13 listopada 2016

Watercolor +NaCl

Hejka ^^
[coś mi teraz słabo idzie to "dwa posty na tydzień", bo tak jakby nie mam o czym pisać tak często...ale spoko, czasem temat się znajdzie]
Dzisiaj mam dla Was dwie prace akwarelami i akrylami [tak, nie kredkami akwarelowymi] z użyciem...soli kuchennej [chlorek sodu, NaCl, jak kto woli]. Przeczytałam w internecie, że daje to ciekawy efekt, i postanowiłam spróbować swoich sił.

Tak jak wspomniałam wyżej ~ do wykonania prac użyłam farb akwarelowych [mam 12 kolorów, poniżej zdjęcie], farb akrylowych, pędzla i soli kuchennej. Oczywiście nie mogło zabraknąć wody xD
Pierwsza praca wykonana tą techniką przedstawia...w sumie sama nie wiem co. I od której strony na to patrzeć...
Jeśli uznamy, że niebieskie to niebo, powstanie coś w rodzaju gór, a jeśli jezioro...
Sami zdecydujcie, co to może przedstawiać...
[dołączam skan dla tych, którym przeszkadzają filtry]
Druga praca [bo na razie mam dwie, heh, może będzie więcej, ale przedstawiających coś konkretnego...] to...tęcza.
Taka dziwna.
Znowu, niech każdy interpretuje po swojemu.
Na skanie kolory są bledsze niż w rzeczywistości...poza tym, jeśli kogoś to ciekawi, nie wszystkie elementy tęczy wykonałam akwarelami - czerwony, pomarańczowy [nie do końca, bo nie mam ani akwareli ani akryli w tym kolorze], żółty i fioletowy to farby akrylowe.
Nadmiar soli strzepałam [trochę przez to, żeby nie kruszyła się wszędzie, a trochę żeby zobaczyć, czy bez soli wygląda lepiej niż z nią] i wyrzuciłam.

Następna sprawa to...
Chyba udało mi się [razem z kilkoma innymi osobami] zapoczątkować jakąś akcję na ll.
Nie, nie z rozwalaniem strony.
Odkąd poczta zaczęła działać szybko, pojawił się problem z zaproszeniami...więc apeluję do wszystkich, którzy to czytają, i mają konto na ll: jeśli wysyłacie komuś zaproszenie do znajomych, musicie napisać jakąkolwiek wiadomość oprócz zaproszenia, inaczej nie możemy ani przyjąć, ani odrzucić prośby.
Z mojej strony zwracam się do [już nie 11] 10 osób, które zaprosiły mnie na ll - błagam, nie zablokuję Was ani nic, a jeśli serio chcecie mieć mnie w znajomych, napiszcie choćby jakieś "nuonsdvsrcxgmewVB" czy "zapraszam", "hejka", inaczej nie dowiem się nawet, kto chce w tych znajomych być [ach, od razu: ja nie gwarantuję, że Was przyjmę, ale nie dowiecie się póki nie wyślecie czegokolwiek, to naprawdę nic nie kosztuje...].

Jeśli ktoś byłby zainteresowany, "akcja" polega na wykonaniu pracy w ll o treści podobnej jak na moim rysunku, byleby zachować ogólny przekaz.

Na dzisiaj to by było na tyle...



PS. ostatnio pracuję nad portretem, i mam nadzieję skończyć go jeszcze w listopadzie bądź początkiem grudnia...więcej na razie nie zdradzam.

9 komentarzy:

  1. Śliczny efekt *^* Sama kiedyś robiłam w szkole, ale na mniejszą skalę :p Ogólnie dołączam się do tej akcji.. To męczące mieć 10 zaproszeń ;_;
    ~Yuk

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam dopiero dwa zaproszenia. Zobacze jeszcze czy zrobie ta prace bo mam brak czasu. A kto będzie na tym portrecie? ^^
    ~whiteunicorn

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedługo się dowiecie :D
      Dwa to jeszcze ok, ale niektórzy mają ponad 15 ;-;

      Usuń
    2. A ja wiem ,a ja wiem :x
      ~Choco

      Usuń
  3. Śliczne malunki, to pierwsze przypomina mi wzburzone morze, a drugie kolorowe chmury:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chmury...w sumie tak :D Jak robiłam tęczę, przypominała mi coś na kształt chmur...

      Usuń
  4. Wow *o*
    Cudowne ^.^
    ~Choco

    OdpowiedzUsuń
  5. Super prace i świetny pomysł na akcję. Myślę że ten pierwszy rysunek to fale :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, Ninu, czemu to jest takie cudne? ^^
    Pierwsze rzeczywiście wygląda jak morskie fale.[ oczywiście ze słoną wodą XD] [A może jednak to słone góry? ]
    - Flo

    OdpowiedzUsuń

♦ jeśli odpowiadasz na czyjś komentarz, korzystaj z opcji "Odpowiedz", znajdującej się pod każdym komentarzem
♦ jeśli komentujesz jako Anonim, pamiętaj, żeby się podpisać [wystarczy mi nawet jedna literka]
♦ hejty - przeważnie je zostawiam, czasami zdarzy mi się odpowiedzieć
♦ szanuję konstruktywną krytykę, a nie zwyczajny hejt
♦ ostateczna decyzja, czy dany komentarz zostanie opublikowany, należy do mnie
♦ wulgaryzmy [akceptuję tylko te w obcym języku, np. angielski, niemiecki] - jeden/dwa ~ ok, co drugie słowo wymagające cenzury ~ niestety, albo użyjesz magii gwiazdek lub innych słów, inaczej komentarz raczej się nie pojawi
♦ "Super blog, wpadnij do mnie " - niestety, takich komentarzy nie publikuję