14 kwietnia 2017

Ankieta, zakupy, prace

Coś czuję, że to będzie długie...
Ok, najważniejsze [tzn. najbardziej rzucające się w oczy] - design "wrócił" [jeśli można tak nazwać moje walki z szablonem i próby okiełznania kodów css] do mniej więcej starego wyglądu, ale ciągle nad nim pracuję, co pewnie widać. Nie będzie dokładnie tak samo, jak wcześniej [przed zmianą na szablon Soho], ponieważ:
a) kody się coś na mnie uwzięły, i teraz np. pasek stron wygląda, jak wygląda, ale ma to swój urok;
b) jestem po prostu leniwa;
c) nie pamiętam, jakich konkretnie kodów użyłam do którego fragmentu bloga, więc trochę to potrwa, zanim ogarnę gdzie co jest i co wyrzuciłam.
Tak zanim przejdę do posta... a raczej wstępu, nie mam zamiaru nic ukrywać, jest w tej chwili [piszę ten post od czwartku, tak, jestem leniwa] chyba poniedziałek, dwa dni szkoły przed egzaminem zostały, a ja nie mam siły, więc sorry za jakieś niezbyt uprzejme odpowiedzi, jestem już zmęczona tymi powtórkami ;-;
10.04.17r., ok.15:20
W sumie... eh, czasem trochę zazdroszczę youtuberom, że w trakcie nagrywania mogą robić jakieś wcięcia, i kiedy nagrywają jakiś materiał w kilka dni, widać to na wideo... bo na blogu co? Tylko jak Wam powiem, ile kiedy napisałam, będziecie wiedzieć, ma to swoje plusy, ma minusy... eh, gadam od rzeczy ;-; powinnam robić screeny pytaniom zamkniętym, a odwalam jakiś dialog z czytelnikiem, sama nie wiem czemu ;-; ah, wiem, bo windows 10 znowu daje o sobie znać, nie pozwalając mi przyciąć zdjęć tak, jak tego chcę. Dzięki, win10.

Zacznijmy może od ankiety, omówienia Waszych odpowiedzi na moje pytania itp., analizy tego wszystkiego...
Otrzymałam 24 odpowiedzi [patrząc na spadające statystyki bloga to bardzo dużo, heh] w ciągu ok. 2 tygodni, jej ^^ jeśli ktoś nie jest na bieżąco [czyt. nie wchodził na chrysi przez ostatni miesiąc], w połowie marca zmieniłam szablon i wygląd bloga [screenshoty i opisy w tym poście], ponieważ... potrzebna mi była jakaś zmiana [jeśli ktoś jest ciekawy, zwykle gdy czuję potrzebę zmian skracam włosy, ale... nie chcę być łysa, a są już do podbródka... ah, kiedyś miały prawie 80 cm... dobra, nie o tym ten post :')], a tym razem padło na bloga.
Niektórzy czytelnicy na pewno tak drastyczną zmianą byli zaszokowani, jednym się podobała, drugim nie. Żeby poznać opinie o szablonie stworzyłam ankietę, która była na blogu przez ok. dwa tygodnie, a każdy chętny mógł odpowiedzieć.
Czemu zatem blog wrócił do "normy"? Cóż. Jest kilka powodów... proszę, nie zrozumcie mnie źle, to nie jest wcale tak, że tamten szablon jest ble, fuj i itp., i nie, nie zrobiłam tego tylko przez negatywne [w sumie... nie były do końca negatywne, poprawniej byłoby powiedzieć, że nie są pozytywne, czy coś] opinie o zmianie. Jestem przyzwyczajona do szablonu Rewelacja [konkretniej do czarnej wersji], lubię go, znam się na nim dość dobrze [w sensie lepiej niż na innych szablonach, które oferuje blogger], poza tym... biel jest ok, ale czułam się przez takie jej ilości nieswojo. Powody mogłabym jeszcze wymieniać, ale to chyba wystarczy... no, i trochę mi ten "brak kontroli" nad szablonem [kiedy ustawiasz rozmiar zdjęcia, żeby pasował do szerokości postów, publikujesz, patrzysz na post, a tam... wtf, zmniejszyło] odbierał chęci do blogowania ;-;
Ten wstęp jest za długi, wiem o tym aż za dobrze, ale czasem muszę się nagadać, żeby nie było niedociągnięć. Na koniec wstępu dodam, że wiem, jak niektóre obrazy są powiększone, i jak bardzo psuje to wygląd, ale nie wszystko na raz, brzmi to jak wymówka, ale mam egzaminy za jakieś 10 dni.

