20 września 2016

Ostrzeżenia, maile, po prostu "Mad weź się odwal!"

Heh. Wiedziałam, że ta "cudowna chwila" kiedyś nadejdzie [lel, aż mam dreszcze].
Otrzymałam wiele nowych informacji o ll, i zamierzam je teraz upublicznić. Przecież, jak samo ll uznało, mój blog "zawiera treści naruszające dobre imię LillaLou", dlatego mogę pisać o czym mi się żywnie podoba, i pewnie i tak admini i wszyscy z ll będą mieli mnie głęboko gdzieś. [a, takie info...nie zdziwcie się, jak mi usuną konto, ale przyjmę to jako potwierdzenie, że jednak mam rację]

To jest mój wpis na forum ll, pod tematem, którego nazwę widzicie powyżej. Pomyślałam, że skoro jest taki temat, to czemu by się nie wypowiedzieć?
Dostałam w odpowiedzi taki tekst. No ok, tylko że "kontakt" w znaczeniu nie ukrywania tylu rzeczy, po prostu większej sympatii do użytkowników...
A to wiadomość na forum ll.
Okej, czyli gif z kreskówki dla dzieci jest nie okej. Warto wiedzieć. Pewnie wstawianie prac z SU teraz będzie karalne ;-;
To kolejne ostrzeżenie, tym razem na forum ferosh.
Chodziło o post pod tematem "Reklama blogów o rysunkach", którego treść to mniej więcej "<link do chrysi>Może nie do końca o rysunkach, ale jak się troszkę poszpera, to posty o pracach tam są". Ludu, żebym ja tam napisała nie wiadomo co...ale widzicie, jestem na czarnej liście ll. Lel, czuję się jakby to był komplement prawie ^^
Tutaj, jak wygląda "mój" post teraz ;-;
Okej, popełniłam błąd, i sprawdziłam zawartość zakładki "moje posty" na forum ferosh, i nie było tam nic, więc odpisałam tak:
Swoją drogą, skoro chrysi narusza dobre imię, o fajnie, wracajmy do komuny, może mnie do łagru za to ześlą?

Mail z mojego fejkowego konta [a co mi tam].
Nie, nie pisałam z normalnego, specjalnie.
I tak, po paru dniach otrzymałam wreszcie odpowiedź [jest dość długa, więc będzie tekst, nie screen, i będę moje komentarze dodawać niebieskimi literami, trza to jakoś oddzielić, nie?]

Witam również.

