30 października 2016

Podsumowanie ankiety z października

[chyba będę co miesiąc robić ankiety ;-; kto jest za?]
Dzisiaj [oby formatowanie nie zawiodło, oby nie zrobiło czegoś strasznego...] omówienie wyników [sprawdzianu xDDDD] ankiety z ostatniego tygodnia...jeśli jesteście ciekawi, zapraszam [niedługo pewnie pojawi się nowy przycisk "Czytaj Dalej", więc niech nikt nie pisze rzeczy w stylu "co się z tym dalej odwala", albo "czemu nie ma czytaj dalej???", zmienianie tego trwa i nie zawsze wychodzi od razu ;-;

Najwięcej Was jest...z...małopolski! [ej, ja też ;-;]

Prowadzisz bloga/własną stronę? Jeśli tak, to o czym?(14 odpowiedzi)

Prowadzę blogo pamiętnik-nieliczni go znają

Nie mam , ale polecam chrysi :p

~~bettym-hobbi.blogspot.com~~o moich zainteresowaniach i jakichś głupotkach ~^^ ~~bettym-utau.blogspot.com~~blog informacyjny o SaDoShi Project

No cóż... mój blog na razie się tworzy (wszystkim to mówię xD)

Tja, prowadzę, dobrze o tym wiesz XD akacjaemi.blogspot.com :/

Tak, mam. Ale jestem leniwą kluchą i nir chcę mi się pisać :(

Nie, nie prowadzę

Prowadzę stronę ~ dariavaria.blogspot.com nie chcę się czepiać innych, bo wiem, że mojej stronie daleko od ideału, ale chyba najbardziej zwracam uwagę na poprawność językową i w ogóle.

Tak, bloga o rysowaniu (sweetdreamscn.blogspot.com)

Mam Instagrama https://www.instagram.com/julietsel/ Wiem, że jeszcze nie ma zdjęć, ale niedługo się pojawią

http://chrysiridiariphearia.blogspot.com/ <<<<<<< Tą stronę Ci polecam xD

Nie. Nie posiadam bloga. Wolę czytać niż pisać ;)

Nope

Na razie nie piszę :) apolyibloguje.blogspot.com


Czy język, jakim piszę posty, odpowiada Ci?(29 odpowiedzi)

Tak

Tak

Oczywiście! Twoje posty są według mnie przejrzyste i zrozumiałe.
Oczywiście! Twoje posty są według mnie przejrzyste i zrozumiałe.

Tak.

Tak.

emm...

Tak,chodź wolałabym po niemiecku xD
Może czasem coś napiszę xD

W sumie to rozumiem TYLKO polski....

Owszem.

No pewnie.

tak

Oczywiście! Twoje posty są napisane prostym językiem, bez "błentuw ortograwicznyh i ogulnie błentuw" xD.
Buenty som dobre jeśli nie pojawiajom sie za czensto i nie uniemorzliwiajom zrozumienia tekstó

Jakbym nie rozumiała, to już dawno zrezygnowałabym z czytania Chrysi...

Jest jak najbardziej odpowiedni. Idealnie pasuje do bloga.

Raczej tak

Jasne.

Jest prosty, zwykły. Myślę, że może być.

Ja. Ja rozumieć co ty pisać 😂

Jasne

Nie piszesz po chińsku, więc raczej rozumiem.

Jest ok

Nie. Powinnaś pisać po chińsku. XD Tak, odpowiada mi

Jasne

Ja, ale możesz też po niemiecku xD

Jasne że rozumiem :)

Yes

Tak, uwielbiam czytać twoje posty i komentarze :3

Pewnie!


Chcesz dodać coś o designie/wyglądzie/stronie technicznej chrysi?(18 odpowiedzi)
Dotyczy designu Dreams [patrz: poprzedni post]

W tej chwili najbardziej podoba mi się zdjęcie w tle. W ogóle wszystkie Twoje designy mi się podobają.
W tej chwili najbardziej podoba mi się zdjęcie w tle. W ogóle wszystkie Twoje designy mi się podobają.