[Ankiety znowu coś się zmieniły, jak coś, moje dopiski to pochyła czcionka]

Jaka była Twoja reakcja, gdy zobaczyłaś nowy design chrysi?(24 odpowiedzi)
Nie umiem stwierdzić czy lepszy jest wygląd ten czy tamten co był wcześniej. Tło boskie. ;)
zdziwienie i zachwyt (lubię minimalizm)
Zwykle na Chrysi wchodzę na laptopie, więc kiedy włączyłam ją na telefonie najpierw myślałam, że to tak po prostu tam wygląda inaczej. Na początku na pewno zauważyłam, że design jest bardziej przejrzysty i... naprawdę ładny ^^
na początku myślałam że po prostu nie wszystko mi się załadowało ( internet często mi się muli) a pużniej był taki szok.... ale ogólnie mi się podoba
"WOW"
Spodobała mi się, jest nawet lepsza od tamtej
Szczerze ,wchodzę na chrysi i takie ,,co tu się odjaniepawliło?!" Potem oglądam leż=zę po blogu,i myślę,że jest super :D(a te 3 kreski zauważyłam po dobrych 30 minutach;-;)
o! nowy wyglad
Ja pier...Co to jest?! Negatywna ,stanowczo.Może by pasowało do bloga spokojnej staruszki,ale nie tu lel, wg mnie ten design był trochę zbyt nowoczesny jak dla mnie xD poza tym jakoś lubię jak w tle są zdjęcia ;-;
Szok
No na początku to było takie *wow*. Szok xD No bo jak ja będę się tutaj obsługiwać? Ale koniec końców zaakceptowałam ten design.
Dla mnie design bloga nie ma znaczenia, liczy się treść postów :) Chociaż bielszy i bardziej przejrzysty szablon zachęca do czytania ;D Mało kiedy komentuję nowy wygląd blogów, chyba,że jest naprawdę cudowny ♥
szok psychiczny chrysiridiowy 
Spodobało mi się
Wpisuję znany adres bloga w wyszukiwarkę.Chwilę ładuje. -Ej,zaraz.Co to jest?To na pewno ten blog?-pomyślałam i z niedowierzaniem przespacerowałam wzrokiem po stronie. -Mikuś,chodź-zawołałam ukochanego buldoga,z którym prawie się nie rozstawałam-Patrz co tu się dzieje!Widzisz to?Okropnie to wygląda...Stary design był lepszy.Strasznie się zdziwiłam,gdy tu weszłam.Ten blog był oryginalny,inny,teraz niczym się nie wyróżnia hm, w sumie blogów z białym/jednokolorowym tłem jest faktycznie dużo
 -Hau,Hau-Zaszczekał Miko jakby na potwierdzenie mych słów
Takie *Woooowww, czy to jest blog Niny? A nie, pisze "Chrysiridia Riphearia"*
Ucieszyłam się, bo teraz wszystko jest ładne i estetyczne, aczkolwiek design nie jest dla mnie aż tak ważny, jak posty i ich treści.
Nie za dobra.
Kiedy otworzyłam Twojego bloga nie widziałam w niej zwykłej strony pospolitego obywatela. Nowy design wygląda bardzo porządnie :D i teraz mam trochę pietra, bo większości chyba się podobało, a ja to zmieniłam ;-; plz, nie bijcie zbyt mocno... *zasłania się poduszką*
no, zdziwiłam się, nie powiem ;D
ZDZIWIONY
ja to tam nie zwracam uwagi na design zazwyczaj i tu mnie zaskoczyła ta zmiana,naprawde super !!
pierwsza reakcja "woooooh! 0_0 yyy...pomyliłam blogi?" xd
szok

No więc... ogólnie design Wam się podobał, więc teraz nie jestem pewna, jak zareagujecie, skoro wróciłam do tego, co teraz ;-;

