13 lutego 2017

Meet The Artist, odpowiedzi do Q&A +50 faktów o mnie

[Tak, ja o trzeciej recenzji pamiętam, spokojnie]
Ferie dla mnie się skończyły, ale za to dzisiaj przychodzę do Was z...postem dla ludzi, którzy chcą mnie lepiej poznać [sądząc po wynikach ankiety, są tu tacy]. Będzie zatem rysunkowa wersja mnie, odpowiedzi na zadane przez czytelników pytania oraz...postaram się wycisnąć z siebie 50 [kolejnych, ale o tym później] faktów o mojej "cudownej" osobie.
Zostałam nominowana do wykonania [w sumie już trzeci raz, ale pierwszy bez obrysu ll] meet the artist meme przez Klaudek884 z bloga Saga o Ludziach Lodu w rysunkach, i postanowiłam podjąć się wyzwania.
Przy okazji czekałam, aż przyjdzie przesyłka z zamówionymi dla mnie szkicownikiem Hahnemühle Draft & Sketch oraz blokiem Canson Imagine, oba w formacie A5 [i zamówione w tym samym sklepie www.szal-art.pl]. Szkicownik Hahnemühle otrzymałam w formie landscape [horyzontalnej, czyli jest szyty od strony krótszego boku, nie wiem jak to lepiej wyjaśnić], tak jak chciałam ^^
Mam nadzieję, że z odczytaniem się z mojego pięknego [czujcie ten sarkazm] pisma nie będzie wielkiego problemu...
Wyjaśnię też kilka rzeczy, które są na pracy wypisane:
  • cancer to w tłumaczeniu na polski rak, czyli mój znak zodiaku, a obok macie [koślawy bo koślawy, ale jest] jego symbol;
  • urodziłam się w czerwcu 2001 roku, i nie, nie podam daty dziennej [nie bójcie się, to nie przez zapominalstwo], po prostu jakoś nie lubię jej podawać, i tak się przyzwyczaiłam;
  • mam 166 cm wzrostu [dla jednych dużo, dla drugich nie], chociaż byłam pewna że jestem wyższa ;-; cóż, takie życie;
  • kujonem w sumie nie jestem, ale dużo osób mnie tak nazywa;
  • INFP-T to mój typ osobowości [ogólnie polecam ten test https://www.16personalities.com/pl/darmowy-test-osobowosci];
  • w sercach jest kilka moich ulubionych kolorów.
Reszty raczej tłumaczyć nie potrzeba, ale...jeśli ktoś czegoś nie rozumie, zawsze można mnie zapytać [czy w komentarzu czy na ll itp.]. 
Raczej nie będę nikogo nominować [sama nie przepadam za nominacjami i wybieram te, które mi się podobają], więc...kto chce niech zrobi, a jak nie to nie.

Teraz pora na odpowiedzi do Q&A [pomiędzy nimi będą się pojawiać różne zdjęcia, niektóre podpiszę]:

Ile Kicia ma lat/miesięcy?
Dokładnie nie jestem pewna, ale roku na pewno nie ma. Mieszka ze mną od lipca 2016, a urodziła się końcem maja albo początkiem czerwca...idk, jakieś 8 i pół miesiąca?

Lubisz "Osobliwy dom pani Peregrine"? Oglądałaś film czy czytałaś książkę?
Lubię, oglądałam film, książkę chcę przeczytać, ale nie mogę jej nigdzie dostać ;-;

Chciałabyś mieć piercing, tatuaż, tynoczofe włosy lub jakieś inne dziwactwo?
Nie mam pojęcia ;-; chciałam sobie kiedyś zrobić trzeci kolczyk w uchu, ale już przy dwóch mi niewygodnie, więc...nie wiem jeszcze. Tatuaż jeśli już to mały [z jakąś mega znaczącą dla mnie symboliką oczywiście], a włosy...miałam ponad połowę zielonych, i mam na razie dość.