Ton Twojego maila pozostawia wiele do życzenia, ale to dobrze Uuu, nieźle. Nie ma sensu na nieszczerą życzliwość. W takim razie ja również nie będę słodzić. Uprzejmość i nasze starania, by Wam dogodzić, najwyraźniej nie są doceniane.
Administracja przez długi czas czuła się zastraszona przez pewne indywidua Lel, awansik społeczny? Z jakiej to okazji? przebywające na LL, których nie wymienię z imienia i nazwiska, ale chyba i tak wiemy, o kogo chodzi O MNIEEEEEEE. Dokładano wszelkich starań, żeby główna sprawczyni owego zastraszania poczuła się usatysfakcjonowana ...czy ja coś przespałam? Nie wiem, te wszystkie absurdalne plany ll miały mnie usatysfakcjonować? A, pewnie dostałam MP z litości, wiedziałam, że Cat bardziej zasługuje...i spuściła z tonu, jednak najwyraźniej jest to przysłowiowy pies gryzący rękę Psy, ble ;-;, która go karmi, bo z czasem rościła sobie jeszcze większe przywileje i pozwalała sobie na coraz to więcej, nas jako firmę mieszając przy tym z błotem Jak mnie traktujecie, tak się odwdzięczę, nie będę wiecznie słodzić, stawiam raczej na szczerość. Jeśli ten mail zostanie upubliczniony, a jestem pewna, że w jakimś stopniu Wolę w całości, wtedy nie ma niedociągnięć i domysłów zostanie, niech i to, co poniżej, zostanie przyjęte do wiadomości:
Administracja ma dosyć narażania firmy na złe imię A ja mam dość traktowania jak śmiecia, po części robię wam nieumyślną reklamę takimi postami, poświęcam kredki i czas na rysowanie w ll, i robiłam to dla przyjemności, ale teraz dołuje mnie to niesamowicie, a użytkowników na nieprzyjazną atmosferę i nagonki ze strony osób, które uważają się na LL za wpływowe A to jest akurat ciekawe. Jakbym miała jakikolwiek wpływ na ll, to ta strona by nieco inaczej wyglądała, ale jest jak jest, więc...;-;. Takie osoby nie są nam potrzebne i skoro nie udało się im dogodzić, stwarzają problem. Problem zostanie usunięty. Tak, usunięty. Dlaczego? Nie dlatego, że jesteśmy "tchórzami", jak już raczyła nas publicznie nazwać jedna z takich osób. Zostanie usunięty dlatego, że jad węża należy usunąć z rany, żeby uniknąć śmierci lub większego uszczerbku na zdrowiu "I wykrzyczała te słowa, jadem ociekające - nie miałem nic w obronie, odpowiedzi na jej oczy gniewem płonące" sorry, nie mogłam się powstrzymać, strasznie poetycko to wszystko ujęte ;-;.
Już wyjaśniam, w jaki sposób przebiega usuwanie. Otóż najpierw trzeba będzie pozbyć się osób zatruwających naszą firmę lokalnie, czyli poprzez zablokowanie kont. Następnie, jeśli dowiemy się o działaniach poza Lilla Lou, mających na celu zaszkodzenie naszej firmie, zostaną podjęte czynności prawne I tak będę robić swoje, mam za dużo [no nie ukrywajmy tego ;-;] poparcia i kont na przeróżnych portalach, także ten ;-;. O czym zresztą jest również wzmianka w regulaminie, który wszyscy użytkownicy podczas rejestracji zaakceptowali:

"3. Niedopuszczalne są działania mogące w szczególności utrudniać lub destabilizować działanie Portalu lub narazić Portal na utratę renomy lub dobrego imienia Ale...ll samo się naraziło, ja próbowałam pomóc, dało to tyle co nic, więc przeszłam na inną strategię, logiczne to było ;-; jak pokojowo nic nie zdziałałam, pozostało mi spróbować innych kroków, bardziej...drastycznych. W przypadku stwierdzenia przez LL, że Użytkownik dopuszcza się takich działań, LL może niezwłocznie zablokować lub usunąć jego Konto Ja się pytam - JAKIM CUDEM JESZCZE MAM KONTO? No, chyba że jakoś jestem ll potrzebna ;-;. Działania Użytkownika polegające na próbie destabilizacji Serwisu mogą być również uznane za przestępstwo, w szczególności w rozumieniu przepisów kodeksu karnego."

Z mojej strony mogę poradzić tylko tyle, że jeśli zaistnieje jakiś problem z tym lub innym podpunktem regulaminu, jedyną możliwą opcją jest zrezygnowanie z korzystania z portalu, ponieważ regulamin NIE ulegnie zmianie. A skoro korzystanie z portalu jest jednoznaczne ze znajomością i akceptacją regulaminu, to w przypadku niezadowolenia z jednego i/lub drugiego trzeba po prostu poszukać sobie innego miejsca.
Administracja spędza ciężkie godziny na pracy nad tym, by dodawać nowe atrakcje, wprowadzać ciekawe zmiany i urozmaicać korzystanie z portalu. Zapewniam, że jest wiele osób, które to doceniają i do nich właśnie kierujemy nasze wysiłki. Nie jesteśmy wielką drużyną z nieskończonymi zasobami, więc nie możemy dogodzić każdemu. Mnie również jest z tego powodu bardzo przykro.

