15 października 2016

"Scary Night" ~ konkurs

Hello~
Dostałam kilka próśb odnośnie zorganizowania jakiegoś konkursu na chrysi...przemyślałam to, i [z pomocą Mafii] ogłaszam konkurs "Scary Night". Zadanie polega na wykonaniu pracy o klimacie halloweenowym [tytułowa "Straszna Noc"]. W rozwinięciu posta znajdziecie zasady i inne ważne informacje ^^
 [za wykonanie baneru konkursowego dziękuję Jinners]

Kto może wziąć udział?

Zrezygnowałam z jakichś ograniczeń wiekowych i kategorii [chyba że, w co wątpię, różnica wieku pomiędzy uczestnikami będzie jakaś rażąca]. Konkurs jest dla każdego, czy macie 19, czy 10 lat, czy rysujecie genialnie czy niezbyt.

Jakie są nagrody?

Heh ;-;
Nie jakieś niesamowite [sorry, nie jestem miliarderką...jeszcze xD], ale mam nadzieję, że jednak Was to strasznie nie zdemotywuje...
I miejsce - praca z dedykacją [w ll albo nie, zależy od zwycięzcy], możliwość napisania posta na chrysi [jeśli chcecie i macie konto Google/Blogger], promocja profili na social media [fanpage, IG, DA, Watt, itp.] zwycięzcy
II miejsce - możliwość napisania posta na chrysi i promocja social media [zasady takie jak wyżej]
III miesjce - promocja social media i wywiad [ze mną albo ze zwycięzcą, zależy od osoby, która wygra]
Wyróżnienie - [będzie prawdopodobnie jedno...] wykonam avatar dla wyróżnionej osoby wedle jej pomysłu [można ustawić, można nie ustawić, ale...napiszcie, że ja go wykonałam w opisie czy gdzieś]

Ile macie czasu?

Trzy tygodnie od dziś [czyli do 5 listopada]. Nie za dużo, nie za mało, mam nadzieję, że wystarczy.


Technika/format?

Technika dowolna [nie, nie można na ll ;-; to by było za łatwe i nieco niesprawiedliwe w stosunku do osób nie mających obrysów], ale prosiłabym o prace [nie rzeźby, nie rzeczy z plasteliny/modeliny] płaskie, nie przestrzenne. Co do łączenia technik: tak, można, jedynie nie łączyć mi digitali z pracami na kartce i odwrotnie [tak, można poprawić kontrast itp., ale nie rozmazujcie czegoś w kompie czy nie dorabiajcie]
Format od A5 wzwyż. Tak, A5 jest małe, ale ja naprawdę nie lubię rysować na dużych kartkach [niektórzy pewnie też], Wam tego nie bronię ~ ważne jest też, żeby jakość zdjęcia/skanu była dobra.
Co do tła...nie jest obowiązkowe [np. możecie uznać, że Wasza praca jest dość dobra bez tła, albo że mogłoby ją ono nawet zepsuć], ale też nie zabronione.

Gdzie wysłać pracę?

Prace [a dokładniej ich zdjęcia bądź skany, koniecznie dobrej jakości, jak zdjęcie będzie małe to owszem, mogę powiększyć, ale co z tego, skoro piksele je zniszczą?] wysyłajcie na adres olainina@gmail.com. W tytule wpiszcie np. "Konkurs na chrysi" czy "Scary Night".
Oprócz tego potrzebna mi jest informacja o Waszym wieku +nick lub imię, zależy co podacie [nie, nie trzeba nazwiska].

CO TRZEBA ZROBIĆ?


Narysować coś o tematyce Halloween [tytułowej "Strasznej Nocy"]. Może to być postać, krajobraz, opuszczony dom...
Tak, można na pracy umieścić krew, wnętrzności.
Jeśli się na czymś wzorujcie lub coś służy Wam za inspirację, proszę o dołączenie w mailu linka do pracy służącej za wzór/inspirację, albo napisanie, co Was natchnęło [np. "zainspirowała mnie piosenka ******/praca *link*/pogoda za oknem/ książka ****"].
Można pisać u siebie o moim konkursie, ale nie trzeba. Prac też nie musicie nigdzie publikować, chyba że chcecie.