Grałaś kiedykolwiek w Minecraft? Grałaś kiedykolwiek w Simsy?
Nie ;-; w Simsy jedynie w jakieś demo na telefonie dawno temu, ale raczej mnie to nie pasjonuje.
Nagrasz coś jeszcze na YT?
Idk, mogę kiedyś nagrać, ale raczej się z bloggera tam nie przeniosę.
Czy lubisz czytać?
Tak, mimo że ostatnio mam na to mniej czasu, lubię czytać.
Co myślisz o Harrym Potterze?
Podobały mi się i filmy i książki [przeczytanie ich zajęło mi...idk, miesiąc na wszystkie części?], ogólnie seria mi się spodobała. Są niektóre rzeczy, które mnie w tym wkurzają, ale nie uniemożliwia mi to lubienia książek. Jeśli ktoś jest ciekawy, to zrobiłam sobie na Pottermore test na domy [Hufflepuff w Hogwarcie, Horned Serpent w Ilvermorny], patronusa [Eagle Owl, nie umiem tego przetłumaczyć ale to taka sowa] oraz różdżkę [Rowan wood with a Phoenix feather core 12 ½" and Slightly Springy flexibility].

Czy słuchałaś piosenki "Name of Love", i co o niej sądzisz?
Tą z Bebe Rexhą [idk jak to odmienić po ludzku]? Jeśli o nią chodzi, to tak, i mi się bardzo spodobała [tak, że zrobiłam sobie cytat z niej, lol].

Czy masz ulubiony szkicownik, jeśli tak to jaki?
Taki z ll? Nie ;-; powtarzałam już wiele razy [ale powtórzę kolejny], nie mam ulubionego szkicownika z ll, ale za to są konkretne szkice, które lubię [no i takie, których nie lubię]. Z innych szkicowników...mam tylko dwa, w tym jeden dopiero dzień, więc niezbyt mogę wybrać.

Czy robiłaś 30/31 days drawing challenge?
Niet ;-; próbowałam z draw all year, ale w listopadzie się poddałam...

Co myślisz o moim blogu?
Hm...raczej nie chcesz tego wiedzieć.

Co byś zmieniła na ll?
To temat na osobny post [po którym pewnie znowu stamtąd wylecę, no ale cóż, takie życie] ;-; wypowiadałam się już trochę na ten temat w innych wpisach...

Jaka jest Twoja ulubiona książka?
Jednej ulubionej wybrać nie umiem...podobało mi się wiele, na meet the artist są wypisane niektóre [patrz: stosik po prawo, u dołu pracy].

Czy masz ulubionego/ulubioną bohatera/bohaterkę z anime?
Ja ogólnie nie przepadam za anime, więc nie mam.

Jaki przedmiot szkolny najbardziej lubisz?
Ołówek. Żart.

Jakiego typu posty najbardziej lubisz?
Do czytania czy pisania? Idk, lubię wyrażać swoje zdanie, a czytać challenge i recenzje [dobre recenzje] przyborów artystycznych.

Wolisz komiksy czy książki?
Ja nie mam komiksów [chyba że stare gazety z W.I.T.C.H. się zaliczają], idk ;-;

Jaki gatunek muzyczny lubisz?
Jestem kompletną porażką jeśli chodzi o rozróżnianie gatunków muzyki, sorry. Lubię to, co mi się podoba, wpadnie mi w ucho, oraz dubstep i trap, a tak to...wiem że nie trawię disco polo.
Zbierasz na coś? Jeśli tak, to na co?
Nie mam w zwyczaju zbierać na nic ;-; 
Jaka jest Twoja ulubiona część Harry'ego Pottera?
Książka - Książę Półkrwi, film - Insygnia Śmierci cz.2 

Jaka jest Twoja ulubiona lektura?
Z tych szkolnych to będzie "Mały książę", "12 prac Herkulesa" oraz "Przygody Tomka Sawyera" [mam nadzieję że kolejny raz nie przekręciłam tego nazwiska ;-;]

A jaka najmniej?
Wszystkie. Książki. Sienkiewicza.

Lubisz placki?
Zależy o jakich mowa, ziemniaczane tak, ale leżenia plackiem na ziemi nie lubię.

Jaka jest Twoja ulubiona bajka?
"Roszpunka", o ile dobrze zrozumiałam znaczenie słowa "bajka" w tym pytaniu.

Gdybyś miała pracować w jakiś sklepie, to jaki by to był?
Nie wiem...chyba taki gdzie ludzie kupują dywany, nazwy raczej nie znam ;-;

Co byś wolała: spać w łóżku pełnym dżdżownic czy pływać w wodzie pełnej pijawek?
Lel, żadne ;-; nie usnęłabym w takim łóżku...

