31 grudnia 2016

Stain Challenge

Hej wszystkim ^^
Nie będzie jakiegoś specjalnego posta na Sylwester [a jakieś niby-podsumowanie roku zrobię pewnie w styczniu], za to...Wiktoriaz1 nominowała mnie do wykonania stain challenge, czyli [a przynajmniej tak zrozumiałam] zrobienia kilku plam farbą i narysowaniu na nich tego, co się  nich zobaczy...
W rozwinięciu posta możecie przyjrzeć się temu, co udało mi się zrobić ^^

Postanowiłam, że moje plamy będą w jednym kolorze - wybrałam zielony, ponieważ...rzadko używam tego koloru w pracach, czy ll czy nie.
Zieloną akwarelą i pędzlem zrobiłam parę plam na bloku do akwareli Canson Student [który ostatnio znalazłam], i...czekałam aż wyschną [serio, strasznie mnie wkurzało, że użyłam aż tyle wody, nic nie chciało schnąć ;-;].
Przyjrzałam się plamom i czarnym długopisem starałam się narysować to, co w nich widzę. Efekt zobaczycie poniżej:

Postanowiłam nikogo nie nominować...

[na tym challengu wyszło mi chyba za dużo warzyw ;-; tu rzepa, tam marchewki...i...Titanic...]

I tak, zaraz zaczną się hejty, że nie wykonuję żadnych challengy...no sorry, wybieram sobie te, które mi się podobają. 

Żeby wpis nie był taki krótki, dodam kilka nowszych [tych lepszych i tych gorszych] prac:

Teraz...pozostaje mi jedynie życzyć szczęśliwego Nowego Roku czytelnikom ^^
 

11 komentarzy:

  1. Czy ta czwarta plama to szczurełek? :0 Również życzę szczęśliwego nowego roku ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej nie...jedna przypomina jakiegoś osła, a inne...zresztą, każdą można sobie samemu interpretować ^^ więc jeśli widzisz szczurka, możesz go tam widzieć ^^

      Usuń
    2. Ja w tej plamie widzę szczurełko-piesełka ^^

      Usuń
    3. Fajne challenge i śliczne prace :)
      milkaart-bloguje.blogspot.com.

      Usuń
  2. Nie wykonujesz żadnych challengy!!!11!!!1!!1!! xD
    Super Ci to wyszło,chyba sama spróbuje ^.^
    ~Choco

    OdpowiedzUsuń
  3. Heh, też planuję zrobić ten challenge (nikt mnie nie nominował), myślałam nawet o wstawieniu dzisiaj xD Fajnie wyszło

    OdpowiedzUsuń
  4. Jej ale masz wyobraźnie, świetnie zrobiłaś ten challenge:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie ci wyszło ``` ^_^ Dziękuję za wykonanie nominacji :D

    OdpowiedzUsuń
  6. W tytule piosenki zamiast "of" napisałaś "od" . A tak wgl to super mpost. pozdro.

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy tylko mi się wydaje, jakby praca inspirowana piosenką Malanine ma rozmazaną twarz (nie chciałam cie urazić)
    A.G.D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm, w sumie ma ;-; po części to wina zdjęcia, po części tak wyszło...

      Usuń

♦ jeśli odpowiadasz na czyjś komentarz, korzystaj z opcji "Odpowiedz", znajdującej się pod każdym komentarzem
♦ jeśli komentujesz jako Anonim, pamiętaj, żeby się podpisać [wystarczy mi nawet jedna literka]
♦ hejty - przeważnie je zostawiam, czasami zdarzy mi się odpowiedzieć
♦ szanuję konstruktywną krytykę, a nie zwyczajny hejt
♦ ostateczna decyzja, czy dany komentarz zostanie opublikowany, należy do mnie
♦ wulgaryzmy [akceptuję tylko te w obcym języku, np. angielski, niemiecki] - jeden/dwa ~ ok, co drugie słowo wymagające cenzury ~ niestety, albo użyjesz magii gwiazdek lub innych słów, inaczej komentarz raczej się nie pojawi
♦ "Super blog, wpadnij do mnie " - niestety, takich komentarzy nie publikuję