "jury stara się wybierać nowe osoby", "dostałabyś masę hejtu za wygraną", no, ll, który tekst tym razem?] pewnie dlatego, że "zostałaś MP to się odwal" [pozdro, autorko tekstu], "wchodzisz nam w paradę" czy coś takiego...ale to ll, jakieś słodziutkie wyjaśnienie walną albo usuną wszystkie komentarze, które im się nie podobają. Tak jest przecież najłatwiej, wszystko "cacy i super, kochajmy się wszyscy i rysujmy sobie dedyki" ;-;
    Ja osobiście konta na LLT nigdy nie miałam, a z każdym dniem coraz bardziej żałuję...oddzielenie młodszych od starszych było wspaniałe, tylko "ja mam rocznikowo 12 lat, więc mogę być na teens, ale ciągle mam 11, więc mogę być też na zwykłym"...eh.
    Mogliby zrobić coś takiego, jak zaznaczenie od jakiego wieku ludzie mogą daną pracę oglądać...a wgl przypomniało mi się, był konek halloween, gdzie były chyba "krwawe" prace, i nikomu to nie wadziło. Ale chwila, [tak, biorę to do siebie] wtedy mnie nie było, i nie dodawałam tego co teraz. Heh, wszystkim zawadzam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lel, zapomniałam że można odpowiadać ;-; eh...

      Usuń
  12. ja tez nic nie wygrałam w żadnym konkursie i wiesz co? uważam, że to strasznie niesprawiedliwe. w sensie to że masz taki ból dupy. Bo na taki ból dupy to nie pomoże już żaden lek.
    Jeśli tyyyyyyle rzeczy ci przeszkadza w LL, zabierz swoją mafię i wypad na Top Model albo gdzie tam cię poniosą te lawiny gówna, które z siebie wylewasz. może w końcu będzie normalna atmosfera i nie będzie masowych wjazdów na ludzi za to, że istnieją...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam wiele lat na TM, na ll przeniosłam się, jak na TM [masło maślane ;-;] mało ludzi zaczęło wchodzić.
      Wiesz, ja, jak każdy człowiek, mam pewne granice. Nie będę wiecznie dać sobą pomiatać, łykać tego "nie mamy was gdzieś".
      Tobie radziłabym zainwestować w lekcje wypowiadania się. Każde zdanie rozpoczynamy z wielkiej litery, o innych rzeczach nawet nie wspomnę...

      Usuń
    2. Meh
      Jeszcze ci się hejtowanie nie znudziło?
      Weź się lepiej ogarnij, bo na widok twojego komentarza na wymioty mi się zbiera.. A nie chcę mieć przez raka popsutego weekendu.
      Poza tym to nie Nina popsuła atmosferę, tylko nasi kochani admini i moderatorzy nie znający podstaw interpunkcji, olewający użytkowników, wybierający niesprawiedliwie w konkursach i robiących wszystko żeby wywalić starszych z portalu.
      A jak ty chcesz pohejcić to idź do Nanami Chrzan. U niej jest atmosfera IDEALNA dla ciebie moja droga ^^

      Usuń
    3. ...i znowu, dzięki komentarzowi, w którym nie jest poparta niczym opinia, zdobędę komentarzy pełno ;-; więc...no, dziękuję Ci, kimkolwiek jesteś.

      Usuń
    4. Nie ma za co.
      Ja po prostu nie rozumiem, dlaczego dzieci w wieku gimnazjalnym i powyżej siedzą na portalu ewidentnie przeznaczonym GŁÓWNIE dla o wiele młodszych dziewczynek, a potem się dziwią, że administracja więcej uwagi poświęca tym młodszym i do nich próbuje dostosowywać stronę. Jest coś takiego jak Ferosh. I będzie nowa strona. Idźcie się tam lansić, gdzie macie ludzi na swoim poziomie.
      Chociaż nie, chyba jednak rozumiem... Po prostu chcecie się czuć lepsze niż biedne dziewczynki z zerówki, które przy was nie mają szans na wygranie jakiegokolwiek konkursu. Dowartościowujecie się kosztem małych dzieci. Bardzo, bardzo serdeczne gratulacje. Typowa gimbaza. Nie dziwię się, że administracja (według was) robi wszystko, by się pozbyć starszych, skoro prezentujecie taki poziom.

