31 stycznia 2017

Carnival - recenzja

Hej~
Na dzisiaj mam dla Was kolejną recenzję, tym razem szkicownika ll Carnival. Jest on przeznaczony do projektowania strojów karnawałowych [jak wskazuje nam nazwa], ale naturalnie możemy zrobić z nim co chcemy. Szkice są bardzo różnorodne [przez co raczej ich nie pokażę]...więc zapraszam do czytania ^^
Okładka jest dość ładna, oddaje temat szkicownika [jednak, jak wspominałam w recenzji Travel, modelka ma ten sam strój co na plakacie, jedynie kolor skóry został zmieniony...w sumie to nie wiem, czemu ;-;].
Na pierwszej stronie mamy okazję zobaczyć [jak to jest w większości niebindowanych, nowszych szkicowników] screenshot z galerii, na któym widzimy prace w temacie szkicownika.
Następnie ukazuje nam się dość nietypowa Szkoła Rysunku - zawiera informacje o różnych karnacjach osób z kilku stron świata - mamy tu Azjatkę, Afroamerykankę oraz Europejkę.
Mam nadzieję, że coś na tym zdjęciu widać...
Ta Szkoła Rysunku nie uczy krok po kroku, jak uzyskać dany odcień, ale informuje nas, jakie kolory przydadzą się do poszczególnych elementów. Możemy także przeczytać trochę o mieszkankach danego regionu, o ich karnacji, włosach oraz oczach. Niektórym może jednak [chociaż to dość mało prawdopodobne, no ale] brakować informacji o Indianach i ich wyglądzie...[mało osób rysuje takie postacie, jednak tacy ludzie przecież istnieją ;-;]
W szkicowniku znajdziemy 4 prace dziewczyn z ll - Lii, krikri66, issani26 oraz Flory.
Jak pisałam we wstępie, obrysów w tym szkicowniku jest dużo i są bardzo różnorodne, więc nie mam jak pokazać wszystkich. Powyżej jedna z prac, które wykonałam w Carnival, przedstawiająca OC Isunny ~ Cansu.
Na ostatniej stronie [w sumie, to tył okładki, ale nie wiem jak to ująć ;-;] znajduje się reklama starej strony ll oraz tego, co można było tam znaleźć.
Na koniec tylna strona okładki, a na niej miniaturki prac, plakatów oraz reklama innych szkicowników.
Do szkicownika dołączone zostały plakat oraz [prawdopodobnie, bo niestety nie mogę ich nigdzie znaleźć] naklejki. Sytuację z plakatami wyjaśniłam w poście o szkicowniku Travel.
Macie ten szkicownik? Jaka jest Wasza opinia o nim?

PS. Testowałam aparat w nowym telefonie, więc każde zdjęcie zostało wykonane bez użycia żadnego filtra [jedynie niektóre są rozjaśnione bądź przyciemnione]...wyszło to znośnie?
PPS. Przypominam o ankiecie z poprzedniego posta ^^

6 komentarzy:

  1. Super recenzja
    Ja miałam go kupic ale skapnęłam się ze w sklepie plakat był wyrwany i bałam się ze ktoś zeżarł.tez parę szkiców ;/
    Jaki masz teraz fonik?^^Zdjęcia suuuper :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się czasem boję że szkice są uszkodzone, jak szkicownik jest rozpakowany...ale rzadko tak mam, trudno u mnie ll dostać ;-; nie ma w empiku, ale jest w Majstrze [gdy budujesz, remontujesz, z nami kosztów nie odczujesz - M a j s t e r ! <--- ach, ciągle mam to w głowie] ;-;
      Huawei P9 Lite :v

      Usuń
    2. Teraz mi to ciągle chodzi po głowie xD MAJSTER XD
      Diamond Art

      Usuń
  2. Moja kuzynka ma ten szkicownik... Szczerze, to projektownik szału nie robi ��

    OdpowiedzUsuń
  3. Co wy macie z tym "projektownikiem"? ;-;
    Nie wiem, nie mam, ale recenzja spoko, a moim zdaniem te wskazówki [niektóre] dotyczące skóry mogą być przydatne.

    Coraz lepsze te recenzje piszesz, Nin :>
    CrL ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmm...mi najbardziej zależy na szkicach, a Ty pokazałaś tylko jeden, więc [nie fochaj się plz] recenzja dla mnie nie jest zbyt przydatna, ale może komuś innemu się przyda...

    OdpowiedzUsuń

♦ jeśli odpowiadasz na czyjś komentarz, korzystaj z opcji "Odpowiedz", znajdującej się pod każdym komentarzem
♦ jeśli komentujesz jako Anonim, pamiętaj, żeby się podpisać [wystarczy mi nawet jedna literka]
♦ hejty - przeważnie je zostawiam, czasami zdarzy mi się odpowiedzieć
♦ szanuję konstruktywną krytykę, a nie zwyczajny hejt
♦ ostateczna decyzja, czy dany komentarz zostanie opublikowany, należy do mnie
♦ wulgaryzmy [akceptuję tylko te w obcym języku, np. angielski, niemiecki] - jeden/dwa ~ ok, co drugie słowo wymagające cenzury ~ niestety, albo użyjesz magii gwiazdek lub innych słów, inaczej komentarz raczej się nie pojawi
♦ "Super blog, wpadnij do mnie " - niestety, takich komentarzy nie publikuję