14 października 2016

SweetGirl - recenzja

Heyo~
Niedawno dostałam od ll paczkę [coś jak "w ramach przeprosin"] ze szkicownikiem SweetGril oraz dwoma Ferosh [obiecanymi przez ll w sierpniu ;-; skomplikowana sytuacja, tłumaczyć nie będę].
Za okładką SG widniała karteczka "Będziemy wdzięczne za recenzję", więc...why not? [a np. dlatego, że nie umiem pisać recenzji, nie lubię...ale nie zachowam się jak jakieś chamskie, obrażone dziecię, i spróbuję swoich sił, wyjdzie jak wyjdzie]

Nie spodziewałam się nawet szkicownika [ta, głupie uprzedzenia, że kiedy inni dostawali za konki szkicowniki jeszcze coś, mi wysyłali sam szkicownik ;-;], ale...cieszę się ^^ [u Was też trudno dostać ll? Ostatnio u siebie widziałam jakieś w Majstrze i Kauflandzie...]
Wspomniana wyżej prośba o zrecenzowanie szkicownika [obstawiam, że chodziło tylko o SG, ale...trochę o Ferosh napiszę, chociaż się nie znam]
Okładka wygląda tak...nie sugerujcie się odcieniami, użyłam filtru nieco rozjaśniającego [Sora z Retrici] ;-;
Dziewczyna jest z baneru konkursu SG w całej okazałości, tło z cukierkami...nie moje klimaty, ale nie jest źle [zwłaszcza, jak ktoś lubi cukierki]. Za to czcionka z tytułem szkicownika jest świetna *-*
Szkoła Rysunku dotycząca refleksów we włosach...całkiem ciekawa [lel, jak patrzę, to nawet te przed wytarciem gumką są spoko], osobiście nie używam gumki, jedynie białą kredkę...jeśli cokolwiek rozcieram, co robię rzadko ;-;
Dwa nowe obrysy - "wyczekiwany" pewnie przez wiele osób szkic z sercem [które nieco przypomina tu trapez, ale co tam] i mrugającym okiem oraz obrys...nie wiem, jak go nazwać. Taki...idący?
[Serio, nie umiem recenzji ;-;]
Prace...nie znam się za bardzo i nie wiem, na jakiej zasadzie jest wybierane, że ten i ten projekt trafi akurat do tego szkicownika, ale...skoro szkicownik nazywa się "SweetGirl", to według mnie powinny się w nim znaleźć tylko [albo chociaż w większości] prace z tego konkursu...poza tym, z tego co widzę, ktoś przesadził z kontrastem przy pracy Cat, przez co skóra jest pomarańczowa...w galerii Catty projekt wygląda inaczej...
Z tyłu szkicownika reklama [prawdopodobnie] jeszcze nie wydanych szkicowników.

Teraz trochę o rysowaniu w SG...
Wybrałam jeden obrys i naszkicowałam strój z mnóstwem falbanek...czego żałowałam ;-; to męczy, cieniowanie tego wszystkiego...
Zwykle pierwsze robię oczy...w SG rysowało mi się nawet ok, jedynie wkurzało [zwłaszcza, jak potrzebowałam zrobić jasny element pracy, np. skórę] to, że kartki są w takie jakby "kreski" [nie pamiętam, czy w innych szkicownikach też tak było], i widać to przy projektowaniu...
Skończona praca [tutaj z jakimś filtrem] wygląda tak. Moja "wizja" na konkurs urodzinowy [to druga praca jak coś] jest...nieco inna od reszty. Chciałam zrobić coś, co nawiązuje do fantasy, i uniknąć [czasami] tandetnych baloników czy czegoś. Lampiony i kwiaty [wycięte i pokolorowane fragmenty z "Szczęścia" czy "Radości" z Biedry] mają je zastąpić...
Tu porównanie grubości SG i jednego ze szkicowników Ferosh.
 Tu właśnie chyba widać te "kreski"
Zrezygnowałam z jakieś oceny w stylu 2/10, opinię pozostawiam Wam...

Hm...
Ktoś chce coś dodać?
[podsumowanie ankiety oraz informację o czymś, co pewnie Was zainteresuje, postaram się dodać w ten weekend]

14 komentarzy:

  1. Fajnie ci wychodzą te recenzje. *-* Co do tego czy łatwo u mnie dostać LL-w Empiku tak,ale jest bardzo mały wybór.
    .,-,.
    ~Marcel Dobrodziej

    OdpowiedzUsuń
  2. Yaaay, praca cudna ^^ a recenzja... Jak najbardziej udana, co nowa, to lepsza, Nin. Tak dalej :>

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne te falbanki narysowałaś :) Widać, że kartki są mocno fakturowane, chyba trochę za bardzo:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie...ogólnie w tych usztywnianych szkicownikach strony są z lekką fakturą...

      Usuń
  4. Super recenzja ^^ a praca cudowna - Suzie

    OdpowiedzUsuń
  5. Taa... widać te "kreski". U mnie też trudno znaleźć szkicowniki. Ja najczęściej kupuję w Inmedio w Tesco, ale nie chcę kupować co chwila takich samych ;-;
    Praca cudna *-*

    ~ Ashi

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. JuliLou, Kejti Lou, Kamoli, AmeliiLou, Catty [ta pokazana w poście] i Anulak224...chyba tyle, więcej sobie nie przypominam.

      Usuń
  7. U mnie w ogóle nie ma szkicowników :(
    A ta praca...bossska
    ~Magick

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja muszę jeździć kilka km do Wa-Wy po szkicowniki ;-;
    MWerka

    OdpowiedzUsuń
  9. Super recenzja, i ten projekt piękny ;*
    Zeskanowałabyś lub zrobiłabyś zdjęcie dobrej jakości obrysu z serduszkiem? Bardzo bym prosiła.
    ~Emilia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się w najbliższym czasie [licz raczej na zdjęcie, skaner mi padł ;-;]

      Usuń
  10. Recenzje robisz super :D
    Nawet nie przypuszczałam, że Ferosch jest o tyle grubszy od normalnego LL...
    Skoro te kartki są 'takie' to może, będzie się nimi lepiej malować farbami? Sama nwm...

    ~~Log*ś~~

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też bym chciała obrys z sercem.
    Diamencik

    OdpowiedzUsuń

♦ jeśli odpowiadasz na czyjś komentarz, korzystaj z opcji "Odpowiedz", znajdującej się pod każdym komentarzem
♦ jeśli komentujesz jako Anonim, pamiętaj, żeby się podpisać [wystarczy mi nawet jedna literka]
♦ hejty - przeważnie je zostawiam, czasami zdarzy mi się odpowiedzieć
♦ szanuję konstruktywną krytykę, a nie zwyczajny hejt
♦ ostateczna decyzja, czy dany komentarz zostanie opublikowany, należy do mnie
♦ wulgaryzmy [akceptuję tylko te w obcym języku, np. angielski, niemiecki] - jeden/dwa ~ ok, co drugie słowo wymagające cenzury ~ niestety, albo użyjesz magii gwiazdek lub innych słów, inaczej komentarz raczej się nie pojawi
♦ "Super blog, wpadnij do mnie " - niestety, takich komentarzy nie publikuję