28 grudnia 2016

Romantic ~ recenzja

Na dzisiaj [po kilkudniowej mini-przerwie od pisania] przygotowałam recenzję szkicownika Romantic na prośbę Anastazii Glam Draw [dobrze napisałam?]. Jest to pierwszy szkicownik ll, jaki miałam, posiadam dwa egzemplarze [jeden się skończył, no to dokupiłam]. Oba są całe zarysowane, więc nie mam jak dać zdjęć czystych obrysów, ale myślę, że to nie problem.
Okładka jest sympatyczna i pasująca do tematu ~ dodany został mały ptaszek, róże.
W szkicowniku znajdziemy planszę z naklejkami. Ja [jak i większość osób, z tego co widzę] ich nie używam, ale mogą służyć do ozdabiania nie tylko prac, przecież nikt nie zabroni Wam nakleić ich gdzie Wy chcecie.
Tutorial pokazuje, jak rysować ażurowy [czyli taki z dziurkami, wełniany] sweter.
Co do SR - raczej nie mam się do czego przyczepić, sama nie próbowałam czegoś takiego rysować, więc może ktoś z Was się wypowie?
Zgubiła mi się praca Krikri66 T^T powyżej dzieła oliwiawery2001, SarawiStudio, ani828, Mai2001 oraz Lii.
Znajdziemy w nim też 6 rodzai szkiców [tak, wszystkie wypełnione]:
Tak, to moje pierwsze prace w ll ;-; możecie się napatrzeć...nie wiem, widać jakikolwiek postęp?
Z tyłu screen z pracami na konkurs [?] Romantic.
Na okładce miniaturki prac, reklamy innych szkicowników itp.

Na koniec posta [bo dawno tego nie było chyba] mam dla Was kilka moich ostatnich prac w ll w lepszej jakości.
Arwena dla Vicky10
Meylin [czy jakoś tak] dla +Catty Night
Jakiś pin-up, też dla Cat
...oraz Japonka dla Kamoli♥


PS. który szkicownik następny? A może chcecie post z jakąś moją opinią na dany [najlepiej związany z rysowaniem] temat? W końcu jakoś dawno tego nie było...

10 komentarzy:

  1. Wchodzę na chrysi nie ma postu,idę na forum,wracam jest post :o
    Cudne prace *.*
    ~Choco

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym chciała Bride. Zgadzam się z Choco - Prace są śliczne ^.^
    ~Magick

    OdpowiedzUsuń
  3. Prace śliczne. ^^ Co do szkicownika, to mi się całkiem podoba. Szczególnie ta druga poza. *w*
    ~ Quettie

    OdpowiedzUsuń
  4. Super recenzja *-* Przydała mi się, bo właśnie chcę zakupić ten szkicownik ^^ ~Mac Arli

    OdpowiedzUsuń
  5. Prace świetne tak jak i recenzja. Może szkicownik (ten nowy) Glamour lub Coctail party?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo chętnie bym zrobiła, jakbym któryś z nich miała ;-;

      Usuń
  6. Prace super, ta Japonka jest cudna ~ Kamania♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzieki za bliższe pozy c:

    Heart

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne. Ja chciałbym szkicownik Bride.

    ~AniaG

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna recenzja :D Zostałaś nominowana do stain challenge u mnie na blogu https://wiktoriaz1art.blogspot.com/ :D Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń

♦ jeśli odpowiadasz na czyjś komentarz, korzystaj z opcji "Odpowiedz", znajdującej się pod każdym komentarzem
♦ jeśli komentujesz jako Anonim, pamiętaj, żeby się podpisać [wystarczy mi nawet jedna literka]
♦ hejty - przeważnie je zostawiam, czasami zdarzy mi się odpowiedzieć
♦ szanuję konstruktywną krytykę, a nie zwyczajny hejt
♦ ostateczna decyzja, czy dany komentarz zostanie opublikowany, należy do mnie
♦ wulgaryzmy [akceptuję tylko te w obcym języku, np. angielski, niemiecki] - jeden/dwa ~ ok, co drugie słowo wymagające cenzury ~ niestety, albo użyjesz magii gwiazdek lub innych słów, inaczej komentarz raczej się nie pojawi
♦ "Super blog, wpadnij do mnie " - niestety, takich komentarzy nie publikuję