Odpowiem teraz na kilka Twoich pytań i argumentów. Dla ułatwienia i czytelności, zrobię to w punktach.
1. Dodanie Maltynki do naszego zespołu uważamy za sukces. Widzimy prace dodawane z dedykacjami dla niej Przepraszam, to te dziesiątki prac dla mnie jest czym?, powodzenie jakim cieszą się jej regularne spotkania Art Academy oraz przyjazny kontakt, jaki utrzymuje z coraz to nowymi użytkownikami To, jakie mam poparcie, jest niczym, kminię już.
2. W kwestii starszych osób przebywających na Lilla Lou, pragnę zaznaczyć, że kiedyś podjęto już próby podzielenia użytkowników na starszych i młodszych poprzez Lilla Lou Teens. Pomysł ten okazał się nieudany ...bo młodsi przechodzili za szybko na Teens, co poskutkowało połączeniem obu portali. Jednak widzimy, że to starsze użytkowniczki Lilla Lou są w dużej mierze odpowiedzialne za nieprzyjemną atmosferę i zażalenia, więc ponownie chcemy utworzyć dla nich oddzielną platformę działającą na zasadach lepiej dostosowanych do ich potrzeb. Tą platformą będzie Elfrix. Dlaczego niektórzy użytkownicy, w tym również Ty, tak uparcie widzicie to jako wyganianie Was z Lilla Lou, zamiast jako próbę stworzenia czegoś nowego specjalnie dla Was A może my chcemy ll, a nie czegoś nowego? Zbudowanie Elfrix od podstaw kosztuje nas dużo wysiłku i czasu, więc gdybyśmy chcieli się Was naprawdę pozbyć, czy też Was wygonić, po prostu pousuwalibyśmy konta. Byłoby o wiele prościej. Zamiast tego tworzymy dla Was coś zupełnie nowego i mamy szczerą nadzieję, że Wam się spodoba, ponieważ kierujemy się w całym procesie twórczym właśnie Waszymi zażaleniami i potrzebami. Mam nadzieję, że to być może rzuci trochę inne światło na sytuację. Natomiast jeśli Elfrix (kiedy już powstanie i zobaczycie, na co właściwie już teraz narzekacie) również okaże się dla Was nieodpowiedni, obawiam się że Lilla Lou jako całość po prostu nigdy nie sprosta Waszym wyrafinowanym wymaganiom i należy się z nami pożegnać.
3. Prośby o ujawnienie składu jury nie są brane pod uwagę, ponieważ chcemy uchronić te osoby przed możliwymi (i jak najbardziej prawdopodobnymi) próbami nękania ze strony niezadowolonych użytkowniczek A, jedno kosztem drugiego. Nazywajcie to sobie, jak Wam się spodoba. Nasze jury wybiera sprawiedliwie [sarkazm mi tu wyczuć], a osoba, która w poprzednim konkursie nie została wzięta pod uwagę, dopuściła się łamania regulaminu JEEEEEEEEEEEEEJ, ALE MI MIŁO, jest odpowiedzialna za szkody dla dobrego imienia firmy oraz toksyczną atmosferę wśród użytkowników. Administracja nie czuje się w obowiązku nagradzać jej za nic Bardzo mi miło, że niniejszym ll powiedziało prosto z mostu, że mam spier***** ze strony, bo i tak nic już nie wygram. A, jako taka ciekawostka...ja zawsze otrzymywałam za konkursy [MP nie liczę] tylko jeden szkicownik...dla mnie to było normalne, myślałam, że tak jest zawsze, jednak poznałam inne użytkowniczki, i dowiedziałam się od nich, że zwykle oprócz szkicownika jest coś w stylu naklejek, wkładów do segregatora...to było celowe zagranie, ll?.
4. Jeśli chodzi o krwawe prace i ich ewentualne usuwanie, administracja nie podjęła jeszcze oficjalnej decyzji, a kiedy ją podejmiemy (najprawdopodobniej stanie się to wtedy, kiedy Elfrix nabierze już bardziej solidnego kształtu), zostanie ona ogłoszona publicznie, a potem wcielona w życie bez względu na ewentualne zażalenia Okej, olejmy użytkowników, przecież jesteśmy ll, panujemy nad wszystkimi!.

