15 stycznia 2017

So it begins...

[Ten uczuć, jak nie wiesz jak nazwać posta ze zdjęciami śniegu, żeby było ładnie i w miarę oryginalnie...]
Jakoś trudno mi się zabrać za napisanie czegoś bardziej ambitnego w tym roku...za to zrobiłam dzisiaj kilka zdjęć zimy, i postanowiłam je tu opublikować. Tytuł dość adekwatny nie jest, bo w sumie zimę mam u siebie od listopada, ale...nieważne.
Zmniejszane zdjęć zajęło mi dużo czasu, i mam nadzieję, że nic się nie zepsuło, i jakość plików jest zadowalająca.

Do zdjęć trochę zainspirowała mnie praca domowa mojego brata - miał [o ile dobrze zrozumiałam] wykonać zdjęcie czegoś czerwonego na białym tle albo na odwrót. Więc na niektórych zdjęciach w poście zobaczycie czerwoną kredkę i zawieszkę :D była jeszcze świeczka, ale chyba usunęłam zdjęcie...
Miałam zamiar pisać kredką KIN Mondeluz [bo to ona jest na zdjęciu wyżej] po śniegu, ale coś nie pykło ;-;
Wykorzystałam moment, kiedy jeszcze śnieg nie zdążył zjechać z gałęzi drzew, żeby ujęcia wyszły ciekawiej.
Słonecznik, który i tak zostanie szybko zjedzony przez ptaki...
To zdjęcie jakoś szczególnie mi się podoba...jest takie inne od reszty [a przynajmniej ja to tak odbieram]
A jak u Was? Spadł już śnieg? Drogi zamarzły?

Żeby odetchnąć od zdjęć mam dla Was kilka prac [no, nie jakoś strasznie dużo, nie przesadzajmy].
Skończona [po w sumie dwóch tygodniach, ale o tym później] praca...o której chciałabym napisać trochę więcej.
Tak jak pisałam o niej na ll [dziękuję tym, którzy przeczytali komentarz], przedstawia Królową Śniegu, czyli Snow Queen według mojej "wizji artystycznej". Kiedy zakładałam [równo rok temu, 15 stycznia 2016] konto na ll, trwał konkurs Snow Queen, w którym po pewnym czasie postanowiłam wziąć udział. Moja praca na niego jakaś świetna nie była, brakowało mi umiejętności oraz pomysłu na nią, więc wyszła trochę na odwal. Dwa tygodnie temu wpadłam na pomysł, żeby jakoś naprawić Królową, ale zamiast rysować po tamtej pracy [co czasami robiłam z innymi xD], postanowiłam podejść do tematu jeszcze raz, tym razem bardziej "magicznie".
I powstało takie coś, które robiłam powoli, po kawałku...[szkoła, nauka, itp. mi przeszkadzały] łącznie w dwa tygodnie. Włosy nie wyszły do końca tak, jak chciałam, co na jakiś czas zniechęciło mnie do kończenia pracy, ale ostatecznie zawzięłam się i oto jest moja Snow Queen. Dajcie znać, jak Wam się podoba, i co mogłabym jeszcze poprawić w rysowaniu ^^
Aha, nieco eksperymentowałam z kolorem skóry oraz oczami, więc liczy się dla mnie Wasza opinia o tych dwóch elementach.
Ponadto, mam już 18 wiadomości [zaproszeń] na ll, i błagam, aż tak trudno jest wysłać jedną literkę? Czy czytanie opisów [w którym ja np. piszę wyraźnie, że nie dodaję do znajomych, których mam 99 i taką liczbę mieć chcę] jest ponad Wasze siły?
Druga praca to...zadanie na zajęcia artystyczne do szkoły.
Obrazek miał przedstawiać perspektywę punktową [o ile nic nie przekręciłam]. Postanowiłam zrobić ją w formie drogi w górach. Praca jest raczej jesienna, co widać na pierwszy rzut oka...
Użyłam do niej akwareli Karmański [które staram się ogarniać, ale chyba nie jest tak źle jak na początku...], czarnej, płowej [ivory, jeśli ktoś ciekawy] kredki FC Polychromos, czarnego długopisu [który umarł przy tle Snow Queen], czarnego i białego markera olejowego.

Na dzisiaj to już tyle...możliwe, że zrobię coś w stylu "mój rok na ll", ale jeszcze nie jestem pewna. Chcielibyście taki post? A może macie inne propozycje?

PS. Trochę mnie szokuje fakt, że kiedy nie pisałam na blogu nic, było pełno wyświetleń i kilka komentarzy, a teraz, odkąd dodałam pierwszy post w tym roku, wyświetleń jest coraz mniej, o komentarzach już nie mówiąc...
Idk, to jakaś gra?

