21 grudnia 2016

Pin-Up ~ recenzja +info, cecaelia

Tym razem przygotowałam recenzję szkicownika Pin-Up [nowszego] na prośbę Choco. Szkicownik jest jednym z niewielu, które kupiłam [a nie dostałam w nagrodę], i szczerze, chciałam Pin-Up w starszej wersji, jednak u mnie można dostać tylko nowe szkicowniki...jednak kupiłam go i bardzo mi się spodobał ~ szkice są ok [nie jakieś zdeformowane czy coś], papier też [dlatego wolę szkicowniki w takiej formie od tych bindowanych], resztę zobaczycie w poście.
Okładka moim zdaniem do tematu szkicownika pasuje ~ w starym wydaniu chyba są jeszcze informacje o stylu, i trochę szkoda, że w nowym z nich zrezygnowano ;-;
W środku znajdziemy reklamę ll teens, screenshot [albo coś na jego kształt] z galerii projektów na [chyba] konkurs Pin-Up.
Szkoła Rysunku dotyczy przyciemnianych okularów oraz chustki we włosach ~ jedyne, co mi nie bardzo pasuje, to to, że w ostatnim kroku dość wyraźnie widać, że ciemne cienie [których na przedostatnim zdjęciu nie było] oraz cień na okularach zostały dodane komputerowo...okulary jeszcze ok, ale skóra wygląda przez to po prostu brudno.
[kolejny szkicownik, gdzie zostało mi mało czystych obrysów]
Szkice, które zostały w nim umieszczone [nie pokażę wszystkich, to jeden ze szkicowników, gdzie obrysów jest dużo i są naprawdę różne] mi się podobają ~ modelki nie wyglądają na jakieś sparaliżowane czy nienaturalnie wygięte [nie wszystkie, ale większość w tym akurat szkicowniku].
Papier w szkicownikach niebindowanych podoba mi się dużo bardziej, tak samo jest w tym przypadku ~ kartki są nieco cieńsze, pozbawione faktury, kredka dobrze pokrywa powierzchnię kartki i pozwala uzyskać ładne, gładkie cieniowanie.
Co do mazaków/markerów ~ fakt, kartki zbyt grube nie są, więc niektóre mazaki mogą przebijać, jednak nie wszystkie - zależy to od tego, ile warstw nałożysz, jak mocno przyciśniesz itp.
Prace, które wybrano do szkicownika, moim zdaniem świetnie wpisują się w jego temat. Dodano też fajne, pasujące tło, które jednak nie odwraca uwagi od pracy, oraz napisy.
Praca catty night.
Praca Keysha.
Praca Kamoli♥.
W szkicowniku znalazła się jeszcze praca Maniusi, jednak gdzieś ją posiałam i nie mam zdjęcia [z tyłu okładki i tak ją pokażę].
Dodatkowo, jak to w niebindowanym szkicowniku, dołączony został dwustronny plakat nawiązujący do jego tematu.
Ogólnie ja jestem z tego szkicownika zadowolona, a Wy? Podoba Wam się? Macie go?
Z tyłu okładki jak zawsze miniaturki prac, reklama innych szkicowników oraz plakaty.

Teraz druga część posta, jeszcze nie ta informacyjna, ale...
Boovko poprosiła mnie o połączenie dwóch moich prac ~ niby-syreny oraz cecaelii. Podjęłam się zadania, i mam zamiar jakoś ogólnikowo pokazać, jakim cudem mi się to udało.
Zaczęłam od znalezienia zdjęcia niby-syreny oraz skanu cecaelii [na ll jest wersja w innej jakości, jak coś], i zdecydowaniu, którą pracę należy wyciąć. Po namyśle stwierdziłam, że łatwiej będzie odciąć niby-syrenie wszystko poniżej rąk, niż próbować wyciąć z cecaelii jakiś kształt.
Tła oraz zbędnych fragmentów pozbyłam się w programie FireAlpaca. To, co wycięłam, miało być transparentne, inaczej nie dałabym rady nałożyć tego na cecaelię.
Po nałożeniu na siebie prac w picmonkey.com, pozostało wyciąć tło, wkleić to, co pozostanie na białą planszę [czy coś takiego], oraz połączyć to filtrami w jedną całość.
Proste, nie?
Wycięłam resztę cecaelii oraz zbędne tło...
...a całość nakleiłam ponownie w picmonkey.com na białe tło.
Później dostosowałam jakość w Pixlr, żeby macki i reszta różniły się od siebie jak najmniej.
Efekt końcowy możecie ocenić sami.

