25 grudnia 2016

50 000 za nami...

 29.12.2016 EDIT
Witam wszystkich w kolejnym jakby specialu, tym razem na 50 000 wyświetleń.
Od razu informuję, wpis będzie raczej długi [wielkie Q&A będzie serio wielkie, razem dostałam ok. 90 pytań], podzielony na części. Jakiś większy "wstęp" w rozwinięciu posta, ponieważ...nie ma sensu się tu rozpisywać ;-;
[byłby screen, ale się spóźniłam ;-;]
W środę [21.12.2016 r.] wybiło równo 50 000 wyświetleń chrysi. Celowałam, że wypadnie raczej w Wigilię, ale byliście zbyt szybcy. Niemniej jednak jestem strasznie szczęśliwa ^^  trochę dlatego, że przeglądałam stare statystyki, z których dowiedziałam się [albo, jak kto woli, przypomniałam sobie], że pierwszy, okrągły 1 000 wyświetleń od początku założenia bloga [czyt. od 22 kwietnia 2015] padł dopiero/już [zależy jak to interpretować] w...lutym 2016. Czyli, jeśli to jakoś podsumować, zdobycie pierwszego tysiąca zajęło mi 10 miesięcy. 
A [bo akurat tak ciekawie się złożyło] kolejnych 50 tysięcy [tak, mogę tak napisać, zresztą już kolejny tysiąc zdążyliście wbić] wybiło 10 miesięcy później. 
I, tym sposobem, blog, który praktycznie nie istniał, dzisiaj ma 47 obserwatorów, wielu stałych czytelników [także tych anonimowych], prawie 200 postów...
[statystyka z 22.12.2016]
Nawet nie wiem, jak ja mam Wam za to wszystko podziękować...[pomińmy, że ani składanie życzeń, ani dziękowanie nigdy mi nie szło ;-;]
---Q&A---
Teraz przejdę do części z wielkim Q&A, przeplatanym zdjęciami mojej choinki [sztuczna jest jak coś] oraz tego, co dostałam na święta, żeby uniknąć pytań o prezenty w komentarzach pod postem.
A, i jakieś wybitne te zdjęcia nie są, to od razu przypominam.
Jak nazwałabyś szczurkę, a jak szczurka?
Hm...nie wiem. Chyba to by zależało trochę od wyglądu i usposobienia, więc jakbym już trochę je poznała, wtedy bym decydowała jak je nazwać. Albo ktoś [np. brat] zrobiłby to za mnie...

Chciałabyś mieć szczurki?
Chyba nie...mam w domu za dużo zakamarków, poza tym Kicia chciałaby się z nimi zaprzyjaźnić...

Jak dowiedziałaś się o ll?
Chyba z TM, nie pamiętam dokładnie...albo ktoś wstawiał to na TM, i chciałam zobaczyć, jakie to jest, albo widziałam na czyimś blogu.

Jak nauczyłaś się rysować takie cudowne falowane włosy?
Czy są cudowne, to zależy od gustu ;-; nie umiem wytłumaczyć, jak się czegoś nauczyłam, bo w większości przypadków sama [metodą prób i błędów] doszłam do wszystkiego, co teraz umiem rysować, i nie umiem jakoś wytłumaczyć, jak ;-;

Skąd czerpiesz pomysły na prace?
W większości z głowy, czasem coś [np. pogoda] mnie zainspiruje, ale chyba największy wpływ na moje rysowanie ma to, czego słucham rysując...czasami staram się też przenieść piosenkę na kartkę [ale nie wiem, czy mi to wychodzi].

Czym robisz zdjęcia do postów?
Telefonem [Samsung Galaxy Ace 4, już jest stary i zaczyna słabo działać ;-;] z aplikacją do selfie [nie mam lustrzanki ani aparatu cyfrowego], najczęściej Retrica. Rzadko, ale zdarza mi się obrabiać je potem w komputerze [bez żadnego programu albo nie wiem, jak się nazywa], czasami używam do tego strony Pixlr.
Lubisz świnki morskie?
Nigdy nie widziałam żadnej na żywo, więc nie wiem ;-;

Gdybyś miała możliwość dostania powiększonej o 60 kolorów [do największego zestawu] wersji jakichś kredek, które już masz, które byś wybrała?
Nie wszystkie kredki są powiększane o 60 kolorów [np. mondeluzy czy ogólnie KIN mają największy zestaw 72], ale...chyba bym wybrała FC Polychromos.

