27 lutego 2017

Jak zostać PM na ll

No to tak...na blogu ll były ostatnio wybory na Projektantkę Stycznia, o których więcej pisałam w tym poście, ale nie to jest najważniejszym punktem posta. Jedna z kandydatek [nawet nie będę próbować tuszować, która, bo to bez sensu], Martulart, postanowiła sobie pomóc w zdobywaniu głosów...i powstała dość ciekawa drama.
Mogłabym zacząć teraz całą litanię do osób, które przeczytają to tylko po to, by się ze mnie pośmiać czy pohejtować w komentarzach, ale to również jest bez sensu, ponieważ...tacy ludzie i tak przeczytają ten post pierwsi i mają moje tłumaczenia głęboko gdzieś, więc wysilać się nie będę, szkoda klawiatury, jak to nasza Projektantka Stycznia pięknie ujęła w swoim opisie.
Znajdą się też tacy, którzy pomyślą, że to jakiś "skok na wyświetlenia", ale wiecie co...? Możecie myśleć cokolwiek, nie zabronię Wam. Jest drama, której już mam trochę dość, chcę się o niej wypowiedzieć, więc to zrobię, a to, że wbije mi tyle czy tyle wyświetleń...to już niestety nie mój problem.
Zacznijmy od początku, czyli tego, jak wygląda cały proceder zostawania Projektantką Miesiąca [w skrócie PM] na ll obecnie. Na stronie ll, w aktualnościach, tak obok, znajduje się taki wpis, gdzie jest to mniej więcej wytłumaczone, jednak teraz wszystko przeniesione zostało na bloga stronki.

Więc na czym to polega?
Na prawym pasku bocznym, pod banerem bloga [w widoku z komputera oczywiście] ląduje ankieta, gdzie wypisane są kandydatki, i można oddać swój głos na jedną z nich. Szkoda tylko, że wystarczy zmienić przeglądarkę czy urządzenie, i zagłosować ponownie, co czyni wybory nie fair...

Kto może zostać kandydatką na PM?
Dawniej chyba wybierali to admini, dzisiaj można zgłosić się samemu albo być zgłoszonym przez kogoś innego. Niby fair, bo administratorzy nie zawsze mogą wiedzieć, kto jak rysuje, i daje to sporą szansę nowym/mniej znanym osobom, jednak...przez to zgłosić może się dosłownie każdy [kiedyś została zgłoszona osoba, która nawet nie posiadała na ll konta...], w tym osoby, które...no powiedzmy to wprost, nie zasługują na ten tytuł.

