21 stycznia 2017

Bride ~ recenzja

Hej ^^
Dzisiaj [po dość długim czasie] mam dla Was kolejną recenzję szkicownika ll - tym razem jest to Bride, o którego prosiła AniaG. Jest to drugi szkicownik, jaki miałam, i jest ze mną już prawie rok. Nawet go lubię, więcej przeczytacie w dalszej części posta.
Bride to kolejny bindowany [czyli na spirali] szkicownik ll, tym razem przeznaczony [tak jak to wnika z tytułu oraz okładki] do projektowania sukien ślubnych. Nie oznacza to oczywiście, że nie można rysować tam czegoś innego [w sumie, jakoś używając szkicowników ll chyba nigdy nie kierowałam się tytułem, bardziej interesowały mnie same szkice].
Okładka przedstawia modelkę w sukni ślubnej na huśtawce.
W środku znajdziemy naklejki - nie wiem, czy są związane tematycznie ze szkicownikiem [ekspertem od planowania ślubów nie jestem], jednak ich używanie może być kłopotliwe, ze względu na białą obwódkę wokół każdej z nich.  Wiele osób już zwracało na nią uwagę, ale ll na razie nic z tym nie robi [oprócz usuwania naklejek z niektórych szkicowników, co w sumie też jest jakimś wyjściem].
Szkoła Rysunku uczy, jak rysować welon oraz koronkę - nigdy nie korzystałam z żadnej SR ze szkicowników ll, więc nie wiem czy ta metoda jest dobra czy nie.
Dziwne w tym welonie [no, przynajmniej dla mnie dziwne] jest trochę to, że zachodzi jak jakoś na oczy bez żadnego przejścia, ale jak kto lubi.
W szkicowniku znajdziemy prace sześciu projektantek - dampirki1310, Bluevie, SarawiStudio, Agly, ani828, Keyshy. Są raczej dobrej jakości, jedynie ostatnia ma coś zbyt żółtą skórę, ale nie wiem czy to błąd w edycji ll czy tak po prostu miało być.
Szkice, które znajdują się w szkicowniku są raczej normalne, papier nie ma żadnej faktury, rysuje się przyjemnie.
Udało mi się zapełnić prawie wszystkie obrysy, więc niestety nie ma zdjęć pustych [oprócz jednego szkicu, gdzie ćwiczyłam przerabianie twarzy na płaczącą]
Z tyłu szkicownika jest to co zawsze, czyli miniaturki prac oraz reklama innych szkicowników ll [masło maślane, plus usunęłam zdjęcie tyłu ;-;].

Macie ten szkicownik? Co o nim sądzicie?

Na koniec mam kilka prac [tak jakby]:
Jedna z moich OC, Chrysiridia [kiedyś rysowałam ją w ll, może ktoś pamięta]. Poza przerysowana stąd.
Lepszą jakość możecie zobaczyć tutaj.
Następna praca to szkic do fanartu Billa Cyferki z Gravity Falls [napisałam sobie nawet co czym zrobię xD], a na drugiej stronie jakaś dziewczyna [jak dla mnie wyszła dość fajnie], pisany z pamięci tekst "Joy I Call Life" Sii, plus...szkice oczu i nosa [?]...
Oprócz tego, że jedna ręka jest wyżej a druga niżej, chyba nie jest tak źle, prawda?

Na dzisiaj to chyba tyle. Ktoś już ma ferie? Jak je spędzacie?


PS. To dwusetny [?] post na chrysi od początku bloga xD

15 komentarzy:

  1. Wydawało mi się że kojarzę wszystkie szkicowniki ll, a ten widzę pierwszy raz, niema nic w nim nadzwyczajnego, mam wszystkie te pozy. Ale twoje prace w nim wyszły super, a co do feri spędzam w domu i na razie chora :/ http://wiktoriaz1art.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Większość póz powtarza się w szkicownikach, a ten...jakiś wyjątkowy nie jest. Ja nie kojarzę większości starych, ale kiedyś to nadrobię.
      Oj, zdrowiej :< też jestem chora, ale ferie mam dopiero za chyba tydzień...oceny już wystawione więc w sumie bez sensu chodzić, ale szkoda później czasu na nadrabianie.

