1 listopada 2016

FAV - October 2016

~A dziś...w cudowne Helołin [żartuję, jest 1 listopada]...mam dla Was, duszyczki, FAV na miesiąc październik~

♣ Piosenki ♣
Jestem mega wkurzona, bo znowu nie wyświetla mi oryginalnej wersji ;-;
GTA - Red Lips feat. Sam Bruno (Skrillex Remix) 

 [w tym miesiącu nie ma ani postaci, ani profilu]

♣ Praca ♣

Dwa rysunki w ll - drugi z dzisiaj, pierwszy nieco starszy

ANTY-fav
 Innym się o dziwo podoba, jak dla mnie...mogło być lepiej...

[Komentarzy nie ma ;-;]

 ♣ Zdjęcie ♣
Nie na co dzień z góry unosi się taka mgła, nie?

ANTY-fav
Ta jakość mnie dobija ;-;

♣ Post ♣
Cause You're Sky, Cause You're Sky Full Of Stars ~ post o galaktykach, które ostatnio robiłam w niemal hurtowych ilościach...

ANTY-fav
Podsumowanie ankiety - coś nie pykło 

♣ STATYSTYKA ♣
Komentarze: 163 [mało, no ale...przynajmniej nie zero]
Najpopularniejszy post: Najbardziej denerwujące posty na blogach + LBA#13 i inne

Wyświetlenia: 4 994 [jakoś lubię liczby, które czytane od przodu i od tyłu są takie same]
Najwięcej wyświetleń w dniu: 22 październik, 357 wyświetleń
Poza tym... 
odzyskałam dostęp do konta na ll, ogłosiłam konkurs [mam już dwie prace, jej], wreszcie zabrałam się za wyniki ankiety z września, oraz opublikowałam kolejny formularz google [tu jest link, jeśli kogoś ciekawi]



Przyznam, że trochę niechętnie pisałam ten post...w sumie nie wiem czemu - nie mam nastroju do takich rzeczy...
 


PS. tylko mi nie wchodzi ll?

22 komentarze:

  1. Mi też nie wchodzi ;-; tamta praca jest przecież spoko ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co kto woli, dla mnie mogła wyjść lepiej ;-;
      Może mają jakieś prace techniczne? W sumie nie pierwszy raz się tnie...

      Usuń
  2. Mi też nie wchodzi ;__; Może naprawiają błędy i w końcu będzie lepiej? (:'D)
    Co do pracy w Anty-Fav to.. Jest mega, taka klimatyczna i taka Aww :33
    ~Yuk

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny post :D
    Co tu napisać...
    Wzięłabym udział w twoim konkursie, ale mi się nie chce XD
    Uznajmy, że wystarczy, że jako jedyna brałam udział w poprzednim :D
    - Flo

    OdpowiedzUsuń
  4. Pewnie zmieniają całe LL ( Trochę przesadzam) A co do pracy to cudna ^^ ~Alexuś

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny post...
    Robię pracę na twój konkurs, ale nie wiem czy ją skończę... [jestem w domu, a w internacie zostały mi niektóre kredki xd] Ale mam nadzieję, że jakoś ją skończę...
    No a co do LL, to też mi nie wchodzi ;-;

    ~Ashi

    OdpowiedzUsuń
  6. A no... LL w ogóle nie działa... choć już prawie w ogóle tam nie wchodzę to sprawdziłam.
    A kiedy miała być ta nowa strona z lilla lou?
    Elfrix, czy jak tam temu było?
    - Flo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem...coś o tym było, ale bez żadnej daty, o ile pamiętam...

      Usuń
  7. ja nie biorę udziału w twym konku ;-; rysuję moją kol, bo ma za miesiąc uro :T

    OdpowiedzUsuń
  8. Głupie LL nie działa

    OdpowiedzUsuń
  9. Po co piszesz, że ll ci nie wychodzi, skoro to nie prawda? Wydaje mi się, ze po prostu chcesz otrzymać odpowiedzi typu: "nie prawda, jesteś super!". Gdybys nie była zadowolona ze swoich projektów, nie dodawalabys ich do Internetu.
    ~ Zimny Tost

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdzie niby napisałam, że ll mi nie wychodzi? Ja po prostu [jak większość "artystów"] wiem, że praca miała wyglądać lepiej. Nie piszę że nie wyszło [chociaż dla mnie nie wszystko mi wychodzi] czy że jest brzydkie - po prostu MOGŁO. BYĆ. LEPIEJ.

      Usuń
    2. Pewnie chodziło o to ,,LL mi nie wchodzi".Brak ,,y" czasem trudno zdefiniować ;-;
      ~Choc

      Usuń
    3. Też o tym myślałam, ale to nie pasuje do zdania o dodawaniu do neta ;-;

      Usuń
  10. Bosz jak długo jeszcze mam czekać, aż Lilla Lou się włączy?
    Nin ty masz talent wiec wiesz co myślę o twoich pracach. One są*-*
    ~whiteunicorn

    OdpowiedzUsuń
  11. Dawno mnie tu nie było ;-;
    Super pościk.Prace genialne,nawet ta w ANTY-FAVie
    Postaram się zrobić pracę na konkurs,ale nic nie obiecuje
    ~Choceł

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystko fajnie.. tylko trochę głupio to wygląda,bo napisałaś o Halloween pierwszego listopada, nie wspominając nic o święcie który wtedy NAPRAWDĘ obchodzimy..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisałam to 31 października, dodałam 1 listopada. Każdy może obchodzić co chce, i to jego sprawa.

      Usuń
    2. No chyba że o to chodziło.. tak, każdy obchodzi co chc4, ale ja to odebrałam tak, jakbyś pisała że dzisiaj jest halloween, a potem nagle, że nie, pierwszy listopada, tak jakby to był dzień normalniejszy od halloween i jakby w tym dniu nic nie obchodzono. Koniec tematu, może ja to źle odebrałam.

      Usuń

♦ jeśli odpowiadasz na czyjś komentarz, korzystaj z opcji "Odpowiedz", znajdującej się pod każdym komentarzem
♦ jeśli komentujesz jako Anonim, pamiętaj, żeby się podpisać [wystarczy mi nawet jedna literka]
♦ hejty - przeważnie je zostawiam, czasami zdarzy mi się odpowiedzieć
♦ szanuję konstruktywną krytykę, a nie zwyczajny hejt
♦ ostateczna decyzja, czy dany komentarz zostanie opublikowany, należy do mnie
♦ wulgaryzmy [akceptuję tylko te w obcym języku, np. angielski, niemiecki] - jeden/dwa ~ ok, co drugie słowo wymagające cenzury ~ niestety, albo użyjesz magii gwiazdek lub innych słów, inaczej komentarz raczej się nie pojawi
♦ "Super blog, wpadnij do mnie " - niestety, takich komentarzy nie publikuję