Gdybyś miała zafarbować włosy, to na jaki kolor?
Niebieski.

Grasz w Pokemon Go?
Nie ;-; przeważnie nie "idę za tłumem" [czy coś], i jakoś mnie to nie kręci. Druga sprawa to mój genialny, wiecznie zapchany telefon ;-; po prostu nie starczy mi pamięci na kolejną apkę [a w sumie usunęłam wszystkie zdjęcia, a grę mam tylko jedną ;-;].

Spotkałaś się kiedyś z kimś z ll w realu?
Jeszcze [nyahahahahaha] nie.
Lubisz koty?
Uwielbiam =^-^=

Co byś wolała: dostać zestaw 120 Polychromosów czy zestaw kredek, których jeszcze nie masz?
Chyba tych, których nie mam...Polychromosy mogę dokupić na sztuki [już nawet wiem gdzie], więc pewnie kiedyś skompletuję pełną gamę kolorów, a inny zestaw...chętnie bym wzięła.

Chciałabyś mieć dwa koteły?
Moja Kicia mi wystarcza na razie.

Zrobisz post na Sylwester?
*sprawdza coś w kalendarzu* Ok, mogę zrobić, ale raczej nie o północy czy coś...zresztą, zależy jak wyjdzie.

Zrobisz jakąś SR związaną z ll na blogu?
Nie robię SR ;-; tak, jestem dziwną zwolenniczką tego, że najlepiej się czegoś nauczysz, jeśli samemu do tego dojdziesz, i na razie tak zostanie.
Czy czasem masz tak, że wielu ludziom coś się podoba, a Ty nie rozumiesz dlaczego? Co to jest?
Bardzo często ;-; i z bardzo wieloma rzeczami ;-;

Ulubiony bohater z książki?
Chyba Luna Lovegood z Harry'ego Pottera.

Ulubione muzeum?
Byłam w życiu...w...trzech, czterech muzeach? Trudno wybrać ;-;

Popularna książka dla młodzieży, która Ci się nie podoba?
Dużo takich jest, ale na ten moment nie mogę sobie żadnej przypomnieć ;-;

Gdybyś musiała zmienić swoje imię na jakieś inne, jakie by to było?
Co Wy macie z tym zmienianiem imienia...Antonina, bo zawiera moja imię, heh.

Ulubiona kolęda?
Nie umiem wybrać, poza tym za nimi jakoś nie przepadam ;-;

A świąteczna piosenka?
Nie wiem czemu, ale ze świętami kojarzy mi się to, i nie wiem, czy tak można, ale niech to będzie moją ulubioną świąteczną piosenką.

Ulubione święto?
Dziwna jestem, nie lubię świąt.

A święto, którego po prostu nie lubisz?
Wielkanoc. Zimno, mokro, i jeszcze śniadanie ;-; nienawidzę śniadań ;-;

Popularna piosenka, która strasznie Cię denerwuje?
Pozostawię tu link ;-;

Szkolna lektura, która Ci się najmniej podobała?
Wszystkie książki Sienkiewicza.

Co byś wolała: malować jak Picasso, czy tak, jak teraz malujesz?
Teraz rysuję, maluję jedynie akwarelami...i nie chcę być jak Picasso.

Gdybyś musiała zacząć nowe życie w przeszłości [wtedy, kiedy nie było żadnej osoby, którą znasz/znałaś], to do kiedy byś się przeniosła?
Żeby nie było żadnej osoby, którą znam, musiałabym się chyba przenieść do czasów dinozaurów ;-;

Jaki masz kalendarz na rok 2016?
Nie mam kalendarza, a przynajmniej własnego.
Masz rodzeństwo?
Mam.

Mieszkasz w domu czy w mieszkaniu?

W domu [na wsi, o ile się nie mylę, nie ma mieszkań...].

Zrobisz SR włosów?
Nie robię SR ;-; mogę dawać rady, ale nie zrobię żadnej SR ;-;

Lubisz królisie?

A lubię, fajne są, takie mięciutkie.

Masz jakieś markowe buty, superstary itp.?
Jedyne buty, w których chodzę, to martensy, podobne do nich kozaki, japonki i sandały na koturnach.
Która z Twoich wszystkich prac w ll podoba Ci się najbardziej?
Nie umiem wybrać jednej...

