6 lutego 2017

Styczeń 2k17 - podsumowanie ankiety, Q&A



Ten głupi uczuć, kiedy nie wiesz jak nazwać posta ;-;
Witajcie w pierwszym [w tym roku oraz o dłuższego czasu] podsumowaniu ankiety w 2017 roku [masło maślane, wiem]. Przy okazji chciałabym Was poprosić o zadawanie pytań do Q&A [ale przed pojawieniem się go mam w planie trzy recenzje w miarę pod rząd], i...chyba nie ma już co przedłużać...

[Genialnie Nin, nie masz jakiejś grafiki, wstaw gif z Legendy Korry...]

Odpowiedzi na zadane przeze mnie pytania udzieliło 24 osoby [wszystkich już teraz pozdrawiam ^^], z czego przeważała grupa 10-12 latek [idk, czy to dobrze ujęłam, no ale niech już będzie].
Najwięcej czytelników mieszka w województwie małopolskim [czyli tym, gdzie mieszkam ja], na drugim miejscu jest lubelskie [czuję się trochę jakbym mówiła, jakiego koloru jest czerwona kredka, gdy tak to opisuję].
Blogi posiada 41.7% [o ile dobrze to policzyłam] czytelników [nie wszystkim sprawia to przyjemność, ale policzyłam wszystkich jakby co].

Jeśli chcesz, podaj adres i opowiedz coś o nim...(4 odpowiedzi)

www.sagaoludziachlodu-rysunki.blogspot.com Jest to blog poświęcony sztuce wszelkiego rodzaju.

~bettym-hobbi.blogspot.com~ ;-; coś o nim...em...raczej niezbyt ciekawy...ale design jest ładny ;-; treść postów...wydaje mi się dziwna ;-;
[Czej, ja Ci robiłam ten design...] Wcale nie taka dziwna, Bettysiu, po prostu inna 

prosiaki-najwieksze-skarby.blogspot.com <---O świnkach i chocorysuje.blogspot.com <----Nie wiem czy to przeżyje ,ale jest

http://wielkaksiegaartystyczna.blogspot.com - na razie napisałam jednego posta, ale postanawiam się wreszcie za niego [bloga] wziąć...


Wow, stali czytelnicy *-*
O, jak miło, że niektórzy wchodzą codziennie ^^
 
Co sądzisz o obecnym designie bloga? (24 odpowiedzi)
 
Jest bardzo fajny ^^

Jest bardzo fajny ^^

Jest spoko



Jest świetny

Zmienilabym na coś bardziej klimatycznego do pory roku.
Zastanawiałam się nad tym, dlatego teraz [ponieważ biały wyglądałby niezbyt ładnie, przynajmniej według mnie] chrysi jest...niebieska [ponownie zresztą...]

Nie mam zastrzeżeń (oglądam go w wersji mobilnej)
W mobilnej powinien być ok [albo tło nieco rozpikselowane, zależy od telefonu...mi obecnie pokazuje się z szarym tłem, w sumie sama nie wiem, dlaczego, ale jakoś mi to nie przeszkadza]

On mi się już kiedyś podobał, teraz też mi się podoba xD

Jest ładny, jak wszystkie inne. Tekst jest czytelny, zdjęcie w tle śliczne. Kolory są tak dobrane, że łatwo i przyjemnie się czyta.
Kolory zwykle dobieram pasujące do tła, czasem bardzo podobne a czasami różniące się. Zrezygnowałam z dających po oczach intensywnych barw, i teraz staram się je nieco przygaszać, ale tak by nie straciły na widoczności i nadal pasowały kolorystycznie do tła. Poza tym mają być spokojne, w przeciwieństwie do niektórych tematów postów xD taki kontrast powstał...

Jest super ;)

Podoba mi się obecny design bloga. Uważam, że nie potrzeba niczego zmieniać.

ładny...taki aw

Jest bardzo przyjemny, relaksujący ^^ uwielbiam twoje designy

Jest dość zwyczajny.Znacznie bardziej podobają mi się te, które mają zdjęcia, ale raczejnie zwracam na design uwagi.Ten obecny nie przeszkadza mi.
Tak szczerze to niezbyt rozumiem, bo...przecież w tle jest zdjęcie ;-;

Bardzo mi się podoba

Mi się bardzo podoba ^^

Bardzo mi się podoba.

Bardzo mi się podoba.

Jest spoko,nie mam zdania,ważna jest treść ^.^

jest ok

Podoba mi się

Wszystko jest jak najbardziej okey :D

Jest super :-) Ale zawsze da się zmienić na lepsze. Mi odpowiada.