A na sam koniec posta ~ info.
Pomyliłam się, i jeśli nadal z taką szybkością będziecie wbijać wyświetlenia, 50 000 padnie nie w Wigilię, ale albo jutro...albo nawet dzisiaj. Z tej okazji [ale to już raczej w weekend] pojawi się post o moich początkach na blogu, pracach, oraz wielkie Q&A, do którego pytania prosiłabym zadawać pod tym postem. Możliwe, że dodam jeszcze coś od siebie, ale to zależy. Pewnie zanim pojawi się ten jubileuszowy [czy coś] wpis, zdążę jeszcze opublikować recenzję szkicownika Kawaii [spis wszystkich zrecenzowanych i nie w poście o szkicownikach T-shirts i Rock&Music].

Na dzisiaj tyle ~ Wesołych Świąt wszystkim!

14 komentarzy:

  1. Pytania do Q&A:
    Jak nazwałabyś szczurkę, a jak szczurka?
    Chciałabyś mieć szczurki?
    Jak dowiedziałaś się o LL?
    Jak nauczyłaś się rysować takie cudowne falowane włosy?
    Skąd czerpiesz pomysły na prace?
    Czym robisz zdjęcia do postów?

    OdpowiedzUsuń
  2. W jednym zdaniu masz błąd: "kredka dobrze pokrywa powierzchnię kredki" czy jakoś tak :3 a tak to super :)

    ~Heart

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za wskazanie błędu ^^ już poprawione

      Usuń
  3. Dzięki za recenzję ^.^
    Pytanka:
    Lubisz świnki morskie?
    Gdybyś miała możliwość dostania powiększonej o 60 kolorów (od największego zestawu) wersji jakiś kredek,które już masz,które byś wybrała?
    Gdybyś miała zafarbować włosy,to na jaki kolor?
    Grasz w pokemon go?
    Spotkałaś się kiedyś z kimś z LL w realu?
    Kiedyś dam wincej
    ~Chockeł

    OdpowiedzUsuń
  4. A co mi tam...pytanka:
    Lubisz koty? (dobra, wiem że tak xd)
    Co byś wolała: Dostać 120 polychromsów czy zestaw kredek którego jeszcze nie masz?
    Chciałabyś mieć 2 koteły? ^^
    Zrobisz post na sylwester?
    Zrobisz jakąś SR związaną z ll na blogu? (plz, najlepiej włosków ^^)
    Troszkę tego mało...ale jeszcze dam więcej ^^

    ~Heart

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobra, okay, to te pytanka:
    Czy czasem masz tak, że wielu ludziom się coś podoba, a ty nie rozumiesz dlaczego? Co to jest?
    Ulubiony bohater z książki?
    Ulubione muzeum?
    Popularna książka dla młodzieży, która ci się nie podoba?
    Gdybyś musiała zmienić swoje imię na jakieś inne, jakie by to było?
    Ulubiona kolęda?
    A świąteczna piosenka?
    Ulubione święto?
    A święto, którego po prostu nie lubisz?
    Popularna piosenka, która strasznie cię denerwuje?
    Szkolna Lektura, która ci się najmniej podobała?
    Co byś wolała: Malować jak Picasso, czy tak, jak teraz malujesz?
    Gdybyś musiała zacząć nowe życie w przeszłości [ wtedy, kiedy nie było żadnej osoby którą znasz/znałaś] to do kiedy byś się przeniosła?
    Jaki masz kalendarz na rok 2016?
    -Flo

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz rodzeństwo?
    Mieszkasz w domu czy w mieszkaniu?
    Zrobisz sr włosów?
    Lubisz królisie?
    Masz jakies markowe buty: superstary itd. ?
    Super post, pozdro

    OdpowiedzUsuń
  7. [dawno tu nie byłam, a bynajmniej nie komentowałam ;-;]
    Wiesz, że recenzje wychodzą Ci co jedna to lepsza? :D A praca jest wprost niesamowita *-* nie potrafię wybrać która lepsza... Cecaelia w oryginalnej wersji wygląda tak uroczo i słodko, a ta przerobiona jest taka delikatna i spokojna...obie piękne ^=^

    A teraz kilka pytań :
    1. Która z twoich wszystkich prac w ll podoba Ci się najbardziej?
    2. Aktualnie czytasz jakąś książkę? Jeśli tak to jaką?
    3. Miałaś kiedyś złamaną itp. jakąś kość?
    4. Lubisz ubierać choinki?
    5. Masz już kalendarz na 2017 rok?
    6. Pieczesz na święta pierniki?
    7. Twoje ulubione bożonarodzeniowe zajęcie to...?
    8. Jest jakaś szczególna rzecz którą byś chciała dostać pod choinkę? Albo którą chciałaś i już dostałaś?
    9. Co wolisz, kolację wigilijną czy wielkanocne śniadanie?
    10. Lubisz Sylwestra i Nowy rok?
    11. Patrzenie na kolorowe od petard niebo w ostatni dzień roku i w pierwszy dzień roku sprawia Ci przyjemność?
    12. Jakie są twoje postanowienia noworoczne[chociaż jedno...]?
    13. Chciałabyś cofnąć się w czasie, zmienić coś i wrócić do teraźniejszości?
    14. Ulubiona czekolada...? Może być firma lub po prostu smak...
    15. Do jakiej szkoły pójdziesz gdy skończysz gimnazjum?
    16. Chciałabyś stracić pamięć [ale tak że pamiętasz jak się je, chodzi itp.]na kilka godzin i zapomnieć o przeróżnych swoich problemach, nielubianych osobach itd?
    17. Co byś zrobiła gdybyś miała złamaną prawą rękę i nie dałabyś rady nią rysować?
    18. Masz jakąś śmieszną świąteczną tradycję? Jak tak to jaką?
    19. Chodzisz na pasterkę? Wgl lubisz śpiewać kolędy?
    20. Czujesz 'magię świąt'?

