22 października 2016

Podsumowanie ankiety - coś nie pykło

Heh ;-;
Miałam to pisać jakiś czas temu, ale nie mogłam się zabrać...chodzi w skrócie o to, że ankieta była na chrysi bardzo długo, stąd...niektóre odpowiedzi są nieaktualne [np. te w pytaniu o design, ale postaram się to jakoś logicznie ująć].
Dlatego oprócz podsumowania znajdziecie w poście nową ankietę [ta była skopiowaną wersją z sierpnia, dzisiaj wymyślę nową, ale pytania mogą się powtarzać], jeśli ktoś jest chętny ~ zapraszam do wypełniania.

W większości pytań zobaczycie coś takiego jak wyżej - dymek z jedną z odpowiedzi, ilością osób, które jej udzieliły, oraz jaki stanowią procent w stosunku do wszystkich ankietowanych.
Niektóre odpowiedzi są niestety zduplikowane, ale chyba łatwo zobaczyć, które to...

Jeśli blog Ci się podoba, co najbardziej w nim lubisz?(13 odpowiedzi)

Ciebie, jak wyrażasz swoje emocje i obrażasz ll 😂
Ciebie, jak wyrażasz swoje emocje i obrażasz ll 😂
Hm...nie wiem, czy się cieszyć czy nie ;-;
 
Myślę, że desing i tematy.
Lubię Styl postów,którym piszesz
Tło <3
 
Tematy postów, same posty, design..
te tła są takie *w* <--- ta buźka określa to najlepiej
Dzięki xD chyba kiedyś coś więcej napiszę o tym, jak ja dobieram tło...
 
Design najbardziej ♡ Podoba mi ogólnie wszystko. Posty są ciekawe, fajnie się je czyta [ nawet jeśli czyta się o upadku LL xd ]

Ludzi!

Posty

Najbardziej ~~ Chyba tematy, ale podoba mi się design, nagłówek... ogółem wszystko ;D

Tematy postów, design.....trudno powiedzieć co mi się nie podoba xD

Tematy


Jeśli blog Ci się nie podoba, czego najbardziej w nim nie lubisz?(1 odpowiedź)

-
...[eh]

Jeśli chcesz zmian, co byś zmieniła/zmienił?(4 odpowiedzi)
 Lubię bloga, ale trochę mi się nie podoba ta czcionka, którą jest napisane "Strona Główna", "Narzędzia" itd.
Ach, Courier...osobiście to moja ulubiona czcionka, ale jeśli dobiorę inną, która będzie pasować, zmienię ją.

Hmm... bo ja wiem... myślę, że nic nie musisz zmieniać. Blog czyta się fajnie i wogóle... czcionka mi nie przeszkadza... 

Nie chcę Cię obrażać czy coś ale...mogłabyś poruszyć jakieś wesołe tematy.Nie żeby od razu chrysiridia zmieniła się w tęczy Teletubisiów, po prostu czasami mogłabyś pokazać, że świat może być miły. 
Ostatnio staram się pisać nieco więcej o pracach itp., żeby nie było właśnie tak smutno. Teletubisiów nigdy nie lubiłam, i nie pasuje mi ten "tęczowy, idealny świat", jaki niektórzy starają się pokazać. Post o miłych rzeczach...? Czemu nie, prawdopodobnie wkrótce [czytaj: jak będę miała wenę na takie tematy] się pojawi :D

Tło
[tu chyba odpowiedź z czasu, gdy w tle były kamienie/skały we mgle]


Jakie posty lubisz czytać/czytasz najczęściej?(15 odpowiedzi)

Sr
Sr

Hm... Lubię czytać o różnych rzeczach... Ale najbardziej wyrażanie własnego zdania i... długie posty. Ja odczuwam to, że ktoś mocno się napracował (np., przy SR) kiedy nie ma dwóch zdań i zdjęcia tylko jakieś opisy do zdjęć itd.

najchętniej takie np.jak ten ;-; Q&A ,DIY i posty na luzie

o ll, pracach itp.

Nie lubię postów, z wyrażaniem własnego zdania... Nie wiem czemu... Lubię o rysunkach, Ulubieńców Miesiąca, Q&A i LBA, Challenge...

Lubię wszystkie twoje posty, jednak najbardziej te o twoim zdaniu na dany temat :)

czytam raczej wszystkie

W sumie to lubię wszystkie ^^ ale najbardziej podobają mi się o inspiracjach i takich robótkach ręcznych.

