12 lutego 2017

Magic - recenzja

[Po dość długim oczekiwaniu, zebrałam się i jest - ktoś się cieszy?]
Hello, dzisiaj mam dla Was recenzję kolejnego szkicownika zakupionego za pośrednictwem sklepu ll. Z tego co widzę przeglądając galerię, Magic nie jest zbyt popularny [a szkoda, mi bardzo się spodobał], ale wybrałam właśnie jego, ponieważ...no cóż, szkice różnią się od tych..."zwyczajnych"?

Okładka do tematu pasuje - jedynie zmniejszyłabym ilość różu, bo niektórych może on trochę odstraszać ;-; ale...nigdy nie dogodzi się wszystkim. Podoba mi się, że już na okładce widzimy, że mamy do czynienia z obrysami, które różnią się od tych bardziej popularnych.
W Magic oczy są mniejsze, mniej okrągłe, jak dla mnie wygląda to naturalniej niż w zwykłym ll, ale to zależy od gustu. Nosy są dużo lepsze - nie mamy tu jakiejś pochyłej linii [jak to chyba jest w Harajuku] czy dwóch kropek, ale w miarę normalnie zaznaczony nos.
Na wewnętrznej stronie okładki widzimy jak wyglądało ll dawniej, a z boku mamy mini Szkołę Rysowania, opis jednej z Lilla Girls [?] oraz tabelkę, gdzie możemy się podpisać itp.
W szkicowniku co jakiś czas możemy natrafić na tego typu zadania - czy to potrzebne, czy nie, to już zostawiam Wam. Jedni będą się cieszyć, że oprócz obrysów jest coś jeszcze, innych to zdenerwuje...










Teraz [chyba] najważniejsze - obrysy. Jak już pisałam, w Magic mamy do czynienia z mniejszymi, bardziej owalnymi niż okrągłymi [nie wiem, czy to dobrze brzmi, pozostaje mi liczyć, że ktoś rozumie] oczami, źrenice są bardziej naturalne, tak samo jak nos. W sumie, trochę dziwnie to zabrzmi, ale...szkicownik z [chyba taki był cel ll] bardziej fantastycznymi szkicami jest naturalniejszy niż normalne obrysy...przynajmniej ja tak uważam.











Obrysów jest dużo [znaczy, nie liczyłam ile, ale raczej to widać], przedstawiają [o ile dobrze liczę] 4 rodzaje postaci w...8 ośmiu pozach [czyli wychodzi dwie pozy na postać]. Do dyspozycji mamy też obrys z [no mi to tak wygląda] dość smutną miną [powyżej], co jest ciekawym urozmaiceniem.










Minusem tych obrysów są jednak już zrobione kontury włosów...znaczy, minus jak minus, niektórym może się to podobać, poza tym [sama to zrobiłam, ale o tym niżej] przerobienie ich fryzur na inne nie jest aż tak trudne, i na pewno nie jest niemożliwe [lol, sama to zrobiłam, więc...]. Szkoda tylko, że w obrysie obok z oka wycięte są fragmenty na kontury włosów, ale myślę że czarna kredka lub długopis sobie z tym poradzi, jeśli będzie taka potrzeba.










Jak już pewnie niektórzy zauważyli, u dołu obrysów widzimy taki...nie wiem, jak to lepiej ująć, chyba stwierdzenie "ornament" niezbyt pasuje...no cóż, dolna część szkiców jest ozdobiona różnymi wzorami [więc jak ktoś nie chce robić tła, to nie ma problemu. Jeśli ktoś się boi, czy nie będzie ich widać przez inne tło - niestety, sama tego nie próbowałam, ale myślę że jeśli się postaracie, nie będzie po nich śladu [chociaż ja tam bym je jakoś wykorzystała, skoro już są...].










Kontury włosów kojarzą mi się trochę z art noveau [dobrze napisałam?].

