23 listopada 2016

Hipster i nie tylko - recenzja

Hm...hej [chyba]
Niedawno [w sumie to przed chwilą] dotarła do mnie w końcu przesyłka z nagrodą za II miejsce w konkursie HappyBirthday na ll. Z braku pomysłu na inny post [szczerze, wiem, trochę bloga zaniedbałam...] postanowiłam zabrać się za recenzję.

W paczce znajdowały się:
  • szkicownik ll Hipster
  • karteczki do segregatora
  • dyplom.
Co do zawartości, mam małe "ale"...
Jak pisze wyżej, nagrodą powinny być "szkicowniki", a, [z tego co wiem, inni zwycięzcy też tak mają] jak widać, w paczce znajdował się jeden szkicownik.
Nie wiem, czy tak miało być [od biedy można interpretować to, że razem za II i III miejsce otrzymuje się szkicowniki czy coś], ale...dziwne to. Chyba większość ludzi, jak zresztą ja, myślała, że np. za II miejsce jest kilka szkicowników, a nie jeden, ale...no cóż.
Jest jak jest...

Wszystkie karteczki są takie same, z przodu mają obrazek z wróżką, z tyłu blado różowe tło, inną wróżkę oraz linie [nie wiem, czy to widać na zdjęciu], jakby ktoś chciał coś zapisać.
Moje kartki znalazły miejsce w segregatorze ll, w którym nie mam jak trzymać szkicowników, ponieważ...akurat tych, które dałoby się wpiąć, nie mam. Oprócz kartek trzymam w segregatorze oprawione w koszulki dyplomy za konkursy.
Zawsze, gdy otrzymuję dyplom, trochę dziwi mnie to, że...jest na nim napisane moje pierwsze, drugie imię i nazwisko...wiem, miałam konto na FB na oba imiona i nazwisko, ale to nie znaczy, że trzeba używać obu...no chyba, że ktoś bardzo chce.
Dyplom jest w takiej szacie graficznej, jak poprzednie [jedynie u mnie na zdjęciu zrobił się trochę zbyt czerwony ;-;].
Jak przed chwilą zauważyła Vixenne [pozdro, Zuzu ♥] jest tam napisane "BIRTDAY", zamiast Birthday ;-;
Niektórzy mogą kojarzyć ten szkicownik z recenzji autorstwa Moshi, ja postaram się zrecenzować ten szkicownik po swojemu.
Okładka jest...całkiem ok, nie do końca w moim stylu, ale nie odstrasza. Może jedynie przez te nietoperze na okularach modelka ma nieco dziwny wyraz twarzy...
 Na pierwszej stronie jak zawsze możemy zobaczyć reklamę książek Szkoła Rysunku, a recenzję jednej możecie przeczytać na blogu Catty Night, gdzie wykonała dwie prace, jedną swoim stylem, drugą według wskazówek z jednej z tych książek.
Tutorial w szkicowniku Hipster jest podobno taki sam, jak w Butterfly - niestety, nie posiadam tego szkicownika, więc nie wiem, czy to prawda, czy nie. Zostaje wierzyć słowom Moshi.
Jak pierwszy raz zobaczyłam tą Szkołę Rysunku, myślałam, że dotyczy włosów, a mi brakuje strony, gdzie są skończone. Jednak, jak widać wyżej, SR jest na temat chusty we włosach.
Szkice [jest ich aż 8 rodzai - dla mnie to dużo, nie wiem jak inni] są takie, jak widzicie powyżej.
Mi podobają się prawie wszystkie, z wyjątkiem trzeciego i czwartego w górnym rzędzie...są nieco nienaturalne jak na mój gust, ale co kto lubi.
Prace, które dostały się do szkicownika, należą do JuliLou, Aganki, Anulak224, Catty Night oraz Vixenne. Postanowiłam zrobić taki...kolarz ze zdjęciami prac oraz nickami autorek, mam nadzieję, że to ułatwi innym czytanie tej recenzji [i nie pojawią się pytania typu "a czyja to praca ta tam?"].
Tył szkicownika, na którym mamy miniaturki prac oraz nowych szkicowników.

Jak zauważyłam, papier w nowszych szkicownikach ma fakturę takich jakby kresek...jedni z ich powodu rezygnują z zakupu nowych wydań, innym jakoś pomagają w rysowaniu.
Ja wolałabym, żeby faktury nie było [nie wszystkie kredki są w stanie jej podołać, ale np. mocniej dociśnięte Mondeluz u mnie się sprawdzają], ale to raczej sprawa indywidualna.

Ocenę pozostawiam Wam - szkicownik ma kilka minusów, ale są też plusy.
Jeszcze nie miałam okazji rysować w Hipsterze, ale jak to zrobię postaram się dopisać tutaj potrzebne informacje. Podejrzewam jednak, że będzie to [dzięki papierowi] bardzo podobne do korzystania ze szkicownika Sweet Girl.
Co do rysowania...
Jest, jak wspominałam, podobne jak w przypadku SG - papier ma fakturę, która mi osobiście nieco rysowanie uprzykrza.
Praca wykonana w szkicowniku Hipster.

