1 października 2016

Hello October ~ flowers&butterflies

Ta, tytuły coraz dziwniejsze ;-; tak jak rozdziały na Watt...
Kolejny post ze zdjęciami i komentarzami do niektórych...w sumie, miały być liście, drzewa, no ogólnie jesień w całej okazałości, ale...nie ma tego u mnie jeszcze ;-; więc zostaje mi wstawić fotki z kwiatami i motylami, ale nie tylko...[tak, tytuł posta jest zaczerpnięty ze zdjęcia z najnowszego FAV]

Na końcu posta będę miała do Was sprawę, więc...miło by było, jakby ktoś się odezwał.
Dynia, yay
 Hortensja [chyba], która w realu jest nieco bielsza...
 Maliny ^^ ktoś lubi?
 Liście winogron...
Motyli było dzisiaj pełno...ale trudno im robić zdjęcia ;-; więcej udało mi się pszczół sfotografować, latały dosłownie wszędzie...ale parę motyli też jest na zdjęciach.
 Purchawka...szczerze nie wiem, czemu zrobiłam jej fotkę ;-;
 Wiem że tego nie widać, ale...te kwiaty są nieco bardziej fioletowe od innych ;-;
 Biedronka ^^
 Zdjęcie powyżej jest jakoś dziwnie sformatowane, poprawki nic nie dają ;-;
 Z tego zdjęcia jestem dumna *^* wyszło po prostu świetne...[o tym wyżej mówię jak coś]
 Martensy, jakie to oryginalne ;-;
 Zdjęcie z banera posta
 Podoba mi się jak kwiatki wyszły, Wam też?
Chwast na koniec

Ok, teraz...
Mam w planach kilka postów [raczej zrobię wszystkie, ale to się okaże], m. in. coś o obsłudze Bloggera, o inspirowaniu się [w rodzaju "czym się zainspirować?"], oraz jakiś wywód na jakiś temat [chwilowo nie mam pomysłu jaki, więc jestem otwarta na sugestie], i...niespodziankę albo na 50 000 wyświetleń, Halloween lub Mikołajki [w sensie w którymś z tych momentów się pojawi, jeśli już będzie gotowa, mam nadzieję, że się paru osobom spodoba...].
Dzisiaj mało tekstu [mam po prostu nieziemską ochotę podać adres bloga, który w moim odczuciu się stoczył niesamowicie, a blogerka pisze 3-4 zdania, zawala posty zdjęciami i nie daje żadnego komentarza pod fotografiami, nie żegna się też z czytelnikiem...ale jeszcze by się mnie czepili ;-;], ale i tak są lepsi [czytaj: piszący parę zdań i walący 24825537092 zdjęć].
Myślałam nad jakimś konkursem czy czymś, ale...nie jestem przekonana ;-; [ostatnio udział wzięła jedna osoba, pozdro]
PRZYPOMINAM O ANKIECIE [tak, nachalna jestem, mam 13 odp na razie, lel]

[PS. teraz się dowiedziałam, że ll robi konek na urodziny...heh, i nagrodą są kredki KIN ;-; bardzo miłe jest to, że za MP nie dawali żadnych kredek ani czegoś takiego, a tu nagle {PO POZBYCIU SIĘ MNIE} tacy hojni...po prostu ręce opadają na to, co się tam wyrabia ;-; ale piśnij choć słowo, że coś jest nie tak, a się Ciebie zwyczajnie pozbędą, jak np. mnie ^^ eh, no to jeszcze jakiś post o ll {NIE, NIE BĘDĘ OBRAŻAĆ, ALE I TAK ADMINI MAJĄ TO GDZIEŚ} będzie ;-;]

13 komentarzy:

  1. Lubię oglądać zdjęcia, są takie reklasujące, szczególnie gdy są to ładne zdjęcia, jak tu :-) chętnie poczytam o takich poradach i w ogóle.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi ^^ lubię pisać o poradach, pomagać tym samym wielu ludziom...[jeśli mnie słuchają, a z tym czasem jest problem]
      Mnie też relaksuje oglądanie zdjęć, szczególnie z kwiatami [lubię kwiaty, motyle itp.]...

