5 grudnia 2016

Jeśli dobrze liczę, to Q&A #5

Niedawno opublikowałam ankietę, w której mogliście zadawać mi pytania do Q&A ~ dzisiaj post z moimi odpowiedziami ^^
[nie miałam ani czasu, ani warunków, by zrobić jakieś zdjęcia i wkleić między pytania, więc...mam nadzieję, że gify z Avatara [legenda Aanga oraz legenda Korry, postaram się bez jakichś wielkich spoilerów, jeśli ktoś chciałby czasem obejrzeć] nikomu nie będą przeszkadzać :')

Co najbardziej lubisz rysować?
Dużo rzeczy...chyba kwiaty, włosy, galaktyki [malować je też]...ogólnie to, co w danym momencie mi się podoba i co wygodnie mi narysować.

Czy chciałabyś mieć inne zwierzę?
Inne niż Kicię? Miałam papużkę falistą...nie wiem, czy teraz chciałabym inne, kotek mi wystarcza.

Gdybyś musiała odwiedzić jakiś kraj na ziemi [tylko odwiedzić, powiedzmy, że masz darmową wycieczkę, nie musisz się o nic martwić] to co by to było?
Pewnie Islandia, Norwegia albo coś w tym guście...lubię kraje skandynawskie, więc najpewniej któryś z nich. Najbliżej mi do Słowacji, więc najszybciej byłoby pojechać tam, ale...skoro nie muszę się niczym martwić, to lecę na Islandię. Ktoś ze mną?
Ulubiony cytrus?
Cytryna. Lubię jeszcze pomarańcze, ale cytryna górą [wiem, jaka jest kwaśna, ale i tak ją lubię], zwłaszcza latem.

Lubisz jeść ryby?
Hm. Zależy, jakie...wędzone lubię, smażone niekoniecznie...na gatunkach zbyt się nie znam, ale łososia na pewno lubię.

Masz w swoim pokoju jakieś rośliny doniczkowe? Jeśli tak to jakie?
Mam chyba 4 kalanchoe w kolorach żółtym, różowym, białym i pomarańczowym [z takim nickiem wstyd nie mieć żadnego...], plus jakiś kaktus.
Jeszcze na koniec [to się nie liczy jako pytanie, raczej hmmm propozycja, powiedzmy], jeśli rysujesz tak wiele "siebie" w lilla lou [wiesz o co mi chodzi, prawda?], to mogłabyś zrobić takie coś, że ich zdjęcia byłyby w kolejności jak je tworzyłaś? Mogłoby to dać fajny efekt :D
Nie jestem pewna, czy o to chodzi, więc zapytam ~ masz na myśli, żebym ułożyła w kolejności w jakiej je rysowałam prace przedstawiające mnie? Bo nie jestem pewna, czy dobrze myślę...

Lubisz mn?~^^ Dobra, nie xD Nagrasz kiedyś jeszcze jakiś speedpaint? Ulubiona herbata? [chyba, że nie lubisz] Jak ci tam idzie ogarnianie akwarelek~?
 Lubię [ej, miało nie być takich pytań, Bettysiu ;-;], może nagram, jak mi się uda i będę miała pomysł, nie lubię herbaty [już wolę cappuchino, waniliowe lub karmelowe], chyba ok...zresztą widać jak mi idzie, chyba.

Jakiej marki masz telefon?
Samsung [konkretnie Galaxy Ace 4, tutaj go nawet pokazałam].
W jakim miesiącu masz urodziny? 
W czerwcu. Wolałabym jakiś zimowy lub jesienny miesiąc, zawsze marzyłam o śniegu w urodziny...ale cóż, to raczej nierealne...

Twoja ulubiona pora roku?
Zima. Bez dyskusji, zima.

Znasz "Zniszcz Ten Dziennik"?
Trudno nie znać, wiele osób czy na YT, czy w blogosferze, albo go recenzowało, albo pokazywało, jak wykonali poszczególne zadania...posiadam "ZTD Wszędzie" i "Bałagan".
Ulubiony gatunek filmów/książek?
Fantasy chyba...nie jestem dobra z gatunków, serio...

Twoja rodzina prowadzi gospodarstwo (w sensie czy ma jakieś krowy, kury itp.)?
Rodzina - tak, konkretnie moi rodzice - nie [no chyba, że o czymś nie wiem].

Ulubiony przedmiot szkolny?
Nie lubię pytań tego typu - nie jestem lubiana ani przez uczniów, ani prze kilku nauczycieli, więc trudno mi lubić jakiś przedmiot...
W rzeczywistości też robisz takie gównoburze czy tylko tutaj z LL i blogerami? (To nie hejt, zawsze lubię czytać z popcornem twoje przekomarzania ;)
Hm...[dziwnie to o popcornie brzmi, chociaż sama czasami siedzę z nim i oglądam różne spory] w realu też się kłócę, ale zwykle idzie o coś innego [np. o szkołę].

Jak wygląda twój pokój?
Nie tak, jak sobie wyobrażacie...mam bałagan, to się rzuca w oczy chyba najbardziej.