Czytałaś może "Krzyżaków"?
Całe szczęście jeszcze nikt mnie do tego nie zmusił.

Ulubiona postać z "Krzyżaków"?
Nie wiem jakie tam są postacie, ale chyba Danusia [pozdro Wikej, wiesz, o te orzechy czy coś chodzi]

"Quo Vadis" czy "Krzyżacy"?

Pierwsze ;-; bo to czytałam i mam za sobą, yay

Piszesz aktualnie jakieś opowiadania?
Nie ;-;

Wiesz, że bohaterka mojego opowiadania ma na imię tak samo jak Ty?
Teraz już wiem xD

Gdybyś mogła usunąć jedną cechę charakteru ze wszystkich ludzi, którzy ją mają, co by to było?

Hm...zawiść albo bezsilność.

Tekst jakiej piosenki uznajesz za wyjątkowo dobry - oddający prawdziwe życie czy coś?
Trudno jedną wybrać ;-; teraz jakoś nic mi nie przychodzi na myśl...a nie, większość piosenek twenty øne piløts się nadaje.

Lubisz nosić koszule?
Nie pamiętam kiedy ostatnio jakąś nosiłam. 
Znasz jakieś nazwy roślin po łacinie?
Chyba tak...na pewno wiem jak jest urania madagaskarska po łacinie, tak jak inne motyle, ale to nie rośliny.
Jaki jest Twój ulubiony kwiat?
Kilka takich jest :v kalanchoe, astry, chryzantemy, niezapominajki, nasturcje...