Tak było i w przypadku Martulart.
Zgłosić się było jej wolno, jak każdemu, no ale...właśnie. Chyba każdy, kto wszedł na bloga ll, wiedząc jak rysują kandydatki i zobaczył choćby przez moment ankietę, w której oprócz Martuli startowały np. Dream art czy Chisana Uma...i że najwięcej głosów ma właśnie Martulart, chyba poczuł, że coś jest nie tak...
No i wiem, wiem, przecież każdy ma szanse, tak, ale naprawdę, możecie porównać sobie prace np. Martulart oraz Chisany Umy, które tak przy okazji mają tyle samo lat.
Tak dla podkreślenia różnicy między nimi, radzę przeczytać ten fragment posta, w którym ll wyjaśniło na blogu zasady głosowania, i popatrzeć na ich prace raz jeszcze...
Do naszej PM pisałam nawet o poście, najpierw spokojnie, ale nie podziałało, tak jak myślałam ;-;
"10 kezanek szkoły na mnie głosowało", [*] znicz dla gramatycznej strony Twej wypowiedzi...wiesz może o tym, że to podpada [chyba, bo nie jestem pewna do końca] pod nepotyzm? Z tym, że w Twoim przypadku jest to faworyzowanie przez koleżanki ze szkoły Ciebie. 10 koleżanek, czyli w sumie 10 głosów, a przypuszczając, że wiedziałyście o możliwości głosowania z kilku przeglądarek oraz urządzeń, liczbę tą co najmniej podwaja...i dalej uważasz, że to jest fair?
Nie wiem, ile miałaś w pierwszych dniach, ale później w magiczny, niewyjaśniony [sorry, nie mam screena, który by potwierdził moje słowa, ale jeśli ktoś z czytających ten wpis taki screen posiada, to byłabym wdzięczna o przesłanie mi go na maila, bym mogła wstawić go do posta] sposób liczba ta wzrosła...do, o ile pamiętam, 80 głosów?
Co do tego o czepianiu się - Yukou zwróciła Ci pod pracą uwagę na to, że zdobywanie głosów Twoim sposobem jest nie fair, Ty odpisałaś a komentarz Yukou zniknął...naprawdę myślisz, że ktoś nabierze się na to, że administrator chodzi po stronie i usuwa komentarze bez uprzedniego otrzymania zgłoszenia? Bo wiesz, obok każdego komentarza jest opcja "ZGŁOŚ", którą klikasz, wybierasz jedną z opcji i czekasz na usunięcie...więc tak, komentarz usunął administrator, ale, niestety, musiał on być wcześniej zgłoszony przez jakiegoś użytkownika.
Jednak Martulart PM została, niedawno pojawił się z nią wywiad...a pod nim interesująca dyskusja, którą zamierzam omówić, bo nie mam życia i będę marnować super blog na takie ważne dla mnie rzeczy.
Oczywiście na miejscu Martulart spodziewałabym się, że za takie coś raczej gratulacji nie otrzymam...ale nasza PM wydaje się w szoku i dalej broni się, że wcale nie żebrała [a wiem, że pisała z prośbą o głosy do co najmniej 2 osób...], argumentując to tym, że "PM nie tylko musi ładnie rysować"...co w sumie jest prawdą, bo jeśli byłaby to znienawidzona przez wszystkich chamska istota, to raczej by nie wygrała [lel, czy ja właśnie opisałam siebie? ;-;]. Z drugiej strony, jak pisałam już w komentarzu na screenie powyżej - Projektantka Miesiąc nie może być osobą nieumiejącą rysować, przecież w samej nazwie tego jest "projektantka", czyli osoba która coś projektuje...
Chisana ma rację, że zgłaszając się akceptujemy taką możliwość, że przegramy, i czytając to przypomniało mi się, że śledziłam głosowanie i widziałam, że pod koniec Chisana wysunęła się na prowadzenie, jednak niedługo potem...praktycznie desperacko Martuli przybyło wystarczająco dużo głosów, by wyprzedzić Chisanę...magia, nieprawdaż?
Genialne zachowanie kilku osób, które najlepiej porównać do "myślę o tym co myślę, ale chcę być lubiana przez tłum więc tak czy tak złożę te gratulacje" ;-;
Martulart pisze, że rysuje krócej niż Chisana i jest mniej doświadczona...co ją tylko wkopuje. No sorry, zabrzmi to brutalnie, ale PM powinna być wzorem do naśladowania oraz osobą doświadczoną...chyba, że to ja i kilka osób jesteśmy jakieś dziwne i uważamy, że tak ma być...
Też bym poczekała - będąc na stronce około miesiąca zgłosiłam się do PM i oczywiście przegrałam, od tego czasu mój styl rysowania jakoś drastycznie się nie zmienił, jednak...zmieniłam się sama ja, i cieszę się, że wtedy przegrałam. Co do Martulart - zastanawiam się, czy jeśli kiedyś zrozumie swój błąd, będzie tego żałować, czy nadal pójdzie w zaparte...
MagickStyle potwierdza fakt, że nasza PM głosów uczciwie nie zdobyła, inni albo gratulują albo nie...
Do osób, które dalej się zastanawiają, czy wygrana Martuli była fair czy nie, polecam zapoznać się albo z moim postem albo z komentarzami.
Taaaak, żebranie o głosy to naprawdę ciężka praca, a wszystkie komentarze poparte argumentami, które pojawiły się pod wywiadem z Martulart są hejtem [polecałabym zapoznanie się z definicją hejtu oraz krytyki, przyda się], a po łąkach latają tłuste jednorożce, a za nimi pojawia się tęcza ;-;
Acha, ok, czyli jakbym np. ja rysowała w ll koszmarnie, ale bez szkiców tworzyła cuda, to i tak zostałabym PM na stronie, gdzie liczą się rysunki na obrysach? Sorry, ale rozumowanie Martulart mnie dobija, i to bardzo...
W sumie to, jak ktoś długo rysuje ma czasami znaczenie, ale chodzi też o to, jak bardzo się staramy, czy nasze prace nie wyglądają czasem na robione na szybko i "byle coś wstawić".
Tak, to jest przykre, ale tak wygląda nasz kochany świat i nasze kochane, pełne zakłamania ll, które miało być przecież przyjazną stronką dla dzieci...dzieci, które są czasami fałszywe do szpiku kości, i dzięki takim osobom jak nasza Martulart uczą się, że zdobywanie tego, czego chcą nieuczciwie działa.