Zmieniłabym go na jakiś nowy...może niebieski?
I właśnie taki będzie obecnie ^^ przepraszam osoby, którym zmiana się nie podoba, ale...czasem zmiana jest potrzebna, poza tym ten design jest na blogu już długo ;-;

Chyba wyszłam z wprawy w opisywaniu ankiet...albo to przez grypę [kiedy boli cię gardło, od gardła uszy, a od uszu zęby...] ;-;

O czym przeczytałabyś na chrysi? (24 odpowiedzi)
 
Lubię czytać recenzje w twoim wykonaniu, więc może coś w tym stylu?

Lubię czytać recenzje w twoim wykonaniu, więc może coś w tym stylu?
Recenzji będzie dość dużo [lel, polubiłam je, poza tym jak nie mam o czym pisać to zawsze się coś znajdzie xD], więc spokojnie

Hmm.. Chyba obecnie nic takiego nie przychodzi mi do głowy

SR

Q&A lub przegląd szkicownika (nie lilla lou)
Hm, mam jeden szkicownik nie ll...w sumie mogę go kiedyś pokazać...a co do Q&A, to możecie pod tym postem zadawać pytania.

Przeczytałabym coś o Tobie.
Coś w stylu fakty...? Da się zrobić.   

O jakimś anime lub mandze, które warto zobaczyć.
Przykro mi, ale nie ciągnie mnie ani odrobinę w stronę mangi i anime ;-; obejrzałam kilka, ale to po prostu "nie to"...mogę coś napisać o moim ulubionym amerime [?], "Avatar: The Last Airbender" oraz "Legend of Korra", może ktoś kojarzy.

Nie wiem, czytam to o czym piszesz, nie mam propozycji...

Nie wiem... Czekaj, wymyślę coś. ^^ Twoje opinie na różne tematy albo coś o rysowaniu - porady itp.

Nwm, może recenzję jakiegoś przyboru?
Postaram się...będzie trudniej niż ze szkicownikami, ale chyba da się zrobić.

Mogłabym przeczytać jakąś recenzję. [np. szkicownika ll]
W tym tygodniu będą aż trzy pod rząd [zamówiłam sobie w sklepie ll dokładnie 3 szkicowniki, przy okazji w pierwszej recenzji napiszę coś o przesyłce], więc będzie co czytać ^^

idk...coś o używaniu kredek akwarelowych [?]
Nie bardzo się znam, ale spróbuję.

o tym co się dzieje na ll xD
A, da się zrobić.

Cóż, lubię czytać dramy.Z innych rzeczy to co sądzisz o czymś tam i recenzje różnych przyborów.

Takie posty jak te. Poruszają sprawy odnośnie zachowania ludzi ( nie wiem, czy rozumiesz )
Rozumiem, lubię pisać o sprawach dotyczących ludzi, ich zachowań itp.

Szczerze? Nie mam pojęcia xD Twoje tematy mi bardzo odpowiadają.

Nwm, podoba mi się to o czym teraz piszesz.

Lubię czytać recenzje. Zwłaszcza twoje, są bardzo szczere. Lubię czytać twoje wszystkie posty.

O Kici ^.^
Kicia jest chora ;-; ale się wyleczy.

SR włosów, ale wiem że nie zrobisz
Nie umiem robić SR, poza tym dochodzi to, że moje metody się bez przerwy zmieniają, i...nie umiem też opisywać, co dokładnie robię, nie ma w tym żadnego schematu ;-; 

Recenzje szkicowników / kredek

1. Jeśli masz jakieś prace [niekoniecznie na obrysach ll] chętnie bym je zobaczyła i przeczytała o historii [?] jej/ich tworzenia [ co Cię zainspirowało, jak długo robiłaś itd.] 2. Porównanie twojej pracy na obrysie ll z przed kilku lat/miesięcy do takiej samej, tyle że wykonanej teraz. Pokazanie takiego progressu. 3. A może jakbyś miała ochotę - lista książek, które przeczytałaś w 2016 roku. I chociażby 2 zdania na jej temat.
1. Takie rzeczy zwykle publikuję na DeviantArt oraz instagramie, ale chętnie kiedyś je opublikuję i opiszę o co w nich chodzi, ale co do czasu...demotywuje mnie liczenie go ;-; 2. Zrobi się xD muszę wybrać najstarszą pracę w ll [opiszę też o co z tym chodzi, i czemu akurat ta] oraz jedną z pierwszych dodanych na stronkę...3. Heh. 2016 był paskudnym i wyczerpującym rokiem, podczas którego [plz, nie spadnijcie z krzesła...] przeczytałam...może 3, 4 książki [lektur do szkoły nie licząc]?

Recenzje szkicowników, które ty świetnie robisz, Nin

Wszystko co wstawisz. Serio, nie wiem co bym przeczytała.

