16 października 2016

Zakupy, prace i tutorial

Heya ^^
Dzisiaj mam zamiar pokazać Wam moje ostatnie "artystyczne" zakupy, prace wykonane przyborami, które kupiłam, oraz..."speedpaint" galaktyki w moim wykonaniu [na prośbę +Betty M].
[tak, na zdjęciu są chusteczki i pokrywka od słoika]
Zakupiłam zestaw kredek KIN Mondeluz 72 [podoba mi się w ich cenie to, że za tyle, za ile FC miałabym ok. 24-30, kupiłam 72 kredki, i to akwarelowe, a zapłaciłam za nie ok. 115 zł], dwa pędzle - "miotełkę" [chyba tak się to nazywa] i zwykły - oraz fioletową farbę akrylową [przy jednej z galaktyk nie miałam akryla w jej kolorze, przez co jest nieco szarawa, ponieważ po zmieszaniu farby niebieskiej i czerwonej wyszedł mi kolor zbliżony do szarego, a nie fioletu ;-;] w tubie.
"Miotła" potrzebna mi była do rozprowadzania większej ilości farby/wody za jednym razem [małym pędzlem też da się to zrobić, jednak moje lenistwo jest ponad wszelkie granice].
Tutaj "opis" zawartości pudełka z kredkami KIN
Po bokach, w takich "schowkach" znajdowały się strugaczki do kredek [fajny pomysł, żeby je tam umieścić]...
...a na końcu każdej planszy [nie umiem tego jakoś lepiej ująć] z kredkami pędzelek.
Poświęciłam trochę czasu na ułożenie względnej tęczy z kredek...chyba się udało...
Moje "stanowisko pracy"...wpadłam na pomysł narysowania jednego ze zdjęć góry, którą widzę zza okna. Podobało mi się w fotografii to, jak wyglądała mgła na szczycie, i starałam się to jak najlepiej odtworzyć.
Tak prezentuje się zdjęcie, które chciałam namalować...
...a tak moja wersja. Nie starałam się, by wyglądała dokładnie tak samo, stąd brak szczegółów przy drzewach.
Postanowiłam też użyć kredek na sucho [wyjątkiem jest sweter, gdzie dodałam wody], i narysować...siebie. 
Tak, kapcie zawsze spoko.
Galaktyka dla Bettysia...tym razem zdecydowałam się dodać motylki przy "ujściu" [rozlało mi się, i trza było ratować ;=;], żeby praca wyglądała ciekawiej [kojarzy mi się z czymś w rodzaju akwarium]
Na krawędziach umieściłam swój podpis połączony z kreskami, tworząc taką jakby ramkę...
Nie zaczekałam, i niektóre motyle się rozmazały...
Tym robię wszystkie gwiazdy i kropki - wypisanym długopisem maczanym w farbie akrylowej.
                                                           
Jeeeeej ^^
Za pomoc w dodaniu filmu na YT [i ogólnie, bez niej nic by nie było z tutorialu] dziękuję +Vixenne

Ok...[nie traktujcie tego jako SR, raczej jako "jak to narysowałam"]
To chyba na tyle...a, jeszcze jedno: na filmiku znajdziecie samo malowanie, dekoracja pracy gwiazdami i motylami jest dowolna, więc...nie było sensu tego pokazywać.

16 komentarzy:

  1. Świetny filmik i rysunek.Czekam na więcej. *^*
    ~Marcel Dobrodziej

    OdpowiedzUsuń
  2. Te galaktyki w twoim wykonaniu są cudne^^ Napaczeć się nie mogę(♥♥)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeeej ♡
    Super że dodałaś ten filmik ♡
    A galaxy jest przepiękne ♡♡
    ~Vixieee

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałabym nie dodać? I męczenie się z tym kilka godzin miałoby pójść na marne? W życiu ;-;

      Usuń
  4. Też mam te mondeluzy. ~Chomik

    OdpowiedzUsuń
  5. Hah, Mondeluzy robią swoje. ^^
    Ogółem fajnie wyszedł tobie ten filmik.
    //Chillisia

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mam Modeuzy ^^ Też 72 kolory. Leżą sobie koło mnie teraz... trochę się już rozwaliły, musiałam taśmą sklejać. Te twoje galaxy są cuudne ^^
    - Flo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi rozwalają się Progresso, ale nie sklejam [lenistwo], tylko strugam, i mam więcej kredek xD

      Usuń
    2. Źle to ujęłam XD. Same kredki trzymają się dobrze. Ale pudełko... Pudełko się "trochę" rozwala. XD
      - Flo

      Usuń
    3. Znam to ;-; pudełka papierowe są spoko, ale wytrzymałe nie...

      Usuń
  7. Śliczne rusunki, ta galaktyka jest mega *,*

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej
    Zazdroszczę Ci sprzętu,choć wiem,że nie jestem warta tego co masz Ty.Masz olbrzymi talent.Rysujesz niesmowicie,Twoje prace są pełne koloru i nasycenia.Jesteś mega kreatywna.Od Twoich prac bije pozytywna energia.Wszystko co robisz-Widać,że wkładasz w to serce.Twój blog jest niesamowity,nie sztuczny jak inne,lecz jedyny w swym rodzaju.Szczery.Pokazujesz się nie tylko od dobrej strony-to dobrze.Jesteś sobą,ale i dbasz o czytelników ,jesteś cierpliwa i miła dla nich.Nie zrażasz się mimo hejterów i za to Cie podziwiam.
    Życzę Ci coraz więcej pomysłów,weny,szkicowników,kredek,promarkerów i czego tylko zamarzysz.
    -~~-Agata

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaki wielki zestaw kredek ^^ cudowne prace!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kapcie rządzą xD Ale fajne kredki.
    *Diamond*

    OdpowiedzUsuń

♦ jeśli odpowiadasz na czyjś komentarz, korzystaj z opcji "Odpowiedz", znajdującej się pod każdym komentarzem
♦ jeśli komentujesz jako Anonim, pamiętaj, żeby się podpisać [wystarczy mi nawet jedna literka]
♦ hejty - przeważnie je zostawiam, czasami zdarzy mi się odpowiedzieć
♦ szanuję konstruktywną krytykę, a nie zwyczajny hejt
♦ ostateczna decyzja, czy dany komentarz zostanie opublikowany, należy do mnie
♦ wulgaryzmy [akceptuję tylko te w obcym języku, np. angielski, niemiecki] - jeden/dwa ~ ok, co drugie słowo wymagające cenzury ~ niestety, albo użyjesz magii gwiazdek lub innych słów, inaczej komentarz raczej się nie pojawi
♦ "Super blog, wpadnij do mnie " - niestety, takich komentarzy nie publikuję