A po tym dołującym omawianiu screenów nie mam nic do powiedzenia...możecie się na ten temat wypowiedzieć, albo i nie, to już od Was zależy, ale argumenty "bo tak" sobie darujcie.

Hejty, bo bez nich pewnie się nie obejdzie po tym wpisie...nie będę nawet się wysilać i błagać byście to sobie darowali, skoro i tak dobijecie siebie samych lepiej niż mogłabym to zrobić ja ;-;

PS. post jest dodany 27.02.2016, ale na górze pisze 26...w sumie nie wiem czemu ;-; pewnie przez to, że dodałam go rano...eh, nieważne, naprawiłam.

40 komentarzy:

  1. Wiesz ,Nin.Może i będą hejty,ale ja jestem po Twojej stronie ;-; Nie brałam udziału w dyskusji,bo po prostu według mnie to byłoby tylko marnowanie klawiszy,bo i tak droga PM wie lepiej...
    Choco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Choco ♥ eh...w sumie też miałam się nie wypowiadać, ale to stało się zbyt denerwujące, i tak, nasza PM i tak wie wszystko najlepiej...

      Usuń
  2. A i jeszcze ten jakże kreatywny kom pod teraźniejszymi wyborami,pisany biednym zmaltretowanym CapsLockiem ,,ŻYCZE WSZYSTKIM POWODZENIA MARTULART (:" ;-;
    Choco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Współczuję jej klawiaturze...ona wie co to jest interpunkcja albo "przecinek"? W wieku 12 lat chyba już dzieci wiedzą takie rzeczy...
      Wgl, tylko ja te jej "(:" uważam za pisane w złą stronę? W sumie nie wiem, czy są co do tego jakieś zasady, ale...przyzwyczaiłam się do ":)", tamto odbieram jako coś fałszywego albo na siłę, ale nieważne ;-;

      Usuń
    2. Też tak mam xD Gdy widzę jej komentarze, to mam ochotę zabrać jej klawiaturę...albo odciąć jej internet;-;
      ~Magick
      PS: Mówi ta która ma błąd ortograficzny w nazwie i nie chce tg zmieniać, bo ludzie kojarzą mnie z "Magick" [i jest leniem]

      Usuń
    3. Teoretycznie można pisać "(:" Ale np. mnie to strasznie denerwuje. Nie wiem czemu. ale takie jakieś sztuczne to jest? Nie pasujące? Nwm...
      Zaraz skomentuję resztę XDD
      - Flo

      Usuń
  3. Niezła drama się zrobiła... Nie wiem czy to dobrze czy źle ;-; Tak LL uczy dążenia do celu po trupach ;-; Coraz rzadziej tam wchodzę, chyba niedługo przestanę. I gdy zobaczyłam napisz Projektantka Miesiąca i patrzę Martulart, kto to jest ([*] dla gramatyki tego zdania xD)? Patrzę na prace i nawet nie zaglądam na wywiad, bo zdałam sobie sprawę, że moje ,,marzenie" by zostać PM się nigdy nie spełni skoro takie osoby wygrywają ;-;
    Ale się rozpisałam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Idk, z jednej strony dobrze, bo może więcej ludzi zrozumie co zrobiła, włącznie z nią samą...ale też jest to stresujące ;-; właśnie...to w sumie nie pierwszy raz, jak ll dowodzi, że warto robić wszystko, by osiągnąć swój cel...tak się zastanawiam, co wyrośnie z tych dzieciaczków ;-;
      Ja dalej chcę zostać PM, ale chyba niedawno straciło to cały prestiż i wgl, a jeśli wygrywać zaczną osoby takie jak ona...szkoda gadać ;-;

      Usuń
  4. Ehh.. Stanowczo jestem po Twojej stronie. Nie za bardzo rozumiem, gdy ktoś najpierw żebra o głosy, a później w zaparte się tego wypiera i myśli, że wszyscy zmienią zdanie, bo ona powiedziała, że nie. Też zgłaszałam się na PM, ale w maju, gdy byłam na stronie bardzo krótko. Szczerze mówiąc, cieszę się, że wtedy nie wygrałam, ale ktoś o wiele lepszy ode mnie, bo Mischotta. Ona wtedy na prawdę na to zasługiwała.
    -Liliana 0798

