5 listopada 2016

Dia de los Muertos

Hej ^^
Dzisiaj wyczekiwany [przez parę osób z ll] post o moim najnowszym "dziele" ~ rysunku na konkurs Dia de los Muertos na ll.
Przepraszam, że jest tylko o tej pracy [nie miałam warunków na więcej zdjęć innych prac]...za to pokażę Wam parę zdjęć przyborów, których użyłam, oraz jak rysunek wyglądał w trakcie robienia.
Pracę wykonałam w szkicowniku Sweet Girl. Postać, wraz ze skrzydłami, narysowałam na obrysie, po pokolorowaniu i pocieniowaniu wycięłam ją i nakleiłam na zrobione przeze mnie na tekturze [w każdym bindowanym szkicowniku jest tektura, która go usztywnia, ja czasem wykorzystuję ją jako tło, lub usztywniam prace, które bardziej mi się podobają] z tego samego szkicownika.
Z pomocą niezastąpionego podręcznika do biologii [do klasy drugiej gimnazjum, Nowa Era "Puls życia 2", jeśli ktoś ciekawy] narysowałam szkielet i poprawiłam kontur długopisem. Miejsca, gdzie nie było kości [nie wiem, jak lepiej to ująć], wypełniłam czarnym pisakiem [w końcu, nie wiem czy to widać, zrobiłam nie szkielet, a kobietę w makijażu stylizowanym na szkielet].
Może to kogoś zdziwić, może nie - różyczki na pracy wykonałam jedynie czerwonym pisakiem [zestaw 12 kolorów kosztował ok. 6 zł] i czarnym długopisem. Później poprawiłam niektóre fragmenty białą kredką FC Eco.
Suknię zrobiłam w dość nietypowy sposób. Narysowałam czarnym flamastrem linie, gdzie powinien kończyć się najciemniejszy cień, a potem wypełniłam powstały obszar tym samym pisakiem. Przestrzeń, która pozostała, pokolorowałam czerwonym flamastrem KIN. Później wycieniowałam suknię kredkami Mondeluz.
Skrzydła demona [zwieńczenie i pazur inspirowane Maleficent] zrobiłam po części mazakami [KIN i tańszymi] i kredkami [Mondeluz i kledecki z klecikiem]. Dziury...nie wiedziałam za bardzo, jak je wyciąć, więc są po prostu narysowanymi mazakiem kropkami.
[Tutaj widzicie, jak wyglądają róże poprawione białą kredką]
Księżyc wycięłam z pozostałości kartki, z której wycięłam pracę, i pomalowany białym [z odrobiną czarnego] akrylem. Jest nieco za jasny...ale chyba aż tak to pracy nie psuje...
Tło, tym razem idąc za radą +Catty Night, zrobiłam za pomocą szczoteczki do zębów i białej farby akrylowej. Gwiazdy wyszły jak pyłek, więc dodałam trochę większych długopisem maczanym w farbie.
Zebrałam na zdjęciu wszystko, czego użyłam do wykonania tej pracy [oprócz ołówka]. W teorii miała być cała czarno-biało-czerwona [meble Black RedWhite, lokowanie produktu], jednak część skrzydeł jest ciemno brązowa [nie wiem, czy ktoś to zauważył...].
Na zdjęciu wyżej widzicie:
  • białą, czarną i czerwoną farbę akrylową [do tła]
  • klej [do przyklejenia postaci i księżyca]
  • czerwoną, ciemno czerwoną, czarną, białą, szarą i ciemniejszą szarą kredkę KIN Mondeluz [skrzydła, suknia, podkład do tła]
  • czarny i czerwony mazak Colorino [część skrzydeł, szkielet, róże]
  • czarny długopis [poprawienie kontur szkicu]
  • brązowy, [wypisany] czarny i czerwony pisak KIN [suknia, szkielet, skrzydła]
  • ciemno czerwony cienkopis Stabilo [wzory na szkielecie]
  • srebrna i szara kredka KIN [kledecki z klecikiem]
  • biała i czarna kredka FC Eco
To by było na tyle...ktoś ma jakieś pytania?
Do 24.00 dzisiaj można jeszcze wysyłać prace na konkurs Scary Night.



EDIT:
+Ania Zielonka zwróciła uwagę na to, że zapomniałam wstawić efektu końcowego [dzięki, skleroza mnie już dotyka], więc wstawiam w [mam nadzieję] dobrej jakości skończoną pracę:

17 komentarzy:

  1. Praca jest piękna ^^

    ~ Ashi

    OdpowiedzUsuń
  2. Przecudowna praca *-*

    ~Olgita

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdro talentu *0* piekna praca

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne! To tło, jak i sama praca jest cudoowneee *^*
    ~Yuk

    OdpowiedzUsuń
  5. Czudo Nin. *-*
    ~Zachwycony Marcel Dobrodziej

    OdpowiedzUsuń
  6. lokowanie produktu xD my teraz bierzemy budowę szkieletu ( ͡° ͜ʖ ͡°) też z tego pdr ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem jeszcze rok wcześniej :D Ale ten sam podręcznik ^^
      - Flo

      Usuń
  7. Śliczna praca, brakuje mi tylko zdjęcia które pokazuje efekt końcowy całości XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za przypomnienie ^^ już wstawiam gotową pracę

      Usuń
  8. Czemu mi się wydawało,że komentowałam? ;-;
    Super praca ^.^ Bardzo mi się podoba *.*
    ~Choco

    OdpowiedzUsuń
  9. wow, ta praca jest fenomenalna, bardzo mi się podoba i super, że opisałaś to krok po kroku, bo byłabym bardzo ciekawa jak ty to wszystko zrobiłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Magia :0 twoje prace są tak magiczne jak oglądam efekt końcowy to myślę że to nie możliwe,a teraz mniej trudne...

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiesz co? Nic nie powiem. Żeby oddać to piękno słowami trzeba by było pięciu tomów pustej encyklopedii do ich zapisywania. Cudo.


    ~Heart art

    OdpowiedzUsuń

♦ jeśli odpowiadasz na czyjś komentarz, korzystaj z opcji "Odpowiedz", znajdującej się pod każdym komentarzem
♦ jeśli komentujesz jako Anonim, pamiętaj, żeby się podpisać [wystarczy mi nawet jedna literka]
♦ hejty - przeważnie je zostawiam, czasami zdarzy mi się odpowiedzieć
♦ szanuję konstruktywną krytykę, a nie zwyczajny hejt
♦ ostateczna decyzja, czy dany komentarz zostanie opublikowany, należy do mnie
♦ wulgaryzmy [akceptuję tylko te w obcym języku, np. angielski, niemiecki] - jeden/dwa ~ ok, co drugie słowo wymagające cenzury ~ niestety, albo użyjesz magii gwiazdek lub innych słów, inaczej komentarz raczej się nie pojawi
♦ "Super blog, wpadnij do mnie " - niestety, takich komentarzy nie publikuję