      Usuń
  2. Cudne foty Nin.Przy tych twoich moje są takie..Ech...
    ~Marcel Dobrodziej~

    OdpowiedzUsuń
  3. Oł jea, Nin boskie te hortensje ^^
    I biedronka taka śliczna :>>
    Ja zrobiłam ankietę :B

    Co do nowych postów jestem całkowicie za, a o ll też chętnie poczytam... I tak, właśnie, nagle się zrobili dobroduszni, nie? ;-;

    CRL ~~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh, nawet już nie wiem, co o tym wszystkim myśleć...
      Biedronka mi uciekała przy robieniu zdjęć ;-;

      Usuń
  4. Super Post,piękne zdjęcia,po prostu wspaniałe.Co do postów to jestem chętna ;>
    Chyba z tą blogerką to chodzi o JulaLou...Kiedyś lubiłam jej bloga,ale teraz posty są jakie piszesz;-;
    ~Choco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. YAS, jednak da się pojąć o co chodzi ^^ też kiedyś jej bloga lubiłam, ale...nie wiem czemu, tak nagle jakby przestała się starać ;-; nie ma żadnego pożegnania z czytelnikiem, a posty to głównie zdjęcia [pokazuje jedną pracę z każdego możliwego ujęcia chyba ;_;], tekstu jest bardzo mało [i są w nim powtórzenia, np. kolorowanka, ... kolorowałam, ... kolorowanie...] ;-;
      Dzięki ^^

      Usuń
  5. Malinki^^ Mniami (♥.♥)
    ~Magick (Znów mi się podpisać nie chce... chyba taki podpis zostanie)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hey Nin,
    Ale ty cudne zdjęcia robisz
    Chodzi o blog Julilou prawda? Kiedyś czytałam tam wszystkie posty. Teraz nie ma czego czytać...
    No bo wiesz, teraz na lilla lou jest około 10 osób, które się udzielają, to muszą dać jakieś lepsze nagrody by było ich więcej.
    A i tak na lilla lou pojawiają się nowi.
    Ech...
    - Flo

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie chce zaczynać kłótni, ale jeżeli by Ciebie nie wyrzucali to tak czy siak byłyby kredki KIN. Opanuj trochę emocje z tym, że ciebie niema to od razu tacy "hojni.
    PS
    Nie uznaj tego za hejt, ale za bardzo się nakręcasz z tym LL.
    ~whiteunicorn

    OdpowiedzUsuń
  8. I co, jakos tlumy nie odeszły z lila lou po twoim odejsciu? Hahaha!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, jakoś odeszło kilka osób. Nawet więcej niż kilka, drogi Anonimie.
      - Pozdrawiam nieserdecznie
      FloRainly

      Usuń
  9. Ten chwast *-*
    XD

    Pati_Art

    OdpowiedzUsuń

♦ jeśli odpowiadasz na czyjś komentarz, korzystaj z opcji "Odpowiedz", znajdującej się pod każdym komentarzem
♦ jeśli komentujesz jako Anonim, pamiętaj, żeby się podpisać [wystarczy mi nawet jedna literka]
♦ hejty - przeważnie je zostawiam, czasami zdarzy mi się odpowiedzieć
♦ szanuję konstruktywną krytykę, a nie zwyczajny hejt
♦ ostateczna decyzja, czy dany komentarz zostanie opublikowany, należy do mnie
♦ wulgaryzmy [akceptuję tylko te w obcym języku, np. angielski, niemiecki] - jeden/dwa ~ ok, co drugie słowo wymagające cenzury ~ niestety, albo użyjesz magii gwiazdek lub innych słów, inaczej komentarz raczej się nie pojawi
♦ "Super blog, wpadnij do mnie " - niestety, takich komentarzy nie publikuję