Mam nadzieję, że taki poziom intelektualny wypowiedzi Tobie oraz innym użytkowniczkom będzie odpowiadał bardziej. Na koniec pozwolę sobie zacytować kilka podpunktów regulaminu, na który wszystkie się zgodziłyście, a które administracja ma prawo uważać za wielokrotnie łamane:

"4. Zawierając Umowę z LL, Użytkownik zobowiązuje się w szczególności do:
a) powstrzymywania się od jakichkolwiek działań mogących utrudnić lub zakłócić funkcjonowanie Portalu oraz od korzystania z Usług Serwisu w sposób uciążliwy dla innych Użytkowników;
b) przestrzegania autorskich praw majątkowych oraz praw wynikających z rejestracji wynalazków, patentów, znaków towarowych, wzorów użytkowych i przemysłowych LL oraz innych podmiotów;
c) powstrzymywania się od jakichkolwiek działań, które naruszałyby prywatność innych Użytkowników, przede wszystkim polegających na zbieraniu, przetwarzaniu i rozpowszechnianiu informacji o innych Użytkownikach bez ich wyraźnej zgody, z wyjątkiem sytuacji, gdy czynności te są zgodne z przepisami prawa i postanowieniami niniejszego Regulaminu;
d) powstrzymywania się od jakichkolwiek działań, które mogłyby utrudniać lub zakłócać funkcjonowanie Serwisu, a także działań polegających w szczególności na niszczeniu, zmianie, usuwaniu, uszkadzaniu, utrudnianiu dostępu do Kont innych Użytkowników;
e) niepodejmowania jakichkolwiek działań na szkodę LL, Użytkowników i innych podmiotów, w szczególności poprzez zamieszczanie treści upokarzających, poniżających, szargających opinię osób trzecich, jak również poprzez wykorzystywanie nieprawdziwych lub poufnych informacji;"

"2. Każdy Użytkownik może mieć tylko 1 (jedno) Konto. Założenie przez Użytkownika więcej niż jednego Konta wymaga uprzedniej zgody wyrażonej przez LL. Zakazuje się udostępniania swojego Konta innym Osobom, jak również korzystania z Kont należących do innych Osób. Ta, i teraz usuńcie wszystkie istniejące fejki, a okaże się, że na ll jest maleńko osób"

"5. Zamieszczanie w Serwisie treści bezprawnych, obraźliwych, nieprawdziwych Ehe, niezgodnych z prawem powszechnie obowiązującym w Polsce, propagujących przemoc, nagannych moralnie lub naruszających powszechnie uznane dobre obyczaje jest zabronione. Dostęp do ww. treści oraz Konta ich autorów może zostać uniemożliwiony, w szczególności po otrzymaniu urzędowego zawiadomienia lub uzyskaniu Wiarygodnej Wiadomości o bezprawnym charakterze Danych lub związanej z nimi działalności."

"6. Zabrania się Użytkownikom wykorzystywania Serwisu do działalności badawczej, w szczególności polegającej na przeprowadzaniu badań, analiz, sondaży opinii publicznej, jak również wykorzystywania Serwisu w sposób sprzeczny z niniejszym Regulaminem, tzn. w szczególności zabronione jest:
Gdzie podpunkt a)...?b) umieszczanie Danych, treści lub zdjęć naruszających dobra osobiste lub obrażających godność innych osób;
c) umieszczanie treści i zdjęć niezwiązanych z Lilla Lou, prac co do których zachodzi podejrzenie plagiatu, kopii prac innych Użytkowników."