26 komentarzy:

  1. Super post. Fajne zdjęcia. Ładne prace. Może każdy tak jak i ja przez chwilę nie będą pisać konenarzy? Ja wchodzę codziennie, ale rzadko piszę. Powód? Mam wrażenie, że moje komentarze są bez sensu. ~ Karuś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje chyba i tak są najmniej sensowne ;-;
      Nie no, to po prostu trochę dziwne, nic nie pisałam to komentowali, więc pomyślałam że chcą żebym coś napisała, a praktycznie nie było odzewu ;-;

      Usuń
  2. Uwielbiam takie zimowe klimaty, a szczególnie w górach, piękne zdjęcia:) Rysunek Królowej Śniegu bardzo udany, a przez rude włosy dość oryginalny. Obraz drogi w górach też mi się podoba, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze tak jakoś podobało mi się połączenie rudych włosów i niebieskiego stroju ^^
      Również pozdrawiam :D

      Usuń
  3. Och, jak mnie tu dawno nie było... [Ale widać wróciłaś do starego tła 'v'] Genialny ten rysunek z górami, Nin :B

    A... I śliczne to zdjęcie z zawieszką ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wróciłam [heh, najbardziej się ludziom podobało przecież xD], trochę za nim tęskniłam...
      Dziękuję ♥

      Usuń
  4. Cudowne zdjęcia.. Teraz chyba była aktualizacja ll i poczta działa,i widac zaproszenia ale usunęli chat..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie widzę...eh, biedny czat [*]
      Ale nadal ich nie przyjmę ;-; poza tym widziałam teraz, że ci którzy najbardziej pisali ile to oni zaproszeń nie mają wysyłali mi puste zapra ;-;

      Usuń
    2. Chacie drogi [*]...Eh,LL już staje się bez sensu ;-;
      ~Choco

      Usuń
    3. LL zawsze było bez sensu
      Zwłaszcza kiedy pojawiły się raki na tej stronie
      Temu już nic nie pomoże, so..
      ~x

      Usuń
    4. Jeszcze usunęli przygosy LL.Co prawda ich nie czytałam,ale no eh...
      Niech jeszcze usuną konkursy,SR z Maltynką,kanał na yt i dodadzą możliwość moderowania projektów przez adminów przed dodaniem ;-;(tzn.dajesz projekt,ale najpierw admin musi go zatwierdzic ,jak z komami tu)

      Usuń
    5. Też nie czytałam...znaczy kiedyś tak, ale jakoś mi się znudziły. Ale inni to czytali, pisali...eh.
      Konkursy to idk, ale SR z nią raczej nie usuną [w sumie, chyba te wyzwania zaczęły się ważniejsze od zwykłych konków robić, ale co poradzisz...odezwiesz się, to zmieszają cię z błotem jak mnie], kanał na YT pewnie zostanie [albo wszystko przeniosą tam i usuną bloga, ta, może stronę też usuńmy, ok?].
      I oczywiście nie mówią nic o tym co będą robić użytkownikom. Po prostu pięknie.
      [Czekam aż ktoś to przeczyta i dostanę nowego bana, ci co mnie poprą możliwe że też, ale kto tam wie]

      Zatwierdzanie. Jakoś przeczuwam od pewnego czasu, że to się pojawi...wtedy odbierze się nam chyba wszystek sens wchodzenia na ll ;-; ale róbta co chceta, Wasza strona.

      Usuń
    6. No tam ten tego popieram cie Ninu. zamiast zatwierdzenie przeczytałam zatwardzenie. XDD
      - Flo

      Usuń
    7. Też Cię popieram, ehh...Błagam,te ok.pół roku jestem na LL a już mam dość ;-;
      Choco

      Usuń
    8. Wytrzymałam rok, lol xD
      Nawet zaczęłam pisać to o roku na ll, ale coś mi wolno idzie ;-; poza tym raczej znowu ktoś strasznie weźmie to do siebie i polecą bany + hejty ;-;

      Usuń
    9. Gratulacje :P
      Trzymam,żeby Ci się udało napisać
      No i widzisz.Chatu nie ma to nie mamy gdzie pisać,tylko w komach ;-;
      ~Choco

      Usuń
    10. Droga mc, już robisz dym? Zauważyłam, że od czasu gdy przestałaś pisać o ll I wszystkich twoich kłótniach na blogu zrobiło się ciszej. Zauważyłaś? :)
      Ciekawe... pomysły ci się skończyły?