Co sądzisz o nowym designie? Co Ci się podoba, a co byś zmieniła, i dlaczego?(24 odpowiedzi)
Podoba mi się: tło, kolor i to jak ułożone są posty. Chyba wszystko mi pasuje :)
wszystko się podoba, kolory są przyjemne dla oka, cały szablon stylowy i nieprzesadzony, minimalistycznie i z klasą
Jak już pisałam design jest śliczny, ale jeśli już koniecznie muszę się do czegoś przyczepić, to denerwuje mnie odrobinę to, że kiedy przewijam dalej post, tekst znajduje się na środku i zajmuje trochę więcej niż połowę (?) miejsca, a po bokach zostają takie białe miejsca też mnie to denerwowało ;-; i zmniejszało mi wszystkie zdjęcia, stąd teraz blog wygląda jak wygląda... Chociaż i tak jest świetnie :D
chyba nic bym nie zmieniała...
Mnie się tam wszystko podoba :)
Podoba mi się, jest ładny , przejrzysty... Nic bym nie zmieniła, mi się podoba tak jak jest...
Wszystko mi się podoba,jest tak świeżo,przejrzyście.Pięknie po prostu :D
powiem ze jest spoko
Powróciłabym na starą wersję ,bez rozwijanych pasków bocznych no i jest xD itp.
Jest śliczny
Jeśli ktoś wie, najczęściej jestem tu na telefonie i dopiero nie dawno oświeciło mnie, że można przejść na komputerową... Ale mi ta wersja dużo ułatwia. No cóż nie będę się bardzo rozpisywać. Nie podoba mi się jedynie zdjęcie w tle, ale to już zależy od gustu.
Myślę, że jest w porządku, choć nie mogę się przyzwyczaić do takiego układu bloga (po lewej stronie wszelkie gadżety). Co zawsze mi się podoba w twoim blogu, to zdjęcia pór roku czytelnicy mi sugerowali coś z porami roku, ale w sumie częściej są to po prostu takie zdjęcia, w których coś mi się podoba, i po prostu muszę je wstawić, które są naprawdę prześliczne i nadają klimat stronie ^^
jest spoko, ale stary był lepszy
Podoba mi się..... Wszystko!
,,Drogi pamiętniku Dużo rzeczy się zmieniło odkąd tu ostatnio pisałam (....)w dodatku na chrysiridii jest nowy design.Szczerze?Nie podoba mi się.Wróciłabym do starego motywu,ten jest mdły ustawiając ten co teraz zastanawiałam się, czy nie będzie się zbyt zlewał, ale... chyba jest całkiem ok i nie przyjemny dla mego oka.Zlewa się z innymi blogami...Szkoda trochę...Był to mój ulubiony blog.W sumie teraz inny wskoczył na 1 miejsce,design ma o wiele lepszy niż ten tu teraz(...)"
Jest mega^^
Nic bym nie zmieniała, wszystko jest ok.
Zmienilabym tak jak bylo. Jest tak nieprzejrzyscie.
No jak już pisałam wygląda porządnie xD Bardzo mi się podoba.
pustka z boku trochę mnie drażni, więc mogłabyś zapełnić ją czymś w stylu o mnie, itp. Reszta supi ^^
SUPI
W całosci super
fajnie, że posty zajmują nieco mniej miejsca ^^ i ładnie tu ^^ bo ja lubię biały xd
Wszystko mi się bardzo podoba, wygląda bardzo estetycznie

W "innych" ktoś pisał o kolorze, a ktoś inny że w niczym... kolor w sensie ogólna kolorystyka? Chyba o to chodziło [tak, czasami jestem serio nieogarnięta].
Heh, jak dla mnie w starym szablonie było łatwiejsze xD

Masz jakieś propozycje postów czy po prostu coś, o czym chcesz na blogu przeczytać?(14 odpowiedzi)
Jak to nie będzie szkół rysunku??? Czuję się oburzona! Psieplasam :< A tak serio... Hmmm... Najchętniej chyba czytam posty z twoimi rysunkami, ale porady dotyczące rysowania też są ciekawe. I twoje przemyślenia na różne tematy ^^
O tym co się dzieje na LL. ninu po raz kolejny robi za jakieś ll news, najs XD
Recenzja polychromosów chyba mi tylko przychodzi do głowy parę osób już mi to sugerowało, ale odwlekam jak mogę, bo... nie czuję się dość doświadczona, żeby je dobrze zrecenzować ;-;
moze haule zakupowe..? chyba ze juz sa w sumie nie wiem, co przez to rozumieć, czasami pokazuję co kupiłam, ale raczej są to przybory, a nie ubrania, i raczej ich nie będzie ;-;
Porady dotyczące rysowania włosów
Twoje ulubione gry komputerowe a jak nie gram? nie no, serio, grałam kilka lat temu, mogę jedynie coś w stylu wspominania w co lubiłam grać napisać, bo nie bardzo mam ochotę na granie...
recenzje szkicowników i przyborów artystycznych
-Te posty na blogach wszędzie takie same.Potrzebuje czegoś nowego,bo umrę tu z nudów-myślałam przeglądając setnego bloga ,z kolejnym tandetnym DIY- Chętnie przeczytałabym więcej recenzji.Np.polychromosów,szkicowników czy derwentów.Przeczytałabym też coś z dużą ilością zdjęć.Relacja z wycieczki? lul, były relacje xD np. z Sandomierza czy Krakowa, wystarczy trochę poszukać... a jakąś nową... musiałabym gdzieś pojechać, co robię rzadko ;-; chyba że pójdę kiedyś na spacer i po prostu to wstawię... nie wiem, zobaczy się
Kiedyś BettyM pisała, żebyś napisała Charakterystykę Twoich OC, i ja to popieram *.*
Recenzja kredek Faber - Castell Polychromos
mnie ciągnie do przeglądu szkicownika...albo starych prac zapomniałam kompletnie ;-; ll czy taki normalny szkicownik? w sumie oba mogę zrobić... jeśli znajdę szkicowniki, ostatnio jeden był pod schodami w kryjówce kota ;-;
recemzje polychromsow
pokaż. arty. z czasów. podstawówki. B) jeśli znajdę to pewnie xDDDD
Porady, więcej twoich prac, recenzje