      Usuń
    2. Łączmy się w bólu, też jestem chora i mam izolatkę u siebie w pokoju ;-; taa...miesięczny brat czasem jest problemem ;-;

      ~heart

      Usuń
  2. Widziałam go kiedyś w Empiku,ale zamiast niego wzięłam inny,bo właśnie jakiś taki odkrywczy zbytnio nie jest ;-;
    Ja mam ferie za tydzień i pewnie spędze u cioci,która mieszka obok bijąc się z kuzynem na śnieżki ;-; I może pojadę do babci(taa...Jak nie trzeba będzie jechać 80 km 6 godz ;-;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, jakichś wyjątkowych póz czy czegoś w nim nie ma.
      O ile pamiętam, Choco, mieszkamy w tym samym województwie, więc też za tydzień będę wreszcie miała wolne *-* idk co będę robić w ferie, prawdopodobnie sobie porysuję i pośpię ;-;

      Usuń
    2. Dobrze pamiętasz,jeśli ja dobrze pamiętam.
      ~Choco

      Usuń
  3. Wnikliwa recenzja ;) Twoje prace w szkicowniku są piękne, bardzo podoba mi się Twój styl rysowania ❤
    zwykle-kreski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy szkicownik, aczkolwiek tematyka dosyć zawężona. Piękne rysunki zrobiłaś w tym szkicowniku i twoja Oc jest bardzo ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mam tego szkicownika... Wgl, jedynym jaki miałam, to był Royal ;v;
    Śliczne te rysunki *o*

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja kuzynka ma ten szkicownik. I dzięki że zrobiłaś recenzję. Ja mam ferie dopiero od 14 lutego.

    ~AniaG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak od 14 skoro to jest wtorek?
      ~Choco

      Usuń
    2. Faktycznie pomyliło mi się. Od 13...
      ~AniaG

      Usuń
  7. Ja mam ferie, i spędzam je rysując i pijąc okropne lekarstwa;-; #chora. A co do szkicownika, jakiś wow to on nie jest ;-; chociaż podoba mi się z niego poza z wyciągniętą ręką ^^ welon z SR faktycznie jest
    dziwny ;-; udanych ferii ♥
    ~heart

    OdpowiedzUsuń
  8. No... ja mam ferie w dwa pierwsze tygodnie lutego XDD
    Jeszcze trzeba przeżyć ten tydzień... A w ferie trzeba czytać Krzyżaków ;-;... Ale nie, ostatnio Ula wolała czytać "Osobliwy dom pani Peregrine" i "Berło zniszczenia"[czytał ktoś?], zamiast zacząć Krzyżaków.
    A recenzja fajna. Szkicownik wygląda na nawet fajny. A twoje prace nawet bardzo fajne XDD
    - Flo

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, super prace, są takie oryginalne, świetna recenzja. Zostawiam komentarz w ramach wdzięczności, teraz wiem, że są pozy których nie mam i raczej kupię ten szkicownik przy najbliższej okazji (^-^)
    Pozdrowionka ♥

    OdpowiedzUsuń

♦ jeśli odpowiadasz na czyjś komentarz, korzystaj z opcji "Odpowiedz", znajdującej się pod każdym komentarzem
♦ jeśli komentujesz jako Anonim, pamiętaj, żeby się podpisać [wystarczy mi nawet jedna literka]
♦ hejty - przeważnie je zostawiam, czasami zdarzy mi się odpowiedzieć
♦ szanuję konstruktywną krytykę, a nie zwyczajny hejt
♦ ostateczna decyzja, czy dany komentarz zostanie opublikowany, należy do mnie
♦ wulgaryzmy [akceptuję tylko te w obcym języku, np. angielski, niemiecki] - jeden/dwa ~ ok, co drugie słowo wymagające cenzury ~ niestety, albo użyjesz magii gwiazdek lub innych słów, inaczej komentarz raczej się nie pojawi
♦ "Super blog, wpadnij do mnie " - niestety, takich komentarzy nie publikuję