10 stycznia 2017

Organizacja w roku 2017

Ludu, chyba straciłam [ale raczej nie na zawsze, spokojnie] wenę do blogowania ;-; co zaczynałam coś pisać, przestawało mi się chcieć i tego nie kończyłam...
Więc porzuciłam na jakiś czas poważniejsze tematy, i napiszę coś o organizacji chrysi w 2017 roku.
[dla ciekawskich, zdjęcie jest chyba z października i nie pamiętam, czy wstawiałam]

POSTY
Hm. Jeśli ktoś jeszcze nie wie [idk {idk = I Don't Know}, nie czytał, zapomniał, po prostu się nie orientuje], w tym roku [w kwietniu, jak mam być konkretna] czeka mnie coś zwanego egzaminem gimnazjalnym, od którego chyba będzie zależeć swoboda wyboru szkoły po gimnazjum [może mnie oświeci i się w końcu zdecyduję...a może nie...].
Dlatego zależy mi jednak, żeby tego nie zawalić. 
Dzięki egzaminowi posty do mniej więcej połowy kwietnia mogą się pojawiać rzadziej [z wyjątkiem ferii, postaram się wtedy częściej pisać, ale wszystko wyjdzie potem ;-;]. Z kolei jutro [od środy do piątku w tym tygodniu] mam próbny egzamin [wyjdzie strasznie, szkoda gadać ;-;], dlatego...po prostu nie wymagajcie ode mnie nie wiadomo czego. Tak, posty będą, tak, nie będzie chyba miesięcznych przerw, tak, nie obijam się, po prostu jestem tylko człowiekiem [no i nie mogę ot tak sobie rozciągnąć dnia, żeby zdążyć z wszystkim, co chcę zrobić ;-;]. 
Błagam, nie pytajcie mnie w komentarzach "Kiedy nowy pościk?", ja już nawet nie dodaję ich do spamu, jedynie usuwam.
Od kwietnia [chyba że szkoła coś wymyśli, ale oby nie] posty postaram się pisać w miarę regularnie, czyli wszystko powinno wrócić do normy [ale błagam, nie panikujcie, jak nie będzie czegoś co tydzień, jest coś takiego jak brak weny lub prac do pokazania, tematów...więc zachęcam do sugerowania mi, o czym powinnam napisać ^^].

DESIGN
Pewnie się zmieni xD nie no, nie byłabym sobą jakbym go zostawiła w spokoju...ale bez przesady, raczej codziennie nie będzie czegoś innego, wiecie, szkoła. 
Co tu więcej do napisania...chyba to co zawsze, ja w pełni akceptuję, że ktoś może nie lubić jakiegoś wzoru/koloru/stylu, ale błagam Was, jakbym chciała dogodzić wszystkim, musiałabym wiecie co zrobić? Albo dać Wam możliwość dostosowania sobie widoku [a chyba Blogger jeszcze na to nie pozwala], albo dodawać sam tekst. Chociaż nie, wtedy i tak by było zbyt tak i tak. 
Widzicie.
Chyba.

KOMENTARZE
Czyli coś, co dotyczy raczej czytelników - zasady są praktycznie takie same, jak w tamtym roku [w razie czego zawsze pod/nad oknem do komentowania są wypisane w skrócie zasady, ja nie wiem, czy ktoś je czyta czy nie, ale ja nie napisałam ich tak sobie, bo mi się nudziło]. 
Jeszcze jedno, ale myślę że dość oczywiste [no przynajmniej dla mnie ;-;] ~ ja was za kilka małych błędów ortograficznych serio nie zjem czy coś, ale błagam, macie internet, i czasami serio warto sprawdzić pisownię [chodzi o estetykę, to żeby inni nie mieli Was za idiotów, oraz żeby można było lepiej rozmawiać, czasem błędy mogą uniemożliwiać komunikację ;-;].

STRONY i GADŻETY
Raczej na 90% nie dodam nowej [jedynie jak coś to zmodyfikuję stare], więc o to się nie martwcie. Co do gadżetów, sama jeszcze nie jestem pewna, ale te najpotrzebniejsze już chyba mam. Jeśli macie jakiekolwiek sugestie co do nich, chętnie je poznam [serio, jeszcze nie umiem Wam czytać w myślach].

Cóż. Chyba zawarłam tu wszystko, o czym chciałam napisać...zatem...jak Wam mijają pierwsze dni 2017-tego?

3 komentarze:

  1. Ej Ninó, źwietny pościk, ale kidy koleiny???? Pszeciesz ty maż je pisać co minóte!!!! A ten disajn jest bszydki!!! Bszydki, rozómiesz???!!! Ma być niebiesko- czerwony!!!! W ruszofe kropeczki!!!
    Oczywiście żartuję :D. Ja tam rozumiem, że posty będą rzadko - ja sama większość czasu spędzam nad nauką, a to dopiero I g. Ech...
    No :D
    - Flo

    OdpowiedzUsuń
  2. Hejka
    Mam pytanko:Toie też nie działa LL?
    ~~-~~Iza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Awarię mają, ktoś pytał na fb i tak napisali...

      Usuń

♦ jeśli odpowiadasz na czyjś komentarz, korzystaj z opcji "Odpowiedz", znajdującej się pod każdym komentarzem
♦ jeśli komentujesz jako Anonim, pamiętaj, żeby się podpisać [wystarczy mi nawet jedna literka]
♦ hejty - przeważnie je zostawiam, czasami zdarzy mi się odpowiedzieć
♦ szanuję konstruktywną krytykę, a nie zwyczajny hejt
♦ ostateczna decyzja, czy dany komentarz zostanie opublikowany, należy do mnie
♦ wulgaryzmy [akceptuję tylko te w obcym języku, np. angielski, niemiecki] - jeden/dwa ~ ok, co drugie słowo wymagające cenzury ~ niestety, albo użyjesz magii gwiazdek lub innych słów, inaczej komentarz raczej się nie pojawi
♦ "Super blog, wpadnij do mnie " - niestety, takich komentarzy nie publikuję