Masz jakieś pytanie?(11 odpowiedzi)
Jak często ( mniej więcej :D) będą się teraz pojawiać posty? W pełni rozumiem, że musisz się przygotowywać do egzaminu, więc nie oczekuję, że będzie to często, czy coś :D hm. jasnej odpowiedzi raczej nie jestem w stanie udzielić, po prostu... będą, kiedy znajdę czas i chęci, no i jak będzie jakiś temat ;-; na pewno miesięcznej przerwy nie będzie, spokojnie
nie ok
Czy będzie więcej filmów na YT zależy, ja w sumie wolę blogowanie, nie mam na yt ani sprzętu, ani umiejętności, więc... jeśli będę musiała, ale to musiała Wam coś pokazać, a inaczej niż przez filmik się nie da, to będą
co sądzisz o pokemon go? nic nie sądzę, nie grałam, nie czułam potrzeby instalowania tego... 
Brak pytań
"Kiedy byłem mały, pytałem "Co to życie, co to życie, mamo?" "Widzisz życie to ja i Ty, ten kwiat, drzewo i ptak odpowiadała mi"-Nucę ulubioną piosenkę Dżemu-Jakie ja mogę mieć pytania?Hmm..Czy zaktualizujesz post o przyborach? kiedyś na pewno ;-; szkoda, że wiecznie kupuję jakieś pojedyncze przybory, i niezbyt mam jak to tam umieścić, więc trochę muszę nad tym pomyśleć, ale będzie aktualizacja, spokojnie
Lubisz placki ziemniaczane? xD uwielbiam
Czy pokażesz kiedyś swoje zdjęcie (twarzy) ? w sumie chyba tak, jeśli się nie rozmyślę/zapomnę, to będzie na końcu posta, ale się nie wystraszcie, dobrze?
jak się nazywasz na instagramie xD? Szczerze nie wiedziałam nawet, że go masz... madcalanchoe, w sumie z boku bloga są linki do kilku moich profili, a tak ogólnie... chyba wszędzie oprócz MSP [VivaLaFrance]  i twittera [wervuio] nazywam się tak samo ;-;
NIE
Czm nie ma jurz ulubiencow? ponieważ... szczerze, to nie czuję się dobrze pisząc tą serię ;-;

Czy coś nie zostało poruszone w ankiecie, a Ty czujesz, że powinno? Napisz.(4 odpowiedzi)
Nwm, zawsze było, że mam podać wiek... Województwo... Teraz nie ma :'( oj, następnym razem dam :< 
nic
Brak odpowiedzi
NIE