Wolisz króliczki czy świnki morskie?
Wolę kotki.
Lubisz szkołę?
Nope.
Masz BFF?
Tak, nawet kilka [pozdro ♥]
Jaki jest Twój ulubiony kolor?
N i e b i e s k i
Lubisz pływać?
Umiem to robić [to po pierwsze], ale czy lubię...ostatnio dawno pływałam, jeszcze za czasu długowłosej Nin [wtf Nin], a teraz...idk.
Lubisz się wspinać po górach?
Nie przepadam, ale przeżyję.
Jeśli chodzi o Q&A to by było na tyle, teraz fakty o mnie:
  1. Kiedy jakaś piosenka mi się spodoba, potrafię słuchać jej bez przerwy aż nauczę się jej praktycznie na pamięć.
  2.  W życiu bym nie pomyślała, że ktokolwiek będzie niecierpliwie czekał na moje posty i czytał to, co napiszę na blogu.
  3. Nie planowałam mieć bloga xD
  4. Robienie galaktyk bardzo mnie relaksuje i robię je zwykle pod koniec weekendu, kiedy najbardziej się stresuję.
  5. Czasami wręcz panicznie boję się pójść do szkoły.
  6. Wolę mówić prawdę z dwóch powodów: po 1. nie muszę pamiętać kłamstw, po 2. nie martwię się że mimika ciała mnie zdradzi ;-;
  7. Niedawno zmieniłam telefon z Samsunga Galaxy Ace 4 na Huawei P9 Lite.
  8. Wiele razy w życiu zaliczyłam glebę idąc na przystanek do szkoły.
  9. Lekcje zaczynam przeważnie o 7.45, gdzie autobus szkolny mam o 7.10, a wstać muszę najpóźniej o 6.15, by zdążyć zjeść śniadanie, ubrać się i dojść na miejsce.
  10. Istnienie czegoś takiego jak Wi-Fi odkryłam w wieku 14 lat [konkretniej w sierpniu 2015].
  11. Nigdy się nie malowałam [tak, ani tuszu do rzęs ani podkładu, wyjątkiem są pomadki do ust, i tak bezbarwne].
  12. Blogując robię tysiąc rzeczy na raz [tak jak teraz, słucham muzyki, piszę z przyjaciółmi i sprawdzam social media].
  13. Dzięki Vicky10 [pzdr Wikej] założyłam sobie konto na Tumblrze [i Spotify], i zrobiłam wiele innych rzeczy [chciałaś o sobie to proszę].
  14. Nie lubię disco polo, ale dzięki uprzejmości klasy jestem skazana na słuchanie go.
  15. Mam 15 lat. Wow, co za nowość.
  16. Ciągle nie wierzę że mam już tyle lat ;-;
  17. Nie podoba mi się system szkolnictwa w Polsce.
  18. Moje rysunki nigdy nie wyglądają dokładnie tak, jak chciałabym żeby wyglądały.
  19. Nie lubię tańczyć [inna sprawa, że nie mam z kim].
  20. Od ponad półtora roku strasznie chce mi się spać.
  21. Jedyny sport, jaki lubię oraz uprawiam, to badminton.
  22. Mam w nawyku witanie się z kurami okrzykiem "Hej drobiu!", sama nie wiem czemu.
  23. Mieszkam na wsi.
  24. Szkicownik, w którym wykonałam meet the artist mam od kilku godzin, ale już zdążyłam się zaciąć papierem z niego.
  25. Nigdy nie uczęszczałam na lekcje rysowania i wprost nienawidzę, jeśli ktoś daje mi konkretny temat tego, co mam narysować.
  26. Kicia właśnie weszła popatrzeć na mnie jak piszę coś na laptopie.
  27. Chyba zaraz mnie zaatakuje, ale nie mam pewności.
  28. Gdzieś około 17. faktu kończą mi się pomysły, o czym mam pisać.
  29. Zdobyłam 92% z etapu szkolnego konkursu z biologii, co jest najwyższym wynikiem w historii szkoły [lol, dalej nie wiem jakim cudem mi się udało].
  30. Najsłabsze oceny mam z WF-u.
  31. Myślałam nad szkołą plastyczną, ale nie podoba mi się wizja mówienia mi, jak i co mam rysować.
  32. Wolę sama się czegoś nauczyć, przez co nie lubię Szkół Rysunku. Uważam, że gdy samemu dojdzie się do tego, jak coś jest narysowane, nauczyć się można więcej niż z gotowego tutorialu.
  33. Dawniej pisałam słowo tutorial jako "tourtorial", o dziwo nikt nie zwracał mi na to uwagi.
  34. Mimo iż mój nauczyciel od zajęć artystycznych mówił mi, bym kierowała się bardziej w realizm, nie jestem w stanie stworzyć całkowicie realistycznej pracy, i przestałam z tym walczyć. 
  35. Lubię jak moje prace nie mają jednego, jasnego znaczenia, i każdy może interpretować je po swojemu.
  36. Nie wiem, czy już to pisałam, ale chrysiridia riphearia to ulubiony motyl mojego brata, a wybrałam ją na nazwę bloga, ponieważ...spodobało mi się jak brzmi po łacinie.
  37. Nie chciałam wybierać oczywistej nazwy dla bloga z kilku powodów, np. dlatego, by nie było to tak nudne i proste, oraz by tak jakby zmusić ludzi do poprawnego zapisu nazwy, by na bloga wejść ;-; niestety, jest obecnie na tyle popularny, że wystarczy wpisać "chrysiridia", a wyskoczy...
  38. Nie umiem jeździć ani na łyżwach, ani rolkach, snowboradzie, deskorolce itp.
  39. Czuję się czasami nieswojo, jak ktoś traktuje mnie przyjaźnie, gdyż przez wiele lat byłam poniżana i nie przywykłam do tego, że można się zachowywać miło w stosunku do mnie.
  40. Te fakty robią się coraz dziwniejsze ;-;
  41. Mam konta na google+, facebooku, wattpadzie, instagramie, youtube, pintereście, tumblrze, spotify, mowiestarplanet, samequizy, wikii, ll, tm oraz kilku forach.
  42. Nie lubię być ignorowana przez innych.
  43. W szkole automatycznie głos mi się jakby ścisza, nie mogę nawet krzyczeć, i nie mam pojęcia czemu tak jest.
  44. Na egzaminie gimnazjalnym zdaję język niemiecki.
  45. Angielskiego uczę się głównie z muzyki oraz poprzez oglądanie Avatara [legendy i Korry i Aanga].
  46. Nie wierzę że dojdę do 50 faktów.
  47. Jedną z największych motywacji stanowią dla mnie komentarze czytelników chrysi.
  48. Gdy mam doła czytam posty na swoim blogu, w jakiś sposób poprawia mi to nastrój.
  49. Nie jem mięsa, które nie jest drobiem lub rybą, gdyż...no cóż, inne powoduje we mnie odruch wymiotny.
  50. W życiu nie jadłam ani hamburgera, ani hot-doga, ani kebaba [kebabu?], i nie wiem nawet czy tego żałuję.    
Tak, na tych zdjęciach są kalanchoe ^^

Na dzisiaj to będzie tyle...przyznam, zmęczył mnie ten post, ale mam nadzieję że Wam przynajmniej się podoba, i trochę zaspokoiłam ciekawość niektórych osób.

