18 grudnia 2016

T-shirts i Rock&Music - recenzja

Okej...chyba większość osób zauważyła, że coraz częściej są recenzje ;-;
Cóż, nie mam zbyt dużo czasu i tematów, więc robię cokolwiek, żeby nie było tu pusto. Jeśli jednak Wy macie jakieś życzenia czy sugestie co do tematów postów, chętnie je poznam i może zrealizuję [zależy, jaki temat podrzucicie].
Teraz, przechodząc do recenzji ~ wiele osób wie, że te dwa szkicowniki są praktycznie takie same, stąd...postanowiłam nie rozdzielać tego na dwa posty, ale zrobić jeden z oboma szkicownikami [o ile się uda].
Te dwa szkicowniki ll są w pewnym sensie wyjątkowe - mają takie same obrysy, szkoła rysunku jest w sumie całością [w jednym szkicowniku jest jakby początek, w drugim koniec].
Jeszcze dla jasności: po lewo szkicownik T-shirts, po prawo Rock&Music [na każdym zdjęciu w poście].
Tutaj to, o czym wspominałam wyżej - "Koszulka z nadrukiem" wygląda jak druga część "Ciemnych włosów".
Na dodatek szkice ułożone są w tej samej kolejności w obu szkicownikach. Nie wiem, czy to celowy chwyt producenta, czy nie, ale niektórych może to denerwować [jak np. mnie czasami], innym się to spodoba [można kupić po zapełnieniu np. Rock&Music szkicownik T-shirts, w którym znajdziemy te same obrysy, ale inne prace projektantek z ll, część sr itp.]
Na zdjęciach gotowe prace są przeważnie wykonane w szkicowniku T-shirts, ponieważ dostałam go [jako nagrodę w konkursie Spring, jak mnie pamięć nie myli] po prostu wcześniej.
[Tak, może te pozaczynane prace dokończę, ale proszę o nie traktowanie ich "o, praca, nie wstawiona, przerysuję i dodam jako swoje"]
Prace w T-shirts nawiązują do tematu szkicownika bardziej niż te, które zostały umieszczone w Rock&Music [większość prac w nim, jak chyba kiedyś stwierdziła +Moshi Art, pochodzi z konkursu Cyber Girl...ciekawe jest też to, że ll niedawno wydało szkicownik GlamRock, w którym umieszczone zostały prace pasujące do Rock&Music, więc...nie wiem, o co miało chodzić ;-;].
Powyżej prace funcake oraz JuliLou.
[Wiem, ta spódnica na szkicu wygląda dziwnie]
Ten szkic jest jak dla mnie [i nie tylko] dość dziwny, zwłaszcza przez ułożenie nóg...zawsze kojarzyłam go z takim jakby "strzepywaniem z buta brudu", jeśli ktoś rozumie, o co mi chodzi.
W obu szkicownikach znajdziemy obrysy z gitarą, mikrofonem...do Rock&Music to jeszcze pasuje, ale T-shirts? Od biedy tak, ale...można było dać coś, co bardziej eksponowałoby koszulki [w końcu szkicownik nazywa się T-shirts, nie?].
Co do tła dodanego do prac ~ bardziej podoba mi się to w szkicowniku T-shirts [pasuje do tematu jakoś lepiej], z tego co teraz widzę, w Rock&Music ktoś poszedł na łatwiznę i wyciął z pracy JuliLou tło, a następnie wkleił do innych prac [tak samo jak z tłem Vicky10 w GlamRock].
Prace catty night oraz JuliLou.
Kartki [bo o nich jeszcze nic nie było] są pozbawione kresek i faktury [jak to było np. w przypadku szkicownika SweetGirl], więc rysuje się całkiem przyjemnie.
Jeszcze jedno, co do dziwności tych szkicowników: Rock&Music jest o tyle dziwny, że w tytule ma "Rock" i osobno "Music"...czyli to sugeruje że rock nie jest muzyką?
Prace catty night oraz Zoe.
Z kolei szkice takie jak te, pasują bardziej do szkicownika T-shirts...
 Tego [no bez obrazy] nie rozumiem - na pracy Anulak224 nie ma t-shirtu [chyba że jestem ślepa], a praca Nicole9 jest z konkursu CyberGirl ;-; wiem, że to raczej ll wybiera, gdzie co umieści, więc nie mam pretensji do dziewczyn, jak coś ;-;
Obrysy są też czasami trochę nienaturalne, więc starałam się je przerabiać [chyba wezmę się dzisiaj za kończenie pracy po lewo ;-;].
Prace JuliLou oraz Monia.maj.
Prace truskawki13 oraz moshi art.
Z tyłu szkicowników tradycyjnie znajdziemy miniaturki prac użytkowniczek ll, reklamę innych szkicowników oraz tego, co znajdziemy na stronie ll [np. czat, konkursy].
Cena to ok. 25 zł.