      Usuń
    5. Skarbie, ll to marka dla "młodych", nie "małych". Są kategorie wiekowe - przepraszam, czy według Ciebie np. ja rywalizuję w jednej kategorii z jakimiś 10-latkami? Chyba nie.
      Rozumiem poświęcanie im uwagi, ale nie kompletne olewanie osób 14 wzwyż, bo to już jest kompletnie bez sensu, skoro jest kategoria nawet dla ludu +17. Może nie każdemu podoba się rysunek żurnalowy, czy ogólnie [jak dla mnie] nienaturalnie wyglądające szkice ferosh?
      I co z pracownikami ll, tworzącymi SR? Oni przecież rysują w ll, więc idąc Twoim tokiem rozumowania, powinni zostawić dzieci same sobie.
      Gimbaza. No, brawo, wiesz gdzie chodzę...i to pewnie moja wina, że nie jestem młodsza. Sorry, chętnie bym sobie odjęła kilka lat, ale niestety, nie mam takiej możliwości. Ciekawi mnie za to, gdzie Ty chodzisz...

      Usuń
    6. Zaraz powie że do liceum pewnie

      Usuń
    7. Heh, Czyli jest za stara na ll. I czepia się mnie, że to ja jestem za stara na ll. Fuck logic na poziomie ;-; [tak, jestem wkurzona ;-;]

      Usuń
  13. Nie chodzę już do szkoły. Dawno. I nie robię prac na LL.
    Pracownicy, pusta pałko, robią te prace po to, by dzieci czegoś nauczyć. Czy Twój mózg tego nie ogarnia? Widzisz żeby Maltynka czy którakolwiek autorka rysunków z SR brała udział w konkursach?
    Nie, nie jest to Twoja wina, że jesteś młodsza. Twoją winą natomiast jest to, że nie potrafisz przymknąć oka na DZIECI i dać im się popisać, bo ty musisz być w centrum uwagi i nigdy nie możesz zostać pominięta. Sorry, maleństwo, ale nie szantażem i płaczem nie dostaniesz tego, czego chcesz.
    A zanim mnie oskarżysz, że cisnę po Twoim wieku, nie cisnę po nim. Cisnę po tym, jaki wiek prezentujesz. Twój tok rozumowania zajeżdża ostro gimbazą. Jeśli jesteś starsza niż gimnazjum, to współczuję, bo w takim razie zatrzymałaś się w rozwoju psychicznym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisałam, że jestem z gimnazjum. Umiesz czytać ze zrozumieniem, nie?
      Czyli co, wiele starszych osób, podziwianych przez młodszych, ma odejść, bo "to strona dla dzieci"? Czekaj, 14-15 latki to dzieci, które startują w konkursach? Przypominam, jestem w kategorii 14+, gdzie jest tzw. młodzież. Czy ja chcę nagrody np. w 6-11? 12-14? Nope.
      Niestety, mój rozwój psychiczny jest w normie. O Twój jednak się martwię...

      Usuń
    2. Hm, skoro już nie chodzisz do szkoły, ani nie publikujesz nic, to po co wtrącasz się w sprawy pomiędzy użytkownikami a administracją?
      A może jesteś jakimś adminem, co?
      Poza tym, ludzie starsi nie wyrażają się w taki sposób. 'Pusta pałko' to możesz powiedzieć sobie do kogoś innego, ale nie do osoby młodszej. Ty najwyraźniej nie wiesz co się tu konkretnie dzieje, nie wiesz że nawet dzieciom przeszkadzają te zmiany. Więc proszę, najlepiej idź sobie gdzie indziej, bo twoje słownictwo jest po prostu niczym jakiejś wypindrzonej dwunastolatki, która uważa się za dorosłą. Widocznie elokwencji ciebie w szkole nie nauczyli, a powinni.