Aktualnie czytasz jakąś książkę? Jeśli tak, to jaką?
"Szklany Tron"

Miałaś kiedyś złamaną itp. jakąś kość?
Nie [ale kiedyś prawie straciłam kawałek palca ;-;].

Lubisz ubierać choinki?
Zależy, czy ktoś mi co chwilę przeszkadza, czy nie ;-;

Masz już kalendarz na 2017 rok?
Nawet nie wiem, chyba mam...

Pieczesz na święta pierniki?
Ja nie piekę, ale moja mama tak. Za to dekoruję je lukrem ^^

Twoje ulubione bożonarodzeniowe zajęcie to...?
Nie mam jakoś ulubionego...chyba ubieranie choinki, ale to zależy czy ktoś mi rozkazuje jak mam ubrać czy dają mi spokój ;-;

Czy jest jakaś szczególna rzecz, którą byś chciała dostać pod choinkę? Albo którą chciałaś i już dostałaś?
Brushpeny Ecoline :>
Co wolisz, kolację wigilijną czy wielkanocne śniadanie?
Kolację...jakoś wszystko jest bardziej dopracowane, atmosfera lepsza...

Lubisz Sylwestra i Nowy Rok?
Jedyny dzień, kiedy mogę pójść spać po północy? Tak!

Patrzenie na kolorowe od petard niebo w ostatni i pierwszy dzień roku sprawia Ci przyjemność?
Zależy, jakie fajerwerki są...i jak ktoś strzela jak próbuję spać, to nie sprawia mi to żadnej przyjemności.

Jakie są Twoje postanowienia noworoczne?
Nigdy ich nie spisywałam ;-; nie praktykuję tej "tradycji"

Chciałabyś cofnąć się w czasie, zmienić coś i wrócić do teraźniejszości?
Wiecie co...ostatnio jakoś dużo na ten temat myślałam, i doszłam do wniosku [dla jednych oczywistego, dla drugich nie], że przez te wszystkie rzecz, które robiłam w przeszłości, błędy i pomyłki, ale też dobre rzeczy, jestem właśnie tu i teraz taka jaka jestem, i gdybym zmieniła choćby jedną rzecz w przeszłości, mogłabym np. nie założyć nigdy chrysi, konta na ll, mogłabym dalej żebrać o głosy i być okropna dla ludzi, oraz mogłabym nigdy nie poznać wielu ważnych dla mnie osób. Więc nie zmieniłabym nic a nic.

Ulubiona czekolada...? Może być firma lub po prostu smak...
Milka w choinki.

Do jakiej szkoły pójdziesz, gdy skończysz gimnazjum?
Nie. Mam. Bladego. Ani. Zielonego. Pojęcia.

Chciałabyś stracić pamięć na kilka godzin i zapomnieć o problemach i nielubianych osobach?
Nie. Nie wiadomo, jakie głupoty bym wtedy wyczyniała ;-;

Co byś zrobiła, jakbyś miała złamaną prawą rękę i nie dałabyś rady nią rysować?
Nauczyłabym się to robić lewą, proste.

Masz jakąś śmieszną świąteczną tradycję? Jeśli tak to jaką?
Nie mam ;-;

Chodzisz na pasterkę? Lubisz śpiewać kolędy?
Nie i nie.

Czujesz "magię świąt"?
Nie ;-; myślałam, że poczuję, ale ciągle każdy coś ode mnie chce i wszyscy mnie krytykują, więc nie czuję jej ani odrobinę ;-;
Gdybyś nagle zobaczyła koleżankę/kolegę ze szkoły podstawowej, której/ego dawno nie widziałaś, co byś zrobiła?
Niestety, mam takie "szczęście", że wszyscy, z którymi chodziłam do podstawówki, idą razem ze mną do jednego gimnazjum [szczerze, ja nawet nie wiedziałam, że można sobie gimnazjum wybrać ;-; myślałam że dopiero po nim się decyduje...].

Gdybyś musiała się przeprowadzić to gdzie?
Zależy jak daleko ;-;

Czy dobrze się uczysz?
*patrząc na świadectwa z paskiem oraz wzorowe zachowania* Nie, wcale nie.