Lubię Qia!

Rysunki 

Chyba o pracach, rysunkach... ale tej jak wyrażasz swoje zdanie też ^^ 

Z twoimi rysunkami

O rysunkach z ich przybliżeniami albo bez nich. Ze zdjęciami też, o ile pod niektórymi jest coś napisane na temat tego zdjęcia... 

Wszystkie mi się podobają

Jeśli blog nie odpowiada Ci od strony technicznej, lub zmieniłabyś/zmieniłbyś kilka rzeczy, jakie modyfikacje konkretnie zostałyby przez Ciebie wprowadzone?(2 odpowiedzi)

Podoba mi się, ale jak już wspominałam nie zbyt lubię czcionkę pod nagłówkiem bloga.

-


Co sądzisz o zdjęciach na chrysi oraz ich jakości?(15 odpowiedzi)
Są świetnej jakości
Są świetnej jakości 

Nie mam zastrzeżeń^^

Są świetne

są dobre

Niektóre lepsze, niektóre gorsze, w niektórych bym coś zmieniła, a niektóre są tak niesamowite, że chętnie bym je sobie zapisała w telefonie XD
Czasem też chcę coś zmienić, ale nie zawsze mogę ;-; co do zapisywania...kiedyś nie kasowałam zdjęć z telefonu, ale ostatnio szwankuje mi pamięć, więc zgrywam wszystkie na komputer i tam przetrzymuję.

SSĄ świetne!

bjuti&bjuti

Są rewelacyjne! Są naprawdę śliczne!

Są spoko.

Supi

Zdjęcia są super, jakoś też jest dobra ;D 

Są dobre.

Jakość jest okey... zawsze na ych zdjęciach jest coś ciekawego, chodzi mi o to że, np jest zdjęcie z kwiatkiem. Tyle że ten kwiatek jest jakiś inny...albo gdzieś siedzi motyl...albo jest to rzadko spotykana roślina...

Bardzzo dobra


Co sądzisz o ankietach na chrysi?(15 odpowiedzi)
Git
Git

Nie mam zastrzeżeń^^ I tak wiem powtarzam się.

Moim zdaniem są o niebo lepsze od innych znanych prze ze mnie ;-;

uwielbiam je.

Ankiety są spoko, tematy ankiet chyba najbardziej o LL lubię.

Tak, to świetny, wręcz wspaniały pomysł. Hm.. Lubię wypełniać te, w których możemy wypowiedzieć się na jakiś temat lub zadać ci pytania ;)

są ok

Pytania są super. Opisy bardzo pomocne. Tak, wprowadzenie ankiet było jak najbardziej superaśnym pomysłem. W sumie to trochę zmęczyły mnie te pytania o blogu... ale rozumiem, że chcesz poznać nasze zdanie...

Mi się podoba 

Supi

Pytania spoko, opisy pomocne, pomysł dobry. Możesz dowiedzieć się, co sądzą o blogu czytelnicy i coś poprawić w razie potrzeby... W ogóle lubię ankiety, nie ma znaczenia na jaki temat xD

Są spoko

Pytania dobrze sformułowane. Ankiety - według mnie - jeden z najlepszych pomysłów jaki mógłby się zdarzyć na chrysi. Opisy pytań pomocne [ nie zawsze wiem co oznacza dane słowo w pytaniu, ale na szczęście jest jeszcze opis, w którym są zawarte informacje dotyczące pytania]. Tematy i pytania, hymmm...chyba te dotyczące czytelników, czyli gdy pytasz nas o nas (?) [masło maślane mi wyszło xD] Pytania trochę śmieszne, ale nie aż tak...albo takie, przy których trzeba się dłużej zastanowić [?] ...ech. Np takie jak nieraz zadajemy Tobie do Q&A...
Staram się niektórych rozbawić, w końcu każdy po udzieleniu odpowiedzi na 4384792 pytań o blog może czuć się zmęczony...

Są zrozumiałe, dobrze sformułowane. Wprowadzenie ich było dobrym pomysłem.


Czy język, w jakim piszę, odpowiada Ci/jest dla Ciebie zrozumiały?(15 odpowiedzi)

Tak

Tak

Tak

Nic mi nie przeszkadza.

Wszystko spk 

tak.