Jest całkiem spoko,choć nie lubię takiego mroku

Desing jest aktualnie (22.10.2016)

Jest śliczny!

Podoba mi się to, że jak roluję na dół posta to tło stoi w miejscu [jakoś...nie umiem tego wytłumaczyć po ludzku ;-; musisz się domyślić o co chodzi]
Opcja "przewijaj wraz ze stroną" sprawia, że design się rusza, po odznaczeniu jej [jak zrobiłam np. ja] tło pozostaje nieruchome, co daje taki fajny efekt ^^ 

W tej chwili najbardziej podoba mi się zdjęcie w tle bloga. Wszystkie Twoje designy są piękne.
Nie zmieniaj go przynajmniej przez tydzień^^
Oj...będzie trudno z tym nie zmienianiem [głowa i folder pełen pomysłów, jeden blog...] ;-; ale się postaram...

Design jest fajny, lubię te... tła *-*

Design zupełnie mi się nie podoba. Kolorowe tło odwraca uwagę od postów a czcionki źle dobrane.
...czyli mam pozbyć się tła lub ustawić białe? Bo "kolorowe tło" można różnie rozumieć ;-; jakoś nikomu chyba nie odwracało uwagi [teraz jest spokojniejsze, więc powinno mniej przeszkadzać], a czcionki...nie wiem, sprecyzujesz, które są źle dobrane?

Tamten wygląd bloga bardziej mi się podobał, był taki słoneczny ;-;
Teraz jest jaśniej i cieplej [ale pewnie znowu ktoś zacznie z tym "chrysi brzmi zimno, zrób niebieski" - no sorry, wszystkim nie dogodzę]

Wszystko jest tak ślicznie.

Taki medżik system teraz jest *v*

Chwilowy design jest najlepsze ze wszystkich wg mnie ;*. Coś mi się nie podoba? Chyba nic xD

Hm... bardzo podoba mi się obecny design. Jest świetny!

Jest fantastyczny^^

Nie, design jest zawsze niesamowity i oryginalny.

Wszystko jest czytelne i ładne, nie mam żadnych zastrzeżeń


Mini Q&A ~ masz pytanie? Zadaj je teraz!(14 odpowiedzi)

Powiesz coś więcej o Kici? Ale co konkretnie? Jest moim kotem, lubi drapać i gryźć, czasem śpi u mnie na kolanach, zawsze jak myję włosy bawi się wodą ;-; Byłaś za granicą? Nope ;-; znaczy byłam na Słowacji [ale tylko tak o, żeby przejść przez granicę i wyjść, mam tam blisko] Jak tak to gdzie? Slovensko Jakie kredki lubisz najbardziej? Chyba takie, którymi dobrze rysować...i nie łamiące się co chwila ;-; [wiem, chodziło o konkrety, ale każde się mi łamią, razem z FC] Akwarele czy olejki? Chyba oleje ;-; akwarele w kredce - taaaak, jako farby - nieeeee

1.Kogo lubisz na ll? (Odpowiedz na serio a nie tak "i innych ogólnie wszystkich) Eh...chciałabym wypisać, ale wtedy połowa osób się na mnie obrazi. Serio, nie stawiajcie mnie w takiej sytuacji...pewnie Wy liczycie, że Was wymienię, ale, niestety, trochę to niemiło zabrzmi, ja lubię różne osoby, ale "przyjaźń" to dla mnie nieco więcej niż głupia zakładka na profilu ;-; więc...nie wymienię, bo zaczną się fochy i inne takie, albo "za co ty mnie lubisz?" 2. Możesz wkleić pod tym pytaniem swoją ulubiona pozę w ll? Hm...tak zaplanowałam odpowiadanie na pytania, że nie mogę ;-; poza tym nie mam zdjęć...ale dam linki do kilku ulubionych póz, jeśli to wystarczy: http://www.lillalou.pl/artwork/show/id/87f1nebko4gdk6 http://www.lillalou.pl/artwork/show/id/6f1bj1l9ej1rn3 http://www.lillalou.pl/artwork/show/id/ii651h072f2h50 http://www.lillalou.pl/artwork/show/id/i4efj5a6kck79l http://www.lillalou.pl/artwork/show/id/d4fcaomger1njn http://www.lillalou.pl/artwork/show/id/ii64bg27bgcl2g http://www.lillalou.pl/artwork/show/id/5i69b3l6pj6gql chyba tyle...[lel, myślałam że trzy najwyżej ;-;] 3. Możesz polecić mi jakąś piosenkę ? To zależy, czego lubisz słuchać...nie wiem, czy Ci się spodoba, ale ostatnio słucham m. in. tego 4. To chyba na tyle