Co sądzisz o recenzjach szkicowników ll na chrysi? Co byś poprawiła?(18 odpowiedzi)
Lubię recenzje. Po 1 dowiaduję się jakie pozy są w danym szkicowniku, a przy zakupie nie zawsze można to sprawdzić. Po 2 twoje recenzje są naj.
Recenzje czytam... Chociaż i tak szkicowników nie kupuję, a na lilla lou... No wchodzę, ale rzadko, żeby pooglądać jakieś ciekawe prace... Ale chyba spoko robisz te recenzje ^^
twoje recenzje są super ( możma to nazwać recenzją?) nie wiem ;-; w sumie to co piszę to bardziej opinie, ale jak już jest że recenzje, to niech sobie zostanie
Są takie "twoje", oryginalne. A co do zmian to nwm ;-;
Ja nie narzekam, fajne są !
Recenzje według mnie są fajne,luźne ,nie takie w stylu ,,pełna nazwa:Lilla Lou Pyjama Party *tu jest jakaś pełna nazwa,której nikt nie zna,nawet sami twórcy szkicowników* Liczba stron:33,a z tyłu pisało,że ma być 32,toż to skandal!" itp. Po prostu fajnie się czyta
nic sa super :)
Są spoko,i tyle
Nawet je lubię. Szczerze to nie wiem czemu ;) Lubię wszystkie twoje posty. Ale dzięki recenzjom można się wiele dowiedzieć. To fajne, że wszystko pokazujesz, opisujesz, wyrażasz swoje zdanie.
Są super, BEZ POPRAWEK
Czytam kolejną recenzje tego samego produktu.Zawsze tak robię ,gdy chcę coś kupić.Tyle,że większość z tych recenzji to informacje fabryczne.Nudzi mnie to. Po raz enty wpisuje w gugla ,,Recenzja szkicownika Lilla Lou Street". -Ej,tu jeszcze nie byłam-zauważam i szybko klikam na chrysiridię.-Ta recenzja jest...boska!Zdjęcia piękne,wszystkie tematy poruszone.Żyć nie umierać!
To są jedyne recenzje jakie czytam, bo reszta mi się jakoś nie podoba...no nw, w Twoich recenzjach jest "to coś"
Są świetne, nic bym nie poprawiała ^^
Ja bardzo lubię Twoje recenzje, i nie widzę niczego do czego można się przyczepić.
mogłabyś dodawać ciut więcej opisu, jak można ;3 więcej opisu, czyli coś konkretnego, czy po prostu więcej informacji, typu wydawnictwo?
NIC
som fajne,czytywanie ich jest pszyjemne .Są krótkie i proste :dddddddddd
Bardzo mi się podoba, tylko jak dodajesz zdj pozy, to chciałabym, aby nie była przycięta, była prosto. w sumie mogę to zrobić, zdjęcia są na ukos w sumie przez to, że zajmują wtedy mniej miejsca, albo to taki mój kaprys, chyba


