20 grudnia 2016

Royal ~ recenzja

Hejo ~
Na dziś przygotowałam zamówioną [czy coś na ten kształt] przez Alart recenzję szkicownika ll Royal, który jest [o ile dobrze mówię] pierwszym szkicownikiem wydanym przez ll w roku 2016, i był nagrodą za Mistrzostwa Projektowania [z tego co widzę].
Mój jest dość używany, dlatego zamiast zdjęć kilku obrysów pokazane będą prace na nich lub jakieś zaczęte szkice, ale chyba nie będzie to zbytnio nikomu przeszkadzać.
Okładka przedstawia dziewczynę w eleganckiej sukience [z paskami, które jakimś sposobem nie opinają jej tak, jak mają to robić...cóż, pewnie błąd grafika ;-;], jednak pewnie niektórym [tak jak i mi] podobałoby się bardziej, jakby dziewczyna miała na sobie coś bardziej...królewskiego, jakąś koronę, berło...ale jest jak jest.
Tutorial, który został umieszczony w Royal, dotyczy rysowania falbanek, czyli czegoś, co w królewskich sukniach może się przydać.
Nie jestem pewna, czy już gdzieś się pojawił, ale chyba w większości nowych szkicowników tutoriale są takie, jak w starych [nie wiem, jak to skomentować ;-; tak samo, jak chyba od 2016 roku w jednym szkicowniku są przeważnie co najmniej 2 prace jednej osoby ;-;].
[Chyba jedyne nie wykorzystane jeszcze przeze mnie obrysy z Royala ;-;]
Obrysy są w tym przypadku raczej związane z tematem szkicownika [według mnie w każdym razie...chociaż na dobrą sprawę i tak rysuję fantasy itp. wszędzie, gdzie się da...]. A według Was?
Jedynym [o ile mi wiadomo] nowym obrysem w tym szkicowniku jest ten najbardziej po prawo [zdjęcie wyżej].
W szkicowniku pojawiają się prace Blair Arya [nie bawię się w odmienianie ;-;], Moni.maj oraz Kamoli♥.
 Ponadto trzy prace oliwiawery2001 [która usunęła konto na ll, więc linku nie będzie].

Ogólnie szkicownik jest raczej spoko - ja i tak bardziej zwracam uwagę na obrysy, a nie temat lub prace w nim umieszczone. A Wam jak się podoba?
Cena: ok. 25 zł.

Na koniec trochę spraw organizacyjnych:
  • zbliża się 50 000 wyświetleń [szczerze, wiem, że wybije ok. Wigilii], więc pasuje coś zrobić. Tylko...co? Co Was interesuje? Post w stylu "historia bloga od początku", wielkie Q&A [na wszystkie tematy, tylko jeśli to ktoś wybierze, prosiłabym o więcej pytań niż zazwyczaj, w końcu "wielkie" ma być ;-;], czy coś innego? Proszę o jakieś propozycje w komentarzach, ewentualnie o wybór zaproponowanych przeze mnie rzeczy...
  • ktoś sobie wymyślił, że na "wspólnym kolędowaniu" będę...śnieżynką roznoszącą ciasta. Heh. Wyszłam idiotycznie, i oczywiście dla mnie już nie zostało ;-;
  • następnym szkicownikiem w kolejce do recenzowania jest Pin-Up, później Kawaii...
Na dzisiaj to będzie tyle [coś dziwnie krótki post wyszedł ;-;]...
Ach, taka anegdota na sam koniec: w tym roku pierwszy raz w życiu zapomniałam o własnych imieninach [15 grudnia, jak ktoś ciekawy] ;-; nie mogę w to uwierzyć...

13 komentarzy:

  1. Dzięku za recenzję *^*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeżeli byłby taki post to fajnie by było jak bys dała tam link do pierwszego posta na chrysi. Idziecie jutro do szkoly?
    ~whiteunicorn

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm, link jest w Archiwum >> 2015 >> lipiec [?], w każdym razie ten najniżej...ale pierwszy post tutaj nie jest zbyt dobry ;-; przynajmniej wg mnie ;-;

      Usuń
  3. Jak ja żałuję,że go nie kupiłam ;-;
    Co do wyświetlonek to dla mnie możesz zrobić to i to :)
    ~Choco

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie też możesz zrobić to i to. Ja nawet nw kiedy są moje imieniny...

    OdpowiedzUsuń
  5. Oppfff jak fajnie ⌒.⌒ A swoją drogą gratulacje! 50 000 wyświetleń to już coś! No i może mogłabyś"opisać" swoje początki na blogu? I wszystkiego naj naj! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yay ^^ inni świętują 100 000, mi do nich daleko [może jakimś cudem w 2017 wypadnie?], więc mam 50 000 xD nie spodziewałam się aż tylu [zwłaszcza, że jeszcze w kwietniu było ich tylko 8 ;-; szybcy jesteście...]
      Dzięki ^^ a ja życzę wszystkiego najlepszego czytelnikom [cóż, bez nich by się nie udało] ♥

      Usuń
    2. No i fajnie by było gdybyś zrobiła takie coś co Alart mówiła...

      Usuń
  6. Mój kochany Royal jest w stałym użytku ^^ uwielbiam ten szkicownik ⌒.⌒ Wesołych Świąt Mad [bo chyba Ninu jak mówią to nie lubisz??? ;-;] ^^

    ~Heart

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ninu przeżyję, nie lubię "Nineł" ;-;
      Wzajemnie ^^

      Usuń
    2. Dziękować ^^

      Usuń
  7. Zrobisz recenzje FC Plolyhromos?
    ~Anastazia glam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może zrobię, ale jeśli już to po Nowym Roku ;-;

      Usuń

♦ jeśli odpowiadasz na czyjś komentarz, korzystaj z opcji "Odpowiedz", znajdującej się pod każdym komentarzem
♦ jeśli komentujesz jako Anonim, pamiętaj, żeby się podpisać [wystarczy mi nawet jedna literka]
♦ hejty - przeważnie je zostawiam, czasami zdarzy mi się odpowiedzieć
♦ szanuję konstruktywną krytykę, a nie zwyczajny hejt
♦ ostateczna decyzja, czy dany komentarz zostanie opublikowany, należy do mnie
♦ wulgaryzmy [akceptuję tylko te w obcym języku, np. angielski, niemiecki] - jeden/dwa ~ ok, co drugie słowo wymagające cenzury ~ niestety, albo użyjesz magii gwiazdek lub innych słów, inaczej komentarz raczej się nie pojawi
♦ "Super blog, wpadnij do mnie " - niestety, takich komentarzy nie publikuję