11 listopada 2016

"Scary Night" ~ wyniki

Hej ^^
Trochę spóźnione i przez parę osób wyczekiwane wyniki konkursu "Scary Night" już są...
Było nieco problemów [mówiłam, ma być nie w ll ;-;], ilość przez to też się nieco zmieniła, ale...chyba nikogo tymi wynikami zbytnio nie urażę, nie?
*myśli, co zrobić, żeby nie było wojny o niesprawiedliwość*
Ok...wstępy są dziwne, i nie umiem ich pisać, więc "Czytaj Dalej" i enjoy!

Prac dostałam...[chwila, coś tam źle policzyłam]
5!
Yay, to aż 5 razy więcej niż ostatnio ^^

Nadawało się [tzn. zostało wykonane nie w ll] 4, więc z tylu zostało mi wybierać...
I teraz...
Hm.
Z jednej strony nagrody przewidziałam dla 4 osób [bo za mało prac, żeby zrobić kategorie wiekowe], ale  jedna [pozdro, Ashi] wysłała dwie prace [racja, nie pisałam nic o ilości], z tego zrobiło się więc 3 osoby. No ok, trzy to nie 4, a więc jedno miejsce zostaje puste.
*kombinuje, czy wywalić 3 miejsce, czy może zrezygnować z wyróżnienia, co jest lepsze, miejsce czy wyróżnienie...*

Ostatecznie [nie bijcie, błagam] przyznaję 1 miejsce i dwa wyróżnienia.
Dziwnie trochę, ale cóż.

♣ WYRÓŻNIENIA ♣
[kolejność przypadkowa]
 
Ashida, 16 lat

Olgita, 12 lat

A nagrodą jest/są [wspomniane w regulaminie]...
wykonany przeze mnie avatar 
[napiszcie w mailu, co ma przedstawiać, oraz jaką techniką chciałaby każda z Was, żeby został wykonany]

♣ I MIEJSCE ♣

Klaudek884, 28 lat

Nagrodą jest praca z dedykacją, możliwość napisania u mnie posta [może być o czymkolwiek], promocja profili na social media. 

Wszystkie prace strasznie mi się podobają - miałyście naprawdę genialne pomysły [sama bym na to nie wpadła] ^^

 
Wasze życzenia co do wyglądu nagród proszę składać w mailach [olainina@gmail.com, ten adres co przy konkursie].
Jeśli ktoś nie zgłosi się w ciągu 2 tygodni, nagroda przepada.


[chyba nie było aż tak źle...jestem kiepska w robieniu konkursów ;-;]

7 komentarzy:

  1. Wow pracę są cudowne. *-* Gratuluje wszystkim. ^^
    ~Marcel Dobrodziej

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że tak mało prac dostałaś:/ Gratuluję wyróżnień i dziękuję za I miejsce:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się cieszę, że cokolwiek dostałam...ostatnio była jedna praca xD

      Usuń
  3. Graatki wszystkim *.*
    ~whiteunicorn

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten uczuć kiedy miałaś pomysł i nie wyrobiłaś się z terminem ;-; Gratki za śliczne pracę^^~Zizin

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! Dzięki wielkie za wyróżnienie ^^

    OdpowiedzUsuń

♦ jeśli odpowiadasz na czyjś komentarz, korzystaj z opcji "Odpowiedz", znajdującej się pod każdym komentarzem
♦ jeśli komentujesz jako Anonim, pamiętaj, żeby się podpisać [wystarczy mi nawet jedna literka]
♦ hejty - przeważnie je zostawiam, czasami zdarzy mi się odpowiedzieć
♦ szanuję konstruktywną krytykę, a nie zwyczajny hejt
♦ ostateczna decyzja, czy dany komentarz zostanie opublikowany, należy do mnie
♦ wulgaryzmy [akceptuję tylko te w obcym języku, np. angielski, niemiecki] - jeden/dwa ~ ok, co drugie słowo wymagające cenzury ~ niestety, albo użyjesz magii gwiazdek lub innych słów, inaczej komentarz raczej się nie pojawi
♦ "Super blog, wpadnij do mnie " - niestety, takich komentarzy nie publikuję