Lubisz bezy? xD Te takie niby ciastka? Nikt mi nigdy nie pozwolił tego zjeść, nawet jak chciałam, więc nie wiem czy lubię ;-;

Masz rodzeństwo? Tak, mam ;-; Obchodzisz Halloween? Nie, ale lubię wtedy coś z nim związanego narysować

Lubisz/ umiesz coś gotować? Czy lubię...zależy co gotować ;-; umiem np. placki ziemniaczane [i bardzo je lubię]

Czy mam jakieś pytanie? O to jest pytanie... A! Mam jakieś pytanie! Czy miałaś choć raz świadectwo z paskiem? xD Świadectwo z paskiem? Czej ;-; jestem w 3 gimby, ale szkoła się dopiero zaczęła...czyli [bo ocen opisowych z klas 1-3 nie liczę] mam na razie 5 świadectw z paskiem [teraz będzie szóste, jej ^^]

Oglądałaś Władcę Pierścieni? Nigdy w całości ;-; Jeśli tak, to jaka jest Twoja ulubiona postać? Nie wiem, słabo to ogarniam... Jeśli tak, to czy Ci się podobał? Nawet mi się podobał [chociaż zwykle oglądałam "Pustkowie Smauga" kilka razy, nigdy w całości ;-;], momentami było śmiesznie xD

Jak dowiedziałaś się o LL? Na TM dziewczyny pisały o ll i wstawiały prace, a pewnego dnia postanowiłam spróbować.

Twoja ulubiona książka? Oj...długo by wymieniać, jednej na pewno nie wybiorę ;-;

Ulubiony miesiąc?  Grudzień *-*

Kiedyś zrobisz SR? Proooszę *-* Raczej nigdy ;-; nie czuję się dobrze w roli jakiegoś nauczyciela ;-;

Hm... to w sumie to nie mam... ale może jednak. Od kiedy piszesz blog? [jeśli już kiedyś zadano Ci to pytanie, to wybacz] Od kwietnia 2015, bardziej się na niego zabrałam w marcu 2016

Ile czsu zajmuje CI pisanie posta? Zależy o czym piszę...zwykle od 15 min do kilku godzin [zależy, czy sprzęt działa bez zarzutu] (sorki jeśli się powtarzam) skąd bierzesz inspiracje do rysunków/prac? Powoli mam dość tego pytania ;-; nie wiem, ok? Mnie inspiruje mój umysł, internet, wszystko ;-;

Co teraz czytasz? :3 "Trzynaście powodów" Jaya Ashera [chyba tak to się odmienia ;-;]


Co sądzisz o chrysiridii?(29 odpowiedzi)

Design świetny, posty jeszcze lepsze. Wszystko super. Sądzę, że Chrysi jest ekstra!
Design świetny, posty jeszcze lepsze. Wszystko super. Sądzę, że Chrysi jest ekstra!

emm...
ennnn...[dalej, alfabet!]

Myślę,że za mało jest pozytywnych postów i za dużo kłótni
Zależy co rozumiesz jako "pozytywny post" [jest ich dużo, ale np. w kwietniu, maju...wystarczy trochę poszukać]

Jednym znakiem: <3

Fajny, blog zawsze jest coś do poczytania :P

[Śliczne stworzonko >w<] lubię ją, posty ciekawe, atmosfera fajna.