Ostateczną ocenę pozostawiam Wam ~ jedni będą zadowoleni, inni niekoniecznie.

Ok, zrobię małe podsumowanie, czego recenzje już zrobiłam [o szkicowniki chodzi], a co mi zostało:
Na dzisiaj tyle ~ jakieś pytania? Macie te szkicowniki? Lubicie je? Co Wam się podoba, a co nie w nich?

24 komentarze:

  1. Też je mam! :P T-shirt wygrałam w konkursie urodzinowym. Wiesz jaka szczęśliwa byłam? W styczniu, po wizycie w kinie kupiłam sobie Rock&Music i się w nim zakochałam i szybko go zużyłam :D. A co do postów to chciałabym zobaczyć recenzję Royal. Od dawna mnie ciekawi. Hehe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Wyobrażam sobie xD ja oba wygrała, T-shirts w konkursie Spring a Rock&Music w finale Mistrzostw ^^
      Royal, yay ^^ postaram się wyrobić jeszcze w tym tygodniu z recenzją [chyba, że słońce będzie mnie sabotować ;-;]

      Usuń
    2. Super :) A co do słońca to nie wiem jak u cb ale u mnie zapowiadano śnieg [już współczuję dziewczynom, hehe]

      Usuń
    3. U mnie od ponad tygodnia śnieg, śnieg, lód, śnieg...nawet nauczyciele się wywracali jak szli do szkoły ;-; ja trzymałam się poręczy i praktycznie jechałam po lodzie xD

      Usuń
    4. U mnie na razie tak często nie padało, a jak już zaczynało to było: "Oooo Karolina szykuj się [głupia mina, głupi śmiech]" Wywracający się nauczyciele? Chciałabym to zobaczyć xD

      Usuń
    5. Heh, przyjechałam do szkoły jako pierwsza z klasy, więc jako jedyna widziałam :') cudowny widok był xD

      Usuń
    6. Ja też chcę to widzieć :')
      ~Choco

      Usuń
  2. Ja bym prosiła Pin-up
    Co do szkicowników to nie rozumiem zrobienia dwóch niemal identycznych szkicowników ;-; I w t-shirt ,tak jak w tym mini powinny być szkice t-shirtów,nie?
    ~Choco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Albo szkice t-shirtów, albo po prostu więcej póz, gdzie obrys się zaczyna np. od bioder, żeby skupić się na bluzce. Też niezbyt to rozumiem, ale jest jak jest ;-;
      Postaram się po Royaly zrobić Pin-Upa [tylko najpierw znajdę szkice, które z niego wyrwałam ;-;]

      Usuń
  3. Zgodzę się z Tobą - najlepiej, żeby zaczynały się od bioder ;-; a co do obrysu z gitarą: niby fajne bo coś "nowego"ale jednak...nie zbyt...jest dość krzwy... eh... [za dużo tych kropków xD]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na mój gust, ten z gitarą ma coś nie tak z nogami, a tułów jest nieco za długi ;-;

      Usuń
    2. Ja sama wolę właśnie "puste" obrysy, jeśli wiesz o co mi chodzi. W sensie takie, na których jest sama postać, bez gitary, czy włosów [ np. w TM mam jedne szkicownik, w którym oczy są już pokolorowane ;-; Trochę mnie to denerwuje ] Ale dla młodszych lub mniej doświadczonych osób, może to być pomoc :D
      - Flo

