11 września 2016

Precyzyjne wypowiedzi +coś jeszcze

Hejo~
Dzisiaj trochę o wypowiadaniu się precyzyjnie, zrozumiale, bez zbytnich niedopowiedzeń...i jeszcze parę ciekawych screenów, które mam nadzieję niektórych "skłonią do refleksji" [a serio, po prostu są dziwne, więc nie wiem, może ktoś jakoś je wytłumaczy...] ;-;
To...zapraszam do czytania, oglądania...

[W tym momencie padła mi myszka. Po prostu bosko...[czujcie ten sarkazm ;-;] No cóż, pozostaje się cieszyć, że docinałam screeny na bieżąco, i nie muszę się z tym męczyć na touchpadzie...]

Okej: co to jest to "precyzyjne wypowiadanie się", i czemu jest takie ważne? A może wcale nie jest ważne?
Precyzyjne wypowiadanie się, to tak w skrócie formułowanie wypowiedzi w taki sposób, żeby inni je zrozumieli, bez domysłów. Ważne jest zrozumienie, że naprawdę nikt nie siedzi w waszych głowach, i nie zawsze dla innych jasne jest, co mieliście na myśli. Wierzcie mi, ja nie czytam wam w myślach, i serio nie wiem, co macie na myśli, pisząc "zmieniłabym kolor na blue" [poniżej screeny].
Możecie wcale nie zdawać sobie z tego sprawy, ale [w przypadku bloga, bo to o niego z tym blue chodziło] ja wolę wiedzieć, czego kolor byś zmieniła/zmienił [serio, nie łaska się podpisać, no ręce opadają], równie dobrze mogłabym ustawić kolor tła w postach na niebieski, i co? Też "zmieniłabym kolor na blue".
Poniżej screeny z chrysi [byłoby więcej, ale starałam się wybrać najnowsze, a szukanie innych...eh]:
Heh. I domyśl się tu człowieku, o co mogło chodzić...przyjmijcie do wiadomości, że ja naprawdę nie jestem wszechwiedząca, proszę...
Nie wiem, o nagłówek pewnie [ale oczywiście nie łaska napisać] chodzi...chociaż równie dobrze może to dotyczyć tytułów postów, gdzie zmieniłam czcionkę [o tym trochę później], ale widzicie...
Eh, mi się taka czcionka nagłówka podoba [podałabym jakieś argumenty, kiedy coś wam nie pasuje, to mi pomaga, serio] ;-; może zmienię, może nie...a ktoś pisał, że ta wcześniejsza była dziecinna. Wiec dałam taką. Teraz nie jest dziecinnie, ale i tak źle. Heh, nie dogodzę wszystkim...

Widzicie już, o co chodzi z tym precyzowaniem? [Lel, jak ktoś jeszcze nie ogarnął, to ll często nie precyzuje wielu rzeczy, chcecie to tam szukajcie przykładów na niedociągnięcia...i co innego drobne nieścisłości, a co innego pisanie że nie będzie dozwolone wstawianie krwawych prac, i nie napisanie, czy stare prace zostaną, czy może ktoś je usunie...pewnie usunie tylko moje lub te bardziej krwawe...eh]
I NIE, NIE ŻYCZĘ SOBIE PISANIA RZECZY TYPU "zmień czcionkę na tym na samej górze bloga, co ty nazywasz banerem, ten napis "Chrysiridia Riphearia" jest brzydki, przesuń go o 4 piksele w prawo i czcionkę Black Jack daj". Nie przesadzajmy - owszem, myśli precyzujmy, ale bez przesady...

Nie wiem, czy ktoś coś z tego zrozumiał...

Przejdźmy do screenów...
Jakiś czas temu anna.radczyk [pozdro] dodała na ll interesujący screen ze szkicownikami ll, których nie ma w Polsce...admini nie zareagowali, ale po dniu czy dwóch screen zniknął, więc napisałam do anny.radczyk z pytaniem, co się stało...w odpowiedzi dostałam taki screen:
 Heh, jakoś widziałam, jak admini wiele razy odpowiadali na przeróżne pytania, ale co ja tam wiem...

Mam dla was także screeny z ciekawej stronki, o adresie www lillalou-world.com, gdzie znajdziemy wiele ciekawych gadżetów ll, których znowu w Polsce raczej nie ma, chociaż kto tam wie...
Po wpisaniu w wyszukiwarkę adresu tej strony, pokazuje się to, co widzicie na screenie. Następnie, po kliknięciu w napis "Enter Site", widzimy...
Nieźle, nie?
Wszystko ok z tym paskiem, nie? A teraz...
Kosmetyki. LODY. I...Aplikacje? Co to, po polsku nagle?
Po zobaczeniu napisu "Aplikacje", wpisałam w Sklepie Play [na fonie] "lilla lou", i otrzymałam...
Nic z ll mi nie wyszło, więc sprawdziłam, czy na tej stronie coś jest...
Lel, nagle angielski...