      Usuń
    11. Droga Q, o co Ci chodzi? Od kiedy zwykłe pytanie zaczyna podpadać pod "dym"?
      Hm...po 1. twierdząc, że zrobiło się "ciszej" odkąd przestałam [nie zrobiłam tego, ale jak uważasz] pisać o ll, obrażasz moich czytelników, twierdząc że interesują ich tylko afery. Po 2., dodając ":)" pokazujesz, jak bardzo Twój komentarz jest fałszywy [serio, to jedzie jadem na kilometr]. Po 3. - jakie znowu pomysły? Po 4., serio nie masz co robić ze swoim życiem, tylko szukać dziury w całym i myśleć, że wywołasz jakiś shitstorm, uważając że moi czytelnicy są tak mało inteligentni, że się w niego wdadzą?
      Godne pożałowania i bardzo "dorosłe".

      Usuń
  5. Ja wchodzę codziennie,ale nie wiem co napisać w komie.2017 mi nie służy ;-;
    ~Choco

    OdpowiedzUsuń
  6. Z tego co ogarniam to chyba jest tak:
    Nin przestaje pisać posty, choć pisała je czesto - ludzie w kółko wchodzą by sprawdzić czy nie ma czegoś nowego i komentują starsze posty. Nin pisze w końcu post - Ludzie nie wchodzą, bo Wiedzą że kolejnego dnia i tak nie będzie posta. XDD A zdjęcia śliczne i prace też :D
    -Flo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, a dokładniej to:
      Nin nie ma weny na pisanie, szkoła zaczyna wykańczać, nauczyciele nagle jakby chcieli zrobić wszystko na raz, więc nie na postów - ludzie komentują pytając "kiedy następny post?" [ludu, wiecie, że możecie poczytać stare wpisy i je też skomentować?]
      W końcu Nin zbiera się do pisania, publikuje coś - po publikacji wyświetleń mniej, komentarzy 0 [przynajmniej przez dzień było 0 ;-;], nie wiem co się dzieje
      Takie życie dziwne ;-;

      Usuń
  7. Te zdjęcia i prace są cudne! U mnie padało parę dni temu i diś do godziny 12 na ziemi leżał sobie spokojnie. A na drzewach były takie cośki i z daleka to tak pięknie wygłądało, że wczoraj gdy wracałyśmy z koleżanką ze szkoły, to porobiłyśmy trochę zdjęć. Później też wyszłam trochę popstrykać, ale ręce miałam lodowate ;-;

    OdpowiedzUsuń
  8. Nom...może ludzie nie lubią tego typu postów? Ale wiesz, u mnie 0 komentarzy przez ok. 2/3 dni to standard...choć ostatnio było nie najgorzej z tymi komentarzami...zdjęcia są piękne, ja jestem na feriach w górach i rano wszystkie drzewa były takie białe *-* a niestety mój wspaniały telefon się wyładował więc...no, zdjęć nie zrobiłam;-; a co do prac są
    piękne ♥ naprawdę boskie ♥

    ~heart

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe...heh, nie trafię każdemu w gust, to raczej nie jest możliwe. Jak zaczynałam z blogowaniem też było ich strasznie mało [ach, te czasy, jeszcze rok temu prawie nikt tu nie wchodził...], ale potem jakoś się rozkręciłam i ludzie zaczęli coś komentować.
      Białe drzewa *-* jak las u mnie za domem...piękny widok, szkoda że nie mam lepszego aparatu...ale da się przeżyć.
      Pamiętam jak pojechałam na fajną wycieczkę i się wyłączył z braku baterii, znam ten ból ;-;
      Dzięki ^^

      Usuń
    2. Głupie baterie telefonów ;-;
      ~heart

      Usuń

♦ jeśli odpowiadasz na czyjś komentarz, korzystaj z opcji "Odpowiedz", znajdującej się pod każdym komentarzem
♦ jeśli komentujesz jako Anonim, pamiętaj, żeby się podpisać [wystarczy mi nawet jedna literka]
♦ hejty - przeważnie je zostawiam, czasami zdarzy mi się odpowiedzieć
♦ szanuję konstruktywną krytykę, a nie zwyczajny hejt
♦ ostateczna decyzja, czy dany komentarz zostanie opublikowany, należy do mnie
♦ wulgaryzmy [akceptuję tylko te w obcym języku, np. angielski, niemiecki] - jeden/dwa ~ ok, co drugie słowo wymagające cenzury ~ niestety, albo użyjesz magii gwiazdek lub innych słów, inaczej komentarz raczej się nie pojawi
♦ "Super blog, wpadnij do mnie " - niestety, takich komentarzy nie publikuję