"7. Zabronione jest używanie słów powszechnie uznawanych za obelżywe. No, ale dzieci mogą sobie pisać np. zaje*****"

Zalecam też zapoznać się ponownie z całym Artykułem 8. regulaminu (dotyczącego usuwania kont), na które wszyscy w trakcie rejestracji wyrazili zgodę i przyjęli do wiadomości. Jeśli dla kogoś treść wyżej cytowanych podpunktów lub któregokolwiek innego fragmentu regulaminu była lub do tej pory jest nieznajoma, na przyszłość radzę poświęcić chwilę na przeczytanie regulaminu wszelkiej usługi, z jakiej będziecie chcieli korzystać. Wtedy jest czas na zastanowienie się, czy takie zasady Wam odpowiadają, a nie dopiero po rejestracji.

Na przekór pozdrawiam,
Franka.
Okej, e-mail teraz raczej wszyscy widzą.
Od znajomej, która coś takiego zauważyła ;-;
To ketchup czy lakier do paznokci? A może farba?
Miło też, że Maltynka może gadać w komentarzach pod pracami nie o pracy, a niektórzy...
To przecież takie fair. Heh.

Pewnie coś mi zrobią [prawnie najlepiej], ta, atakujcie sobie 15-letnią dziewczynę za to, że nie jest ślepa, i postanowiła nie ukrywać tego, co ll robi...

Jak coś [jeśli by mi się włamali na konto itp., o blogu mówię], to...było mi miło dla Was pisać, moje Satyridae, Mafio i inni...dzięki Wam czułam się potrzebna, a ll...kij Ci w oko. [#kropkanienawiści]
[nie, to nie jest ckliwe porzegnanko, piszę to na wszelki wypadek]
Z ostatniej chwili~

18 komentarzy:

  1. Dobrze, że LL nie wie co je czeka.
    Dodanie Maltynki było dobrym pomysłem, huh?
    A czy ktoś pamięta jak szanowna pani moderatorka/administratorka/cokolwiektotamjest napisała, że Mad ma paranoję?
    Heh, to nie ona ma paranoję, tylko LL. Obecna sytuacja przyprawia mnie o ataki wręcz histerycznego śmiechu, bo to, co tam jest to jedna wielka porażka.
    Mówicie, że starsi psują atmosferę... To może poczytajcie sobie jakże kulturalne rozmówki młodszych (chociażby pod pracą zrobioną jedną kredką)
    Albo jak dzieci sobie piszą przekleństwa (jak podałaś, chociażby za...)
    Wytykacie nam błędy, a "muotsi" są traktowani ulgowo.
    Jeśli chcieliście "dogodzić" niezadowolonym użytkownikom, to robicie wszystko w idealnym kierunku...
    ...aby to spieprzyć jeszcze bardziej.
    Toksyczna atmosfera... to nie wina Mad, tylko tego całego systemu, w którym dopuściliście do połączenia portalów w jedność.
    Powtórzę po raz drugi :
    Starsi oraz Mad nie są w niczym winni.
    Oglądam całą sytuację dokładnie, i nie widzę aby starsza społeczność robiła cokolwiek złego (owszem, zdarzają się pewne niedociągnięcia, lecz mimo to spory szybko się kończą).
    Wręcz przeciwnie, starają się utrzymać portal przy skrawku życia, jaki mu pozostał.
    A pozostało mu niewiele czasu.
    Jeśli wysłuchacie dokładnie, podkreślam, DOKŁADNIE naszych wyznań/próśb/opinii nie traktując ich jako hejt (pewnie się będziecie bronić.. mam podać przykłady?), to uwierzcie mi, zrobicie o wiele więcej niż kiedy dodacie tekst "zostałeś wylogowany".
    Tyle z mojej strony.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta, paranoja to coś miłego, najlepiej napiszmy na księżycu "MC MA PRANOJE", żeby każdy widział.
      No, młodsi są traktowani milej, im się większość krzywd [w tym hejtów na starszych] wybacza albo o nich nigdzie nie wspomina, bo po co? Prace, które dodają dzieci, a nie są związane z ll, pozostają bez komentarza [chyba że ślepa jestem] ze strony administracji.
      Tak jak kiedyś pisałam, najłatwiej widać jest zwalić wszystko na jedną osobę [w tym przypadku na mnie]...eh, to co, skargi na to, że ll ma taki design, też do mnie? Co, ja jestem potrzebna, żeby kogoś winą obrzucić, ale jak to ll jest winne, to nie, nic się nie stało, najlepiej dodajmy blog MC na czarną listę.
      Wy sobie, admini, zdajecie sprawę, co się stanie, jak ja zniknę? Nie, nie chodzi mi, że jestem jakaś niesamowicie potrzebna. Po prostu, lud, który jednak mnie lubi, zacznie odchodzić bądź walczyć z ll, jak ja. Nie powstrzymacie tego, a nic w stronę polepszenia strony nie robicie, sorki.
      No właśnie, próśb. Powtarzam się, ale...czy po prostu każda, nawet najdelikatniejsza krytyka skierowana do ll MUSI być kategoryzowana jako hejt?
      Są lepsze strony od ll, wierzcie mi, tam jest bardziej dojrzała administracja.