29 komentarzy:

  1. Yey
    [Nawet nie wiem z czego się cieszę, ale cóż XD]'
    - Mogę ci pożyczyć "Osobliwy dom..." XD Tylko nie wiem jeszcze jak :D
    - Jutro mamy kartkówkę z Krzyżaków, która ma sprawdzić czy przeczytaliśmy lekturę XD Czemu pani stwierdziła że musimy i to i Quo Vadis mieć w Ig?
    - Najgorsza lektura z podstawówki? - Pinokio, tylko dlatego że średnio fabuła mi się podobała. Najgorsza lektura z gimnazjum - Quo Vadis i pierwszy tom Krzyżaków - Bo to się tak badziewnie czyta ;-; I te opisy drogi na 5 stron w Quo Vadis XD
    -
    - Danusia jest tępa ;-; No sorry ale Danusia nic nie robi XD I jest tępa
    - Kebaby są dobre, Hotdogi też XD
    - System nauczania. Aktualnie nikt nie wie co będzie mieć obecna 6 klasa. W sensie ksiązki, przedmioty itp. ~~Pozdro XD Jestem ostatnim rocznikiem
    - Lubisz niezapominajki? XD Mam postać w opowiadaniu która jest w połowie niezapominajką i w połowie gwiazdą XD Flo jest dziwna :D
    - Gratuluję wyniku w konkursie z biologi. Miałam około tyle samo z informatyki, tylko że konkurs z infy jest tematyczny, nie przedmiotowy. Bo to się wcale w życiu nie przyda, wcale XD
    Może skończę już ten komentarz? Czemu ja się dopytuje o każdą rzecz o której pisałaś? XDD
    - Flo pozdrawia ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mój typ osobowości to INFJ-T XD
      - Flo

      Usuń
    2. Cieszyć się można ze wszystkiego xD
      - chętnie, jak tylko możesz
      - ja miałam dzisiaj sprawdzian z "Balladyny" Słowackiego...szczerze, ja wiem że to dramat, ale mnie to jakoś strasznie bawiło, zwłaszcza ich sposób mówienia [aż się zastanawiałam czemu komedią jest np. "Zemsta" a nie "Balladyna"]
      - Pinokio...lul, to było tak dawno...
      - idk, Vicky pisała że mówiła o Jagience, ale co tam, nie czytałam
      - nie wiem ;-;
      - przeraża mnie to ;-; zwłaszcza że lubię gimnazja...
      - lubię xD są takie ładne, niebieskie...i zupełnie kontrastujące z moją pamięcią ;-;
      - a dzięki ^^ wiesz, miałam pisać tematyczny z informatyki, ale się akurat na niego rozchorowałam ;-; i z 5 konkursów zaliczyłam tylko 4...
      Idk, lubię długie komentarze :D

      Usuń
  2. Wyszedł mi taki sam typ osobowości, jak Ty masz.
    ~Chomiś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yaaay ^^ chyba spopularyzowałam ten quiz ;-;

      Usuń
  3. Jaki śliczny rysuneczek *.* Punkty 14,17,19,21,23,30 tyczą się też mnie :p (kocham tę emotke) Gratulacje wyniku z biologi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ^^ po napisaniu tych faktów stwierdziłam, że dodałabym jeszcze kilka, ale...nie było jak xD no cóż, będą na następny raz, jeśli taki się zdarzy.