      Usuń
    3. Jedynym błędem administracji z tego co widzę było w ogóle dodanie kategorii wiekowych wyższych niż podstawówka...
      Jezu, dobra, nie odchodź, siedź sobie i zbieraj laury i szósteczki od dzieci, skoro to cię jara. Startuj sobie w konkursach i czuj się zajebista. Ale nie oczekuj, że w każdym konkursie dostaniesz jakieś miejsce tylko dlatego, że odstajesz poziomem od innych. Chodzisz do szkoły, tak? Masz w klasie jakąś osobę, która jest bardzo mądra i świetnie się uczy? Pewnie masz albo znasz kogoś, kto ma. Wiesz, co z takimi osobami robi nauczyciel na lekcjach? Omija je. On WIE, że ta osoba tam jest i WIE, że jest bardzo mądra, ale nie zapyta jej, bo inni też potrafią.
      Świat to nie jest twoja scena, "skarbie". Nie wszyscy mają obowiązek cię podziwiać, nawet jeśli mają do tego podstawy. Ja osobiście gdybym była w jury i znała cię osobiście, olałabym cię w każdym konkursie ciepłym moczem z dużej wysokości tylko i wyłącznie przez to, jaki masz charakter. Jesteś zwyczajnie zapatrzoną w siebie, mściwą i pasywnie-agresywną gówniarą z bardzo kruchym ego, które wiecznie trzeba głaskać. Widocznie administracja zdała sobie z tego sprawę i zaprzestała tego głaskania.
      Skoro jesteś taka mądra i wspaniała, a przy tym tak niedoceniana, to powinnaś prędzej czy później wpaść na pomysł, że ej, może jednak powinnam poszukać sobie miejsca, gdzie będą ludzie na moim poziomie i będą mnie bardziej lubić. Nie? Zły pomysł? To siedź, uparty ośle, i znoś te hejty.
      Pamiętaj tylko, że kiedyś ci się to wszystko znudzi, pójdziesz sobie i w końcu wszyscy o tobie zapomną.
      Tyle ode mnie, idę stąd, zanim dostanę raka.

      Usuń
    4. Popłakałam się. Ze śmiechu.

      Usuń
    5. Co, już idziesz? Kurde, a tak śmiesznie było...

      Usuń
    6. Dużo mnie ominęło,widzę ;-;
      Ja też ryczę ze śmiechu.Osoba ta, dawno skończyła szkołę ,bo do drugiej podstawówki nie zdała.
      ~Beatka

      Usuń
  14. Rakiem mi tu jedzie i to nie tym zodiakowym...Jestem ciekawa drogi anonimie czy sama wiesz jak sytuacja na tym portalu wygląda...;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Anonim" to najprawdopodobniej jeden z pracowników ll, który "jak coś to nic nie pisał", ale serio chce sobie mnie pohejtować, bo ma mnie już dość.

      Usuń
    2. Nie jestem adminką i nie mam konta na ll. A administracja też nie jest idealna, bo ja też uważam, że mogłaby sobie o wiele lepiej radzić z tym, co się dzieje i w bardziej uprzejmy sposób zwracać do użytkowników.

      Usuń
    3. ...to co ty tu robisz? Nudzi Ci się?

      Usuń
  15. Właśnie, lepiej weź się zajmij czymś pożytecznym, anonimie. Inaczej faktycznie "zarazisz się tym rakiem" ...

    OdpowiedzUsuń
  16. No ludu... serio? Jak człowiek to czyta to może się na prawdę załamać. Nie mam nawet sił czytać tego do końca bo znów LL i o jego niesprawiedliwościach. Jestem już tym zmęczona i na pewno nie tylko ja. -,-

    Do całej ekipy LL, jeśli to czytacie, ogarnijcie się w końcu! Ręce opadają kiedy się patrzy na to co robicie. Nowa strona niczego nie załatwi, a z pewnością przysporzy jeszcze więcej problemów. Ale i tak róbta sobie co chceta.

    Tradycyjnie, niesprawiedliwe wyniki. W tym momencie to normalnie płaczę. Nie mogę nawet na nie patrzeć. Jeśli kogoś urażę, to sory, ale to jest moje zdanie. W kategorii 6-11, moim zdaniem i widzę że nie tylko ja tak uważam, Vix powinna zająć 1 czy 2 miejsce. Przepraszam bardzo, ale gdzie Kreative Lilla ma tło ( bez urazy ) ? Te z tłem bardziej powinny być brane pod uwagę. W końcu wyraźnie ( podkreślone i na czerwono ) było napisane, że prace z tłem będą dodatkowo punktowane. Jak wy, za przeproszeniem, do cholery to punktujecie, ja się pytam?! W kat. 12-14 to samo. Moim zdaniem salaja1 i sweet_girl powinny zająć pierwsze miejsca. Dalej już nie mówię bo zaczną się hejty, które mam głęboko gdzieś. Co do ciebie Nin, powinnaś dostać przynajmniej to j***** wyróżnienie. No kurde. Teraz to normalnie śmiać mi się chce. Zajęłaś cztery pierwsze miejsca i nic nie zajęłaś? Po prostu gratki dla jury. Rozumiem, że chcecie wybierać nowe osoby, ale oni powinni sobie na to zasłużyć. Może zróbcie tak, że osoby które zajęły jakieś miejsca w jednym nie mogą zająć w następnym, ale nie odsuwajcie ich w agresywny sposób. Wtedy inni też bedą mieli jakieś szanse i nie będzie gadek typu " ona wygrywa co miesiąc ". Ale jury powinno wybierać sprawiedliwie. Może mi ktoś powiedzieć kto wogóle w nim jest?

