7 lutego 2017

Dreams - recenzja

Hej ^^
Dzisiaj przychodzę do Was z pierwszą recenzją [a będą trzy, powtarzam dla tych co nie czytali poprzedniego posta] jednego ze szkicowników, które zamówiłam w sklepie ll. Na pierwszy ogień idzie [z tego co widzę] dość lubiany przez ludzi na ll szkicownik Dreams ^^
Okładka jest utrzymana w klimacie szkicownika, jednak według mnie...trochę przesadzona. Ten jednorożec, dziewczyna, jej suknia, chmury...za dużo tego ;-; w dodatku mimo że ogólnie Dreams kojarzy się z czymś miłym, radosnym, tutaj okładka ma raczej smutne, ciemne barwy...
Napis pasuje, jednak coś się stało z literą "m", ale sama nie wiem, co to mogło być ;-;
Szkoła Rysunku jest dość nietypowa - nie mamy tutaj pokazane krok po kroku, jak wykonać dany element, ale...raczej ogólne wskazówki co do robienia m in. gładkiej skóry, chropowatej powierzchni. Na następnej stronie SR widzimy wskazówki dotyczące usuwania zbędnych fragmentów obrysów - szczerze, to ta część jest trochę bez sensu, ponieważ po 1. niepotrzebne linie można zwyczajnie zignorować [a raczej wątpię, by osoby oglądające nasze prace na ll wypominały nam że te linie widać], a po 2. da się je zakryć zwykłą kredką podczas kolorowania, i wątpliwe by ktoś szedł aż po gwasz [z tego co mi wiadomo, gwasze to farby podobne do plakatowych, i nie są jedynie w kolorze białym, ale co ja tam wiem...], łatwiej byłoby ten fragment zakleić inną kartką, ale po co tyle zachodu o jakiś linie...
Tak na dobrą sprawę to, czy powierzchnia zrobi się chropowata, zależy od farby, tego jak i czym ją nakładamy oraz jej ilości, ale ja tam się przecież nie znam ;-;
Obrysy są...jak dla mnie nie jakieś wyjątkowe [chociaż uwielbiam ten powyżej na prawo *-*], za to papier jest świetny, nieco grubszy niż w innych szkicownikach, bez zbędnej faktury. Po lewo, na każdym obrysie nadrukowany jest adres strony ll, tak jak w szkicowniku Street.
Z tego, co udało mi się zauważyć [oraz z własnej wiedzy], takie same szkice jak w Dreams możemy zobaczyć w Romantic - są nawet umieszczone w tej samej kolejności...z tym, że Dreams wydano [nie wiem ile konkretnie] wcześniej. No cóż, mamy po prostu kolejne "bliźniaki", tak jak z Rock&Music oraz T-Shirts [chociaż, z tego co widzę, ludzie raczej nie piszą o tym podobieństwie Dreams i Romantic, ale idk czemu ;-;].
Obrysów jest 8 rodzai [wzorów?], powtarzają się jednak częściej niż w szkicownikach nowszych, typu SweetGirl czy Hipster [tutaj mamy po 4 takie same obrysy, o ile dobrze liczę, a w Hipsterze tylko po 3].
Przedostatni obrys podobno robił furorę, gdy był nowy...niezbyt się dziwię, mi się podoba i jest taki inny, wyróżnia się.
W szkicowniku znajdziemy prace Keyshy, ani828, JuliLou...
...catty night, Bluevie oraz mariny1999@.
Na tylnej części okładki znajdziemy parę prac o tematyce pasującej do szkicownika, a z drugiej strony tradycyjnie miniaturki innych szkicowników oraz zawartości Dreams.

A Wy? Macie ten szkicownik? Co o nim sądzicie?

----------------------------------------------------------------------------------------
Przypominam o Q&A pod poprzednim postem [ale możecie zadawać pytania także tutaj, nie stanowi to dla mnie jakiegoś wielkiego problemu], muszę mieć na co odpowiadać ;-;

PS. Jako mały "bonus" mam obiecane powiększenie drugiego meet the artist - wykonane w szkicowniku Dreams ^^ mam nadzieję, że wszystko jest w miarę czytelne i widoczne...i widzimy się w kolejnej recenzji ^^












11 komentarzy:

  1. Mam a raczej miałam go,ale mi się zgubił ;-;
    Recenzja boska i w ogóle...No spoko jest ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak mi zgubił się Bride ;-; a jeszcze jak recenzowałam był na łóżku...no ale, mała strata, wszystkie szkice zapełnione ;-;

      Usuń
  2. Miałem go, jest ok. Super Ci wyszło Meet the artist 💪💘
    Pozdrawiam Kuba

