23 lutego 2017

Pyjama Party ~ recenzja

Wow, wybiło już 60 000 wyświetleń [i ponad 2300 komentarzy]...z racji tego, chciałabym podziękować wszystkim, którzy wchodzą na chrysi, komentują oraz czytają posty ^^
A teraz przechodzę do ostatniej obiecanej recenzji, czyli...do szkicownika Pyjama Party ll. Wiem, trochę się opóźniła, ale mimo wszystko w końcu jest...ktoś się cieszy?
Szkicownik Pyjama Party [czy też Pijama Party, jak samo ll napisało...często się zastanawiam, jak można się mylić w zapisie czegoś, co się albo ma w ręce albo na zdjęciu/grafice podpisane, ale...chyba można ;-; {patrz: poniżej}] jest wyjątkowy przez to, że zawiera folię Shrink It, czyli kawałek folii termokurczliwej, która [jak to ma w samej nazwie] pod wpływem temperatury zmienia się [chyba, bo osobiście jeszcze jej nie wypróbowałam] w plastik.
Okładka jest dopasowana do tematu szkicownika, jedynie chyba grafik coś pomylił, i za żółtym misiem widać kawałek ręki modelki, mimo że druga ręka sugeruje, że powinna być schowana w rękawie [gratulacje, jeśli ktoś ogarnia coś z tego mojego tłumaczenia]. Szkoda też, że skóra w okolicach szyi ma inny odcień, niż np. na nogach czy rękach i twarzy...albo to z moim wzrokiem coś nie tak.
Po wewnętrznej stronie okładki widzimy reklamę folii Shrink It, którą chyba można kupić w sklepie ll osobno [czyli bez szkicownika Pyjama Party]. Bez obrazy, ale ta dziewczyna obok ma dość dziwny wyraz twarzy...ale co kto lubi.
Szkoła Rysunku w tym szkicowniku pokazuje nam, jak wykonać puchate kapcie oraz bluzę z kapturem.

 Na kanale ll na YouTube można zobaczyć to samo w wykonaniu [o ile się nie pomyliłam] Marcysibush. Trochę mnie dziwi to, że szkicownik Pyjama Party do nowych nie należy, a tutorial na YT pojawił się niedawno...




Co do samego filmiku, ja bym odradzała cieniowanie skóry tylko brązem i pomarańczem [zwłaszcza, że niektórzy raczej będą mocno przyciskać, zamiast rysować lekko i z wyczuciem], ewentualnie dodałabym trochę różu, w końcu człowiek nie jest raczej pomarańczowy...ale ja się nie znam, nieważne.
Zamiast prac dziewczyn z ll, mamy grafiki komputerowe - nie żeby coś, ja rozumiem jak to miało wyglądać, ale nadal strój dziewczyny na dole po lewo ją pogrubia. Czy te grafiki pasują do tematu szkicownika? Jak dla mnie pierwsza na pewno, ale te dwie po prawo już niezbyt...jednak to zależy od gustu.
W szkicowniku znajdziemy 8 rodzajów obrysów, niektóre występują także w innych szkicownikach, inne nie [a przynajmniej z tego co wiem]. Zauważyłam, że w przeciwieństwie do innych szkicowników niebindowanych, jakie widziałam, w Pyjama Party kontury tak jak i znaczek ll są szare, a nie kolorowe - nie wiem, czemu tak jest, ale szary kontur chyba łatwiej ukryć, mi osobiście nie przeszkadza.
Jeszcze w Pyjama Party nie rysowałam, ale podoba mi się większość szkiców, które się w nim znalazły. Co do zastrzeżeń, czwarty szkic na górnym obrazku nie ma nosa [przynajmniej u mnie], ale chyba inni będą w stanie go sobie dorysować.
Na jednej z ostatnich stron widzimy prace dziewczyn ze stronki ll o temacie związanym ze szkicownikiem.
W środku mamy także instrukcję jak korzystać z folii Shrink It, wraz z informacją, że po upieczeniu ozdoba zmniejszy się aż o 55% w stosunku do pierwotnego rozmiaru [chyba coś źle to ujęłam ;-;].
Znajdziemy w Pyjama Party także trochę szablonów, a na niektórych z nich pokazane jest, jak bardzo mogą się zmniejszyć.
Z tyłu jest pokazane to, co można znaleźć wewnątrz szkicownika oraz trochę informacji.