Ogólnie zrozumiały, ale wolę, jak ktoś piszę takim językiem bardziej 'uniwersalnym' - nie pisze czegoś takiego jak [NIE W CAŁOŚCI, LUDU] - nie wiem czemu... Jakoś tak wolę :p

Jak najbardziej :D

no jasne

No jasne. Mi tam odpowiada.

Nie chcę się rozpisywać, więc tak.

Język supi

Tak, nieźle piszesz, nie nadużywasz caps locka itp. 

Wszystko jest w porządku. Piszesz ciekawie, fajnie się czyta. Nie przynudzasz nawet przy taaakiiich dłuuugiiich tekstach xD

Wszystko mi pasuje.


Czy masz pytania odnośnie bloga?(3 odpowiedzi)
Czemu tak chciałaś "zmienić" LL?
 Hm...nie do końca zmienić, raczej poprawić parę elementów...chciałam tego, bo zauważyłam wiele niedociągnięć, które można by było usnąć lub zmienić, żeby strona działała lepiej, żeby inni się tam dobrze czuli. Nie wiem, czemu tego chciałam...
 
Chyba nie...
-


Dlaczego?(8 odpowiedzi)

Tak, bo poznanie zdania innych osób jest dla mnie dobrym pomysłem;)

Tak,bo nie każdy chce i ma odwagę pokazać,że np.się czemuś przeciwstawia

Nie, ponieważ może osoby, do których należą te wypowiedzi tego sobie tak jakby nie życzą? Teraz mi się przypomniało że to samo jest ze zrzutami ekranu.
Jeśli przytaczam wypowiedź od znajomego, oznacza to, że udzielił mi zgody na publikację jej. Tak samo jest np. z komentarzami Cat w postach o Akacji ~ za każdym razem pytałam Catty, czy wyraża zgodę. Co do screenów - w większości są to wypowiedzi publiczne, np. komentarze na ll, które każdy może przeczytać. Czasem publikuję coś z mojej poczty, ale rzadko.

Tak, ponieważ czasem jest łatwiej zrozumieć o co chodzi.
Nie, bo wszystko się pomiesza i KABUM! Chrysi zniknie...
...nie do końca rozumiem, o co chodzi ;-; jak to zniknie?
 
Bo nie widzę w tym nic złego

Tak, jeśli nie jest to jakaś obraźliwa treść, to jak najbardziej mi to odpowiada. Wkurza natomiast, jeśli ktoś kogoś obraża, nie jest 'znajomy' i się nie podpisuje...

Tak, ponieważ w przeczytanym poście możemy poznać również opinię innych osób...
 Wiem, że nie wszystko to "social media", ale jakoś łatwiej mi było tak napisać...

Czy jest coś, o czym chcesz na chrysi przeczytać?(8 odpowiedzi)

Sr
Sr

Myślę,że coś więcej o Kici ^.^

Może DIY?
Mam uraz do DIY ;-; przez wiele lat wmawiano mi, że to "kurzołapy" [a i bez tego robię dość spory bałagan np. na biurku], i szczerze nie czułam potrzeby robienia ich, czy tym bardziej pisania, jak coś zrobić. 
 
opowiadanie typu Moja przygoda w krainie czarów, czy coś w tym stylu
 
Ja wiem? Co będziesz chciała to napiszesz i tak przeczytam xD
Tutoriale
Aktualnie nie mam pomysłu


Co sądzisz o obecnym designie chrysi, oraz o banerze?(15 odpowiedzi)
Tutaj uprzedzam ~ odpowiedzi dotyczą co najmniej trzech różnych designów, więc nie do końca można się niemi teraz sugerować...
 

Git
Git

To chyba najlepszy desing ;D

Podoba mi się,jak narazie jest najlepszy <3333333

jest super.

Są fajne

Jest cudowny.. Taki tematyczny i.. Po prostu go uwielbiam :3

mi tam odpowiada każdy desing i każdy baner

Jest cudny ^-^

Jeszcze lepszy niż tamten!

Supi

Ślicznie jest ^^

Jest super

Podoba mi się

Zmieniłabym tło.

Czy masz jakieś pytania do mnie, nie dotyczące bloga?(4 odpowiedzi)
Rysujesz jeszcze w LL?
Tak [pytanie chyba zadane po zablokowaniu mnie przez ll]
 
Jak na razie ci się podoba na Top Model? 
Miałam tam konto wcześniej niż na ll, ale usunęłam...podoba mi się nawet ^^
 
Od ilu lat rysujesz i projektujesz? 
[W takich chwilach myślę, ile razy jeszcze usłyszę to pytanie, zanim skonam...] Od zawsze rysuję, projektuję od ok. 5 lat, w ll [liczę tutaj czas, kiedy robiłam więcej prac, nie 4-5 na rok] ok. 10-11 miesięcy.
 