Że z nudów nie padnie xD

uwielbiam chrysi motyl tez jest spoko

Sądzę, że Chrysi to super blog! Posty są przejrzyste, fajnie się je czyta.

Blog fajny, motyl ładny...

idealna, najlepszy blog ever

Jest spoczi ^^

Kooooocham!! 'Dlatego kocham ją mocno, ja wiem Że nie liczy się nic oprócz niej.'

Design mógłby być bardziej przejrzysty, posty są za długie - często omijam bardzo dużo rzeczy. Mogłabyś dodawać więcej zdjęć i dość spokój z filtrami...
Okej: design jest już chyba mniej przykuwający uwagę, a co do postów...przepraszam, wchodzisz żeby popatrzeć czy żeby poczytać? A omijanie...nie mam słów ;-; nikt Cię nie goni, nie musisz czytać wszystkiego na raz, możesz np. podzielić tekst na akapity i czytać po trochę...omijasz dużo tekstu, gdzie mogą się ważne rzeczy znaleźć, a jak ominiesz i skomentujesz, pojawia się często shitstorm ;-; filtry pozostawię bez komentarza.

Jest super ^^ Lubię tutaj wpadać ^^

Za dużo konfliktów. A to z lilalou, a to z juląlou, akacją... no nie zawsze jest to twoja wina, ale jednak psuje to atmosferę ;-;
Moje życie jest usiane kłótniami ;-;

Bardzo przyjemnie się czyta, tematy mi odpowiadają i w komentarzach można poczytać różne dyskusje. Czyli mi się bardzo podoba.

Jest fajna, prosta w obsłudze (jeżeli wiesz o co mi biega xD), lubię czytać posty na niej

Motyl jest ładny, blog też

Bardzo lubię tego bloga ^^

Lubię tego bloga, wszystko mi odpowiada, posty są ciekawe.

I to i to jest świetne :D

Motyl jest gut B)

Motyle są cudne ^^ Co do nich nie mam zastrzeżeń. A ogólnie o chrysiridii to bardzo mi się tu podoba i na pewno zostanę na dłużej ;)

jak dla mnie to nowe social-media xD

Jest moim ulubionym blogiem (dawno nie czytałam tak długo czyjegoś bloga)

Ciekawy blog poruszający różne interesujące tematy

Posty są fajne,dobrze się czyta itd. ALE czasem mam wrażenie że niektóre posty mogą kogoś obrazić.
Wiem ;-; eh, nigdy wszystkim nie dogodzę...


Czy posty o pracach [w obecnej formie, tj. praca, kilka jej zdjęć, opis] Ci odpowiadają? A same prace?(29 odpowiedzi)

tak

tak

Jak najbardziej!
Jak najbardziej!

Nie ;-; Lubię długie posty

Tak , nie mam zastrzeżeń

Tak, fajne są te ujęcia z różnych stron i zbliżenia za detale

Podobają się ^^ prace też, lubię twój styl

Nic dodać nic ująć.

Pewnie.

W obecnej formie jest spk, ale same prace? No nie wiem...

idealne

Tak, odpowiadają mi :D Prace też, zwłaszcza galaktyki :)

Taaak!! Najsuuupi

Posty są w porządku. Prace ciekawe, dopracowane.

Podobają, podobają... fajnie się je czyta i ogląda zdjęcia i prace ^^ A odnośnie prac, są cudne ^^

Tak, fajnie opowiadasz o pracy, a same prace są bardzo ładnie.

Tak, odpowiada. Tylko proszę nigdy nie zrób postu dwa zdanka o pracy i miliardy zdjęć.
Nie zrobię, spokojnie...

Tak, nie lubię, gdy jest milion zdjęć i 2 zdania. To nudzi. Prace są ładne, przejrzyste i miło się je ogląda

Odpowiadają mi. Same prace niekoniecznie

Posty o pracach - Tak A same prace są prześliczne.