A Wy? Macie ten szkicownik? Podoba Wam się?

Do mojego szkicownika dołączona została jedna..."plansza" [?] folii termokurczliwej o wymiarze zbliżonym do A5 oraz dwa kawałki papieru ściernego.
Dziwnie to zabrzmi, ale podoba mi się ten papier xD nie jest może taki jak ten, do którego się przyzwyczaiłam, ale mi to nie przeszkadza.

Na dzisiaj raczej nie mam nic do dodania, no może...
Chciałabym przywitać nowych obserwatorów bloga i podziękować jeszcze raz za tyle wyświetleń i komentarzy ^^

PS. pod ostatnim postem pytałam, jaki kolor/motyw chrysi ustawić tym razem, ale nie otrzymałam odpowiedzi, więc macie trawę pokrytą rosą...pasuje?
W sumie, Cat pisała by zrobić żółtą chrysi, i byłaby taka, gdybym miała ładne zdjęcie w tym kolorze oraz nie miała czepiających się ciepłych barw czytelników :') bez obrazy oczywiście...

20 komentarzy:

  1. Fajna recenzja Ninu ^.^
    A ten design ,który jest teraz jest cudowny,według mnie najlepszy do tej pory :D Nawet biały motylek na górze jak się wyświetlają karty (ech...nie umiem tłumaczyć...) super pasuje :D
    Choco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Choco ^^
      Lel, każdemu się co innego podoba xD ten jest taki...idk jak to lepiej ująć, świeży? Trochę zachodzi pod miętę, a wiele osób lubi ten kolor, więc się cieszę ^^ ten biały motylek to tzw. favikona, u mnie jeszcze się nie załadowała, i dalej mam czarnego motylka...ale zależy od przeglądarki.

      Usuń
  2. Kupiłam ten szkicownik ze względu na folię (nigdzie nie było w empiku był tylko on) , ale po przetestowaniu stał się on moim ulubionym zszywanym szkicownikiem, następnie w jakimś konkursie ll wygrałam kolejny taki sam :D więc najs ^^ Zapraszam Wiktoriaz1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też go lubię ^^ te niebindowane mają fajniejszy papier, taki gładszy...eh, powtarzam się już z tym gadaniem o zszywanych szkicownikach :')

      Usuń
  3. Świetna recenzja :-). Mam ten szkicownik, ale dostałam 2 kawałki folii i jeden papieru ściernego.
    Liliana 0798

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja na odwrót...w sumie nigdzie nie pisze, ile konkretnie ma tej folii być, a szkoda ;-; na początku się zdziwiłam, że jest jej tak mało, więc nie wiem co zrobić...

      Usuń
  4. WOW, świetna recenzja widać, że musiałaś się napracować. Piękny wygląd bloga, taki spokojny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przepadam za miętowym, ale ten design jak najbardziej mi pasuje ^^ Taka trawka latem, jak wstaniesz o piątej i idziesz na dwór B) Co do szkicownika... To fajne ma szablony, a Ty super go omówiłaś ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie też niezbyt go lubię, ale w tym zdjęciu jest coś takiego, że musiało pójść na tło *-* no, niezłe porównanie, a jakie prawdziwe xD
      Dziękuję CrLiku ^^

      Usuń
  6. Ooooo... Ten design jest taki wiosenny... w sensie taki, jaka wiosna powinna być.
    Pozdrawiam wszystkich z Krakowa, z pięknym smogiem. Niebo szare, ziemia szara, błoto, dym...
    A recenzja bardzo dobra :D Szkicownik wydaje się fajny :D Tak folia ShrinkIt wydaje się być ciekawym dodatkiem ^^
    - FloRainly