Ok, teraz trochę inne sprawy...
A gdzie "."? Serio, blog ll przez kilka dni nazywał się ., tak nienawistnie to wyglądało...
Tak się blog prezentuje w wersji na komputer, otworzonej na telefonie, a na kompie...
Ja lubię szerokie blogi, owszem, ale nie przesadzajmy...a, miałam pisać, czemu zmieniłam czcionkę tytułów postów ;-; no więc...Lobster, którego używałam, stał się jakiś strasznie popularny, i nie, to nie jest oskarżenie, ale przeszło mi przez myśl, że ll zmieniło czcionkę na Lobster właśnie dlatego, że ja też jej używałam, i chcieli...nie wiem, stać się popularniejsi czy coś? Eh, te rozkminy....
To stronka ll na fonie, gdzie otworzyłam sobie info o planach ll, i pojawiło mi się takie...coś, więc go użyłam...
Niestety, z tego czegoś nie można dodawać komentarzy.
A tak o czymś innym...z tego co wiem, pisze się "femme fatale", ale mogę się mylić ;-; na pewno powinno być "tajemniczą, wręcz mistyczną", bez tego przecinka jest dziwnie ;-;
Ej, skoro wszystkie pomysły, to te z krwią też? Kto tam wie...

Hm, to chyba tyle...jeszcze jedno: zmieniłam design, co pewnie każdy widzi, chcecie, to możecie pisać, co o nim sądzicie...
Miałam wiele niebieskich obrazów, których chętnie użyłabym jako tło, ale ostatecznie padło na taki wodospad...

[chyba to WBM zmienię, ale...na razie jest takie ;-;]
Kilka osób [pozdro] skarży się, że rzadko ktoś wchodzi na moje forum, więc jeśli się ktoś nudzi, zapraszam [macie w zakładkach pod banerem].

8 komentarzy:

  1. Ciekawy post, nawet bardzo, Nin. ^^
    Mi coś teraz na ll nie gra. Tak cicho, nic się nie dzieje i wgl. Mam złe przeczucia ;-; [pisałam Ci to już, ale co tam xD] ~~

    CrL ~~

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy post, ale znając życie, ludu i tak będzie pisać niezrozumiałe, ale mam nadzieję, że teraz mniej.

    O LL już nic nie mówię... ale przyznaję, że też mam złe przeczucia ;-;

    A design jest przecudny *-* Byłam właśnie ciekawa co to za zdjęcie, bo nie mogłam tego zidentyfikować.

    ~ Ashi

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ,że coś,ale większość screenów otwiera mi się tylko do połowy ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektóre są przycięte, a inne...nie wiem, może trzeba poczekać ;-; ale pewnie znowu blogger ma na mnie focha...

      Usuń
    2. Czekanie nie działa ;-; Połowa jest czarna;-;
      ~Choco

      Usuń
  4. Nowy wygląd bloga : cudo! A o tym precyzowaniu wypowiedzi i głupocie ludzkiej jaka jest wielka nawet nie wspomnę

    Pozdrawiam
    ~Olgiteł

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe ciekawe... :) Marys ART

    OdpowiedzUsuń
  6. Uważam że Maltynka totalnie zepsuła design bloga LillaLou.

    OdpowiedzUsuń

♦ jeśli odpowiadasz na czyjś komentarz, korzystaj z opcji "Odpowiedz", znajdującej się pod każdym komentarzem
♦ jeśli komentujesz jako Anonim, pamiętaj, żeby się podpisać [wystarczy mi nawet jedna literka]
♦ hejty - przeważnie je zostawiam, czasami zdarzy mi się odpowiedzieć
♦ szanuję konstruktywną krytykę, a nie zwyczajny hejt
♦ ostateczna decyzja, czy dany komentarz zostanie opublikowany, należy do mnie
♦ wulgaryzmy [akceptuję tylko te w obcym języku, np. angielski, niemiecki] - jeden/dwa ~ ok, co drugie słowo wymagające cenzury ~ niestety, albo użyjesz magii gwiazdek lub innych słów, inaczej komentarz raczej się nie pojawi
♦ "Super blog, wpadnij do mnie " - niestety, takich komentarzy nie publikuję