4 września 2016

Trzy ankiety

Hm. Nazbierało się tego trochę...
Z tym, że z jednej ankiety jest tylko dwie-trzy odpowiedzi do podsumowania. Ale to zobaczycie w poście.

Pierwsza ankieta, z której mam mało odpowiedzi do analizy, była już przeze mnie podsumowana. [Tak, to ta długa o blogu] Postanowiłam jednak zostawić ją na jeszcze trochę na blogu, jeśli ktoś chciał, mógł ją wypełnić, jedynie jej/jego odpowiedzi opublikowałabym nieco później.
Nie będę w tym przypadku kopiować tekstu, i posłużę się samymi screenami pytań otwartych [zamknięte pomijam ;-;].
Od razu uprzedzam: jeśli ktoś odpowiadał na ankietę, a ja nie opublikowałam odpowiedzi w poście, niech mi napisze [coś mi się z ankietami stało, eh].

Jeśli blog Ci się podoba, co najbardziej w nim lubisz?
Heh, a nie powinno się patrzeć na wygląd, ale na przekaz...ale i tak mi miło z tym designem ^^

Jakie posty czytasz najchętniej? Czemu?

Co sądzisz o zdjęciach na chrysi oraz ich jakości? 

Co sądzisz o ankietach na chrysi?

Czy język, w jakim piszę, odpowiada Ci/jest dla Ciebie zrozumiały?

Dlaczego? [pytanie odnośnie ankiet]
Eh. 
Co sądzisz o obecnym [lawendowym] designie chrysi, oraz o banerze?

Chcesz się przedstawić, kogoś pozdrowić, a może napisać coś, o co nie zapytałam w ankiecie?
~zbiorowe pozdro dla was
Teraz ankieta kolejna...
Lel, czyli jednak większości jest tu dobrze...


Jeśli tak, czemu?(10 odpowiedzi)

Poza hejterami atmosfera jest super, bo masz bezpośredni kontakt z czytelnikami ^^

Jest tu bardzo przyjemnie, nie mam zastrzeżeń
.
Nie wiem,spoko jest

Jest bardzo swobodnie, ale nie panuje samowolka XD

No, bo jest fajnie^^

Ponieważ wiem, że gdy powiem ci co byś mogła zmieniła to ty nie uznasz tego za hejt.
No, jak spokojnie coś zasugerujesz, to nie uznam tego za żaden hejt

Nie umiem podać powodu ale po prostu jest tu... taka.... wolność słowa? Chyba tego słowa chciałam użyć...

Matko... jakie głupie pytanie ... atmosfera mi odpowiada i już ^^

Bo wulkany robią BUM! i tworzy się taka miła aura bijąca od chrysi xDD

Bo zawsze się coś dzieje, fajnie jest ^^ [i przynajmniej mi się nie nudzi ;D ]


Jeśli nie, co byś zmieniła/zmienił?(2 odpowiedzi)
Za dużo kłótni.Tu z Rati tu z Akacją tu z adminem ;-;
Eh ;-; ja bym się chciała nie kłócić, ale jak pokojowe działania nic nie dały, przeszłam do tego...
Mam nadzieje, ze nie wywołam straszliwej dyskusji xD chodzi o to, ze czasami robisz takie posty pokazowe, gdy ktoś cię hejtuje, albo z tobą nie zgadza. I na miejscu osób, ktore popierają przeciwna stronę, bałabym sie komentować...
Hm. Jeśli ktoś popiera drugą stronę, nie zabronię mu jej popierać, niech mi jednak sensownie i spokojnie wyjaśni, jak to widzi.

Jeśli nie, chcesz ją zwiększyć czy zmniejszyć? Dlaczego?(2 odpowiedzi)

nie zmieniaj (heh słaba ta moja odpowiedź -.- )

Bo mi pasi :*

Jeśli nie komentujesz, dlaczego?(4 odpowiedzi)

Czasami nie komentuje... Bo nie wiem co napisać...., I dlaczego teraz już nie muszę potwierdzać że nie jestem robotem a kiedyś musiałam?
Nie wiem...ja sobie nie przypominam, żebym włączała weryfikację komentarzy na zasadzie bycia robotem...

