24 grudnia 2016

StreetFashion - recenzja

Na dzisiaj [tak, post na 50 000 wyświetleń będzie jutro, więc pytania do Q&A możecie zadawać jeszcze dzisiaj oraz jutro, ale przed godziną 10.00 {mniej więcej wtedy będę wszystko spisywać}] mam dla Was recenzję szkicownika StreetFashion [czy tam Street, zależy jak kto woli mówić] na prośbę J. [widzicie, jak to fajnie, jak podpiszecie się choćby jedną literką?]. Jest to mój pierwszy wygrany szkicownik, i mam w nim zapełnione prawie wszystkie obrysy [a jak nie, to coś jest na nich zaczęte], i w sumie bardzo go lubię.

Okładka jest jak dla mnie w porządku, jednak sama bym takich spodni nie założyła [nie wiem czemu, może po prostu nie pasuje mi jakoś "krok w kolanach" ;-;]. Jakaś przesadzona nie jest, wszystko co ma być pokazane widać. Czcionka napisu jest ciekawa [chociaż ja bym coś bardziej przypominającego graffiti wybrała].
Szkoła Rysunku to wzorzysta tkanina [w tym przypadku akurat coś jak żakiet w cętki]. Oprócz samego tutorialu mamy też fajne informacje o tkaninach takich jak jeans, nylon, wełna.
Nie wiem jak Wam, ale mi podoba się ten żakiet nawet bez wzorków [jakoś tak fajnie wygląda, ciepło i radośnie...].
Szkice [wiem, w sumie tylko jeden jest czysty ;-; cóż, najczęściej używałam tego szkicownika, więc co się dziwić...] są moim zdaniem ok. Papier...to chyba pod względem papieru najlepszy szkicownik, jaki mam [a przynajmniej najlepszy z bindowanych]. Oprócz obrysów z boku kartki zobaczymy linki do strony ll i ll teens [która, z tego co wiem, nie istnieje od dawna ;-;].
Do szkicownika zostały wybrane prace ♥alice♥, Moni.maj, mairny1999@, Karaoli, oliwiawery2001 oraz Bluevie.
Tak jak np. w Kawaii mamy tu screen z pracami o tematyce właśnie street fashion [myślałam, że takie rzeczy są tylko w niebindowanych szkicownikach, no ale...].
Z tyłu okładki tradycyjnie miniaturki prac oraz reklama szkicowników.

Macie ten szkicownik? Lubicie go?

Na koniec chciałabym życzyć wszystkim, którzy to czytają wesołych, spokojnych świąt, mnóstwa prezentów, miłej, rodzinnej atmosfery oraz spełnienia marzeń [serio, jestem beznadziejna w składaniu życzeń ;-;]
PS. podobają Wam się recenzje w takiej [tzn. zdjęcie okładki, jasny pasek, na nim tytuł szkicownika, opis poszczególnych elementów itp.] formie, czy może coś zmienić? Jeśli tak, co konkretnie?

11 komentarzy:

  1. Dzięki i ten Twój wstęp i to o podpisywaniu się choćby jedna literką - czuję się zaszczycona.
    J.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh, miło mi ^^
      Niektórzy chyba myślą, że jak się podpiszą, to coś im zrobię ;-; szczerze, potrzeba mi tych podpisów jedynie, żeby utrzymać lepszy kontakt z czytelnikiem [i fajniej się gada, jak masz choćby blade pojęcie, do kogo :D], bo nieco głupio wygląda pisanie "anonim 1 napisał to, a anonim 2 to, a co anonim 3 co innego..."

      Usuń
    2. No racja, racja a podpisywanie się nikogo jeszcze nie zabiło ( przynajmniej o takim przypadku jeszcze nie słyszałam) poza tym pisząc post wiesz do kogo i wiesz, że ktoś oczekuje tego wpisu a tak to niby ktoś chciał ale nawet nie wiadomo na kogo prośbę i potem ktoś Ci napisze komentarz i nie będzie wiadomo czy to ta osoba, która prosiła czy ktoś jeszcze inny. Poza tym jak napisze następnym razem i się podpisze to będzie wiadomo mniej więcej kto to ( aha, to ta i ta osoba) a tak jedynie domysły.
      Pozdrawiam i życzę wesołych świąt!
      J.

      Usuń
    3. Również pozdrawiam i życzę wesołych świąt ^^

      Usuń
  2. Od dawna interesował mnie ten szkicownik, a może teraz romantic? A i mad, morzesz mnie odblokować na ll?
    Anastazja glam draw

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko, Romantic się pojawi
      Eh, walnęłabym wykład o tym, czemu zablokowałam i że mogę blokować kogo chcę, ale są święta i mi się nie chce ;-;

      Usuń
    2. Po co się wkurzać i psuć wolne od szkoły... wytłumacz jej po świętach, najlepiej w komentarzu, bo lubię czytać z popcornem te...kłótnie, czy jak kto woli przekomarzanie...

      ~Heart

      Usuń
  3. Dzięki Twojej (jednej z pierwszych) recenzji kupiłam Hipster ^.^
    ~Choco

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie recenzujesz, ale jeśli mogę prosić żebyś pokazywała na zdjęciach bliżej obrysy bo w kolażu czy jakoś tak mało widać jakie mają pozy modelki ;-;

    ~Heart

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogę spróbować...chyba lepiej pokazywać prace na obrysach, kontury czystych szkiców są bardzo jasne i kiepsko to się pokazuje ;-;

      Usuń

♦ jeśli odpowiadasz na czyjś komentarz, korzystaj z opcji "Odpowiedz", znajdującej się pod każdym komentarzem
♦ jeśli komentujesz jako Anonim, pamiętaj, żeby się podpisać [wystarczy mi nawet jedna literka]
♦ hejty - przeważnie je zostawiam, czasami zdarzy mi się odpowiedzieć
♦ szanuję konstruktywną krytykę, a nie zwyczajny hejt
♦ ostateczna decyzja, czy dany komentarz zostanie opublikowany, należy do mnie
♦ wulgaryzmy [akceptuję tylko te w obcym języku, np. angielski, niemiecki] - jeden/dwa ~ ok, co drugie słowo wymagające cenzury ~ niestety, albo użyjesz magii gwiazdek lub innych słów, inaczej komentarz raczej się nie pojawi
♦ "Super blog, wpadnij do mnie " - niestety, takich komentarzy nie publikuję