    Krwawe prace... Yyy... no hello, pobudka. A co to było na Halloween? A może ja tylko wyśniłam sb tą całą krew, która się tam pojawiła... -,-

    Hejterzy... Jaki byłby świat bez hejterów? ( śmiech ) Pewnie nudno by było... Pozdro dla cb dziewczynko/ chłopcze bez imienia. Nie mówili ci jak masz na imię, że nie umiesz się podpisać? Powiem ci coś. Na pewno jestem starsza od ciebie i Nina z pewnością również, więc może więcej szacunku do starszych? Do szkoły nie chodzisz? Jeśli nie, to wyjaśnia twoją pisownię.

    Byłam miła do tej pory. Patrzyłam jak LL się rozwija, ale teraz widzę ,że tylko i wyłącznie upada. To wszystko co miałam do powiedzenia.

    ~ na maksa wkurzona jak i zmęczona zarazem Sierra

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podpisuję się pod tym obiema rękami i nogami. Jestem na tej stronie od niedawna, i szczerze, nie liczyłam na jakieś cudo, ale miałam nadzieję, że będzie fajniej. Milej. Że administracja będzie bardziej ogarnięta, współpracująca z użytkownikami. Mam niestety wrażenie, że admini i moderatorzy odbierają nawet najdelikatniej zasugerowaną zmianę jako niesamowitą obrazę.

      Też chcę poznać skład jury. Rozumiem, że decyzje wielu osób są bardziej sprawiedliwe, więcej punktów widzenia, ale wypada przedstawić [jak to przeważnie jest w innych konkursach] jego skład użytkownikom, żeby wiedzieli, z kim mają do czynienia.
      Nie będę już nawet moich "osiągnięć" komentować [serio, "masz MP to się odwal"].

      Co do tego hejtu...
      Ja jednego nie ogarniam: skoro ta osoba ani nie rysuje dla ll, ani nie jest w administracji, to...czemu się TERAZ wtrąca?
      No chyba, że to jakiś nie wiadomo jak wysoko postawiony osobnik ;-;

      No, halloween...heh. Wtedy wolno.

      Usuń
    2. No właśnie. Też mnie to interesuje, dlaczego ta osoba się wtrąca? Odpowiesz Anonimie?

      Heh... masz już 48 komentarzy... Hejterzy się przydają... xd

      Usuń
    3. To nie hejter...To dziewczynka,która nie zdała do drugiej klasy i zamiast powatrzać używa słownictwa,którego brat uczył ją dwa miesiące
      ~Choco

      Usuń
  17. Masz mój łuk. ~Chomik

    OdpowiedzUsuń
  18. Żałość człowieka ujmuje... Płakać, czy się śmiać? Heh... Nikt i nic tego nie ogarnie ;-;. NINUŚ, JESTEM Z TOBĄ!!! Starałam się być miłą, ale chyba trza z tym skończyć .___.. Chociaż w sumie teraz powinnam ich nosić na rękach, ale ludzie, no!!! CO WY DO JASNEJ CIASNEJ ROBICIE Z LL ;-;

    A tak propos tego hejtu... Nie myślałyście, że to może być jakiś animator xDD ?

    E B).. Robimy protest ??

    ~ salaja1

    OdpowiedzUsuń

♦ jeśli odpowiadasz na czyjś komentarz, korzystaj z opcji "Odpowiedz", znajdującej się pod każdym komentarzem
♦ jeśli komentujesz jako Anonim, pamiętaj, żeby się podpisać [wystarczy mi nawet jedna literka]
♦ hejty - przeważnie je zostawiam, czasami zdarzy mi się odpowiedzieć
♦ szanuję konstruktywną krytykę, a nie zwyczajny hejt
♦ ostateczna decyzja, czy dany komentarz zostanie opublikowany, należy do mnie
♦ wulgaryzmy [akceptuję tylko te w obcym języku, np. angielski, niemiecki] - jeden/dwa ~ ok, co drugie słowo wymagające cenzury ~ niestety, albo użyjesz magii gwiazdek lub innych słów, inaczej komentarz raczej się nie pojawi
♦ "Super blog, wpadnij do mnie " - niestety, takich komentarzy nie publikuję