A tak nie w temacie szkicownika, nie chce mi się zmieniać rozmiaru zdjęć, więc dlatego są mniejsze a tekst jest tak dziwnie z boku ;-; mam nadzieję, że jednak nie robi Wam to aż takiej różnicy i mi to wybaczycie...chyba że Wam się spodoba, wtedy mogę jeszcze kiedyś coś takiego zrobić ^^
W tym szkicowniku nie znajdziemy przykładowych prac dziewczyn z ll - są za to grafiki, które w temat szkicownika się wpasowują. Na niektórych jest jednak jak na mój gust za dużo świecidełek, ale co tam kto lubi.
Na ostatniej stronie widzimy instrukcję, jak wstawić pracę na ll, a z tyłu jakby opis szkicownika.

Szkicownik jest wzbogacony o te [tu wstaw nazwę tego, Nin nie wie co to jest], dzięki czemu możemy włożyć go do segregatora. W Późniejszych szkicownikach z tego zrezygnowano, nie wiem czemu ;-;


PS.Na koniec mam kilka najnowszych prac w ll [muszę nadrobić wstawianie ich na chrysi ;-;]:
 
A, zapomniałabym, Blue Diamond jest wykonana właśnie w Magic, reszta to Dreams ^^

 [Od razu przepraszam za rozmiar niektórych, staram się pokazać skany w całości, a blogger ostatnio znowu nie współpracuje ;-;]















5 komentarzy:

  1. Bardzo ładny jest ten szkicownik i ma lepsze obrysy niż poprzednie, które pokazywałaś. Twoje rysunki są prześliczne, masz wspaniałe pomysły:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te... rysunki są tak śliczne i pomysłowe i w ogóle *-*
    Szkicownik naprawdę fajny, chociaż myślę, że innych odstraszają po prostu te obrysy włosów i skrzydeł. Myślę, że można by takie bardziej owalne oczy robić też w innych szkicownikach. [ Taa, odzywa się ta, co w lillalou już nie rysuje XD] Wydaje mi się, że kiedyś były zawsze takie obrysy mniej naturalnych dziewczyn ( Były takie mniejsze? Jak to napisać? Mogę tylko liczyć na to, że ktoś to zrozumie XD), a teraz te obrysy są takie... lepsze XDD
    Kiedy widzę twoje rysunki, aż chce mi się rysować XD
    Ale nie, jutro trzeba iść do szkoły ;-;. Mój stary plecak ( z IV klasy, a jestem w Ig) Prawie się rozleciał XDDD Ale cóż...
    - FloRainly

    OdpowiedzUsuń
  3. O właśnie... tak teraz zauważyłam, że ta grafika tej różowej wróżki na początku, jest prawie taka sama jak ta wróżka zimy potem ;-;
    - Flo

    OdpowiedzUsuń
  4. Nominowałam cię do Meet the artist meme
    http://sagaoludziachlodu-rysunki.blogspot.com/2017/02/meet-artist-meme-czyli-kilka-faktow-o.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Też lubię te szkicownik :) Nie robię w nim co prawda dużo prac...ale i tak go lubię ;-; Piękne pracki, na końcu posta Nin ^^
    ~Nat

    OdpowiedzUsuń

♦ jeśli odpowiadasz na czyjś komentarz, korzystaj z opcji "Odpowiedz", znajdującej się pod każdym komentarzem
♦ jeśli komentujesz jako Anonim, pamiętaj, żeby się podpisać [wystarczy mi nawet jedna literka]
♦ hejty - przeważnie je zostawiam, czasami zdarzy mi się odpowiedzieć
♦ szanuję konstruktywną krytykę, a nie zwyczajny hejt
♦ ostateczna decyzja, czy dany komentarz zostanie opublikowany, należy do mnie
♦ wulgaryzmy [akceptuję tylko te w obcym języku, np. angielski, niemiecki] - jeden/dwa ~ ok, co drugie słowo wymagające cenzury ~ niestety, albo użyjesz magii gwiazdek lub innych słów, inaczej komentarz raczej się nie pojawi
♦ "Super blog, wpadnij do mnie " - niestety, takich komentarzy nie publikuję