Nie no, nie ma co się oszukiwać, prace na wysokim poziomie.

Jak najbardziej... Ale, same, w sensie post z samymi pracami, czy ogółem co sądzę o pracach? Bo jeśli tak, to coraz lepiej rysujesz .3.

Gut B)

Masz niesamowity talent, bez zastrzeżeń. Bardzo podobają mi się twoje prace. A forma... w sumie może być ;)

Prace-super, posty o nich-super (ale najbardziej lubię dokumentacje *.*)

Tak, jak najbardziej

Tak!

Tak.Tak.

Masz jakieś rady co do rysowania, które chcesz udzielić początkującym lub mi?(14 odpowiedzi)

Nie ma ,,popsutej" pracy,jest wyjątkowa na swój sposób

Ja? Ja ma udzielać rad? ?

...olać to, że ludziom nie podoba się twoja twórczość? ['kie z życia wzięte ;-;]
#życiowe

Czekam na rady innych.

To ja potrzebuje rad, więc ja sb chętnie poczytam podsumowanie xD

W sumie nie.../ Rysujesz lepiej ode mnie, nie będę Cię "pouczać" :p

Nie, nie mam żadnych rad

Heh... Dla początkujących ;) [tobie chyba nie trzeba ;)]... Nie spieszcie się. Zauważyłam, że niektórzy dodają prace takie na szybko, które nie wyglądają zbyt dobrze. Często tak jest po ogłoszeniu nowego konkursu. Nie wiem... chodzi o to aby dodać jak najszybciej pracę i zdobyć jak najwięcej punktów? Proponowałbym najpierw przemyśleć temat konkursu, a potem dopiero dodawać. Tak samo z technikami/ stylami czy jak tam to nazywacie... Wiele osób skarży się że nie umieją rysować. Często to są osoby te młodsze. JESZCZE MACIE CZAS. Macie dopiero 6-10 lat. Jeszcze piętnaście razy zdąrzycie zmienić styl. Wszystko po mału i na spokojnie ;)

Ja jestem początkującym więc nie chce wyjsc za snobkę czy coś ;-;

W sumie sama jestem początkująca, ale mam. Nigdy nie gumkuj mondeluzów, a potem rysuj na tym innymi kredkami. Wiem jaki jest efekt, bo zrobiłam tak jakiś czas temu...
Będę pamiętać...rzadko używam gumki, ale i tak zapamiętam

Ja mam tobie udzielać rad... No chyba nie... Dajmy więc mądrą radę dla początkujących... hmm... Róbcie kreatywne prace! XDD

LUDZIE! ZAZNACZAJCIE NOSY DELIKATNYMI ŁUKAMI, A NIE - KRECHAMI!!! BŁAGAM ;-; <-- To nie do Ciebie Ninu ;)
Podpisuję się obiema rękami, te krechy są straszne ;-;

No nie za bardzo umiem udzielać rady, ale mogę powiedzieć tylko aby ćwiczyć, ćwiczyć, ćwiczyć. Na pewno na końcu wyjdą niesamowite wyniki.

(Tobie się już nie można więcej doradzić XD ) Dla początkujących: nigdy się nie poddawajcie! Nieudana praca nie oznacza braku talentu. Nie wychodzą ci naturalne włosy? Popatrzcie na isnpirujące czy motywujące Was prace i spróbujcie jeszcze raz. I na koniec: uśmieszek na zachętę :]


Co skłoniło Cię do wejścia na chrysi po raz pierwszy?(22 odpowiedzi)

Na jakimś blogu zobaczyłam link.
Na jakimś blogu zobaczyłam link.

Szczerze?Choco xD

Wiesz , jest z chrysi 1/4 roku..... Bo wiesz kiedyś dawałaś linki w tytule swoich prac.

link przy pracy na LL xD

Jak stworzyłas post "Obraza majestatu ". Byłam bohaterem głównym więc wpadłam ;)

Zobaczyłam link na jakimś blogu. Ale nie żałuję ;-).