Dlaczego akurat chrysiridia?(19 odpowiedzi)
MC lubię to w jakim stylu piszesz. O chrysi dowiedziałam się przez twoje konto na LL. W ogóle zanim zaczęłam wchodzić na chrysi nie interesowały mnie blogi. mnie chyba od dawna blogi interesowały, i chciałam umieć jakiś pisać, jak byłam młodsza marzyło mi się mnóstwo obserwatorów, czytelników... ale moja mentalność zmienia się bardzo szybko, i teraz wystarcza mi kilka [kilkanaście, w sumie Was nie liczyłam] stałych czytelników, którzy nie strzelą focha kiedy np. mam ważne egzaminy i nie mogę pisać tak często jak dawniej, niż dziesiątki osób, które lubią mnie tylko, kiedy jest post ;-;
Chrysiridia jest chyba blogiem, który czytam najdłużej... Na inne wchodzę od czasu do czasu, a tu zaglądam kilka razy w tygodniu. Dlaczego? Ponieważ poruszasz ciekawe tematy. Ponieważ ślicznie rysujesz. Ponieważ zwykle się z tobą zgadzam. Ponieważ posty są w miarę często. ^^ czy są często, to zależy od gustu xD w wakacje zrobiłam sobie jakiś challenge czy coś, żeby samą siebie zachęcić do blogowania, i pisałam codziennie :') w tym roku nie wiem, czy tak zrobię, ale na wakacjach raczej na pewno posty będą częściej niż teraz
Chyba to, że nie jesteś sztuczna jak inni, że nie kopiujesz postów i że jesteś szczera dla swoich czytelników (^^) moja szczerość :') w sumie nie lubię Was okłamywać, i traktuję Was trochę jak dobrych znajomych, przy których mogę być sobą i nie udawać nikogo innego, a przez to, że jednak ktoś chrysi czyta, widzę, że nie jestem taka zła, za jaką niektórzy mnie uważają
Wyróżnia się stylem pisania postów,jest przejrzysta,dokładna,nie ma tu żadnych niedociągnięć (oraz SR jak obrysować kontury xD [taki przykład]) SR jak obrysować kontury? lel ;-;
zobaczylam na lilla lou :)
Wsród setek znanych przeze mnie blogów rysunkowych i dokładnie 692 obserwowanych blogów ten blog,był wyjątkowy,oryginalny...i taki estetyczny,aż do czasu zmiany nagłówka... której zmiany nagłówka? sorry czy coś, ale mam chyba 10 nagłówków gdzieś na komputerze, i nie wiem za bardzo o który chodzi, więc... możesz mi to nieco przybliżyć?
Trafiłam przez przypadek, zobaczyłam link na LL. Nie umiem dokładnie stwierdzić, dlaczego wciąż tu wchodzę ( tak, wiem jak to zabrzmiało idk, mi się podoba jak zabrzmiało ). Jeśli komuś podoba się Twój styl pisania, estetyka, wykonanie bloga, to będzie tutaj przychodził.
Piszesz szczerze, to, co myślisz i choć nie zawsze się z Tobą zgadzam czasami mnie męczy, jak ludzie wiecznie się ze mną zgadzają... znaczy jest satysfakcja, że ktoś podziela moje poglądy, ale z czasem zaczynam się czuć jakbym pisała o strasznie oczywistych rzeczach ;-;, lubię czytać Twoje posty, bo poruszasz ważne tematy. Poza ty masz wielki talent, a ja również pasjonuję się rysunkiem i wciąż się uczę oglądając dzieła innych:)
Bo jest najlepsza!
Trafiłam przypadkiem, potem wchodziłam często
Na przerwie podchodzi do mnie jakaś dziewczyna.Nie znam jej. -Hej,widziałam,że czytasz mojego bloga-mówi-Chrysi.Dlaczego akurat na niego wchodzisz?-pyta -Cześć.Ty jesteś Nina nina, nin, ninu, ninuś, ninełek, jak kto sobie woli, ale pierwsze trzy wersje mi się najbardziej podobają ?-zadaję retoryczne pytanie,po czym zaczynam dukać- Wchodzę na nią,dlatego,że jest oryginalna,ma fajny styl pisania postów i ogólnie jest bardzo fajna tak trochę nie na temat i nie wiem, czy już o tym wspominałam, ale kiedyś ludzie mnie pytali, od czego moje imię jest zdrobnieniem ;-;
Chrysi bawi i uczy nowe motto bloga
Chrysiridia to blog, który nigdy nie przynudza w sumie się nie zgadzam ;-; czasem serio przynudzam, każdy temat jest ciekawy i dobrze napisany; Dobrze dobierasz słowa i wszystko jest przejrzyste i przyjemne dla oka; A na Chrysiridię trafiłam przypadkiem, gdy robiłaś na LL porównanie kredek KIN i FC, podałaś adres bloga, więc weszłam i zostałam na stałe.
Tu jest tak ciekawie i zawsze inaczej *-*
przyjemnie mi się ją czyta, lubię twój styl pisania...i chyba tyle xD
NIEWIEM
Whodzę ze wgl na to iż jest to orginalny blog i super taki
mnie się tu podoba, bo...bo...yyy...*3h później* bo tu fajnie ^^ xd i nie ma takich postów, że jest fura zdjęć, jeszcze wszystkie przedstawiają to samo, a tekstu tyle co kot napłakał ;-; i zawsze jest co poczytać i wgl~
Bardzo lubię twoje posty, prace, to jak piszesz