    ~~Log*ś~~

    OdpowiedzUsuń
  8. Ok to teraz moja kolej:
    1.Gdybyś nagle zobaczyła koleżankę/kolegę ze szkoły podstawowej, której/ego dawno nie widziałaś co byś zrobiła?
    2.Gdybyś musiała się przeprowadzić to gdzie?
    3.Czy dobrze się uczysz?
    4. Twoje ulubione danie?
    5. Jakie masz włosy? (kolor i długość)
    6. Gdybyś dostała jedno życzenie do spełnienia, co by to było?
    NO TO CHYBA TYLE NAJWYŻEJ COŚ JESZCZE NAPISZĘ.
    J.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pytania:
    1. Co byś zrobiła gdyby do Twojego domu wpadła zmasowana armia chomików i zaczęła śpiewać 'la kukaracza' na twoim biurku?
    2. Gdybyś miała być istotą nadprzyrodzoną ( w sensie elf, czy coś), to jaką?
    Na razie tyle
    ~Chomik

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaki masz kolor oczu?
    #pytanie

    OdpowiedzUsuń
  11. Dalsza część:
    Byłaś na "Łotrze 1"?
    Masz rodzeństwo?
    Co byś zrobiła gdyby w nocy do twojego pokoju weszły wszystkie postacie których można się bać z twoich projektów ll i zaczęły niszczyć wszystkie twoje dobre postacie z projektów lilla lou używając naostrzonych ołówków [powiedzmy że nie powywalają sie o kredki na parapecie...]?
    Co byś zrobiła gdyby nagle twoje konto na ll zniknęło a wszyscy by o tobie zapomnieli ?
    Co byś zrobiła gdyby okazało się że ma masz siostrę bliźniaczkę która jest najbardziej utalentowaną osobą na świecie?
    Chcialabys by tak się stało?
    Lubisz Harry'ego Pottera?

    ~Heart ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Widziałaś w Empiku te słitaśne kalendarze ze świnkami morskimi,szczurami,końmi itd.? :3
    Ile swoich szkicowników kupiłaś,a nie dostałaś?
    Co dostałaś pod choinkę?
    Czy masz wroga na LL?
    ~Choco

    OdpowiedzUsuń
  13. Gdybys miala do wyboru : żyć wiecznie lub przestać żyć ( w chwili kiedy to powiesz) i musiałabyś wybrać jedną opcje teraz. Co byś wybrała?

    Gdybyś mogła zdecydować : możesz być piękna i głupia lub mądra i brzydka. Co byś wybrala?

    Czy poświęciłabyś kogoś bliskiego dla dobra ludzkości?


    Załóżmy, że miałabyś zakaz rysowania, bo jakbyś zaczeła rysować to miałabyś tylko jedną godzinę życia a później byś umarła. I teraz:
    1. Czy i tak byś zaczeła rysować?
    2. Gdybyś miała niedokończoną pracę ll, która miałaby trafić do gazety to byś dokończyła?
    J.

    OdpowiedzUsuń

♦ jeśli odpowiadasz na czyjś komentarz, korzystaj z opcji "Odpowiedz", znajdującej się pod każdym komentarzem
♦ jeśli komentujesz jako Anonim, pamiętaj, żeby się podpisać [wystarczy mi nawet jedna literka]
♦ hejty - przeważnie je zostawiam, czasami zdarzy mi się odpowiedzieć
♦ szanuję konstruktywną krytykę, a nie zwyczajny hejt
♦ ostateczna decyzja, czy dany komentarz zostanie opublikowany, należy do mnie
♦ wulgaryzmy [akceptuję tylko te w obcym języku, np. angielski, niemiecki] - jeden/dwa ~ ok, co drugie słowo wymagające cenzury ~ niestety, albo użyjesz magii gwiazdek lub innych słów, inaczej komentarz raczej się nie pojawi
♦ "Super blog, wpadnij do mnie " - niestety, takich komentarzy nie publikuję