18 marca 2017

GlamRock - recenzja [& nagrody z TotalBlue]

Hej ^^ znalazłam trochę czasu, by zabrać się za pisanie postów [serio, miesiąc przed egzaminem to jakaś masakra ;-; każdy chce zrobić najwięcej sprawdzianów, ile się da...mam nadzieję, że dobrze mi dzięki temu pójdzie w kwietniu]...a przynajmniej tego, o paczce z nagrodą za I miejsce w konkursie TotalBlue na ll [przyszła w poniedziałek, ale piszę dziś, szkoła ;-;].
Otrzymałam szkicowniki GlamRock i T-shirts, dyplom oraz Koh-I-Noor Soft Pastel Pencils, a więcej [zwłaszcza o GlamRock] dowiecie się w dalszej części posta, więc...zapraszam zainteresowanych ^^
Zanim przejdę do właściwej części posta [czyli recenzji GR], napiszę trochę o pozostałych nagrodach...
Szkicownik T-shirts już opisywałam, więc myślę, że nie ma sensu akurat o nim się rozpisywać, natomiast pastele w kredce oraz dyplom...cóż. Co do "Koh-I-Noor Soft Pastel Pencils" [jak to pisało w opisie konkursu na ll], to...nieco się zawiodłam, ponieważ z ciekawości, po ogłoszeniu wyników, wyguglowałam [chyba ogarniacie to słowo, tak?] te kredki, i pokazało mi się...
KIN Gioconda...czyli...jak się później zorientowałam, to co przyszło, ale...świąteczne opakowanie było dla mnie lekkim szokiem [wiecie, mamy w końcu marzec, nie?]...pasteli w środku jest 12, kolory są raczej dobre, pierwszy raz mam w rękach coś na kształt pasteli suchych, więc jakimś ekspertem nie jestem, niestety. Jedyne zastrzeżenie do kolorystyki z mojej strony, to...kolor czerwony jest jak dla mnie trochę zbyt różowy, ale nie wiem, czy bardzo to będzie  przeszkadzać podczas pracy.
Od kredek, które pokazały się po wpisaniu nazwy w google różni je z tego co zauważyłam tylko to, że trzon jest pokryty złotą farbą i brokatem. Pracy to nie powinno utrudniać, ale dla niektórych może nieco wiać tandetą, zależy co kto lubi.