      Usuń
  4. Ej Nin, ty masz ProMarkery, prawda?
    [sprawdza XDD]
    Mogłabyś dać jakieś rady co do rysowania nimi? Albo przynajmniej jakieś ciekawe linki do innych stron, gdzie można sie nauczyć nimi rysować?
    Dostałam wczoraj na urodziny [ które miałam tydzień temu XDD] i nie za bardzo wiem co i jak :D
    Może zrobiłabyś też jakiś post z ogólnymi poradami na temat rysowania? Jakich błędów unikać?
    - FLo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze to słabo je ogarniam, więc pozostaje mi linkowanie tutoriali z yt: [ostrzegam, większość po angielsku]
      - TUTORIAL: Good to Know When Using MARKERS
      - How to use Winsor&Newton Promarkers
      - How to use Letraset Promarkers for Beginners
      A z tego, co sama wiem, to...zaopatrz się w dość gruby papier, albo podłóż coś pod spód, chyba że chcesz pożegnać się z resztą kartek ;-; i fajnie się łączą z kredkami akwarelowymi [np. Mondeluzami], a zwykły długopis w gwiazdki mogą na papierze [jak najpierw zrobisz takim długopisem lineart, a potem pokolorujesz markerami] trochę rozmazać ;-;
      Więcej na ten moment nie wymyślę, i sama muszę je lepiej ogarnąć...
      Wszystkiego najlepszego przy okazji ^^

      Usuń
    2. Dzięki :D
      Moja koleżanka dostała ProMarkery, więc ja właśnie wypróbowałam je u niej i mi się spodobały :D
      Tsaaa o ich przebijaniu właśnie się przekonałam. Rysuję sobie czerwonym ProMarkerem i nagle takie: "O nie, ja mam pod spodem inny rysunek" Teraz mam na nim czerwone plamy. A był ołówkiem ;-;.
      Dzięki za linki :D Na pewno zobaczę.
      -Flo

      Usuń
  5. Wówczas nie wiedziałam że mogą mieć tyle "wspólnego". Bardzo mi sie podoba praca z kocem (? ) w chmurki. Mam pomysł na post zrób galerie swoich rysunków i opowiedział nich np. Kiedy narysowana, czym itp.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam czytać twoje posty. Są takie szczere...
    Ja bym chciała recenzję Kawaii

    ~AniaG

    OdpowiedzUsuń
  7. Eeee... Czy to normalne, że klikając na recenzję szkicownika sweet girl przenosi mnie na recenzję travel?
    Q

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm...szczerze nie wiem, pewnie zły link ustawiłam ;-; ale zaraz postaram się to zmienić, dzięki

      Usuń
  8. Zrobisz recenzję szkicownika street fashion?
    J.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zarombiste. Super piszesz te coś i k**** zaje***** rysujesz! Podziwiam cie MC! Jesteś zajefajna!
      S.

      Usuń

♦ jeśli odpowiadasz na czyjś komentarz, korzystaj z opcji "Odpowiedz", znajdującej się pod każdym komentarzem
♦ jeśli komentujesz jako Anonim, pamiętaj, żeby się podpisać [wystarczy mi nawet jedna literka]
♦ hejty - przeważnie je zostawiam, czasami zdarzy mi się odpowiedzieć
♦ szanuję konstruktywną krytykę, a nie zwyczajny hejt
♦ ostateczna decyzja, czy dany komentarz zostanie opublikowany, należy do mnie
♦ wulgaryzmy [akceptuję tylko te w obcym języku, np. angielski, niemiecki] - jeden/dwa ~ ok, co drugie słowo wymagające cenzury ~ niestety, albo użyjesz magii gwiazdek lub innych słów, inaczej komentarz raczej się nie pojawi
♦ "Super blog, wpadnij do mnie " - niestety, takich komentarzy nie publikuję