8 października 2016

Cause you're a sky, 'cause you're a sky full of stars

[W tytule fragm. "A Sky Full Of Stars" ~ Coldplay]
Niedawno [kilka chwil temu] udało mi się skończyć ostatnią pracę z serii, którą dzisiaj Wam pokażę [tylko dla mnie całe to zdanie jest bez sensu?].
Wczoraj znalazłam [konkretniej to przypomniałam sobie, że jednak mam] stary [ma ok. 9-10 lat]blok pod akwarele, i postanowiłam go wykorzystać.

Prac powstało łącznie pięć ~ jedną mogliście już wczoraj zobaczyć u mnie na Instagramie, Wattpadzie i DA.
 DA
Pierwsza z prac przedstawia niebieskie konstelacje [czy tam galaktyki, łatwiej mi coś stworzyć niż to potem nazwać...]. Wykonana została [jak większość] kredkami Koh-I-Noor Mondeluz [niebieskimi oraz czarną, jeśli ktoś jest ciekawy] i farbami akrylowymi [biel, ultramaryna i czerń, piszę w tej formie bo źle mi "ultramaryna" odmienić] dla +Catty Night [dzięki której poznałam tą genialną technikę] i +Vixenne
Gwiazdy robiłam cienkim [a przynajmniej na początku był cienki...] pędzlem. Niestety, po pewnym czasie rozmiękł, i przestał działać jak należy...przez co gwiazdy tutaj są duże, aż za duże...
 DA
Kolejne niebo, tym razem fioletowe...przeszkadzało mi, że nie mam farby w tym kolorze, więc zmieszałam parę innych...w efekcie dostałam coś, czemu bliżej było do szarości niż fioletu, ale użyłam "farby", i chyba nie zepsułam pracy...
Nie wiem, czy dobrze to widać, ale na tym pagórku u dołu siedzi kotek ;-;
 Tu do gwiazd użyłam i pędzla, i główki od szpilki, którą maczałam w farbie...efekt jest taki sobie ;-;
 DA
[te "kreski" koło lewego dolnego rogu to mój sweter]
Kolejna praca to zielone niebo, czarownica-krasnoludek [bo strasznie mała wyszła] i nietoperze. Użyłam kredek zielonych, miętowej i niebieskich [przy większości prac w dzisiejszym poście użyłam niebieskiego, lubię ten kolor i fajnie współgra z innymi].
Tu sprawa z gwiazdami wygląda lepiej ~ znalazłam wypisany długopis, który, jak wcześniej szpilkę, maczałam w białej farbie akrylowej. Długopisem pisać mi wygodniej niż igłą ;-;
 DA
Na prośbę +Yukou Yuk kolejna galaktyka jest różowa. Akryla w tym kolorze też nie mam, jednak zastąpiłam go farbą bordową [najbardziej róż przypominała]. Ten "twór" na dole miał być wzgórzem z zamkiem i nietoperzami z jednej strony, a drzewami z drugiej.
Gwiazdy tą techniką co w poprzedniej pracy...taka sprawa: na DA [macie pod każdym link do pracy tam, po kliknięciu na nią powinna się powiększyć] przy fioletowym niebie napisałam w tytule "Green", a dopiero po wstawieniu dotarło do mnie, co zrobiłam ;-;
 DA
Ostatnia praca jest dla +Catty Night, bez której żadna z galaktyk by nie powstała [o galaktyki na pracach chodzi jak coś].
Wszystkie prace razem...ułożenie jest nieco dziwne, ale mi pasuje.
Tą białą przestrzeń [jakby ramkę] na pracach uzyskałam dzięki taśmie klejącej. Przy każdej użyłam tej przezroczystej, jedynie do różowego nieba potrzebowałam taśmy innej...
Po odklejeniu taśmy otrzymywałam w miarę równe kontury [na zdjęciu żółta galaktyka]
Tak wygląda [mniej więcej] oklejona praca...dobrze, jeśli taśma wystaje, wtedy łatwiej ją zdjąć...
Co do prac, chyba tyle moich komentarzy...która Wam się najbardziej podoba?
Mi zielona i niebieska ^^

A teraz coś organizacyjnego...mam na ll 6 zaproszeń do znajomych, i proszę przeczytać uważnie: moja poczta nie pokazuje mi ich, jeśli osoba, która wysłała mi zaproszenie, nie napisała do mnie jakiejś wiadomości oprócz zapra.
 [mem od Vix]
Czyli, inaczej mówiąc ~ kiedy wysyłasz mi zaproszenie na ll NAPISZ COKOLWIEK [mogą być nawet przypadkowe znaki z klawiatury, np. vnupwiaq xcseilwz sui3ejncp49nod3iw], inaczej jestem w kropce ~ zaproszenia nie widzę, nie mogę ani go przyjąć, ani odrzucić.