Co byś zrobiła gdyby w nocy do twojego pokoju wszedł ninja?
Ja? Pewnie obserwowałabym, jak wywraca się o bałagan, a potem upada na kredki [ustawione w doniczkach, auć, to musi boleć], w tym akwarelowe [jak przebiją skórę, to się rozpuszczą w krwi? Bo nie jestem pewna...], czyli...patrzyłabym jak mój bałagan mnie broni...?

Czy lubisz jednorożce?
Nie lubię...nie wiem, co to za moda na nie, ale mi się nie podobają.

Najdziwniejsza rzecz jaką kiedykolwiek narysowałaś co to jest? (Jeśli możesz powiedzieć)
Nie pamiętam, większości prac nie umiem ani znaleźć, ani nazwać ;-;

Czym jeszcze nigdy nie rysowałaś ?
Hm. Ołówkami akwarelowymi [jakoś mnie to nie pociąga], pisakami akwarelowymi [one akurat mnie ciekawią], suchymi pastelami [tak to jest, jak tylko ty w rodzinie się jako tako orientujesz, co jest co ;-;], kawą, kakaem [ach, tu już malowanie...eh], plus wieloma rzeczami, o których nawet nie wiem.
Jaka była najdziwniejsza sytuacja w twoim życiu?
Nie mam pamięci do takich sytuacji [albo okazują się wcale nie taki dziwne ;-;].

Czujesz już święta?
Nie...mnie denerwują reklamy i dekoracje świąteczne, których często jest wszędzie pełno już początkiem listopada...

Proszę te 12 osób, które wysłały mi zaproszenia na ll o dołączenie jakiejkolwiek wiadomości. Bardzo to dla mnie ważne.

Na dzisiaj tyle...a Wy czujecie już święta?

9 komentarzy:

  1. Tak, ja czuje. Tylko denerwuje mnie to, że nigdy jak włączam radio, nie leci jakaś świąteczna piosenka [lubię świąteczne piosenki^^] ;-;.
    ~Magick

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm, świąteczne piosenki są spoko, kolędy też...ale po pewnym czasie [albo jak lecą od października ;-;] trochę nudzą...przynajmniej mnie ;-;
      Zawsze można włączyć w internecie i posłuchać ^^
      Ten nastrój...w sumie zmieniłam design na świąteczny, próbuję się jakoś wczuć...pewnie też pojawi się jakiś post o świętach czy ozdobach [lubię robić bombki z wstążkami], jakie udało mi się stworzyć...kto wie, może się wreszcie wczuję...

      Usuń
  2. Ja mam urodziny jesienią. Też chciałabym wyjechać albo do krajów skandynawskich. To o tej ninja mnie "rozwaliło" *pekłam ze śmiechu* :D
    ~whiteunicorn

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten Ninja to ja Nin.I lepiej odstawiaj doniczki z kredkami na miejsce jeśli nie chcesz żeby Marcl ci je znowu poturbował! XD
    ~Marcel Dobrodziej

    OdpowiedzUsuń
  4. No ja mam urodziny jesienią;-; tylko że 17 więc jest taka...ciapa? No i ni ma śniegu;-;

    ~Heart

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwykle na jesień jest mokro i brudno...ale i tak wolę to od takiej "żarówy" jaka jest w lecie...jakoś przywykłam, że bardziej podoba mi się, jak jest zimno niż gorąco, i to mi odpowiada...
      Na dobrą sprawę imieniny [ech, moje imię jest wszędzie ;-;] mam w grudniu, więc jej, zima!

      Usuń
  5. Nin,lece z Tobą na Islandie.Moja siostra tam jest to mamy gdzie mieszkać xD
    ~Choco

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak, o to mi chodziło XDD
    Ale to tylko taka głupia propozycja, nie musisz tego robić. ^^
    Śliczny design. Taki świąteczny.
    Tak, jedźmy razem na Islandię.
    - Flo

    OdpowiedzUsuń
  7. Yay, jedziemy na Islandię! Super, chociaż ja bym wolała do Szkocji. ~Chomik

    OdpowiedzUsuń

♦ jeśli odpowiadasz na czyjś komentarz, korzystaj z opcji "Odpowiedz", znajdującej się pod każdym komentarzem
♦ jeśli komentujesz jako Anonim, pamiętaj, żeby się podpisać [wystarczy mi nawet jedna literka]
♦ hejty - przeważnie je zostawiam, czasami zdarzy mi się odpowiedzieć
♦ szanuję konstruktywną krytykę, a nie zwyczajny hejt
♦ ostateczna decyzja, czy dany komentarz zostanie opublikowany, należy do mnie
♦ wulgaryzmy [akceptuję tylko te w obcym języku, np. angielski, niemiecki] - jeden/dwa ~ ok, co drugie słowo wymagające cenzury ~ niestety, albo użyjesz magii gwiazdek lub innych słów, inaczej komentarz raczej się nie pojawi
♦ "Super blog, wpadnij do mnie " - niestety, takich komentarzy nie publikuję