Jak klikam anonima i pisze koma to jak klikne wyślij to nic się nie dzieje,a z konta mi mama nie pozwala ;-;

bo cos mi sie zepsuło w laptopie ( serwis sie kłania)

Nie wiem co pisać w komentarzu xD


Jaka byłaby Twoja reakcja, gdyby chrysi pisał ktoś inny?(18 odpowiedzi)

Ja tam wolę jak tylko ty piszesz :p

Byłoby OK ale teraz jest dobrze.

Nope, nope, nope!! To twój blog, nikt nie ma prawa zabrać twojego zakątka!!

-Nieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Było by mi nieswojo i smutno...

Nwm... zależy kto by to był.

To, to już chyba nie była by ta sama strona...

Nina chyba zwariowała....

Hm... To by już nie było chrysi... Ja najbardziej lubię jak piszesz sama i czasem jak Cat zrobi post wymiankowy (dobrze napisałam, bo mi podkreśla?).
Dobrze napisałaś [czasem autokorekta istniejące słowa podkreśla ;-;]

To chyba nie byłoby to samo, uważam że pisanie bloga samej wychodzi Ci dobrze i masz swój własny unikatowy styl pisania. A ktoś inny piszący chrysi? Zdecydowanie nie.

O.o ...Mad co się ci stanęło?...o.O

okej

emmm... co?! Masz pisać ty i koniec ^^

Lubię twój styl pisania, chodź czytam wiele blogów, najbardziej lubię twój. Masz duże poczucie humoru (według mnie) co świetnie zlewa się z twoim stylem pisania i zdjęciami (#MasłoMaślaneForeva ;-;) Lubię chrysirdię, bo ty na niej piszesz, i szczerze mówiąc nie była bym zadowolona gdyby pisał tu ktoś inny. Co innego posty wymiankowe; kiedy pisała tu catty, było to fajne urozmaicenie. (nwm czy coś zrozumiałaś z mojej gadaniny...pierwszy raz się rozpisałam w ankiecie ;-; Sorry za literówki...)
Zrozumiałam, spoko

Spoko

*spadam z krzesła*

WHAT ?!?!?! Przestałabym wchodzić, a jak?

Nie wiem ;-; Zależy z kim, zależy kto itd. nie umiem odpowiedzieć tak po prostu, wybacz ;-;


Masz pytania dotyczące mnie/bloga/moich prac? Pisz, postaram się odpowiedzieć.(5 odpowiedzi)
Nope

Dlaczego nienawidzisz psów?
To nie jest że ich nienawidzę...ja ich po prostu nie lubię. Trochę się ich boję, że mnie któryś ugryzie ;-;

Mam takie nietypowe pytanie. Chodzi o takie przezroczyste rozmazania (np. na jakiś screenach z ll, czy memach.) Jakiej aplikacji do tego używasz?
Na telefonie PIP Camera, a na komputerze program FireAlpaca, narzędzie rozmywacz

Jakich kredek używasz do skóry *-*! W sensie na większości kredek pisze ich odcień. Najlepiej, to... najlepiej kobito zrób SR skóry xDD
Nope xD używam różnych kolorów, od niebieskiego po czarny [tak, umiem wycieniować skórę niebeieskim, fioletowym...], zależy od pracy i kredek

Nie mam pytań. [prokurator na sali sądowej xD ] ~~


~Pozdro dla tych, którzy wypełnili(15 odpowiedzi)

Mój router nadal tańczy Sandstorma xD Pozdrówki dla całej mafiozy ^^
Pozdrawiam, uhu ~Yukoueł (pierwszy raz się podpisałam, brawa dla mnie)
I pozdro wzajemnie~Choco
~M
~ Flo pozdrawia
Dzięki i pozdro
Yey^.^ Pozdro~Zizin
Dzięki, ja również pozdrawiam :)
Ja też cb pozdrawiam ^^
jej
Dzięki, również pozdrawiam ;3
Wiem jestem wielka, ~Lightbreeze l
Pozdro
Danky i wzajemnie :*
I pozdro dla Ciebie, Nin i gratki za tyle wyświetleń ^^ ~~

Podro dla wszystkich ^^

Ok, teraz najwięcej odpowiedzi do podsumowania... 



