5 października 2016

KO-KO-KO-KOPIARA

Heya!
Hm, dawno nie było posta, albo mózg mi się lasuje...eh ;-;
Wreszcie, po...10 chyba miesiącach, ktoś mnie skopiował. Na ll. Wstawiając pracę, którą dodałam na TM. Bez usunięcia znaku wodnego. Pisząc kompletne bzdury.
*headdesk* \
*headwall* ]  COMBO [prowizorka, ten znak to miała być klamra jak coś]
*facepalm* /

Dziś, w ten wyjątkowy dzień [lel, ja wróciłam z gimby jakieś pół h temu, także...hm ;-;], napiszę sobie post o kopiarce ^^
 Heh ;-; mój avek z TM [bo skopiowanie tego z ll jest za trudne, nie?], błędy że aż me oczy szkarłatną cieczą spłynęły, ten chamski ton...
Ale za to nick dobrze napisany, omg, no szacun...
1. znaki wodne z TM
2. ta praca jest tak wycięta tylko na potrzeby TM, ja bym wstawiła całość [której nie pokażę, wiecie, jeszcze ktoś wstawi ;-;]
3. jak coś dodaję na ll to dodaję swój podpis, także ten...
A dzie tu som przecinki?
Narzekanie na jakość spoko, ale i tak bym to inaczej ujęła...
Yay to se każdy umie powiedzieć...dzięki Angu i Moshi ^^
No wiem, czasami bywam nieuprzejma, ale nie każę wszystkim od razu się ogarniać...trzy wykrzykniki...jak ktoś czyta chrysi to raczej widzi, że rzadko używam wykrzykników, a już tym bardziej trzech, bo...w sumie nie wiem czemu ;-; nie lubię ich...
Ooooo, ktoś obczaił co na fejsie napisałam ^^ po cynku o tym, co się dzieje od Moshi [pozdro, dzięki za info], myślałam o poście, ale...nie zdążyłabym ;-; więc, jako że byłam na telefonie [powrót z gimby itp.], napisałam króciutki tekst na fb [link macie gdzieś na pasku bocznym].
BL - ...ktoś mi na ochotnika to wyjaśni?
No, ech, to nie ja ;-;
Lel, bloki...ludu...i za spam...przecież ja blokuję jak już MAM spam, nie jak się robi [a nowe konto = brak spamu]...
Zmiana nicku...nie, nie ogarniam już ;-;
To pod inną pracą [komp się zbuntował i nie chciał dociąć, więc macie tak]...
...wstawić. Moją. NAJWYŻEJ. OCENIONĄ. PRACĘ.
Nie no...trzymajcie mnie, ręce mi opadają...i nie tylko one ;-; eh, jaki lud musi być znudzony, żeby takie rzeczy robić...
Tu profil kopiareczki po tajemniczej zmianie nicku...ej, tylko ja rozkminiam, jaką datę uro wpisała? Pewnie złą ;-; ale spoko, nie podawałam jej, więc...


Dzisiaj jest maksymalnie krótko...nie mam już czasu na więcej...dzisiaj przynajmniej ;-;
[nie będzie wbm, albo dodam potem, komp ma jakiś foch ;-;]

22 komentarze:

  1. Jak mnie takie osoby wkur***** -,- zry za klnięcie ale ona ma coś z mózgiem ;-;

    OdpowiedzUsuń
  2. Usunęła się już '-' Ech ja nie ogranełam za bardzo całej tej sprawy ;-; ~~~~ Oliwia "Stworek"

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzisz, Nin, co się na ll bez Ciebie odwala? ;-; masakrakrakra ;-; Ludu, chamstwo w państwie ;-; i hm, kopiara słabo grała, Ty się wypowiadasz kulturalnie ;-;

    OdpowiedzUsuń
  4. Kojarzysz kogoś o podpisie -Nie wierzę w ludzi-?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Choco jestes bezczelna jakby to byla ona nie używałaby anonima. Kazdy sądzi po sobie więc moze to ty tak robisz?

      Usuń
    2. Mam swój sposób pisania komentarzy, ale nawet jeśli piszę coś z anonima [co robię rzadko, wygodniej mi z googla], staram się pisać zrozumiale, a treści komentarza tamtej osoby nie rozumiem za bardzo ;-;

      Usuń
    3. Chodzi mi o to ze na blogu akacji byl hejter ktory sie podpisal nie wieze w ludzi i ona mowila ze wie kto to a porwm do ciebie takie pytanie... choco jestes jak chorągiewka

      Usuń
    4. Ach, jestem głównym podejrzanym przy każdym hejcie? Heh...ale ja bym wypowiedź "-nie wierzę w ludzi-" hejtem nie nazwała ;-; ale jak tam chcecie...

      Usuń
    5. Eh... zobacz komy choco pod tym komem nie wierze w ludzi. Tam pisala ze wie kto to a potem "skąds" takie pytanie tu...

      Usuń
  5. Nic tylko w to książką rzucić ;-; dobrze, że zwiało ;-; / hyhy, a ja wiem kiedy nin ma uro ^^ [znaczy...mówiła mi, ale nie wiem, czy dobrze pamiętam ;-;]
    ~bettyś piszący ściągę z interwałów pozdrawia ~^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skleroza pewnie, Bettysiu ;-; ale szkoda książki, lepiej cegłą...

      Usuń
  6. LL serio Cię przeprosiło czy kolejna kopiara na LL?
    ~
    choco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeprosiło, może zrobię nawet jakiś post o tym...luzik, to tym razem ja.

      Usuń
  7. BL- może blok?
    co do kopiary to śmiechu warte...myślała że nikt się nie kapnie? (nwm nie rozumiem kopiowania)
    Nike Loke

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie tak...nie wiem, jestem słaba w większości zwrotów ze slangu ;-;
      Heh, jak Moshi napisała do mnie z pytaniem, czy wróciłam na ll, byłam w szoku...lel, serio, mnie kopiować...ktoś chyba nie wiedział, czemu mnie usunięto xD

      Usuń
  8. Wkur... mnie takie osoby.Chyba strasznie im się nudzi, że tak kopiują XD

    OdpowiedzUsuń

♦ jeśli odpowiadasz na czyjś komentarz, korzystaj z opcji "Odpowiedz", znajdującej się pod każdym komentarzem
♦ jeśli komentujesz jako Anonim, pamiętaj, żeby się podpisać [wystarczy mi nawet jedna literka]
♦ hejty - przeważnie je zostawiam, czasami zdarzy mi się odpowiedzieć
♦ szanuję konstruktywną krytykę, a nie zwyczajny hejt
♦ ostateczna decyzja, czy dany komentarz zostanie opublikowany, należy do mnie
♦ wulgaryzmy [akceptuję tylko te w obcym języku, np. angielski, niemiecki] - jeden/dwa ~ ok, co drugie słowo wymagające cenzury ~ niestety, albo użyjesz magii gwiazdek lub innych słów, inaczej komentarz raczej się nie pojawi
♦ "Super blog, wpadnij do mnie " - niestety, takich komentarzy nie publikuję