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie uważa, że im częściej ludzie będą od niej słyszeć, że jest uczciwa i nie prosiła o głosy [a przepraszam, te 10 koleżanek ze szkoły nie istnieje? W dodatku to mieszanie w ll osób, które pewnie nie wiedzą nawet co zrobiły...a jeśli pomyśli się, że każda z nich, włącznie z Martulart, głosowała z co najmniej dwóch urządzeń...], to ludzie w końcu przestaną próbować ją uświadamiać, że to co zrobiła było nieuczciwe.
      Kiedy ja się zgłosiłam wygrała truskawka13, w sumie było mi trochę przykro że przegrałam, ale jak teraz na to patrzę, to...cieszę się, że od tego czasu zmieniłam się ja, bo...moje prace jakoś bardzo się od tych nowych nie różnią ;-;

      Usuń
  5. Najlepszym pomysłem byłoby chyba przeniesienie owego głosowania na stronę lilla lou, aby tylko zalogowani mogli oddać głos. Nikt chybaby tylko na potrzeby oddania głosu na koleżankę [ przepraszam, na kezankę... Choć może i to się pisze inaczej? XD] Akurat teraz lilla lou zrobiło dobrze. No nie mogli choć miała najwięcej głosów nagle stwierdzić, że Chisana wygrywa. No nie wiem... I co jej to niby dało? Może za kilka miesięcy/lat zrozumie jaka głupia była. No bo po co komu, nagroda w jakimś konkursie, w którym nie o to chodziło. I co, dostała wywiad na stronie. Ale i tak inni nie będą na nią lepiej głosować.
    - Flo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam ;-; przyznaję, sugerowałam ll przeniesienie z forum na bloga, ale jakoś wyleciało mi z głowy, jak działają ankiety na bloggerze ;-; chociaż...nie spodziewałam się, że posłuchają ;-; chociaż pewnie wtedy powstałoby pełno fejkowych kont...ehh ;-;

      Usuń
  6. No cóż jak już pisałam...Zachowanie drogiej PM może zniechęcać użytkowników do brania udziału w wyborach na projektantkę miesiąca.W sumie...Nawet jeśli Chisana czy Dream przegrały moim zdaniem bardziej zasługują na pochwały i gratulacje niż owa zwyciężczyni.
    ~Marcel Dobrodziej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy zniechęca, ale pewnie tak...na pewno niektórzy po tym zmienią swoją opinię o ll, ale cóż...
      Też uważam, że one były od niej dużo lepsze.

      Usuń
  7. Oglądałam prace tej dziewczyny i faktycznie odbiegają od poziomu przynajmniej jednej z uczestniczek i wg. mnie daleko jej do miana PM. Na taki tytuł powinna zasłużyć osoba z większym talentem i doświadczeniem.
    Dlatego nie lubię konkursów z zbieraniem głosów:/ Do konkursu tego typu powinna być komisja złożona z osób, które się na tym znają i to one powinny oceniać nadesłane prace.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie...szkoda, że nie wszyscy sprawdzali jak rysują kandydatki ;-; niektórzy, takie odnoszę wrażenie, zwłaszcza nowi użytkownicy, otrzymywali wiadomości od Martulart, wydała im się miła i postanowili się "odwdzięczyć"...
      Też za nimi nie przepadam...na ll w sumie teraz głosy się nie liczą, ale zawsze znajdzie się ktoś, kto tego nie przyjmuje do wiadomości, i uparcie będzie chciał zdobyć jak najwięcej głosów...myśląc, że jury jest ślepe chyba ;-;

      Usuń
  8. jakieś 2 lata temu też chciałam zostać pm...ale nigdy się nie zgłosiłam ani nic xd moje prace są raczej średnie, dodawane raz na ruski rok, a lud i tak raczej mnie nie kojarzy, meh ;Y

    co do tej dramy...zastanawiam się, czy ta dziewczynka jest taka naiwna, czy tylko udaje...bo chyba myślała, że nikt się nie skapnie...;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Idk ;-; czekam aż się zorientuje, co zrobiła...