Twoje ulubione danie?
Pizza *-*

Jakie masz włosy? [kolor i długość]
Brązowe [taki ciemny, zimny brąz], do ramion.

Gdybyś dostała jedno życzenie do spełnienia, co by to było?
Spotkać się z przyjaciółmi z neta.
Co byś zrobiła, jakby do Twojego domu wpadła zmasowana armia chomików i zaczęła tańczyć "la kukaracza" na Twoim biurku?
Hm, musiałyby umieć się wspinać po schodach...i nie zabić się o bałagan na biurku...pewnie bym to zaczęła nagrywać i wysłała do Mafii :>

Gdybyś miała być istotą nadprzyrodzoną, to jaką?
Skoro już wiem, jak to jest żyć na lądzie, chciałabym być syreną, żeby zobaczyć jak jest pod wodą.

Jaki masz kolor oczu?
Szaroniebieski czy coś ;-;

Byłaś na "Łotrze 1"?
Nie ;-; ale byłam na "Doktorze Strange" i "Fantastyczne Zwierzęta I Jak Je Znaleźć" oraz "Osobliwy Dom Pani Peregrine" ^^

Co byś zrobiła gdyby w nocy do Twojego pokoju weszły wszystkie postacie których można się bać z Twoich projektów ll i zaczęły niszczyć wszystkie Twoje dobre postacie z projektów ll używając naostrzonych ołówków [powiedzmy że nie powywalają się o kredki na parapecie...]?
Wszystko fajnie, ale nie mam parapetu #urokiokiendachowych ;-;

Co byś zrobiła gdyby nagle twoje konto na ll zniknęło a wszyscy by o tobie zapomnieli?
Nie wiem, czy o mnie się da zapomnieć ;-;

Co byś zrobiła gdyby okazało się że ma masz siostrę bliźniaczkę która jest najbardziej utalentowaną osobą na świecie? Chciałbyś, by tak się stało?
Uczyłabym się od niej. Raczej bym tego nie chciała ;-;

Lubisz Harry'ego Pottera?
Lubię ^^

Widziałaś w Empiku te słitaśne kalendarze ze świnkami morskimi, szczurami, końmi itd.?
Jestem w empiku bardzo rzadko i nie widziałam T^T
Ile swoich szkicowników kupiłaś,a nie dostałaś?
Hm. 6.

Co dostałaś pod choinkę? 
10 brakujących Polychromosów na sztuki, strugaczkę z Derwenta, ołówek, "Szklany Tron", brushpeny Ecoline...i akwarele w kostkach.
 
Czy masz wroga na LL?
Wiele osób nazywa się moimi wrogami, więc chyba tak ;-;
 
Gdybyś miała do wyboru: żyć wiecznie lub przestać żyć (w chwili kiedy to powiesz) i musiałabyś wybrać jedną opcje teraz, co byś wybrała?
Żyć wiecznie.
 
 Gdybyś mogła zdecydować: możesz być piękna i głupia lub mądra i brzydka, co byś wybrała?
Heh, brzydka i mądra już jestem xD a serio to nie wiem ;-;

 Czy poświęciłabyś kogoś bliskiego dla dobra ludzkości?
 Raczej nie ;-;

 Załóżmy, że miałabyś zakaz rysowania, bo jakbyś zaczęła rysować to miałabyś tylko jedną godzinę życia a później byś umarła. 
I teraz: 
1. Czy i tak byś zaczęła rysować? 
2. Gdybyś miała niedokończoną pracę ll, która miałaby trafić do gazety to byś dokończyła?
Nie rysowałabym, zaczęłabym malować. A moich prac w gazetach czy szkicownikach nie chcę sobie nawet wyobrażać, to traumatyczna wizja...
--------------------------------------------------------

Ten uczuć, jak zapominasz dodać najważniejszej rzeczy do posta...wszystkich strasznie przepraszam, i nie wiem, jak mogłam o tym zapomnieć...


 ---------------------------------
Ok...miało być o pracach, ale nie bardzo mam co pokazać ;-;
Zmęczyło mnie to Q&A...

18 komentarzy:

  1. Wow pewnie ciężko było odpowiadać an to, powiem ci szczerze żrle Myślałam że będzie dłurzsze. Gratulacje za tyle wyświetleń! (Zrobisz recęzje brush pen'ów?
    A.G

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogę zrobić, ale nie teraz ;-; wcześniej Romantic zrecenzuję...