Kiedyś widziałam linka w opisie jednej z pracy w LL, i tak z ciekawości weszłam

Na LL znalazłam link do Twojego bloga, nudziłam się, to weszłam.

Ty. LOL

Przyjaciółka powiedziała mi o jakieś burzy w komentarzach na Chrysi. Wzięłam pop-corn i zabrałam się do lektury bezsensownych kłótni - nie będę już pisała kto w niej brał udział. Czasami wchodzę pośmiać się z ludzi, czasami pooglądać twoje rysunki, czasami pośmiać się z Ciebie.
Acha, miło, że się wyśmiewasz.

Hm... to było tak, że no, nie ukrywajmy, na początku za bardzo za tobą nie przepadałam. Długa historia... kiedyś ci opowiem xd [no chyba że już to zrobiłam xd]. No ale któregoś dnia napisałaś w opisie na LL że zapraszasz na chrysi, więc ja takie "no dobra" i weszłam i już nie chciałam wyjść ^^

Hm... Nie pamiętam dokładnie, ale to było coś koło tego posta ,,Po prostu ręce załamuję" czy jakoś tak. Zobaczyłam gdzieś link do tego bloga i zaczęłam wchodzić. Najpierw rzadko, teraz codziennie^^

Hmmm... chyba Twoje rysunki na LL

Czekaj, kiedy ja weszłam na chrysi po raz pierwszy... pewnie gdzieś dałaś linka A ja tu przylazłam.^^

Link na Wattpadzie.

Nie wiem... Nie pamiętam dokładnie, ale chyba po prostu na Twój profil na ll wlazłam i tak jakoś xD [nie mam ciekawego życia, nie oczekuj ekstremalnych historii]

Yyy... Link pod pracą xD

To się stało tak, że dzięki córce się tutaj znalazłam... opowiedziała mi o jednej sytuacji która miała miejsce na LL, a ty napisałaś o tym post na blogu. Moja córka jest zafascynowana tobą. Można powiedzieć że Cię uwielbia i podziwia. W każdym razie, zaniepokoiła mnie tamta sytuacja i postanowiłam interweniować. Może nie aż tak bardzo, ale przynajmniej powiedziałam co o tym wszystkim myślę.
O, jak fajnie ^^ [powoli robię się czymś na kształt newslettera, lel] proszę pozdrowić córkę ode mnie ^^

Link pod pracą w LL :)

opis z linkiem pod pracą (jestem leniwa i nie potrafię wejść na profil użytkownika, a potem na jego bloga)

Twój profil na LL i twoje prace. Zobaczyłam kilka z nich weszłam do twojego profilu, przeczytałam opis, więc się dowiedziałam że masz bloga, no i weszłam...


Chcesz coś dodać?(20 odpowiedzi)
Pozdrawiam wszystkich, którzy pozdrawiają mnie i/lub wypełnili ankietę ^^

A teraz oglądam sobie MasterChefa i tak jak mówiłaś, robiłam ostatnią ankietę, ale nie ma moich odpowiedzi. Pozdrawaim ~ Karuś
A teraz oglądam sobie MasterChefa i tak jak mówiłaś, robiłam ostatnią ankietę, ale nie ma moich odpowiedzi. Pozdrawaim ~ Karuś

Pozdrawiam i życzę sukcesów ~Niuńka

Chce dodać że jestem kitty333 i pozdrawiam nin

bettyś piszący zadanie z geografii pozdrawia ~^^

Uwielbiam czytać twoje posty.

A ja teraz oglądam sobie MasterChefa i pozdrawiam wszystkich bardzo serdecznie!!!