      Usuń
  9. "powinna być wzorem do naśladowania" no właśnie tu jest problem. Że brała, głupio. I co ? Została PM nieuczciwie. Martulart ma sporą armię która ją broni. Cokolwiek by się stało, one będą ją wspierać. O to jest fajne? Tak? Zasadnicza sprawa : ONA SAMA NA SIEBIE GŁOSOWAŁA !!! ja nie mogę... Po prostu nie wytrzymam... :-/
    Pati_Art

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Armię...w sumie tak bym tego nie nazwała [chociaż np. moi czytelnicy czasem ją przypominają xD], to raczej osoby, które nie wiedzą o co chodzi, ale bronią jej "bo ja jom lubie!!" ;-;
      Sama na siebie...eh, większość ludzi niestety tak robi...i aż tak bym się tego nie czepiała, bo ll tego w sumie nie zabroniło. Ale...polecałabym jej zachowanie tego dla siebie, jeśli już ;-;

      Usuń
    2. Powiem inaczej : "ma dużo kezanek, które na na nią głosowały" xD
      Pati_Art

      Usuń
  10. Co więcej pisać, mnie irytowała odpowiedź przy: Moje osiągnięcia związane z lilla lou to... Nasza droga PM napisała tam że jeszcze nic nie wygrała ale będzie miała wiele czasu na wygrane. Cóż marno to widzę...co do ":)" i tego tekstu, chciała pewnie pokazać że jest miła czy coś...żeby "załagodzić nasz gniew". Przynajmniej ja to tak odebrałam. Macie jednak rację, uśmieszek jest trochę jak tajemnica uśmiechu Mony Lisy xD
    ~Heart

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, to było dość bezczelne...eh, nie żeby PM musiała wygrywać zawsze i wszędzie, ale jej odpowiedź to coś w stylu "brałam udział w każdym konkursie jaki widziałam na stronie, w żadnym mnie nie docenili ale kiedyś to zrobią (:"
      Nie wiem, czy jestem jakaś dziwna, ale kiedy widzę nieuprzejmy komentarz "złagodzony" uśmieszkami, odbieram to jako takie śmianie się prosto w twarz czy "obraziłam cię, ale dodałam uśmieszek, więc masz się mnie nie czepiać" ;-;

      Usuń
    2. Ja też tak mam.Szczerze jak nie ma wbudowanych emotek to nie lubię ,,:)" ,,(:" i ,,:-)"( <--ta to w ogóle według mnie jak pedofil wygląda)bo strasznie sztucznie wyglądają.
      Choco

      Usuń
    3. Ja tam używam praktycznie tylko B), :D, ^^, :'), *-*, :>, :<, ;-;, no i tyle, czasami '=' jak źle kliknę ;-;

      Usuń
    4. Ja używam :D XD ;-; -.- ^^... No i Nwm po co to piszę. [ najpierw źle napisałam pisze i telefon chciał mi zmienić na PiS ;-;]
      - Flo

      Usuń
  11. Zgadzam się ze wszystkimi. Poza tym JEJ KOLEŻANKI TEŻ ŻEBRZĄ DLA NIEJ O GŁOSY:
    26 stycznia

    Remcia_Lou

    13:13

    hej. Zagłosujesz na Martulart na blogu LL na projektantkę miesiąca?
    Tak mi napisała , ja niezagłosowałam na nią, BO PO CO JAK SĄ LEPSZE KANDYDATKI?

    AnkaArtStudio

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ludzie ;-; tak, ll, przyjazna stronka dla dzieci, która uczy jak dążyć do celu po trupach ^^

      Usuń
  12. Jak ja często mam ochotę powiedzieć tym dzieciom na ll (raczej już nie tobie, jesteś ode mnie starsza o rok xd) PRZESTAŃCIE SIE MIESZAC W TAKIE GOWNOBURZE I WEŹCIE DO RĘKI PO PORSTU KARTKĘ I OŁOWEK. Poćwiczcie anatomię, nwm rysowanie natury- przecież ll to nie wszystko, a tu chodzi tylko rysowanie, co da to, że zostaniesz PM? Fajnie podsumowałaś to co ta dziewczyna pisała o progressie. Podziwiam cię, bo ładnie rysujesz- i co ważne- umiesz narysować coś bez obrysu.
    -Lightbreeze, ktora mysli ze umie rysowac ;-;-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem ;-; poza tym, ona jeszcze pisała, że bez ll rysuje lepiej [szczerze, sądząc po jej pracach to wątpię...], szkoda, że na ll liczą się właśnie prace na obrysach, i admini mają gdzieś, czy rysujesz bez nich bosko ;-;

