18 kwietnia 2017

Captain Marvel + social media

Hej wszystkim ^^
Na dzisiaj mam dla Was dokumentację pracy z Captain Marvel [Carol Danvers], czyli mojego najnowszego projektu w ll. Oprócz tego [ponieważ niektórzy o to pytają] podam Wam dokładnie wszystkie moje social media, ale pod koniec wpisu.

Chciałam, żeby praca miała charakter nieco bardziej komiksowy, więc postawiłam na dość wyraźny lineart [i złamałam wszystkie postawione przez siebie zasady, robiąc kontur nosa :')]. Cieniowanie wyszło... chyba dobrze, nie umiem go już robić w 2D, więc jest nin-realizm czy coś.
Złote elementy postanowiłam pokolorować brushpenem, ponieważ... teoretycznie mam jakieś złote kredki, ale nigdy nie dawały takiego koloru, jakiego od nich oczekiwałam. Niby brushpen to i tak ochra, ale mnie efekt zadowolił, i nie miałam nic lepszego. Później w niektórych miejscach pokryłam złote elementy srebrnym, metalicznym markerem.
Trochę czasu się zastanawiałam, czy czerwonych elementów nie zrobić brushpenem [czerwonym oczywiście], tak jak złotych, jednak po namyśle zdecydowałam się na kredki. Zapomniałabym wspomnieć, strój Carol na artach, jakie znalazłam na pintereście, tak samo jak długość jej włosów różnił się w zależności od tego, na jaki rysunek się natrafiło, więc moja praca jest połączeniem najczęściej powtarzających się motywów ;-;
Najbardziej bałam się, że skopię ten nos... nigdy nie starałam się jakoś super widocznie go zaznaczać ;-; jednak... chyba aż tak źle nie jest, gorzej z fryzurą, linię włosów zrobiłam zbyt okrągłą, i niezbyt miałam jak to poprawić. No cóż, trudno...
 Strój wyszedł chyba nienajgorzej, jedynie odcień niebieskiego mógłby być bardziej przygaszony.
Postanowiłam dodać jeszcze coś na kształt mocy suchymi pastelami, roztartymi patyczkiem kosmetycznym.
[tak, widzę jak bardzo "po przejściach" jest ta kartka ;-;]

Skończona praca prezentuje się tak:
Teraz, jak obiecałam, dokładnie podam Wam, gdzie i jakie mam konta, oraz jak się tam nazywam. Szczerze, pytania o niektóre rzeczy mnie trochę dziwią, zwłaszcza że...
[w zakładce Kontakt jest więcej]
Jednak pomyślałam, że nie wszyscy korzystają z chrysi na komputerze, a poza tym... profiliki, strona z której pochodzi gadżet z tymi odnośnikami, nie oferuje lików do wszystkich social media, stąd widzicie tam tylko kilka.
No ale.
Żeby było Wam łatwiej [emaile są w zakładce kontakt, chociaż w sumie i tak mało kto z nich korzysta]:
Twitter - @wervuio
Snapchat [mam od dzisiaj, jak coś] - wervuio
Tumblr - @madcalanchoe oraz prowadzony z Wikej [@jesusadidas] sideblog [dobrze, Wiciu?] @cringeteam
Facebook - MadCalanchoe [strona, ale mam też konto]
Wattpad - MadCalanchoe
Google+ - +MadCalanchoe
Instagram - @madcalanchoe
Pinterest - MadCalanchoe
YouTube - MadCalanchoe
SameQuizy - ninaleksandra
Wikia - Ninaleksandra [chyba, dawno tam nie byłam]
DeviantArt - MadCalanchoe
MSP - VivaLaFrance

No i to by było na tyle... przypominam o trwającym Q&A, a z racji tego, że od jutra zaczynają się egzaminy, posty raczej się nie pojawią.


Powodzenia wszystkim trzecioklasistom ^^

6 komentarzy:

  1. spadłam z wszystkiego, nin jakie to pienkne :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, nie spadaj *łapie*
      Dzięki poza tym ^^

      Usuń
  2. Uuu śliczne :D
    A pytania do Q&A napiszę zaraz, pod tamtym postem, tylko wymyślę jeszcze kilka :D
    -FloRainly

    OdpowiedzUsuń
  3. Tu byłam, Inoka~
    A tak serio to cudna praca, widać że się napracowałaś. Pięknie piszesz, cieszę się że tu zajrzałam i zostanę na dłużej (^-^) *przegląda duże ilości postów naraz*

    OdpowiedzUsuń

♦ jeśli odpowiadasz na czyjś komentarz, korzystaj z opcji "Odpowiedz", znajdującej się pod każdym komentarzem
♦ jeśli komentujesz jako Anonim, pamiętaj, żeby się podpisać [wystarczy mi nawet jedna literka]
♦ hejty - przeważnie je zostawiam, czasami zdarzy mi się odpowiedzieć
♦ szanuję konstruktywną krytykę, a nie zwyczajny hejt
♦ ostateczna decyzja, czy dany komentarz zostanie opublikowany, należy do mnie
♦ wulgaryzmy [akceptuję tylko te w obcym języku, np. angielski, niemiecki] - jeden/dwa ~ ok, co drugie słowo wymagające cenzury ~ niestety, albo użyjesz magii gwiazdek lub innych słów, inaczej komentarz raczej się nie pojawi
♦ "Super blog, wpadnij do mnie " - niestety, takich komentarzy nie publikuję