      Usuń
  4. Oje, jest post. Ogólnie to nie lubię, kiedy ktoś mówi mi co mam rysować lub co gorsza JAK MAM RYSOWAĆ. Jeju, może to dziwne, ale też czasami panicznie boję się iść do szkoły. XD Nie wiem dlaczego tak mam, ale chyba nie chcę wiedzieć... No fajny post, fajny. Chyba kończę, bo nie wiem co mam napisać. ;-;
    ~Sunberry/Quettie ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, to jest straszne ;-; przecież to my rysujemy, a gorzej jest, jak "przydatne rady" dostajemy od kogoś, kto...albo rysować nie umie, albo mu to nie wychodzi, i jak tu powiedzieć takiej osobie, że to i to nie wyjdzie? ;-;

      Usuń
  5. Ja też jestem rakiem, a mój typ osobowości to ENFP, czyli jesteśmy w tej samej grupie [zielonej, yay]. Wygrałam Krzyżaków na konkursie i raczej do jej przeczytania poczekam sobie, kiedy będę ją mieć jako lekturę ;-;
    ~Magick

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak przeczytałam "ja też jestem rakiem" to mi się przypomniało, że dla niektórych osób jestem rakiem internetu, i to podwójnym [przez zodiak, chociaż...jak to mówi moja matematyczka, "podwójne zaprzeczenie jest prawdą", ale co z podwójnym potwierdzeniem?] ;-;
      Też bym tak zrobiła ;-; moja klasa miała do wyboru mieć jako lekturę albo "Krzyżaków", albo "Quo Vadis", i wybraliśmy to drugie, bo...a właściwie to nie wiem czemu ;-;

      Usuń
  6. Wow, jaki długi post, nie dziwię się, że cię zmęczył, ale na prawdę dużo można było się o tobie dowiedzieć:)
    Też mam szaroniebieskie oczy, i pasuję do Hufflepuffu. Zazdroszczę ci, ze mieszkasz na wsi i np. możesz gadać do kur, ach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Były chyba dłuższe xD ale to chyba najdłuższy w całości poświęcony mnie [dziwnie to brzmi ;-;]...trochę to męczy, ale jest potem satysfakcja, kiedy czytelnicy mogą mnie bliżej poznać, a dzięki komentarzom ja poznaję bliżej ich ^^
      Szaroniebieskie są w sumie nie do końca, ja uważam że są zbyt mało niebieskie, i bardziej podchodzą pod szarość ;-; kawałeczek jednej tęczówki mam brązowy...ale nie na tyle, żeby było to z daleka widzieć. Podobno Pottermore każdego przydziela do Hufflepuffu, ja tam nie wiem, ale jeśli miałabym sama wybrać sobie dom, byłby to prawdopodobnie Ravenclaw.
      Wieś życiem xD nigdy nie mieszkałam w mieście, tu się wychowałam i pasuje mi to. Oprócz kur rozmawiam też z krowami, ale trochę mnie przeraża myśl, że mogą mnie kopnąć ;-;

      Usuń
    2. Tez mnie przydzieliło do Hufflepuffu, choć robiłam to kilka razy zaznaczając przeróżne odpowiedzi. Ale i tak mój prawdziwy dom to Ravenclaw XD Moje oczy zaś mają kolor hmmm... Zgniło zielony Xd
      - Flo

      Usuń
  7. jezu, napisałaś całe 50 o.o ja z 5 miałam problem XD fajny post, dużo siem dowiedziałam ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisałam już raz tyle ;-; więc...no, wyciągnęłam 100, a z tymi z wattpada to będzie jeszcze więcej...

      Usuń
  8. Jeej,super post,dowiedziałam się parę rzeczy,których wcześniej o Tobie nie wiedziałam^^
    A co do tego testu to nie umiem odpowiedzieć na większość pytań,nie wiem czemu.Dziwna jestem
    PS.Na dole pod polem komentarze,gdzie są te napisy (,,jeśli odpowiadasz...) to masz napisane czyiś zamiast czyjś.
    Choco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yay ^^ mi tam nie sprawiały jakiejś strasznej trudności, ale przy niektórych musiałam się nieco dłużej zastanowić, która odpowiedź jest mi bliższa.
      Dzięki za wskazanie pomyłki ^^

      Usuń
    2. Ej,Nin.Widziałaś,że ta julka_k zmieniła początki tych postów na ,,Hejo prawda post na ten temat zrobiła już inna blogerka i pomyślałam,że może też wypowiem się na ten temat w moim poście"(sorry jak pomyliłam,ale zakazy kopiowania na blogach kopiar mnie wkurzają ;-;)?
      ~Znów Choco

      Usuń
    3. Teraz już widziałam ;-; ciekawe jak to się dalej potoczy...
      Wgl, "inna blogerka"...luju mogła napisać że ja, ale widać to aż tak trudne ;-; cóż...