      Usuń
  2. Mad świetny post i po tym że spamiłam z maltynką można było by pomyśleć że jestem po stronie adminów a jednak bardziej popieram użytkowniczki nie twierdzę jednak że wszystko to błędy ll . ...Maris ART

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzi tylko o osoby pracujące dla ll, a w jej przypadku o łamanie własnych zasad ;-; bo to takie cool, kazać coś innym, a samemu tego nie przestrzegać...

      Usuń
  3. Bo uważam tak samo ... Maris ART

    OdpowiedzUsuń
  4. Powiem tak
    Nie wiem już co robić z LL.Ciągle mają do Ciebie pretensje w sumie o wszystko ;-;
    Nie wiem co bym zrobiła w takiej sytuacji,ale widzę,że LL już Cię nienawidzi(Bez obrazy).Podobno w jury są osoby ,,neutralne" do innym,a tu widać,że jednak nie.Jak mi przyjdzie coś do głowy to napiszę
    ~Choco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie, dzięki za spostrzeżenie
      Skoro te osoby są neutralne, to...skąd wiedzą, że mnie mają nie wybierać? Może ll im nie daje mojej pracy do wglądu nawet...

      Usuń
  5. Nie chcę się podpisać i pewnie tego nie opublikujesz alr może przeczytasz wg mnie administratorzy powinni dobrze traktować użytkowników ale i na odwrót wszyscy powinni o wszystkim zapomnieć a administratorzy idąc za twoim przykładem zrobić ankietę dla wszystkich użytkowników ll aby dowiedzieć się co im się nie podoba powinien być ten kontakt administratorzy użytkownicy bo np maltynko jak już zauważyłam komętuje tylko pracę z jej tutoriali albo osób które brały udział w konkursach a poza tym pracę w konkursach powinny być oceniane inaczej powinna być chociaż jedno miejsce przyznawane przez użytkowników i wydaje mi się że oni wybrali by sprawiedliwie anonim

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeczytałam i opublikowałam...ludu, ja nie usuwam hejtów [no chyba że będzie 83975982472 ku***], a to nawet chyba nie hejt...
      No, racja, ale przecież "ll nie służy do badania opinii publicznej", czyli moje ankiety są wbrew prawu ;-; ale to ll, własne prawo też mogą łamać...zresztą, mogliby po prostu moje ankiety sobie wziąć do serca, tylko nie zrobią tego, bo to jestem ja. No, racja...komentuje to co chce, ale w większości to prace z jej SR lub AA [ArtAcademy, chociaż to skrót od Anonimowi Alkoholicy...]
      No, miejsce przez użytkowników było ok, np. jako wyróżnienie [wtedy jury ma trzy miejsca do obsadzenia, ale pewnie ich to nie satysfakcjonuje, peszek...], ale i tak mnie oleją ;-;

