27 października 2016

Design...i lecimy dalej [1]

Hej ;-;
[Nie, nic się nie stało ;-; po prostu ostatnio mam zawalony plan dnia, mało czasu na rysowanie, a jak go przed chwilą znalazłam, nagle lud chciał sobie do mnie napisać...więc porzuciłam pracę, nie wiem, może kiedyś ją skończę, może nie ;-;]
Dzisiaj, po dłuższej [6 dni ;-; szkoło, why] przerwie, przychodzę z kilkoma designami do chrysi, które...pewnie kiedyś wykorzystam.
[Jeśli kogoś to ciekawi, tak, ten screen jest blady specjalnie]

 Ostatnio w wolnym czasie testowałam różne designy, które mogłabym zastosować do bloga. Każdemu robiłam dwa screeny - jeden z banerem, drugi z kawałkiem posta. Poniżej parę [w moim odczuciu] lepszych ~ możecie pisać, który Wam się podoba i dlaczego akurat ten, a...może zmienię niedługo na jeden z nich? [zmienię na pewno, ale wolę raz się Was poradzić, bo choć zawsze znajdzie się ktoś, kto będzie narzekać, chcę  usłyszeć Waszą opinię przed zastosowaniem szablonu]
[a, jeszcze jedno - każdy starałam się jakoś określić...nie jest to może super profesjonalne, ale ułatwia mi szukanie screenów a Wam może się przydać, jeśli ktoś zechce napisać o konkretnym szablonie]

Bielinek
Co do kolorów tytułu posta...na pierwszym zrzucie litery są niebieskie, bo zapomniałam zmienić ustawienia, w drugim już kolor jest taki, jaki miał być - zielony.

Blue Flowers
Co do tego...chyba nie ma co się rozpisywać. Ogólnie tło jest niezłe, ale jak dla mnie za jasne...zbyt żywe...[?]

Dreams
Obecny, pewnie znany większości design...ktoś pisał w ankiecie [którą zamykam w niedzielę, jeśli ktoś chce jeszcze wypełnić, zapraszam do poprzedniego posta], że "tło odwraca uwagę od postów a czcionki źle dobrane"...nie wiem, czy wchodzicie, żeby czytać, czy żeby popatrzeć...ale to chyba kwestia indywidualna.

Dreams: Mountains
Jak dla mnie...to jest nieco zbyt bajkowe, jednak Wam może się podobać...

Forest

Green Texture

Szron

Znana i lubiana przez dużo osób...
Lawenda

 Minty: Dark

Night Bird
Podobny do obecnego, jednak...chyba tylko na pierwszy rzut oka...

Violet Daisy

Chyba z nim robiłam najwięcej...poniżej niby-symulacja, jak by wyglądał z specjalnie do niego przygotowanym banerem [a nawet dwoma]:
[oczywiście przy designie nie byłoby tego "przejścia" między fioletem i resztą...jeśli ktoś rozumie, o co mi chodzi ;-;]

A więc...któryś niedługo ustawić? [będzie jeszcze co najmniej jeden post na taki temat]

Na koniec takie bardziej niezwiązane z designami sprawy:
źródło: http://akacjaemi.blogspot.com/2016/10/recenzja-lilla-lou-hipster-lillalou.html
To powyżej to jeden z nowych obrysów w szkicowniku Hipster od ll...
 ...a to, jak zresztą widać na screenie, mój koślawy rysuneczek sprzed trzech tygodni, wrzucony na mojego instagrama.
I teraz pytanie: tylko ja widzę jakieś podobieństwo między tym szkicem a moją pracą?
Nie, nie chcę jakieś wojny, ale jestem ciekawa, czemu, JEŚLI to wzorowanie/przerysowanie [bo jest nieco za dużo podobieństw jak na inspirację, niestety] mojej pracy...nic nie wiem [no, podać autora trzeba, niestety] o jakimś zapożyczeniu, oraz...czemu z tylu prac ktoś sobie upatrzył akurat taką pozę?
Jakby ktoś nie wiedział, rysuję postaci w tej pozycji dość często [a na nieszczęście, akurat tą pracę wrzuciłam do neta...], bo...jestem kiepska z anatomii, i tak mi łatwiej ;-;