      Usuń
    4. No,bo ona to zmieniła pewnie,bo ,,nikt wcześniej nie widział i pomyślą ,że MC jest nienormalna " (bez obrazy) ;-; Ech...Ta dzisiejsza młodzież
      ~C

      Usuń
  9. Mam ten sam typ osobowości...(INFP-T)
    AnkaArtStudio

    OdpowiedzUsuń
  10. Mój wynik to ENTP-t
    ~choco

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny post Nin ^-^ Też mam ten szkicownik i też zrobiłam z niego krótką recenzję ^^
    ~Nat

    OdpowiedzUsuń
  12. Pjona Mad! xD Moja ulubiona cześć filmu HP ( idk , czy dobrze to ujęłam ) to reż 2 Część 7 części. ( taki krótki kom piszę 10 min #urokipisanianatablecie )
    Pozdro Wam wszystkim
    Pati_Art

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem z Gryffindoru jakby co ( robiłam tyle quizów i mi tak wyszło :p ) , ale nie wiem czy to ma coś do rzeczy
      Pati_Art

      Usuń
    2. Jak dla mnie dobrze ujęłaś, ale nie jestem pewna ;-;
      Tabletu nie posiadam, w sumie nie czuję takiej potrzeby, telefon i lap mi wystarczają.

      Usuń
  13. Rozwiązałam tem quiz i wyszło mi INFP-T (chwilę, lel to tak samo jak Tobie XD).
    A teraz co do 50 faktów:
    1. Heh, też tak mam słucham do puki mi się nie znudzi.
    5. Jak się panicznie boję to zwykle się pochoruję (ale tak serio), a potem mam kupę materiału do nadrobienia ;-;
    9. Ja i tak wstaję o szóstej...
    14. Też nie lubię (dlatego nie lubię dyskotek szkolnych, z tanich głośników wali disco polo, a mi wszystko w środku [głównie płuca] skacze...;-;)
    21. Też lubię badminton (chyba na kiedyś na święta rodzice kupili mi paletki i rzutki, a i tak nie mam kiedy grać), a tak ogólnie to sportu nie uprawiam.
    24. Kiedyś preglądałam książkę, i kilka minut po jej odłorzeniu zauważyłam że krew mi leci.
    26. Pozdrów ją ode mnie =)
    29. Gratuluję.
    30. Ja też XD
    38. A ja umiem (ale tylko na deskorolce).
    49. Ja mam bardziej skomplikowane wymagania co do mięs (i wychodzi na to że jesteś semi-wegetarianką).
    Wooo już 50 faktów, ja bym nigdy nie dała rady tyle napisać.
    ~Sai

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lel, a podobno nas mało jest xd
      Wgl, jak zaczynam słuchać czegoś fajnego to nagle wszystko inne zapominam :') w sumie też się potrafię z tego rozchorować... to ma nawet nazwę, ale w tej chwili raczej nie jestem w stanie sobie tego przypomnieć... mam chyba 3-4 zestawy do badmintona i rozkładaną siatkę, yeah B) pozdrawiam xd ooo, to nawet fajnie brzmi, semi-wegetarianka... lel, nie wiedziałam że jest aż tyle rodzai, nieźle, chyba o tym poczytam czy coś xd

      Usuń

♦ jeśli odpowiadasz na czyjś komentarz, korzystaj z opcji "Odpowiedz", znajdującej się pod każdym komentarzem
♦ jeśli komentujesz jako Anonim, pamiętaj, żeby się podpisać [wystarczy mi nawet jedna literka]
♦ hejty - przeważnie je zostawiam, czasami zdarzy mi się odpowiedzieć
♦ szanuję konstruktywną krytykę, a nie zwyczajny hejt
♦ ostateczna decyzja, czy dany komentarz zostanie opublikowany, należy do mnie
♦ wulgaryzmy [akceptuję tylko te w obcym języku, np. angielski, niemiecki] - jeden/dwa ~ ok, co drugie słowo wymagające cenzury ~ niestety, albo użyjesz magii gwiazdek lub innych słów, inaczej komentarz raczej się nie pojawi
♦ "Super blog, wpadnij do mnie " - niestety, takich komentarzy nie publikuję