...prowizorka totalna, ale da się przeżyć te screeny ;-;
Co skłoniło Cię do wypełnienia tej ankiety?(23 odpowiedzi)

Wypełniam ją bo jest częścią posta, a poza tym bardzo lubię ankiety. ^^

Nic. Poprostu wypełniam każdą ankietę.

Bo czytam tego bloga i wypełniam wszystkie ankiety

Wszystkie wypełniam ^^

Nic mnie nie skłoniło do wypełnienia tej ankiety, po prostu weszłam żeby przeczytać posta i jest ankieta więc wypełniam.

Nudziło mi się, zajrzałam, paczam i ankieta więc czemu nie?

Codziennie sprawdzam bloga, zobaczyłam, że jest post i ankieta, więc wypełniam

30 000 wyświetleń+ to, że lubię ankietki :P

Wiesz ankieta sama sie nie wypełni xD

czytam twojego bloga

bo wrzuciłaś...no to wypełniłąm...większośc ankiet wypełniam...

no bo jest to wypełniam ^^

Emm, nudzi mi się i chciałabym się czymś zająć... poza tym chciałam zrobić ci przyjemność, po prostu wypełnić ;)

Post

Em, Twoja prośba o to? [ nwm, źle to chyba ujęłam, ale z reguły, jak są tu jakieś ankiety to je robię 'v' ]

Hm... Bo lubię ankiety;)

Czytałam Back to school i tak mi sie trafilo

Bo jestem miła, nudzi mi się o 2 w nocy i cię lubię (poza tym zapomniałam o poprzedniej ankiecie i muszę to jakoś odrobić...)

Czytalam post i na końcu zobaczyłam ankietę, więc tak jak każdą postarałam się, wypełnić.

Robisz ciekawe ankiety

Wypełniam większość twoich ankiet, więc tą też wypełnię :D.

Bo lubię je wypełniać ^^

Po prostu się się nudziłam



Jeśli nie, czemu? Jeśli coś byś zmieniła/zmienił, co by to było?(2 odpowiedzi)


Ta czcionka jest taka... yyy... nie wiem jak to inaczej określić - dziecinna. Poprzednia była lepsza.

Czcionkę, żeby była delikatniejsza i pasowała do desing'u Ta jest taka.. Lepiej by wyglądało z czcionką, jaką ma link pod motylami
Pod motylami jest czcionka, którą wiele razy próbowałam zapisać nazwę bloga, ale jest jak dla mnie zbyt szytwniacka ;-;


Jakie blogi lubisz czytać?(16 odpowiedzi)
artystyczne

artystyczne

Chyba tylko ten blog...

artystyczne,życiowe(?),świnkowo morskie

Wszystkie

Takiego typu jak Twój oraz artystyczne i o podobnej tematyce do mojego - o szczurach.

Artystiko ^^

diy, rysunki

fajne '-' ~~http://natali-style-art-studio.blogspot.com/~~

Em... Różne, z opowiadaniami, artystyczne itp. itd... [sry, ale średnio miałam pomysł na tą odpowiedź ;-; ]

Twój blog i truskawki^^

Artystyczne , modowe, o wszystkim :D

Typowo artysyczne, parę o książkach i od ludu, który lubię lub mnie obserwuje (czyli też arttstyczne)

Artystyczne

O wszystkim w jednym blogu

Ten lubię --> http://chrysiridiariphearia.blogspot.com <-- [jestem przekonana, że nie znacie tego bloga xD] oraz: "Artystyczne", "książkowe", takie ze wszystkim i te 'aktywne' przede wszystkim [lel, nie lubię mojego bloga ;-; ]



Czy możesz nazwać się "stałym czytelnikiem" chrysiridii? Dlaczego tak/nie?(23 odpowiedzi)
Raczej mogę, ponieważ wszystkie posty zostały przeczytane, a 90% ankiet wypełniłam.