Hm, czyli jakby jakoś podliczyć czytelników niebędących obserwatorami, wyszłoby więcej...oh...
O, jak miło że są osoby komentujące wszystkie posty ^^
Miło mi ^^ w sumie, w komentarzach się często wywiązują...hm, "ciekawe" dyskusje...
Chcesz coś dodać?(10 odpowiedzi)
 
Zuz pozdrawia •v•

Zuz pozdrawia •v•

Czekam na więcej rysunków:)
Będzie ich dużo, muszę w końcu zabrać się za większy post o nich ;-;

Ninu ♥ Gratki za tyle wyświetleń! ^^ crl

Yes :D Jak tam było, żeby zaznaczyć ile czytam Chrysi to dałam kilka miesięcy, choć z tego co ogarniam jestem ponad 11 miesięcy :D. I no... Co tam u ciebie Ninu? No... to ten tego Pozdrawiam wszystkich i no - Flo
U mnie spoko, złapałam grypę itp., mam dużo mgły za oknem, spaprane grypą ferie...ale żyję.

Pozdro dla ciebie i osób, które mają ferie (dla pozostałych też pozdro, żeby im smutno nie było xD) ~Zizin

Wszystko jest dobrze.

Pozdrawiam ^.^ ~Choco

~~Pozdrawiam, Log*ś~~

Puszorożce pozdrawiają ~Magick
 
P o z d r o   d l a   w s z y s t k i c h ,   k t ó r z y   w y p e ł n i l i   a n k i e t ę ! 
 
Zatem...dziękuję wszystkim za wypełnienie ankiety, proszę o zadawanie pytań do Q&A, oraz...podoba Wam się góra Fuji w tle chrysi?

PS. widzimy się w recenzji [prawdopodobnie] szkicownika Dreams za kilka dni [lub jutro, grypa lubi się mną bawić ;-;] ^^

10 komentarzy:

  1. Życzę powrotu do zdrowia Kici ^-^
    ~Chomiś

    OdpowiedzUsuń
  2. PS: I Tobie też ^-^
    Sorry, że jesteś na drugim miejscu, ale jak człowiek choruje to się zwykle wyleczy, a z kotem jest już trudniej...
    ~ponownie Chomiś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem ;-; ale dostała zastrzyki i już powinno być dobrze

      Usuń
  3. O, post. To fajnie, czytam. No i oczywiście, powrotu do zdrowia życzę. ^^ Kici też. Super, że będzie recenzja. Podobają mi się w Twoim wykonaniu. Nonono, podoba mi się, podoba.
    ~Quettie/Sunberry ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię podsumowania ankiet :3
    Zdrowiej Nin,i Kicia niech też zdrowieje.Teraz chybq jakiś sezon na choroby czy cuś ;-;
    Małopolska rządzi :P
    Tak z ciekawości-Ile Kicia ma lat/miesięcy?

    OdpowiedzUsuń
  5. góra fuji jest spoko :T zdrowiejcie bidoki ;-; pytanko...hm...*myśli* o, chciałabyć mieć piercing, tatuaż, tynczofe włosy lub jakieś inne dziwactwo?

    OdpowiedzUsuń
  6. Heh, jestem puszorożcem, i ten uczuć gdy widzisz swoją odpowiedź ;-; Przeczytałam że dostałaś zastrzyk, bardzo mi przykro, nie nawidze ich (w ogóle boje się krwi i takich rzeczy) zdrwiej jak najszybciej!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny desing^^
    ~Magick

    OdpowiedzUsuń
  8. Yay. Fajnie że zrobisz fakty o sobie i dzięki że posłuchałaś:)
    ~whiteunicorn

    OdpowiedzUsuń
  9. Do Q&A
    Wolisz króliczki, czy świnki morskie?
    Lubisz szkołę ?
    Masz BFF ?
    Jaki jest Twój ulubiony kolor ?
    Jaka jest twoja ulubiona część Harrego Pottera ?
    Lubisz pływać ?
    Lubisz się wspinać po górach ?

    OdpowiedzUsuń

♦ jeśli odpowiadasz na czyjś komentarz, korzystaj z opcji "Odpowiedz", znajdującej się pod każdym komentarzem
♦ jeśli komentujesz jako Anonim, pamiętaj, żeby się podpisać [wystarczy mi nawet jedna literka]
♦ hejty - przeważnie je zostawiam, czasami zdarzy mi się odpowiedzieć
♦ szanuję konstruktywną krytykę, a nie zwyczajny hejt
♦ ostateczna decyzja, czy dany komentarz zostanie opublikowany, należy do mnie
♦ wulgaryzmy [akceptuję tylko te w obcym języku, np. angielski, niemiecki] - jeden/dwa ~ ok, co drugie słowo wymagające cenzury ~ niestety, albo użyjesz magii gwiazdek lub innych słów, inaczej komentarz raczej się nie pojawi
♦ "Super blog, wpadnij do mnie " - niestety, takich komentarzy nie publikuję