Doceniam i pomysł i wykonanie.

Jeśli ktoś ma jakiekolwiek pytanie, proszę o napisanie go w komentarzu [nie, nie w mailu, inni mogą się zastanawiać nad tym samym, a moja odpowiedź powinna dotrzeć do każdego zainteresowanego nią].


 
Ok...pozostaje mi teraz życzyć Wam powodzenia ^^

A, jeszcze jedno: ja specjalistką od konkursów nie jestem ;-;

 

20 komentarzy:

  1. Ciekawy pomysł na konkurs. Jeśli wpadnie mi do głowycjakiś gajny sensowny pomysł, na pewno zrobię pracę.

    OdpowiedzUsuń
  2. No Ninu postaram się zbroić cokolwiek. ^^~
    ~Marcel Dorodziej

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł, postaram się coś zrobić
    ~Magick(Co z tego, że mam konto na Google+, skoro nazwałam się Madzik [Magick nie chciało wejść])

    OdpowiedzUsuń
  4. Hm..Nie wiem czy zrobię,mam coraz mniej czasu ;-;

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam pewien pomysł... ale nie wiem czy go zrealizuję... Fajny pomysł z konkursem ^^

    ~~ Ashi pozdrawia [Taa... siedzi na weselu i pisze komentarz na chrysi xd]

    OdpowiedzUsuń
  6. bettyś zrobi Pastel Gore *u* pewnie nie zdążę ;-; albo nie będzie mi się chciało ;-; / ja kiedyś robiła konkurs ;-; nigdy więcej -_-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam ten ból ;-; zgłasza Ci się 824609274091 osób, praca przychodzi jedna...

      Usuń
  7. Hm... Raczej coś wyślę;)
    A czy jak narysuje postać to proporcje będą oceniane? Bo nie jestem w tym najlepsza:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proporcje...oceniać będę raczej ostateczny wygląd, czyli czy wszystko do siebie pasuje, możesz np. zrobić dużą głowę, jeśli będzie pasować do pracy [to przecież Halloween, kostiumy...nie wszystko musi być perfekcyjne]

      Usuń
  8. Ciekawy pomysł ;*
    A może to być jakiś taki mały halloweenowy autoportret, czy coś w tym stylu?
    ~Wiktoria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, liczy się Twoja wizja ^^
      Może przedstawiać postać w różnej formie, np. sama twarz czy figura bez widocznej głowy. Wszystko zależy od Ciebie ^^ jeśli autoportret, to tak, może Cię przedstawiać, jeśli taki jest Twój pomysł.

      Usuń
  9. Super konkurs, postaram się zrobić pracę ale nic nie obiecuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ej, Mad mg Ci wysłać to co wstawiłam na Dia de los Muertos i powiedzieć, że na ten konkurs? xD Nie chce mi się logować.
    ~Jin

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. [Leń xD]
      Jeśli nie jest w ll, to możesz ;-;

      Usuń
  11. Wezmę udział(Jeśli znajdę czas):)-Demonis-

    OdpowiedzUsuń
  12. A kiedy wyniki?
    ~whiteunicorn

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się we środę [09.11.2016 r.], jak nie to we czwartek

      Usuń

♦ jeśli odpowiadasz na czyjś komentarz, korzystaj z opcji "Odpowiedz", znajdującej się pod każdym komentarzem
♦ jeśli komentujesz jako Anonim, pamiętaj, żeby się podpisać [wystarczy mi nawet jedna literka]
♦ hejty - przeważnie je zostawiam, czasami zdarzy mi się odpowiedzieć
♦ szanuję konstruktywną krytykę, a nie zwyczajny hejt
♦ ostateczna decyzja, czy dany komentarz zostanie opublikowany, należy do mnie
♦ wulgaryzmy [akceptuję tylko te w obcym języku, np. angielski, niemiecki] - jeden/dwa ~ ok, co drugie słowo wymagające cenzury ~ niestety, albo użyjesz magii gwiazdek lub innych słów, inaczej komentarz raczej się nie pojawi
♦ "Super blog, wpadnij do mnie " - niestety, takich komentarzy nie publikuję