      Usuń
  6. O a jednak wstawiłaś mój komputer dziękuję :) anonim

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak odnośnie tego screenu, w którym "Maltynka" pisze, że "wtedy jeszcze nie pracowała dla ll" no spoko, [ możecie uznać że się czepiam, nic straconego ;-; ] To skoro teraz pracuje, chce być taka dobra i wgl, jaki przykład dawała wcześniej? Ja nie wiem, Nin, jak Ty to wytrzymujesz.
    A jeśli idzie o ten regulamin, to... Skoro my wszyscy tak łamiemy te zasady, itd., źle wpływamy na imię firmy, to czemu jeszcze tu jesteśmy? Czemu administratorzy jeszcze nie pousuwali kont, a każdą próbę pomocy, uważają za "atak"? Proszą, aby wygłaszać swoje opinie, to to robimy. Kulturalnie, z argumentami. A potem, Nin, dostajesz ostrzeżenia, jakbyś popełniła nie wiadomo jak wielkie przestępstwo? Dlaczego "kierujący ll" nie widzą tego, że staramy się pomóc, utrzymać stronę przy życiu? To jest wprost irytujące, a te maile ze strony administracji tp. "wcale nie mamy was gdzieś, to my próbujemy wam dogodzić" to tylko taka paplanina, czy jak? Po co my to robimy? Nina [ i nie tylko, bo ogrom ludzi stara się utrzymać tę nędzną stronkę przy życiu ] stara się jak może, wychodzi ze skóry, rysuje, pisze godzinami te posty, robi ankiety, pisze prośby, maile i dużo innych rzeczy... A admini mają to gdzieś, Ninę i tych wszystkich ludzi. ;-;

    Ja nie życzę ll źle, czy jak ale... ogarnijcie się administratorzy, bo ta "wojna" do niczego was nie doprowadzi, usuwanie użytkowników, te wszystkie blokady itd. także. ;-;

    Caroline Lou ~~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, ja się za jakąś najlepszą nie uważam, ale serio, nie rysuję tak okropnie, i za coś MP mam [pewnie na odczepnego ;-;], serio chcecie mnie [czy innych] usunąć? Tyle niezłych osób tracić? Ogólnie, nawet nie chodzi o talenty, po prostu stracenie [bo parę osób pewnie odejdzie, jak mnie usuniecie, w ramach sprzeciwu i protestu] użytkowników?
      Masz rację, to nie jest tak, że ja sobie siądę i walnę ten post w dwie minutki, nie...to zajmuje mój czas, który bym mogła poświęcić na pożyteczniejsze rzeczy, np. rysowanie czy nawet naukę. Ale nie, część mojego życia jest z ll związana, więc piszę o nich, robiłam ankiety MAJĄCE NA CELU POMOC i poprawę stronki. LL niby "cieszy się z pomocy i wszystko przeanalizuje", ale, jak widać...jeśli ktoś to analizował, to tylko pod względem tego, pod jaki paragraf to pasuje, żeby mi zrobić krzywdę.
      Naprawdę, niszczenie życia 15-latce jest takie odpowiedzialne, dorosłe, na czasie.
      Ludzie, dorośnijcie do krytyki.
      Czy ja hejty usuwam? Nie, [chyba że wulgaryzmy, ale taki hejt mam chyba tylko jeden] ponieważ chcę po 1. odpowiedzieć na opinię, po 2. dowieść, że nie jestem idealna. LL...sami widzieliście, usunęło komentarz ze wspomnieniem o chrysi [jak się domyślam, przez "narażanie dobrego imienia"...przepraszam, to admini mogą to dobre imię psuć 48738472 razy, ale ja nie mam prawa się wypowiedzieć? Gdzie my żyjemy, co to jest, dyktatura czy może już socjalizm..?]...
      Jako zakończenie komentarza dodam, że ll pisało w mailu [no, pisała osoba, która pracuje tam chyba niedawno, ale widać słownictwo i temperamencik ma niezły] o zastraszaniu...no niestety, ll, ale mogę was [o ile się nie mylę] powołać na zastraszanie nieletnich, bo mail [rozumiem zdenerwowanie] był niestety o charakterze czysto zastraszającym.
      Heh, ale co ja tam wiem.