Dziękuję wszystkim za wypełnienie ankiety i pozdrawiam ^^(18 odpowiedzi)
Mam ci opowiadać kolejny raz o sobie? nie chcesz to nie, przecież nikogo nie zmuszę xD ale chętnie się dowiem czegoś o czytelnikach :D Więc... Jestem Ula, chociaż w internecie używam nicku FloRainly. Lubię czytać książki, rysować, pisać opowiadania. Często też słucham muzyki ^^ Ostatnio ciągle słucham "Believer" Imagine Dragons oh, też tego często słuchałam, w tej chwili [14.04.2017, ok. 9.23] słucham kolejnej piosenki Gorillaz, jakoś mnie to relaksuje, polecam :D. Pozdrawiam wszystkich którzy to czytają albo coś... I życzę Ci powodzenia na sprawdzianie gimnazjalisty nie dziękuję :D - FloRainly
Ni a za co Nin :) ~Pozdro~
Pozdrawiam wszystkich czytelników Chrysi Pati_Art
Pozdrawiam Nin i Kicię.~Choco
uwielbiam twoje rysunki i bloga <3
MWerka~~~~~~~~~~~~Pozdro wszystkim
Pozdrawiam Ciebie i wszystkich człowieków, którzy jedzą śniadanie ( tak jak ja ) ~Karuś
Pozdrawiam serdecznie ;* Weronika ~ zwykle-kreski.blogspot.com
Chomiś pozdrawia!
Nie jestem ciekawa każdy jest na swój sposób, ale jak wolisz 
[Czy nie przeszkadza Ci pisanie u mnie stylem opowiadaniowym? nie, w sumie Twoje odpowiedzi są jednymi z najbardziej kreatywnych w historii moich ankiet],,W internecie przedstawiam się jako Juliette.Mam naście lat.Posiadam psa Miko.Lubię rysować i pisać opowiadania.Zawsze chciałam spróbować swych sił w blogowaniu"-Klikam opublikuj.Post już jest w internecie bawi mnie ta końcówka :') bez obrazy oczywiście... po prostu męczę ten post już od dobrych dwóch tygodni, nie mogę się zebrać na napisanie wszystkiego, jestem leniwa jak nie wiem co
Robię tę ankietę drugi raz, bo nw czy tamta się wysłała, wiec jakby co to jak będą dwie takie same odpowiedzi to będę to ja
Jestem whiteunicorn. Mam prawie 12 lat. Interesuje sie gotowaniem, rysowaniem, zwierzętami (chce być weterynarzem) ja nie wiem kim chcę być ;-; w sumie... nie wiem nawet, jaki profil w liceum sobie wybiorę... a dobra, raczej pójdę na mat-fiz, ale i tak jestem strasznie niezdecydowana ;-;  Przyjaciel nazywają mnie Meli, Mela. W większości przyjaźnie się z chłopcami. ja w sumie w gimbie mam 3 przyjaciółki, żeby było ciekawiej, żadna z nich nie jest z mojej klasy ani wsi, a jedna jest o rok młodsza ;-; życie nin takie fascynujące... (4 przyjaciółki, chłopcy z 6 klasy az 3 w szkole jest nas mało) Pozdrawiam wszystkich czytelników chrysi.
Miłego weekendu ^^ ~Heart_art
OK
pozdrawiam MadCalanchoe,CarolineLou,LizzieLou,ChocolateMonster,Julkę_k
bettyś~pozdrawia~wszystkich~żelkożernych~stefanów~i jednorożce~i owce pozdrawiam~
Pozdrawiem Ciebie i wszystkie dziewczyny z drużyny piłkarskiej ♥

Specjalne pozdrowienia dla Ulełka za zmuszanie mnie, żebym w końcu spięła zad i napisała tego posta :')

Ok, co było następne po ankiecie? Chyba zakupy ;-; no więc... kupiłam w szal-arcie kilka ProMarkerów, kredki i cienkopisy ^^
Poniżej pseudo próbnik nowych cudeniek [jeśli ktoś chce coś ciekawszego, polecam porównać kolory promarkera Tan z kredką Cretacolor Tan Light]
Ogólnie, jeśli ktoś nie będzie w stanie się odczytać, to proszę śmiało pytać, postaram się pomóc ;-;
 Na koniec coś... starego, a w każdym razie to kółko z nickiem jest stare ;-; trochę żałuję, że się tam podpisałam, bez napisu wyglądało ładnie ;-; ale... chciałam mieć jakiś fajny avatar :')
Coś nowego. Poza jest przerysowana z tego czegoś poniżej, znalezionego na pintereście ;-; wiem, idealne nie jest, ale... jakoś mi się podoba, nie wiem czemu. Jak coś, postać po lewo jest wykonana kredkami, a cała reszta akwarelą ;-;
Co jeszcze? Ah.
Oczywiście.
Muszę...?


Jeszcze mi za to zapłacicie ;-; przynajmniej... no, przynajmniej nie wyszłam aż tak strasznie xD ale jak ktoś mnie będzie zaczepiał i pytał czy to ja, to nie liczcie że odpowiem ;-; no, i... te włosy, efekt skracania w stresie, pewnie przed egzaminem będą jeszcze krótsze... idk po co Wam moje fotki, ale macie ;-; tylko plz, nie męczcie mnie później, ok?

Ok.
Koniec.
Thx Uleł, a teraz chcę moje ciasteczko w nagrodę :>

Dzięki wszystkim za przeczytanie, post jest... zagmatwany to chyba mało powiedziane, gratulacje jeśli ktoś się nie zgubił ^^ więc... do następnego, czy coś...?
I dziękuję Flo za komentarz pod ostatnim postem ^^ miło mi, gdy czytelnicy zamiast denerwować się brakiem wpisów życzą mi powodzenia, więc... wesołych świąt oraz powodzenia trzecioklasistom ^^

21 komentarzy:

  1. Jakie ładne obrazeczki *.* Spoko, niktnie będzie bił. Desing jest ładny :), btw wiesz, że z twarzy przypominasz trochę moją ciocię? Ale jak w twoim wieku była xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lul, w sumie zawsze kojarzyłam się sobie z jakimś ciociowatym wyglądem ;-; chociaż jestem kropka w kropkę jak moja prababcia ;-; dzięki ^^

      Usuń
    2. Przepraszam, to nie tak miało brzmieć xd ona ma 19 lat, także...