Na koniec...
Ostatnio wzięło mnie na rysowanie po tych kartonikach, które są przy nakrętkach od Nutelli. Powyżej postacie Jaspis i Szafir z kreskówki Steven Universe.
Staram się ogarniać ProMarkery, ale nie wiem, na ile mi to wychodzi ;-; oprócz wymienionych Markerów, użyłam też pisaków z Koh-I-Noora, markera olejowego w kolorze niebieskim, farb akrylowych - czarnej, pomarańczowej i w kolorze ultramaryny.
Postacie są przerysowane z tej oraz tej grafiki.

PS. zmieniłam design, kilka stron, gadżety się nieco różnią...co sądzicie o takim wyglądzie?

PPS. ktoś tęsknił? :>

14 komentarzy:

  1. Gratuluję podium w konkursie :D Ładne zmiany na blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna recenzja Nin czekam na więcej. *-* Co do nowego desingu jest boski. ^^
    ~Marcel Dobrodziej

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja otrzymałam dyplom, zestaw 36 kredek Koh-I-Noor i szkicownika Hipster :/ Jestem trochę zaskoczona ilością nagród i tym, że brak w nich szkicownika Sweet Girl ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziwne...pisało wyraźnie, że za I miejsce jest Sweet Girl...może napisz do ll?

      Usuń
  4. Ninu, design jest obrzydliwy. Chyba nie będę już bloga czytać, tak brzydko tu jest
    XDD
    Oczywiście żartuję. Wszystkie twoje designy są cudne *-*.
    Ewentualnie szkicowniki można rozumieć jako... Łącznie dostaliście szkicowniki... nie no sama nie wiem.
    Co ja jeszcze miałam napisać.
    A czyje są te prace, te na górze z tą postacią w lśniąco białym stroju XDD? I z tak białymi włosami, że aż niewidzialnymi XDD.
    Więc, no tam.
    HAPPY BIRTDAY
    XD
    - FloRainly

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yay ^^
      W sumie...no, racja, razem dostaliśmy szkicowniki...dziwna sprawa.

      Birtday xD co ciekawe, inni chyba nie mają tego błędu...

      Usuń
  5. rozważam zakup tego szkicownika...wydaje się spk...

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie piszesz te recenzje :) Faktycznie trochę dziwne, że te paczki takie jakieś:/ Jak ty za drugie miejsce dostałaś to, no to ciekawa jestem co będzie za wyróżnienie.
    ^^ Najwyraźniej ich drukarka była głodna :p
    ^^Wiesz jak tęskniłam? Ciągle tu zaglądałam. A desing jest cudny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ;-; podobno ktoś dostał II miejsce i przyszły mu kredki...dziwne, serio ;-;
      Yay, ktoś tęsknił ^^

      Usuń
    2. Za wyróżnienie plakat, naklejki i mini szkicownik torebki:http://www.empik.com/lilla-lou-mini-torebki-opracowanie-zbiorowe,p1119510480,ksiazka-p nic nadzwyczajnego;-;

      Usuń
  7. Do mnie paczka doszła dopiero dziś:/ Normalnie za wyróżnienie dostawałam dyplomik teraz nie;-; Oprócz mini szkicownika dostałam plakat, naderwany po bokach i pogięty...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja musiałam prosić ll żeby wysłali mi dyplomy, twierdzili, że "mają dziecinny wzór"...eh, tylko mnie ciekawi, czemu po roku [lub dłużej] na dyplomach nadal widnieje adres ll teens?

      Usuń
  8. Przydatny post :D recenzja wyszła świetnie [już nie raz Ci to pisałam xD ]
    Od jakiegoś czasu zastanawiałam się nad kupieniem nowego szkicownika...tyle że nie przepadam za pozami 'do połowy ciała' a w tych szkicownikach, które mam większość jest taka ;-;
    A Hipster wydaje mi się całkiem fajny ^-^ Dobrze, że napisałaś recenzje tych różnych szkicowników. Pewnie wielu osobom się przydadzą ;) Dzięki temu każdy będzie wiedział czy się w ogóle opłaca kupić np. Hipster, czy może jakiś inny ;)

    ~~Pozdrawiam, Log*ś~~

    OdpowiedzUsuń

♦ jeśli odpowiadasz na czyjś komentarz, korzystaj z opcji "Odpowiedz", znajdującej się pod każdym komentarzem
♦ jeśli komentujesz jako Anonim, pamiętaj, żeby się podpisać [wystarczy mi nawet jedna literka]
♦ hejty - przeważnie je zostawiam, czasami zdarzy mi się odpowiedzieć
♦ szanuję konstruktywną krytykę, a nie zwyczajny hejt
♦ ostateczna decyzja, czy dany komentarz zostanie opublikowany, należy do mnie
♦ wulgaryzmy [akceptuję tylko te w obcym języku, np. angielski, niemiecki] - jeden/dwa ~ ok, co drugie słowo wymagające cenzury ~ niestety, albo użyjesz magii gwiazdek lub innych słów, inaczej komentarz raczej się nie pojawi
♦ "Super blog, wpadnij do mnie " - niestety, takich komentarzy nie publikuję