18 września 2016

Szkicownik i nie tylko

Hejo~
Dzisiaj chcę zaprezentować parę moich nowszych prac [głównie w szkicowniku z posta Back to school]. Większość wykonałam kredkami Koh-I-Noor Mondeluz 36, mazakami KIN, czasami używałam też pisaków do tkanin Sharpie. Rysunki nie są pokazane w kolejności chronologicznej, i nie pokazałam wszystkich.

Dziewczyna, wzorowana na zdjęciu z jednego z podręczników do szkoły. Twarz wyszła...inna niż miała być, przez co praca jest nieco creepy, a mi kojarzy się z yandere ;-;
Seleci - jedna z wielu moich OC. Tak, to ta z DYS i jednej pracy na ll ^^
Tutaj dorobiłam jej czerwone ombre, jakoś pasowało do całego rysunku...[ktoś kiedyś pytał, czy ona ma twarz pod tą czaszką...no cóż, ma, ale w ll twarzy nie zrobiłam, a czaszkę przykleiłam, więc...nie miałam jak tego pokazać ;-;]
Kotek wzorowany ze zdjęcia z jednej z moich pocztówek, tło z wyobraźni. Ta praca jest pierwszą, którą wykonałam w szkicowniku, jeśli kogoś to ciekawi.
Niebo jest lekko rozwodnione, żeby był ciekawszy efekt.
Fanart Wendy z kreskówki Gravity Falls. Niezbyt wyszła, ale...zawsze mogło być gorzej, nie?
Chyba jest jakiś maleńki progres w rysowaniu futra, ale może mi się tak tylko wydaje...sami oceńcie. Jak już pewnie zauważyliście, przekonałam się do Mondeluzów ^^
Dość stara praca, wykonana w całości zielonym długopisem [nie robiłam jakiegoś szkicu ołówkiem], pokazanym na zdjęciu. Tułów wyszedł z krótki, więc...może uznajmy, że ona się pochyla? ;-;
 WIP rysunku dziewczyny [tak, dodałam później ;-;]
Nie jestem zbyt dobra w rysowaniu okularów...

Teraz obiecane zdjęcia 
 Okno dachowe, takie to głębokie xD
 Kalanchoe po raz kolejny ^^

W jednym z następnych postów pokażę zdjęcia muffinek ^^

Chyba tyle na dzisiaj... [Przypominam o ankietach z poprzednich postów, jeszcze można wypełniać]
Ach, jeśli ktoś chce wpaść na mój DeviantArt, to zapraszam ----> madcalanchoe.deviantart.com
 

9 komentarzy:

  1. Super rysunki i zdjęcia Nin. *-*
    ~Marcel Dobrodziej~

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach, dlaczego ja nie umiem rysować jak Nin?
    -Ty w ogóle nie umiesz rysować.
    -No tak, przypomniało mi się xD
    ~MagickStyle

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne rysunki szczerze najbardziej podoba mi się Fanart Wendy Maris ART

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne *.* Bardzo ładnie rysujesz,choć ładniej wychodzi na szkicach
    Mam jedno ,,ale".Mówiłaś kiedyś pod jedną pracą,że nie używasz już ,,xD" a tu kilka takich jest
    ~MWerka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, i...przez pewien czas czułam wstręt do "xD", ale teraz mi przeszło, jedynie staram się nie walić tego pod każdym komem, zwłaszcza tam, gdzie nie trzeba. Lel, jednak ktoś analizuje co piszę ;-;

      Usuń
  5. No rysunki całkiem spoko...ale zmień rękę, może drugą będzie wychodzić lepiej
    Chyba że to przez kredki

    ~SL

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale...jestem praworęczna, rysuję prawą ręką, więc nie wiem, o co biega ;_;
      Kredki? Nie wiem, jaśniej proszę, tak to się nie dogadamy ;-;

      Usuń
  6. To zdjęcie z klamką *-* ~~
    Śliczne rysunki, Nin ^^

    OdpowiedzUsuń

♦ jeśli odpowiadasz na czyjś komentarz, korzystaj z opcji "Odpowiedz", znajdującej się pod każdym komentarzem
♦ jeśli komentujesz jako Anonim, pamiętaj, żeby się podpisać [wystarczy mi nawet jedna literka]
♦ hejty - przeważnie je zostawiam, czasami zdarzy mi się odpowiedzieć
♦ szanuję konstruktywną krytykę, a nie zwyczajny hejt
♦ ostateczna decyzja, czy dany komentarz zostanie opublikowany, należy do mnie
♦ wulgaryzmy [akceptuję tylko te w obcym języku, np. angielski, niemiecki] - jeden/dwa ~ ok, co drugie słowo wymagające cenzury ~ niestety, albo użyjesz magii gwiazdek lub innych słów, inaczej komentarz raczej się nie pojawi
♦ "Super blog, wpadnij do mnie " - niestety, takich komentarzy nie publikuję