      Usuń
  13. Weszłam właśnie zobaczyć prace tej dziewczyny. Ale to jest gówno. Jak byłam trochę młodsza od niej rysowałam w ll, ja i moja koleżanka, ale... nawet tamto wyglądało lepiej ;.; Jakim cudem ta dziewczyna ma być przykładem? Ja bym jej radziła na początek zainteresować się podstawami rysowania i nakładania warstw kredek
    -Dalej Lightbreeze, ktora cieszy sie, ze nie rysuje w ll-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ona z tego co widzę nawet nie cieniuje...jak już weszłaś, polecam przejrzeć np. profil Chisany Umy, jednej z kandydatek, i przypominam, że ma tyle lat co Martulart...
      Przykładem jak wygrać nie umiejąc rysować jest, ale czymś innym - wątpię.

      Usuń
  14. Ale KIN-y kupi ;-; ah, zostawmy może tę dramę w spokoju, niech spoczywa, i zajmijmy się czymś weselszym. [nie żeby tu spamić]
    ~Heart

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobra, miałam to zostawić, ale, skapłam się, że nasza kochana PM [wyczuj sarkazm] napisała również do mnie:
      Martulart 13:29
      Zagłosujesz na mnie na projektantkę miesiąca.

      Więc nie wyprze się teraz żebractwa ;-;

      Usuń
    2. Szczerze mówiąc, uważam, że nie tylko do Ciebie napisała w tej sprawie, co prawda tylko kilka osób dało dowodów na ten temat ale tak się składa, że ona napisała chyba do 1/4 ll...(do mnie też)co prawda odpowiedziałam jej w tej sprawie ale chyba nie posłuchała...Akurat w dniach głosowania była na stronie i nasza PM pisała pod każdą pracą jaka się pojawiła ''Napisałam Ci coś na poczcie, przeczytasz'' oczywiście brakuje znaku zapytania ale to tylko drobnostka...następnie pisała na pocztę, swoje wiadomości ''przekonujące'' do zagłosowania właśnie na nią...
      (Nie wiem czy mam się podpisać...)

      Usuń
    3. No cóż, ona i tak pewnie uzna, że to my jesteśmy "ci źli i czepialscy", ale...eh, napisałabym, że głupiemu nie przetłumaczysz, ale cóż...w sumie już to napisałam ;-;
      O tym "napisałam ci na poczcie" wiem, i strasznie mnie to wkurzało, zwłaszcza że pisała to do nowych użytkowników, którzy...chyba nie ogarniali jeszcze o co chodzi, niestety.

      Usuń
    4. Do Julii B. Nasza PM napisała:
      Zagłosujesz na mnie na projektantkę miesiąca.

      Gdzie znak zapytania na końcu zdania ?
      ????
      To brzmiało jak jakiś rozkaz , no nie, nasza "kochana"projektantka przesadziła

      Usuń
    5. Gdzieś już pisałam o tym, jak denerwuje czasami brak znaków zapytania...ale serio, to brzmi jak rozkaz, zwłaszcza z tą kropką, jakby ona stwierdzała fakt, że na nią zagłosujesz...

      Usuń
  15. Bosh, prosic szkołe o głosowanie, to jest już dopiero żałosne :D Lecz, niestety naszej styczniowej PM nie da się powiedzieć, że wygrała nie uczciwie, bo się tego wypiera ;-; Hah, i dziękuje za bronienie mnie i Chisany ^^
    ~Dream jak coś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem ;-; ale dla niej to nie jest ani trochę oszustwo, przecież to jej szkoła!
      Nie ma za co Dream ^^

      Usuń

♦ jeśli odpowiadasz na czyjś komentarz, korzystaj z opcji "Odpowiedz", znajdującej się pod każdym komentarzem
♦ jeśli komentujesz jako Anonim, pamiętaj, żeby się podpisać [wystarczy mi nawet jedna literka]
♦ hejty - przeważnie je zostawiam, czasami zdarzy mi się odpowiedzieć
♦ szanuję konstruktywną krytykę, a nie zwyczajny hejt
♦ ostateczna decyzja, czy dany komentarz zostanie opublikowany, należy do mnie
♦ wulgaryzmy [akceptuję tylko te w obcym języku, np. angielski, niemiecki] - jeden/dwa ~ ok, co drugie słowo wymagające cenzury ~ niestety, albo użyjesz magii gwiazdek lub innych słów, inaczej komentarz raczej się nie pojawi
♦ "Super blog, wpadnij do mnie " - niestety, takich komentarzy nie publikuję