      Usuń
  2. Jej, Nina przeczytała co jej napisałam w ankiecie! xD W ogóle to była moja pierwsza ankieta :P Super rysunki ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jej, komentarze ^^ o, to fajnie, zapraszam do kolejnych, jeśli będą ^^

      Usuń
  3. Super jest ^^ Ja się pogubiłam w połowie i musiałam wrócić na początek ,ale o to i skończyłam :D
    Powodzenia na egzaminie i Wesołych Świąt :*
    Ps.Ładna jesteś ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Yey post przed urodzinami^^
    Jak ja to zrobiłam, że tej ankiety nie zauważyłam(;-;) xD
    Jakie super obrazki, naprawdę^^
    Co do egzaminów z całego serca życzę powodzenia. Ja na szczęście ich nie mam, ale chce pójść do dwujęzycznej siódmej i muszę codziennie robić testy predyspozycji językowych ;-;
    Wesołych świąt:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale z tego co wiem to w 7 klasie automatycznie dochodzi 2 język (jesli do tej pory go nie bylo) ;-;

      Usuń
    2. Idk, a tak przy okazji to wszystkiego naj ^^
      Eh, teraz jest wszystko strasznie zagmatwane ;-; idk co dochodzi a co nie... jeśli pójdę na mat-fiz, będę miała po 7 matematyk tygodniowo w 2 i 3 klasie :')
      Wesołych ^^

      Usuń
  5. O, jest jakiś post. ^^
    Ta praca z tymi ludźmi jest ładna :D
    I to niebieskie kółko *-*
    No... to Wesołych świąt!
    - FloRainly

    OdpowiedzUsuń
  6. w sumie to...gdyby nie twój blog to nic bym nie wiedziała, że są jakieś nowe szablony xd tym razem już sama zrobiłam design u siebie xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ej, bo nigdzie Twojego bloga nie mogę znaleźć... co zrobiłaś?

      Usuń
    2. ach, no tak, adres inny xd ~~bettysiozrolkowo.blogspot.com~~

      Usuń
  7. Przypominasz mi kogoś *-* ładnu ten mur za Tobą xD
    A te rysunki są takie śliczne^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lel, zależy gdzie mieszkasz, może się znamy, lul
      To jest w sumie ściana, ale z cegieł, jak zwał tak zwał ;-;
      Dzięki ^^

      Usuń
  8. Te krótkie włosy Ci pasują *-*
    Ja od dłuższego czasu mam microny i całkiem dobrze się sprawdzają =^.^=
    I jeszcze takie randomowe pytanie:
    Co sądzisz o Enyi?
    Bardzo serdecznie polecam Ci jej piosenki, są takie spokojne i wyciszające, a sama wokalistka ma głos jak anioł.
    ~ Chomiś życzy wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lel, dzięki xD
      Ja od kilku tygodni, i w sumie nie wiem, jak mogłam robić cokolwiek bez nich, moje cienkopisy są w porównaniu z nimi strasznie grube ;-;
      Enya [Enyia]? Pierwsze słyszę... ale posłucham ^^
      Wzajemnie ^^

      Usuń

♦ jeśli odpowiadasz na czyjś komentarz, korzystaj z opcji "Odpowiedz", znajdującej się pod każdym komentarzem
♦ jeśli komentujesz jako Anonim, pamiętaj, żeby się podpisać [wystarczy mi nawet jedna literka]
♦ hejty - przeważnie je zostawiam, czasami zdarzy mi się odpowiedzieć
♦ szanuję konstruktywną krytykę, a nie zwyczajny hejt
♦ ostateczna decyzja, czy dany komentarz zostanie opublikowany, należy do mnie
♦ wulgaryzmy [akceptuję tylko te w obcym języku, np. angielski, niemiecki] - jeden/dwa ~ ok, co drugie słowo wymagające cenzury ~ niestety, albo użyjesz magii gwiazdek lub innych słów, inaczej komentarz raczej się nie pojawi
♦ "Super blog, wpadnij do mnie " - niestety, takich komentarzy nie publikuję