22 grudnia 2016

Kawaii ~ recenzja

Hej ~
AniaG poprosiła o recenzję Kawaii, więc dzisiaj zajmę się właśnie tym. Na wstępie dodaję, że Kawaii jest moim pierwszym szkicownikiem niebindowanym, i...bardzo często coś z niego wyrywałam, także niech nikt się zbytnio nie zdziwi, jak na zdjęciach będą wystawać z niego kartki czy coś ;-;
[tak, wybrałam najbardziej kojarzącą mi się z Japonią czcionkę]

Okładka szkicownika moim zdaniem pasuje do jego tematu - mamy dziewczynę o japońskich [czy coś, nie znam się] rysach twarzy, ubraną w słodkie ciuchy i dodatki. Ogólnie, jakoś pasuje mi do tego szkicownika piosenka Avril Lavigne - Hello Kitty 
Tak jak w Pin-Up, mamy screen galerii z pracami na temat szkicownika. 
Tutorial pasuje do szkicownika, i jakichś błędów [na razie] w nim nie znalazłam ~ uczy, jak rysować proste włosy z ombre. Jedyne zastrzeżenie z mojej strony to to, że po wymazywaniu włosy nie wyglądają za dobrze, ale to zależy od kredek i tego, jak ich używamy.
Prace, które dostały się do szkicownika, są ściśle związane z jego tematem, a tło nie jest przesadzone.
Praca Mai2001.
Praca Maniusi.
 Praca Flory [teraz xNekox].
Była jeszcze praca Sarawi, ale ją też zgubiłam ;-;
Szkice...nie znam się za bardzo na stylu kawaii, ale moim zdaniem są ok.
Papier jest świetny [jeśli ktoś taki lubi oczywiście], nie ma żadnych rowków czy faktury.
Szkiców jest dużo i są bardzo różnorodne, co jednym odpowiada, a innych denerwuje - co kto lubi.
Z tyłu pomniejszona zawartość szkicownika oraz reklama innych.
 Dołączone zostały też plakaty [a raczej jeden dwustronny] - jeden podobny do okładki, oraz inny, ale też chyba związany ze szkicownikiem.

Dobra...pokonaliście mnie, wczoraj wbiło równo 50 000 wyświetleń [ale post nadal w weekend]...
Spóźniłam się ze screenem [*].

Okej...pamiętajcie, że pytania do Q&A pod poprzednim postem. A, jeszcze jedno - jakim cudem wczoraj było 456 wyświetleń...? Zwykle jest 100-200...
Nie no, dziękuję ♥

3 komentarze:

  1. Od dawna interesował mnie ten szkicownik, więc fajnie że zrobiłaś jego recenzję. I gratuluję 50,001 wyświetleń xD

    ~Heart

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesołych świąt,miłej rodzinnej atmosfery,góry prezentów życzy
    Choco ze świniakami ;)

    OdpowiedzUsuń

♦ jeśli odpowiadasz na czyjś komentarz, korzystaj z opcji "Odpowiedz", znajdującej się pod każdym komentarzem
♦ jeśli komentujesz jako Anonim, pamiętaj, żeby się podpisać [wystarczy mi nawet jedna literka]
♦ hejty - przeważnie je zostawiam, czasami zdarzy mi się odpowiedzieć
♦ szanuję konstruktywną krytykę, a nie zwyczajny hejt
♦ ostateczna decyzja, czy dany komentarz zostanie opublikowany, należy do mnie
♦ wulgaryzmy [akceptuję tylko te w obcym języku, np. angielski, niemiecki] - jeden/dwa ~ ok, co drugie słowo wymagające cenzury ~ niestety, albo użyjesz magii gwiazdek lub innych słów, inaczej komentarz raczej się nie pojawi
♦ "Super blog, wpadnij do mnie " - niestety, takich komentarzy nie publikuję