14 komentarzy:

  1. Świetne Nin. *-* Ja też tak mam z zaproszeniami. .-.
    ~Marcel Dobrodziej

    OdpowiedzUsuń
  2. *0* o Jeeesu....Kosmiczne *-*
    I to pytanie "...która Wam się najbardziej podoba?"
    Nie Mogłaś zapytać np "Jaka u Was pogoda", czy coś podobnego?
    Nie ważne, że takie pytanie byłoby bez sensu i nie pasowało by do posta...ale na pewno byłoby mi na nie łatwiej odpowiedzieć. W nocy spać nie będę mogła przez zastanawianie się 'która kosmiczna praca MC mi się najbardziej podoba?"...-->[XD]

    Mem świetny :D. Ja mam 8 wiadomości zagubionych w wirtualnym świecie [chyba] i ich znaleźć nie mogę xD

    ~~Zachwycony Log*ś~~

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie pikne *-* Zakochałam się w tych galaktykach xD~~...Z zaproszeniami mam to samo ;-; ~~~ Oliffia *stworek*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale to cuuuudne *-*
    Ja na lillalou mam jedną wiadomość... Której nie ma. ;-;
    -Flo

    OdpowiedzUsuń
  5. Będę Cię całować po stopach *.* Nawet nie wiesz jak kocham tą piosenke <33 Piękności *.* A co do poczty to też mam 6 wiad ;-;
    ~Choco

    OdpowiedzUsuń
  6. Łaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa *A* ninu, nakręć o tym tutorial * * nawet ci powiem jak statyw to telefonu zbudować * *

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak cat mi pozwoli [w końcu dzięki niej to jest], to spoko xD
      Lel, nawet na yt wrzucę...

      Usuń
  7. Piękne te akwarele, szczególnie połączenie technik:) Nie potrafię nawet wybrać najpiękniejszej, bo wszystkie mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bossskie te prace (♥♥) Mi najbardziej podoba się ta z miętowym (#miętowy_jest_git)
    A co do wiadomości, też mi pisze że są dwie, ale ich nie ma *.*
    ~Magick

    OdpowiedzUsuń
  9. Super ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ [#znowuchybategonadużywameh] Najbardziej mi się podoba ten z czarno-żółto-pomarańczowym niebem, ale wszystkie są śliczne :>

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow... ale to sliczne *,* wszystkie są piękne, ale ta różowa jest sliczna... i ta pierwsza granatowa...
    Dariavaria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. O Boże, jak ci to wspaniałe wyszło *.*
    Szacun, ja w życiu nie narysowalabym takiej galaktyki...
    Pasjenikki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja narysowałam jedną galaktyke:)Zrobiłam gwiazdki szczoteczką do zebów.Gdy chlapnęłam na prace to po całym stole się rozpryskło:P Też tak mam z pocztą.Pięć zaproszen jest gdzieś.Chyba jest coś z LL bo prawie każdy tak ma.Mimo że napisała pod pracą i na blogu to ignorują.
    *Diamond*(tak,mam teraz inny podpis)

    OdpowiedzUsuń
  13. super efekt ^^ też kiedyś zrobiłam galaktykę, ale twoja wyszła lepiej ;3 co do tych zaproszeń, aktualnie mam [lub miałam, jeśli ktoś z ludu się ogarnął ;-;] takich 6 ;-; ale co poradzić, niektórym nie przemówisz do rozsądku ;-;

    ~Heart_art

    OdpowiedzUsuń

♦ jeśli odpowiadasz na czyjś komentarz, korzystaj z opcji "Odpowiedz", znajdującej się pod każdym komentarzem
♦ jeśli komentujesz jako Anonim, pamiętaj, żeby się podpisać [wystarczy mi nawet jedna literka]
♦ hejty - przeważnie je zostawiam, czasami zdarzy mi się odpowiedzieć
♦ szanuję konstruktywną krytykę, a nie zwyczajny hejt
♦ ostateczna decyzja, czy dany komentarz zostanie opublikowany, należy do mnie
♦ wulgaryzmy [akceptuję tylko te w obcym języku, np. angielski, niemiecki] - jeden/dwa ~ ok, co drugie słowo wymagające cenzury ~ niestety, albo użyjesz magii gwiazdek lub innych słów, inaczej komentarz raczej się nie pojawi
♦ "Super blog, wpadnij do mnie " - niestety, takich komentarzy nie publikuję