Przygotowałam też dość prowizoryczny próbnik [nie, nie starałam się za wszelką cenę ich rozmazać, po prostu tak wyszło]...po białej spodziewałam się trochę więcej, ale źle nie jest. Jak widzicie, kolor...czerwony bardziej podchodzi pod róż [nie, nie edytowałam zdjęć, w sumie...w całym poście edytowane są 2 zdjęcia, reszta ma tylko zmieniony rozmiar, tak, jestem aż tak leniwa niestety ;-;].
Zauważyłam, że...ll zmieniło wygląd dyplomów ^^ [poprzedni design możecie zobaczyć np. tutaj]
Jak dla mnie, zmiana jest na plus - w którymś e-mailu od ll pisali mi, że poprzedni wzór jest nieco dziecinny, a teraz otrzymujemy estetyczny dyplom bez adresów stron [w tym nieistniejącego ll teens], za to z ozdobną czcionką, a oprócz różu na kartce występuje także niebieski...nie wiem jak Wam, ale bardzo mi się ten wzór podoba ^^
A przechodząc do GlamRock...
Okładka nie jest przesadzona, wszystko ze sobą współgra, raczej nie mam do czego się przyczepić.
W szkicowniku otrzymujemy arkusz naklejek - w sumie nie wiem, czy ktoś serio ich używa, zważywszy na fakt, iż są drukowane na białym tle, po którym w dodatku trudno rysować, więc...zostaje albo to wyciąć, albo nakleić na tle.
Za kartą z naklejkami znajdziemy standardowo reklamę SR ll...
Tutorial pokazuje, jak wykonać ćwieki - co do sposobu z korektorem...zależy, jak duże ćwieki mają być, bo szczerze wątpię, by korektor dawał taką precyzję jak biały żelopis czy wykałaczka [ja i tak używam wypisanego długopisu zamoczonego w białym akrylu, muszę się zaopatrzyć w żelopis...].
Ciekawe jest to, że but, na którym rysowanie ćwieków jest pokazane, jest raczej samodzielnym rysunkiem, nie wygląda na szkicowany na obrysie ll, ale ja tam nie wiem.
Szkice nie są u mnie pokazane w kolejności, ale chyba zbytniego znaczenia to nie ma...ten powyżej znajdziecie także w T-shirts i Rock&Music, jednak pozbawiony kabla od mikrofonu.
Ten obrys występuje jeszcze w Hipster [jak coś, mówię tylko o tych szkicownikach, gdzie wiem że jest, ponieważ wszystkich od ll nie mam xD i raczej nie są mi potrzebne...].
Kolejny szkic, który znajdziemy również w Hipster [nie, te moje komentarze nie mają na celu pokazanie, że GlamRock jest jakiś beznadziejny, po prostu informuję, gdzie jeszcze takie obrysy znajdziecie ;-;]...
 Coś jak obrys z T-shirts i Rock&Music, z tą różnicą, że jego twarz została dziwnie...wychudzona?
Na ostatnim obrysie, który pokazałam w poście zdążyłam wykonać pracę, która ma przedstawiać Scarlet Witch z filmu Avengers: Age of Ultron...
[Przy rysowaniu stroju, kierowałam się tym: https://pl.pinterest.com/pin/33143747237561226/]
Jako ciekawostkę mogę podać, że większość elementów pracy [w sumie wszystko, oprócz skóry, twarzy, mocy i napisu] wykonałam głównie flamastrami KIN...lubię tą technikę, nie schodzi aż tak długo z kolorowaniem oraz łatwiej mi pokryć pory kartki. Co sądzicie o pracy?
W szkicowniku znalazły się prace Kejti Lou, Lii, Rity22, Vicky10, Krikri66 oraz JuliLou. Co do prac, mam pewne zastrzeżenia...po 1., ktoś wyciął z pracy Vicky tło i wkleił u reszty [idk, a gdzie zgoda autorki?], a na pracy Vicky zacenzurowano krzyż w naszyjniku...po co? Nie wiem, może ktoś byłby tak miły i mi to wyjaśnił? Po 2., praca Rity jest jakaś dziwnie rozmyta i rozjaśniona...a JuliLou strasznie niestarannie wycięta i w kiepskiej jakości.
Tył szkicownika prezentuje się następująco.

Cóż...to by było na tyle. Obecny wygląd bloga jest tymczasowy, muszę znaleźć coś fajnego, ale jestem otwarta na Wasze sugestie.
Jeśli ktoś jest zainteresowany, założyłam profil na twitterze, link jest z boku bloga...

17 komentarzy:

  1. W sumie też byłam trochę zaskoczona tymi pastelami... I średnio pasuje mi edycja świąteczna, ale cóż. I ciekawi mnie, czemu dostałaś dwa, a ja jeden szkicownik ;-; Ale mniejsza, ciekawy post ^^ Mnie też się ten dyplom podoba. Ej, weź zrób coś z pomarańczem na chrysi B)

    Pozdro Nin :>>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie może się okazać, że była przecena na świąteczne pastele, i dlatego dostałyśmy takie...a czemu mam dwa szkicowniki - nie mam pojęcia ;-;

      Usuń
  2. A właśnie zastanawiałam się nad zakupem tego szkicownika...i chyba go kupię^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny szkicownik,super ma szkice ^.^
    A co do prac to kiepsko...:/ (co za kreatywny komentarz)
    Ja ostatnio w jakimś markecie widziałam przecenę na świąteczne pastele z KIN xD
    Choco

    OdpowiedzUsuń
  4. Design jest przejściowy, czy zostaje na stałe?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tymczasowy, czekam na reakcję ludzi [w widoku na komputer obok nagłówka są trzy poziome kreski, gdzie macie więcej informacji], poza tym potrzebna mi była jakaś zmiana...
      Jeśli komuś coś się podoba lub nie, to prosiłabym o poinformowanie mnie co i dlaczego, żeby to poprawić, będę Wam wdzięczna ^^

      Usuń
    2. Nowy design jest śliczny *-* Taki prosty, przejrzysty. Naprawdę ładny :D. Choć przyzwyczaiłam się do starego... ^^
      - FloRainly

      Usuń
    3. Też się do niego przyzwyczaiłam...ale od czasu do czasu jakaś zmiana nie zaszkodzi, nie?