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, trochę miał być wiosenny ^^
      Mieszkam blisko [jeśli ok. 3-4 h drogi to blisko] Krakowa, o smogu trudno nie słyszeć...u mnie jest teraz brązowo, śnieg schodzi a trawa jeszcze nie nabrała kolorów ;-;

      Usuń
    2. Yeah XDD Mieszkam pięć minut od Krakowa. Bibice pozdrawiają ;-;
      Ej... czyżby Lilla lou używało tych... komputerów od appla?[Tak Flo, niemal na pewno przeszłaś do etapu wojewódzkiego z infy, ale nie, nie wiesz ;-;] Jak jest ta wyszukiwarka z kawałkiem strony to wygląda jak okno na applach XDD
      Flo lubi gadać od rzeczy.
      Wiesz, że rośliny mają mięśnie? XD A wiązanie między dwoma niemetalami to aluminium XDD [ moi dwai koledzy z klasy, jak ich pani pytała to tak twierdzili ;-;. Byli całkowicie pewni.]
      Twoja trawa w tle też ma mięśnie??? XD
      Może lepiej nie publikuj tego... Ja nie wiem, czy to dobry pomysł :D
      - Flo

      Usuń
    3. Pozdro z Krk
      Teraz według mapy jest niemalże czysto ^.^ (a normalnie mieszkam w okolicach najbardziej zanieczyszczonego miejsca...;-; ,dobrze,że na mojej ulicy samochód jedździ średnio raz na 30 min :P)
      Choco

      Usuń
    4. Idk, nie znam się ;-; wiem, że chyba nie ustawili sobie favikony, ale co do tego jakie mają komputery...nie wiem nic. Mięśnie ;-; idk
      Za późno, dodane już :')
      Pozdro Chocusiu

      Usuń
  7. Ja mam ten szkicownik, ale nie mam w nim za dużo narysowane... Pewnie dlatego, że (jak większość starszych szkicowników) obrysy są po obu stronach kartki, i się... Odciskają (?) na tej drugiej stronie, jak coś mocniej przycisnę.
    /Viczka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam ten ból ;-; polecam oddzielać je kartkami czy folią, powinno pomóc...

      Usuń
  8. Mam ten szkicownik, tylko mi się zgubił, a szkoda, bo go lubiłam. Ja też dostałam dwie folie i jeden papier ścierny.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nin,nie wydaje Ci się,że na blogu tej julki_k są podobne zdjęcia do tych co Ty robisz z napisami?Ehh...
    Choco znów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje, i to aż za bardzo...eh, jest jeszcze taka sprawa, że nie bardzo mam o czym pisać na chrysi, gdyż julka_k teraz przestała pisać to, o czym ja napisałam, ale...bierze to, o czym chciałam pisać, więc jeśli bym poruszyła taki temat pewnie oskarżyłaby mnie o kopiowanie...no chamsko po prostu ;-;

      Usuń

♦ jeśli odpowiadasz na czyjś komentarz, korzystaj z opcji "Odpowiedz", znajdującej się pod każdym komentarzem
♦ jeśli komentujesz jako Anonim, pamiętaj, żeby się podpisać [wystarczy mi nawet jedna literka]
♦ hejty - przeważnie je zostawiam, czasami zdarzy mi się odpowiedzieć
♦ szanuję konstruktywną krytykę, a nie zwyczajny hejt
♦ ostateczna decyzja, czy dany komentarz zostanie opublikowany, należy do mnie
♦ wulgaryzmy [akceptuję tylko te w obcym języku, np. angielski, niemiecki] - jeden/dwa ~ ok, co drugie słowo wymagające cenzury ~ niestety, albo użyjesz magii gwiazdek lub innych słów, inaczej komentarz raczej się nie pojawi
♦ "Super blog, wpadnij do mnie " - niestety, takich komentarzy nie publikuję