Teraz pije kakałko i chętnie się z nim podzielę ~Magick

Chomiś pozdrawia

Odwala mi. Jestem bagietką

Nie chcę pisać nic o sobie, gdyż chciałabym zostawać w tej wspaniałej przestrzeni zwanej Internetem anonimowa. Pozdrawiam serdecznie wszystkich Twoich czytelników oraz Ciebie droga Nino.
W necie, tak się składa, nikt nie jest całkiem anonimowy. Eh, "Droga Nino" od zawsze mi się źle kojarzy...

Blog jest najlepszy z najlepszych ^^ Znam ciebie, ale czy ty znasz mnie? Oto jest pytanie. [nie pytaj. odwala mi dzisiaj]. Co porabiam? Hm... no więc tak... kończę odpowiadać na twoje pytania, słucham Coming Home ♡ [uwielbiam ją ^^], piszę esemesy [ nie mam pojęcia jak to odmienić 😂], jem kolacje [ co z tego że jest 23:54 xd], i pacze na gwiazdy za oknem xd [trochę chmury mi je przysłaniają ale co z tego xd 😂]. Życie jest piękne... Trzeba z niego korzystać... [bosze... co ja dzisiaj brałam xd 😂]

No ogólnie blog jest fajny, ale za dużo konfliktów. I robisz takie wrażenie - nie wiem jak jest naprawdę- że jesli ktoś ma inne zdanie od twojego to jest w błędzie... delikatnie ujmując. To nie ma ciebie urazic czy cos... ~ daria jedząca resztki wczorajszego spaghetti~
Nie zawsze jest w błędzie [nie zawsze ja mam rację], tylko po prostu czasem jak ktoś ma inne zdanie nie umie tego spokojnie wyrazić, tylko zaczyna się kolejny hejt ;-;

Pozdro dla wszystkich~Zizin

(Ja wiem, że mi się nudzi, ale wiesz...) No to, hej Nin. Co tam?
A nic, kończę podsumowanie ankiety

Flo pozdrawia I wraca do pisania opowiadania o cechach przypowieści na polski -_-.

Jak mnie dawno tu nie było... Ale spoko, nadrobiłam zaległości c: Crl

Siedzę B) Pozdrawiam: salajełka B)

Hm... na pewno pozdrawiam Ciebie oraz wszystkich którzy chętnie czytają chrysi ^^

Skończyłam ankietę. Idę się napić herbaty. Pozdro dla Nin i wszystkich, którzy to czytają ^^


Teraz ankieta na listopad [wiem że mamy październik ;-;]



Ankieta zostanie zamknięta 6 listopada 2016 ok. godz 12.30

To...chyba tyle ;-;

5 komentarzy:

  1. Fajne B) Zrobisz ulub paździocha (xD) ?
    ~Niuń

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...ulubieńców października? Pewnie, dzisiaj się postaram ;-;

      Usuń
    2. Tak,o to mi chodziło :>
      ~Niuń

      Usuń
  2. Córka również Cię pozdrawia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sorki, dwa razy wypełniłam ankietę, bp nie byłam pewna, czy się wysłało. Ankieta już wypełniona - tym razem na kompie ;-) ~`Karuś

    OdpowiedzUsuń

♦ jeśli odpowiadasz na czyjś komentarz, korzystaj z opcji "Odpowiedz", znajdującej się pod każdym komentarzem
♦ jeśli komentujesz jako Anonim, pamiętaj, żeby się podpisać [wystarczy mi nawet jedna literka]
♦ hejty - przeważnie je zostawiam, czasami zdarzy mi się odpowiedzieć
♦ szanuję konstruktywną krytykę, a nie zwyczajny hejt
♦ ostateczna decyzja, czy dany komentarz zostanie opublikowany, należy do mnie
♦ wulgaryzmy [akceptuję tylko te w obcym języku, np. angielski, niemiecki] - jeden/dwa ~ ok, co drugie słowo wymagające cenzury ~ niestety, albo użyjesz magii gwiazdek lub innych słów, inaczej komentarz raczej się nie pojawi
♦ "Super blog, wpadnij do mnie " - niestety, takich komentarzy nie publikuję