      Usuń
  5. Szkoda, że usunęłaś zakładkę "Czym rysuję?", bo bardzo lubiłam to czytać. A może zrobisz taką jakby aktualizację tego, i dodasz taką zakładkę? A poza tym, nowy desing bloga jest świetny ^^ -Liliana 0798

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popieram ;) Fajna recenzja Nin. Mam ten szkicownik od listopada i 1/4 obrysów zabrała mi jedna dziewczynka z zerówki ;-;

      Usuń
    2. Zakładkę "Czym rysuję?"
      Jeśli masz na myśli "Narzędzia", to nic z nimi nie robiłam - blog wygląda inaczej i prawdopodobnie postaram się o jakiś post z czymś w rodzaju przewodnika po nim, ale zakładka [przynajmniej u mnie] jest - pod nagłówkiem [ja o widoku na komputer mówię, jak coś] jest lista stron, a ta o której myślę że piszesz jest przed Forum ^^ a jeśli dalej nie możesz znaleźć, tu podaję link: Narzędzia.
      A co do aktualizacji...pewnie się jeszcze pojawi.

      Usuń
    3. Sorki, że zawracam Ci głowę - patrzyłam na telefonie świeżo po aktualizacji i były tylko dwie zakładki, teraz jest ok. Jeszcze raz przepraszam :C

      Usuń
    4. Cieszę się, że jednak strona się nie usunęła...już się wystraszyłam, że to zniknęło ;-;
      Nie musisz przepraszać, dziękuję za informację, wolę wiedzieć, jeśli coś nie działa i spróbować to naprawić. Patrzyłam na telefonie, i faktycznie tam są dwie zakładki, ale można ekran obrócić, i wtedy powinno być ok.

      Usuń
  6. A mi się design bardzo podoba ^^
    Wiesz, że jesteś nominowana na projektantkę miesiąca?
    W tym Glam Rock niektóre pozycje są z Collection ;-;
    Pastele też fajne, a Dali ci w świątecznym pudełku... No, może była przecena xD
    Pozdrawiam
    Pati_Art

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo mi miło ^^
      Tak, wiem xD kilka osób do mnie o tym pisało...nie zamierzałam jednak robić jakiegoś posta czy coś na blogu, to by było bez sensu, chcę wygrać fair [jeśli wygram, a tego nie wiem]...za oddane na mnie głosy bardzo dziękuję, ale nie zmuszam - głosujcie na osobę, która Waszym zdaniem na tytuł Projektantki Miesiąca [Marca] zasługuje, i powodzenia innym kandydatkom ^^
      Nie mam Collection, więc nie bardzo mam jak się do tego odnieść, ale Ci zaufam. W sumie ll raczej nie tworzy szkicowników na zasadzie, żeby w każdym były inne obrysy - zobaczcie, że wtedy żeby mieć dany szkic, trzeba byłoby kupić szkicownik z nim...nie wiem, może ktoś to rozumie.
      Pewnie tak...nie mam jak porównać ich do oryginalnych KIN Gioconda, ale wydaje się, że różni je jedynie opakowanie i złoty trzonek...
      Pozdrawiam ^^

      Usuń
  7. Nie no,Nin.Super dizajn (specjalnie).Blog wygląda świetnie ^.^
    Choco

    OdpowiedzUsuń
  8. Wchodzę na chrysi, żeby sprawdzić czy jest nowy post i takie...WOW. Super ten design^^ Z tg co widzę teraz większość osób robi w takim stylu xD
    ~Magick

    OdpowiedzUsuń

♦ jeśli odpowiadasz na czyjś komentarz, korzystaj z opcji "Odpowiedz", znajdującej się pod każdym komentarzem
♦ jeśli komentujesz jako Anonim, pamiętaj, żeby się podpisać [wystarczy mi nawet jedna literka]
♦ hejty - przeważnie je zostawiam, czasami zdarzy mi się odpowiedzieć
♦ szanuję konstruktywną krytykę, a nie zwyczajny hejt
♦ ostateczna decyzja, czy dany komentarz zostanie opublikowany, należy do mnie
♦ wulgaryzmy [akceptuję tylko te w obcym języku, np. angielski, niemiecki] - jeden/dwa ~ ok, co drugie słowo wymagające cenzury ~ niestety, albo użyjesz magii gwiazdek lub innych słów, inaczej komentarz raczej się nie pojawi
♦ "Super blog, wpadnij do mnie " - niestety, takich komentarzy nie publikuję