    OdpowiedzUsuń
  3. Nooo... Szkicownik nawet fajny całkiem. Recenzja oczywiście super, bo jak może być inaczej. Ojeojeoje, Meet the Artist piękne. Też mam w planach zrobić. :> Dobra nie wiem, co jeszcze mam napisać... Eh...
    ~ Quettie/Sunberry ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkicownik spoko :D
    A ta praca śliczna ^^
    O, też nie lubisz kupować butów, piona! ( Ten uczuć, gdy się ma rozmiar buta 42, trzeba szukać na dziale męskim, a jednocześnie nie mogą wyglądać na jakieś wielkie. I ma się płaskostopie i każdy but musi być wysoki i twardy, aby mi stopę trzymał ;-;)
    Lubisz osobliwy dom pani peregrine? Oglądałaś film, czy czytałaś ksiażkę?
    Nie lubisz mleka? Jak można nie lubić mleka??? XD
    Dobra, Flo już przestaje pisać i wraca czytać krzyżaków ;-;
    - FloRainly

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedyne buty, jakie lubię to martensy [i chodzenie boso] ;-; przeżyję jeszcze sandały na koturnach i trampki, od biedy kozaki, ale inne...ja mam dziwne stopy, raz 40 jest za małe a raz mieszczę się w 37, więc wtf ;-;
      Można, ale produkty mleczne lubię, dziwna jestem...

      Usuń
  5. 1. Grałaś kiedykolwiek w Minecraft?
    2. Grałaś kiedykolwiek w simsy?
    3. Nagrasz coś jeszcze na youtube?
    Pozdro
    ~Chomiś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS: Jaka jest Twoja ulubiona część Harrego Pottera?
      Kolejne pozdro
      Chomiś

      Usuń
  6. Ja nie zbyt przepadam za tym szkicownikiem, ma za dużo póz portretowych (?) nie wiem jak to ująć. Pytania: czy lubisz czytać? Co myśisz o Harrym Potterze? Cz słuchałaś piosenki "name of love" i vo o niej sądzisz? Czy masz ulubiony szkicownik, jeśli tak to jaki? Czy robiłaś 31/30 days drawing chalenge? Co myślisz o mojim blogu? Co byś Zmieniła na ll? Jaka jest twoja ulubiona książka? Czy masz ulubionego/ulubioną bohaterkę/bohatera z anime? Jaki przedmiot szkolny lubisz najbardziej? Jakiego typu posty najbardziej lubisz? Wolisz komiksy czy książki? Jaki gatunek muzyczny lubisz? Zbierasz na coś? Jeśli tak, to na co? Mam nadzieje że nie napisałam za dużo pytań *spada na Skype*
    Anastazja glam

    OdpowiedzUsuń
  7. Pytania:
    Jaka jest Twoja ulubiona lektura?
    A jaka najmniej?
    Lubisz placki?
    Jaka jest Twoja ulubiona bajka?
    Gdybyś miała pracować w jakimś sklepie to jaki to był? (np.Biedronka, H&M, itp.)
    Co byś wolała: spać z łóżkiem pełnym dżdżownic, czy kąpać się w wodzie pełnej pijawek?
    ~Magick

    OdpowiedzUsuń
  8. No... to jeszcze pytanka:
    1.Czytałaś może Krzyżaków? XDD ( Mam to jako lekturę... na od razu po feriach
    2. Ulubiona postać z Krzyżaków?
    3. Quo vadis, czy Krzyżacy?
    4. Piszesz aktualnie jakieś opowiadania?
    5. Wiesz, że bohaterka mojego opowiadania ma takie samo imię jak ty? XDD Wyszło przypadkiem, bo najpierw wymyśliłam imię i dopiero potem zorientowałam się, że masz takie same imię XDD I tak jakoś wyszło ( To się niezbyt zalicza do pytań, ale ja tam nie wiem :D)
    6. Gdybyś mogła usunąć jedną cechę charakteru ze wszystkich ludzi, którzy ją mają, co by to było? ( Przykłądowo gdyby wybrała niezdecydowanie, to już nikt nie był by nigdy niezdecydowany XD)
    7. Tekst jakiej piosenki uważasz za wyjątkowo dobry - oddający prawdziwe życie, czy coś?
    8. Lubisz nosić koszule?
    9. Znasz jakieś nazwy roślin po łacinie? ( Nie mam już pomysłów na pytania XD), jeśli tak, to jakie?
    10. Jaki jest twój ulubiony kwiat?
    Dobra, tyle chyba wystarczy :D
    - FloRainly

    OdpowiedzUsuń

♦ jeśli odpowiadasz na czyjś komentarz, korzystaj z opcji "Odpowiedz", znajdującej się pod każdym komentarzem
♦ jeśli komentujesz jako Anonim, pamiętaj, żeby się podpisać [wystarczy mi nawet jedna literka]
♦ hejty - przeważnie je zostawiam, czasami zdarzy mi się odpowiedzieć
♦ szanuję konstruktywną krytykę, a nie zwyczajny hejt
♦ ostateczna decyzja, czy dany komentarz zostanie opublikowany, należy do mnie
♦ wulgaryzmy [akceptuję tylko te w obcym języku, np. angielski, niemiecki] - jeden/dwa ~ ok, co drugie słowo wymagające cenzury ~ niestety, albo użyjesz magii gwiazdek lub innych słów, inaczej komentarz raczej się nie pojawi
♦ "Super blog, wpadnij do mnie " - niestety, takich komentarzy nie publikuję