      Usuń
  8. Kocham Cię po prostu, jesteś szajbnięta xD Wiesz, że za takie posty możesz mieć problemy prawne, nie ? jesteś w***j odważna, mam bzika na Twoim punkcie i mam nadzieję, że nie pójdziesz siedzieć za takie akcje. xD ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eh, niestety...przynajmniej napisałam co uważam w zgodzie ze własnym sumieniem, i nie kłamałam na wiele tematów [i tak by to wyszło kiedyś, po co więc się narażać?]

      Usuń
  9. Zgadzam się z moderatorami. Pozdrawiam nino.

    OdpowiedzUsuń
  10. emm nom trochę źle z strony LL że robią co im się podoba ;-; ale z drugiej strony ty też trochę błędów popełniłaś ;-; sry jeśli cie to obraziło
    ~ktoś kto ni ma konta na ll ;-;

    OdpowiedzUsuń
  11. Hey Nin,
    Mam już tego dość
    Nie ciebie oczywiście tylko tej administracji, za co mnie nie długo pewnie wyrzucą
    Ale kogo to.
    Lilla lou traci najlepszych
    Nie tylko tych najlepiej rysujących, ale tych najmądrzejszych.
    Nie wiem po co to Elfrix.
    Będzie tylko zamieszanie.
    I wszystko się popsuje.
    Nie umieją zrozumieć, że ty i niektórzy z nas, użytkowników, nie uważają adminów za wszechmogących, wszechwiedzących, super bogów.
    Pozdrawiam
    - FloRainly

    OdpowiedzUsuń
  12. Wydaje mi sie że problem leży pośrodku. I LL jest winne i użytkownicy. Tu z tego co widać angażujesz sie w tą sprawę cała sobą. Administratorzy muszą siedzieć kilka godzin w pracy i odpisywać na mejle, a chyba cos starali sie zrobic, myslą juz o tym aby spotkać sie z mężem czy dzieckiem, a nagle zastają taką wiadomośc. Nie chce żeby wyszło, ze to hejt, no ale w sumie jestem na Ferosh i widzę dzieci, ktore maja po 11 lat i bardzo odstają. LL to tylko obrysy. Większośc osób starszych biorących udział w konkursach robi to tylko dla nagrody. Większośc woli w LL rysowanie niż projektowanie, wiec moze za rok, czy dwa spróbuj sama tworzyć sylwetki, są portale dla rysowników, jak devianArt gdzie też są konkursy.
    Pozdrawiam
    LightBreeze

    OdpowiedzUsuń

♦ jeśli odpowiadasz na czyjś komentarz, korzystaj z opcji "Odpowiedz", znajdującej się pod każdym komentarzem
♦ jeśli komentujesz jako Anonim, pamiętaj, żeby się podpisać [wystarczy mi nawet jedna literka]
♦ hejty - przeważnie je zostawiam, czasami zdarzy mi się odpowiedzieć
♦ szanuję konstruktywną krytykę, a nie zwyczajny hejt
♦ ostateczna decyzja, czy dany komentarz zostanie opublikowany, należy do mnie
♦ wulgaryzmy [akceptuję tylko te w obcym języku, np. angielski, niemiecki] - jeden/dwa ~ ok, co drugie słowo wymagające cenzury ~ niestety, albo użyjesz magii gwiazdek lub innych słów, inaczej komentarz raczej się nie pojawi
♦ "Super blog, wpadnij do mnie " - niestety, takich komentarzy nie publikuję