27 listopada 2016

Post gościnny - Klaudek884

Witam wszystkich serdecznie:)

    Mam na imię Klaudia, ale w internetowym świecie podpisuje się Klaudek, lub Klaudek884. Moja działalność w sieci jest dosyć szeroka, ale najwięcej zaangażowania wkładam w mojego bloga Saga o Ludziach Lodu w rysunkach, w którym jest zawarte wszystko co mnie interesuje. Początkowo, czyli około cztery lata temu, głównym jego tematem była seria książek pt. "Saga o Ludziach Lodu", autorstwa Margit Sanemo. W skrócie SoLL ;) Jednak z biegiem lat, kiedy powiększałam swoje artystyczne pasje musiałam rozszerzyć tematykę i w tym poście postaram się krótko pokazać, czym się zajmuję w wolnych chwilach:)

   Moją największą pasją jest bez wątpienia rysowanie. Pierwsze prace, które zamieszczałam na blogu były szkicami kolorowanymi w Photoshopie. Przełom nastąpił, kiedy dostałam na święta tablet i zaczęła się moja przygoda z digital painting, czyli malowaniem cyfrowym. Są to głównie portrety, ale zdarza się, że namaluje także jakąś scenkę, lub miejsce.






 O ile czas mi na to pozwala chętnie rysuję komiksy. Poniżej komiks rysowany na komputerze:


Podjęłam się także bardzo trudnego i czasochłonnego zadania jakim jest narysowanie całego drzewa genealogicznego Ludzi Lodu. Na ten moment stworzyłam ponad 50 postaci i jestem w połowie;)


Ostatnio pokochałam rysowanie kredkami i markerami, jest to dużo wygodniejsze niż malowanie tabletem, bo mogę to robić gdziekolwiek. Wystarczy szkicownik i piórnik;)

Tak więc rysuje bajkowe, wymyślone postacie"


Czasami skuszę się na coś bardziej realistycznego, ze zdjęcia:


A jeszcze innym razem rysuje kolorowankę:)


Niekiedy rysuję ołówkiem lub białą kredką na czarnej kartce:



W tym roku po raz pierwszy spróbowałam swoich sił w malowaniu akwarelami:


Odkryłam też uroki oglądania anime, a do każdego obejrzanego robię recenzję i rysunek:)


Lubię też czasami narysować karykaturę na specjalne życzenie, zazwyczaj tabletem:


Kolejnym moim małym hobby jest rękodzieło. 
Wykonuje kolczyki z koralików, masy solnej i tektury, a także koralikowe bransoletki.


Lubię ozdabiać metodą decoupage, chociaż rzadko to robię ze względu na brak czasu:



Maluję na ceramice, szczególnie na kubkach:



Prócz rysowania, malowania i rękodzieła interesuje się parapsychologią, książkami oraz włosomaniactwem:) 
To wszystko i wiele więcej znajdziecie na moim blogu, na którego oczywiście serdecznie zapraszam:) Pozdrawiam i życzę miłego dnia:D
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

♦ jeśli odpowiadasz na czyjś komentarz, korzystaj z opcji "Odpowiedz", znajdującej się pod każdym komentarzem
♦ jeśli komentujesz jako Anonim, pamiętaj, żeby się podpisać [wystarczy mi nawet jedna literka]
♦ hejty - przeważnie je zostawiam, czasami zdarzy mi się odpowiedzieć
♦ szanuję konstruktywną krytykę, a nie zwyczajny hejt
♦ ostateczna decyzja, czy dany komentarz zostanie opublikowany, należy do mnie
♦ wulgaryzmy [akceptuję tylko te w obcym języku, np. angielski, niemiecki] - jeden/dwa ~ ok, co drugie słowo wymagające cenzury ~ niestety, albo użyjesz magii gwiazdek lub innych słów, inaczej komentarz raczej się nie pojawi
♦ "Super blog, wpadnij do mnie " - niestety, takich komentarzy nie publikuję