Chyba Was z tym zostawię...nie wiem, może ll mi powie, o co chodzi? [serio, nie róbcie od razu shitstormu w komentarzach, ja spokojnie się pytam, mam do tego prawo]

Przypominam o konkursie - patrz: Polecany Post [pasek boczny], oraz istnieniu mojego forum xD

14 komentarzy:

  1. Mnie się wydaje, że to był przypadek. To zaczyna się już trochę robić jak obsesja, Nin...
    A2004

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, w sumie wygląda jak przypadek ;-; [ale i tak miłe nie jest, nawet jak nikt nie ma na to wpływu...]

      Usuń
    2. Zgadzam się z A2004. Wygląda to na przypadek. Wydaje mi się, ze ll wymyśla pozy nawet kilka miesięcy przed dodaniem ich do szkicownikow, więc są duże szanse, ze to oni byli pierwsi. Poza tym, mnóstwo osób rysuje ludzi w taki sposób, gdyż ręce nie są tak łatwe do narysowania, a noge również uginają, by wyrazic dynamike postaci. Oczywiście, Masz prawo być trochę zła z tego powodu, jednak mogłaś nie wspominać o tym na blogu i zachować to dla siebie.
      Pozdrawiam ~ Zimny Tost

      Usuń
    3. Ja również się zgadzam. Nin ja rozumiem ale to już troszkę doszukiwanie się czegoś na siłę. Nie jest to Hejt ale po prostu troszeczkę przesadzasz...

      Usuń
  2. Super designy, ale najbardziej podoba mi się ten z fioletoeo granatowym tlem i czlekiem. A co do tej pozy... myślę, ze to przypadek, bez przesady...

    OdpowiedzUsuń
  3. Violet Daisy jest siupi *u*

    Laski mają rację ;-; raczej nie przerysowali tej pozy specjalnie ;-; [ja osobiście też często jej używałam na początku]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *kolejna VD chce ;-; ok, zmieni się...kiedyś...*

      Usuń
  4. Mi najbardziej się spodobał "Szron".

    OdpowiedzUsuń
  5. Violet daisy lub forest
    ~whiteunicorn

    OdpowiedzUsuń
  6. Violet Daysi lawenda i dreams mountains
    *Diamond*

    OdpowiedzUsuń
  7. Super designy ale ten co jest teraz jest chyba najładniejszy.

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie
    Olgita

    OdpowiedzUsuń
  8. Forest najlepszy *-*. Kojarzy mi się ze Śródziemiem. ~Chomik

    OdpowiedzUsuń
  9. Night Bird, VD, Minty Dark I Forest *-* Te twoje designy są tak cudne
    -Flo

    OdpowiedzUsuń
  10. To na pewno przypadek Nie ma po co obwiniać LL,oni szkice robią bardzo długo i długo nad nimi myślą,a nie hop siup,patrzę na czyjąś prace i mam szkic.To nie tak działa
    ~MWerka

    OdpowiedzUsuń

♦ jeśli odpowiadasz na czyjś komentarz, korzystaj z opcji "Odpowiedz", znajdującej się pod każdym komentarzem
♦ jeśli komentujesz jako Anonim, pamiętaj, żeby się podpisać [wystarczy mi nawet jedna literka]
♦ hejty - przeważnie je zostawiam, czasami zdarzy mi się odpowiedzieć
♦ szanuję konstruktywną krytykę, a nie zwyczajny hejt
♦ ostateczna decyzja, czy dany komentarz zostanie opublikowany, należy do mnie
♦ wulgaryzmy [akceptuję tylko te w obcym języku, np. angielski, niemiecki] - jeden/dwa ~ ok, co drugie słowo wymagające cenzury ~ niestety, albo użyjesz magii gwiazdek lub innych słów, inaczej komentarz raczej się nie pojawi
♦ "Super blog, wpadnij do mnie " - niestety, takich komentarzy nie publikuję