10 grudnia 2016

Świąteczny nastrój [?]

Hejka ^^
Jak tam? Ktoś już czuje tę "magię świąt"? Jak Wam idą przygotowania? Mi w sumie tak sobie, moja rodzina nigdy się nie spieszy [ja też, post dodaję dzisiaj, bo...recenzji jeszcze nie dokończyłam, a wypadałoby dać znak życia...], choinkę ubierzemy pewnie przed Wigilią...
Jednak już dzisiaj "ozdobiłam" nieco swój pokój, i przygotowałam parę zdjęć. Dodatkowo wykonałam kilka fotografii [tak, telefonem, sorry, nie będę w najbliższym czasie planować zakupu lustrzanki czy czegokolwiek lepszego] ozdób, jakie udało mi się wykonać [są z tamtego roku, w tym jakoś wszystko mnie goni i nie mam czasu na robienie ozdób...].

Poduszka, którą widzicie wyżej, w realu ma napis [ale jest taki brzydki, że odwracam ją gładką stroną], i nie, nie jest wykonana przeze mnie [aż takich umiejętności nie mam xD]
Dwa lata temu dostałam na święta zestaw drewnianych ozdób [serc i gwiazd] z rysunkami reniferów, i zwykle zawieszam je na klamkach, tablicy korkowej, lampie itp.
Z tego co wiem, większość ludzi zawiesza w pokojach lampki...ja nie mam takiej możliwości, za to są inne przedmioty, które ładnie wyglądają i wnoszą świąteczny nastrój.
Ktoś kiedyś pytał, jak wygląda mój pokój...cóż, nie wstawię zdjęcia [trochę przez kształt, nie da się wszystkiego pokazać na jednym czy nawet dwóch zdjęciach], ale jeśli kogoś nadal to ciekawi, to w tym poście nieco fotografii jest - ogólnie mam w nim ciemno, stąd najpiękniejsze te zdjęcia nie są.
Nauczyłam się parę lat temu ozdabiać bombki styropianem, i bardzo to polubiłam.Technika może nie jest najprostsza na świecie, ale mi się podoba - szkoda, że więcej bombek rozdałam albo zgubiłam ;-;
Kiedy zdjęcie jest tak dziwne, że aż ci się podoba...moja "piękna" dłoń z bombką ;-;
Oprócz wstążek, używałam też cekinów - niestety, zajmuje to dużo więcej czasu i sprawia ból [chyba, że używa się naparstka] ;-;
Ozdobiłam także parę prac na tablicy korkowej prowizorycznymi czapkami [tak, zgubiłam nożyczki i nie chciało mi się wycinać ;-;]
Na koniec mały zwiastun tego, co w następnym poście [jeśli się uda]...
...i Kicia ^^

A Wy jak się przygotowujecie? Jaka jest Wasza ulubiona potrawa świąteczna?

7 komentarzy:

  1. Bardzo ładne ozdoby:) Co to za góra. pagórek za oknem???
    U mnie w pokoju jeszcze niczego nie ma, ale prócz choinki będą lampki i naklejki na okna. Wszystkie własnoręcznie robione ozdoby pójdą w tym roku na kiermasz charytatywny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Góra :D nie jestem pewna, jak się nazywa [mieszkam w pobliżu kilku, i zawsze mi się mylą, a nie chcę wprowadzać w błąd] ;-;
      Naklejki na okna...miałam kiedyś, może gdzieś są, poszukam i użyję. Oprócz nich chyba jeszcze mam sztuczny śnieg, o ile się nie skończył, i parę szablonów do niego...
      Kiermasz chyba u mnie będzie, ale chyba biorą udział tylko ozdoby zrobione w Domie Kultury, chociaż pewna nie jestem.

      Usuń
  2. Jak ładnie *.*
    Ja ozdobiłam już pokój.Koc typowo zimowy,lampki na baterie,świeczniki i wio xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam się podpisać ;-;
      ~Choco

      Usuń
  3. Ładnie ^^ chciałabym mieszkać w górach...

    ~Heart

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia Nin ^^ Jeny..Twoja kotka jest taka PRZEUROCZA, że nie mogę ^AAA^ Masz fajny new design bloga ^u^
    Nat ma dużo ulubionych, świątecznych potraw... ;-; Ale chyba najbardziej lubię...borszcz ;-; xD
    http://natali-style-art-studio.blogspot.com
    ~Nat ^u^

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mam takie zawieszki drewniane i za pomocą taśm zawieszam je na krzesłach xD
    ~Diamond

    OdpowiedzUsuń

♦ jeśli odpowiadasz na czyjś komentarz, korzystaj z opcji "Odpowiedz", znajdującej się pod każdym komentarzem
♦ jeśli komentujesz jako Anonim, pamiętaj, żeby się podpisać [wystarczy mi nawet jedna literka]
♦ hejty - przeważnie je zostawiam, czasami zdarzy mi się odpowiedzieć
♦ szanuję konstruktywną krytykę, a nie zwyczajny hejt
♦ ostateczna decyzja, czy dany komentarz zostanie opublikowany, należy do mnie
♦ wulgaryzmy [akceptuję tylko te w obcym języku, np. angielski, niemiecki] - jeden/dwa ~ ok, co drugie słowo wymagające cenzury ~ niestety, albo użyjesz magii gwiazdek lub innych słów, inaczej komentarz raczej się nie pojawi
♦ "Super blog, wpadnij do mnie " - niestety, takich komentarzy nie publikuję