      Usuń
    2. Nie mogę się doczekać

      Usuń
  2. Oooo... Dużo tego XDD
    Też nie lubię Wielkanocy :D Piona!
    Antonina... Tosia? XDDD Zostaniesz Tosią :D
    Nin, czemu się tak oburzasz, że nie zrobisz SR? Przecież nigdy tego nie mówiłaś? No może raz... może dwa... XDD
    A właśnie, brawo za tyle wyświetleń :D. Chyba blog zaczął jakoś żyć, kiedy zaczęli tu przyłazić ludzie z ll. ^^
    Ja ci się podobał film "Fantastyczne Zwierzęta i jak je znaleźć"?
    [NIe ma to jak zadawać pytania po wielkim Q&A :D]
    -Flo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi się podobał ^^ ogólnie, wszystkie z tych, na których ostatnio byłam mi się podobały.

      Usuń
  3. Jej kiedy to upłynęło... Też uwielbiam Lune i wogole Harrego Pottera*-* A tak wogole to lubisz Sie jej piosenka to na przykład Cheap Thirlls (chyba tak sie pisze), bo dostalam m.in. jej płytę. :)
    ~whiteunicorn

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię Się ^^ mam nawet "1000 Forms of Fear", innych płyt jeszcze nie kupiłam ;-; ale może kiedyś...

      Usuń
  4. Yay, lubisz Harry'ego Pottera ^^ #potterhead Co do parapetu, napisałam źle. Miało być biurko T^T

    ~Heart

    OdpowiedzUsuń
  5. I też byłam na fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć ^^ mi się podobało. *^*

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje wyświetleń:) Też bym chciała mieć niebieskie włosy, albo fioletowe, ale naturalne haha:D

    OdpowiedzUsuń
  7. A może zamiast SR włosów zrobisz coś w stylu " Jak to narysowałam?" Pliss?
    Gratki za tyle wyświetleń !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eeee...nie. Mogę pisać porady i "czego nie robić", ale nie będę nikomu dyktować jak się rysuje.
      Dzięki ^^

      Usuń
  8. Ja myślałam, że w denerwującej piosence PPAP dasz xDD

    OdpowiedzUsuń
  9. Po pierwsze : Również gratuluję Ci tylu wyświetleń :D [już nie mogę się doczekać jaki post zrobisz na 100 000 wyświetleń xD]
    Po drugie : Ten pasek na końcu posta ten o całej historii bloga jest jest świetny! Super pomysł miałaś... i super to wygląda ;)
    Po trzecie : Czytając niektóre pytania i odpowiedzi trochę się uśmiałam , ogólnie fajnie się czyta tego typu posty ^-^[według mnie]

    ~~Log*ś pozdrawia~~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ^^ idk, może w 2017 się uda...? Jeśli dalej będzie taka aktywność jak w tym roku, pewnie będzie ich więcej niż 100...
      Jej ^^ łącznie robiłam go chyba 3 dni po kawałku, przeglądając stare statystyki i bloga...i wspominając początki...było dość przyjemnie ^^ ale na koniec oczywiście zapomniałam go wstawić, i zrobiłam to dopiero wczoraj...
      Heh, nie trzeba być wiecznie poważnym...

      ~Nin pozdrawia~

      Usuń

♦ jeśli odpowiadasz na czyjś komentarz, korzystaj z opcji "Odpowiedz", znajdującej się pod każdym komentarzem
♦ jeśli komentujesz jako Anonim, pamiętaj, żeby się podpisać [wystarczy mi nawet jedna literka]
♦ hejty - przeważnie je zostawiam, czasami zdarzy mi się odpowiedzieć
♦ szanuję konstruktywną krytykę, a nie zwyczajny hejt
♦ ostateczna decyzja, czy dany komentarz zostanie opublikowany, należy do mnie
♦ wulgaryzmy [akceptuję tylko te w obcym języku, np. angielski, niemiecki] - jeden/dwa ~ ok, co drugie słowo wymagające cenzury ~ niestety, albo użyjesz magii gwiazdek lub innych słów, inaczej komentarz raczej się nie pojawi
♦ "Super blog, wpadnij do mnie " - niestety, takich komentarzy nie publikuję