Tak. Jestem stałym czytelnikiem. Czemu? Czytam każdy post, wchodzę kilka razy na dzień, widziałam każdą stronę na chrysi....

Tak,bo wcodzę tu kilka razy dziennie wyczekując posta

Tak , bo codziennie wchodze ^^

Tak, ponieważ zawsze kiedy jest nowy post czytam go.

Raczej tak, bo od 1,5 miesiąca wpadam tu codziennie i obserwuję.

Tak, codziennie sprawdzam, czy pojawił się post i zawsze czytam

No raczej tak

Tak, no bo czytam większośc :)

tak, czytam jak coś sie nowego pojawi

czy ja wiem...znaczy nie żebym olewała niektóre posty

mogę... bo czytam WSZYSTKIE postty ^^

W sumie, po prostu wchodzę co jakiś czas i patrzę, czy nie pojawił się jakiś post. W takim razie raczej tak.

Codziennie włażę i czytam posty

Jeśli "stałym" odnosi się, od czytania od samego początku chrysi, to chyba nie, bo jak zaznaczyłam, jestem tu od kilku miesięcy dopiero. A jeśli idzie o to, czy czytam regularnie, każdy post itd. to myślę że tak...

Tak jestem stałym czytelnikiem, bo codziennie wchodzę by zobaczyć jaki jest nowy post^^

Czytam bo tu ciekawie ;)

Chyba ta, czytam każdy post, ale jako że nie komentuje ich raczej nie należy mi się takie miano (Nocne rozkminy B| )

Hmm ... Raczej tak - czytam wszystkie posty i staram się je komentować

Chyba mogę:)dlaczego?po pierwsze dobre opinie po drugie gdy poraz pierwszy weszłam na chrysi pomyślałam chyba zostanę tu na dłużej

Tak [?]..bo codziennie tu wchodzę...śledzę komentarze -.-...komentuję [ale nie zawsze]...obserwuję chrysi ( ͡° ͜ʖ ͡°) ... wiem, że tu jesteście *-*

Raczej nie bo ostatnio coś niektóre posty ominełam ;-; idę czytać ;v;

Tak, ponieważ jestem od samego początku i czytam wszystkie posty



Które posty lubisz komentować?(13 odpowiedzi)
Wszystkie ^^

Prawie żadne....

Każde ;-;

Wszystkie *-*

Wszystkie, ale najbardziej te kiedy wyrażasz swoje zdanie na jakiś temat.

Jestę leń i nie chce mi się komentować ;-;

Te z rysunkami

Jak tylko będę miała czas, i będzie mi się chciało skomentować

Generalnie, jak czytam to komentuję. A lubię czytać różne posty... [ ech... powtarzam się ;-; ]

Takie, na jakie mam pomysł co napisać.

Ze zdjęciami, jak wyrażasz swoje zdanie na różne tematy

Niewiem chyba każdy

Hymmm...chyba te pod, którymi nie ma jeszcze za dużo komentarzy, tak jakby 'świeże' xD . Dlaczego? Dlatego, że jeśli post jest o jakiejś ważnej sprawie, czy rysunkach, czy coś i jest już około 6 komentarzy, to nie chcę się powtarzać i pisać to samo co inni, którzy wypisali w swoich komentarzach wszystkie możliwości pasujące do danego posta...Nie umiałam tego inaczej ująć.