-

Chcesz się przedstawić, napisać coś o sobie, kogoś pozdrowić, a może wtrącić coś, o co nie zapytałam w ankiecie?(14 odpowiedzi)
Y... No... Cześć 😏
Y... No... Cześć 😏
 Hej ^^
Pozdro dla was~Zizin
Pozdro ~ 
 
Chocuś pozdrawia Nin i życzy miłego dzionka
Wzajemnie ^^
 
Pozdrawiam wszystkich ludzi na świecie XD
Ja też xD
 
Witaj, chcę zapalić tu taki mały znicz.. *pyk* [*] 
[pytanie chyba po zablokowaniu]
 
hejoł =^.^= pozdro dla Cb Nin i wszystkich czytelników
Też pozdrawiam ^^
 
Ashi pozdrawia Ciebie oraz ludu na chrysi ^^
Pozdro, Ashi
 
Podwójne pozdrowienia dla Chocko! ~Magick Style 
Pozdro dla Was ^^
 
Pozdro
Pozdro
 
Pozdro Nin B) ~~ CRL :> 
Pozdro CRL
 
Będzie mi miło jak zajżysz. nikart-bloguje.blogspot.com
Chętnie wpadnę ^^
 
~~~Pozdro od Log*sia dla osób, które wypełniły tą/tę ankietę~~I dla Nin~~Miłego dnia wszystkim~~
Pozdro i miłego dnia ^^
 
-
 Co do tej ankiety - to już koniec podsumowania.
Kocham tą mgłę *-* [co z tego, że padało, było zimno itp., nie codziennie góra za domem wygląda jakby się dymiła...]


A ankietą kończę ten post [w końcu...oby blogger nie zepsuł mi formatowania...]



EDIT: ankietę zamykam 30.10.2016 [przed Halloween ^^]

10 komentarzy:

  1. Świetny post jak zwykle , pozdro zgadnij kim jestem (zgaduj do skutku , zgaduj) (do 3 razy sztuka pitem ci powiem ;). )

    OdpowiedzUsuń
  2. A , no tak gdybym ci nie powiedziała ze widziałam ten post w wiad na ll , to byś nie wiedziala , ale wiesz....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...nie ogarniam, ktoś przetłumaczy?

      Usuń
    2. Może owa osoba pisze do kogoś kto napisał tutaj komentarz, że przekazała mu że jest tutaj post, w wiadomości na lilla lou... Ale nie wiem
      - Flo bawiąca się w tłumacza

      Usuń
    3. Może chodziło o to,że napisała do Ciebie przez wiadomości na LL,że widziała ten post?

      Usuń
  3. Yay, jest ankieta^^ Lece wypełniać

    OdpowiedzUsuń
  4. Ankieta wypełniona ^^ A mam pytanie. Powiesz do kiedy tak dokładnie jest konkurs? Nie chce mi się liczyć xd. Leniwa jestem xd 😂

    ~ Ashi jest dzisiaj w bardzo dobrym humorze ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak pisze w poście o konkursie, do 5 listopada ^^

      Usuń
  5. Ninuniuniuniuuuu hejo Ci xD
    Jakie zaiste tło tu jest *V*

    OdpowiedzUsuń

♦ jeśli odpowiadasz na czyjś komentarz, korzystaj z opcji "Odpowiedz", znajdującej się pod każdym komentarzem
♦ jeśli komentujesz jako Anonim, pamiętaj, żeby się podpisać [wystarczy mi nawet jedna literka]
♦ hejty - przeważnie je zostawiam, czasami zdarzy mi się odpowiedzieć
♦ szanuję konstruktywną krytykę, a nie zwyczajny hejt
♦ ostateczna decyzja, czy dany komentarz zostanie opublikowany, należy do mnie
♦ wulgaryzmy [akceptuję tylko te w obcym języku, np. angielski, niemiecki] - jeden/dwa ~ ok, co drugie słowo wymagające cenzury ~ niestety, albo użyjesz magii gwiazdek lub innych słów, inaczej komentarz raczej się nie pojawi
♦ "Super blog, wpadnij do mnie " - niestety, takich komentarzy nie publikuję