Masz jeszcze jakieś pytania/cokolwiek do dodania? (13 odpowiedzi)
Nie czujesz kiedy rymujesz xD Pozdrówki for ju i takiej drugiej Niny.. *lenny* #NIECHMOCMEMÓWBĘDZIEZWAMI

Pozdro~Choco

Nie ;-;

Nope.

Chciałabym pozdrowić Ciebie i wszystkich co nie brzydzą się szczurów, a no i zapraszam na mojego bloga: szczurkowoo.blogspot.com (sory za chamską reklamę)

nineł nie czuje kiedy rymuje, hehe '-'

Fajny rym

Pozdrówki Nin B) ~~ CRL

Pozdro^^

(Nin wali rymy jak z maszyny) Mam jedno, głupie, ale ok. Mogę iść spać? Pozdro ^^

~ Lusia

Nie idźmy jutro do szkoły, proszę.....okey ? ~~Pozdro od Log*sia dla Nin~~

Dodaję że jestem stworek ;v;


Ok...sorry, że nie na wszystko odpisałam [pozdro macie pod poprzednią ankietą] ;-;

Teraz taki easter egg [wiem że jest wrzesień ;-;]:
Ten ostatni komentarz to teraz historia - nie wiem, czy został usunięty "przez przypadek", bo było o mnie, czy nie chwalił ll. Cóż, nie wiem też, kto go napisał, ale jeśli to czytasz - pozdro dla Ciebie.
Nie widzę w tym hejtu, owszem, miły komentarz nie jest, ale ll, serio...[o wpis "Falbanki" z sierpnia chodzi jak coś]

To chyba na tyle dzisiaj...
Heh, hejty z wczoraj...czemu nie miałam popcornu T^T
ZAPOMNIAŁABYM:
Bo skoro mi nic nie pomoże, masz~

10 komentarzy:

  1. I ta maść na bul dupy :D Marys ART

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię te podsumowania. Tak... wtedy ciekawiej jest. ~~~
    Ta maść... to, do użytku, c' nie? xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Super post, a maść była idealnym zakończeniem/zwieńczeniem tego posta.

    Pozdrawiam
    ~Olgiteł

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Była tak genialna, że musiałam polecić ją innym. Pamiętajcie, od 1.09.2016 roku maść dostępna bez recepty w aptekach, polecam sobie sprawić, jeśli ból nam dokucza.
      [musiałam xD]

      Usuń
  4. Taa... zgadzam się. Najlepsze zakończenie EVER 😂😂😂

    ~ Ashi

    OdpowiedzUsuń
  5. Yay, 8.7 (to chyba mało,ale dla mnie dużo) procent ludków na Chrysi też z świętokrzyskich! *zaczyna tańczyć taniec do piosenki ,,świętokrzyskie style''xD*.
    A tak w ogóle Super post.
    ~MagickStyle

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lel xD
      Ja jestem z małopolskiego, i dziwi mnie, że tyle osób też...

      Usuń
  6. Już nie będziesz dodawać prac na LL?;-;
    Choco

    OdpowiedzUsuń

♦ jeśli odpowiadasz na czyjś komentarz, korzystaj z opcji "Odpowiedz", znajdującej się pod każdym komentarzem
♦ jeśli komentujesz jako Anonim, pamiętaj, żeby się podpisać [wystarczy mi nawet jedna literka]
♦ hejty - przeważnie je zostawiam, czasami zdarzy mi się odpowiedzieć
♦ szanuję konstruktywną krytykę, a nie zwyczajny hejt
♦ ostateczna decyzja, czy dany komentarz zostanie opublikowany, należy do mnie
♦ wulgaryzmy [akceptuję tylko te w obcym języku, np. angielski, niemiecki] - jeden/dwa ~ ok, co drugie słowo wymagające cenzury ~ niestety, albo użyjesz magii gwiazdek lub innych słów, inaczej komentarz raczej się nie pojawi
♦ "Super blog, wpadnij do mnie " - niestety, takich komentarzy nie publikuję