16 kwietnia 2017

CG, Gorillaz, wiosna, zodiak, czerwień + Q&A

Witajcie po... krótkiej przerwie, podczas której miałam chęć do blogowania, ale brakowało mi tematu :') postawiłam jednak na coś prostego, co niektórzy lubią czytać, czyli... post o pracach ^^ [te będą w ll, ponieważ mam ich trochę, a rysunki poza szablonami były w ostatnich kilku wpisach]
[stare zdjęcie, miało iść do posta, którego próbuję napisać od kilku miesięcy, ale ma dobry rozmiar, pasuje mi tutaj... dobra, po prostu jestem leniwa i nie chce mi się robić innego :') PS. to jeden ze sztucznych kwiatków, konkretniej gerbera, które kiedyś zbierałam]

Zacznę chyba w miarę chronologicznie... o ile pamiętam, która praca była pierwsza ;-; rysunków będzie 6, są w miarę nowe, wybrałam takie, które szczególnie mi się podobają lub o których chciałabym więcej napisać, albo... takie, których jakość na ll jest straszna, i chciałabym Wam pokazać, jak wyglądają naprawdę [co w sumie mi i tak nie wyszło].
Wiem, widać na tym ołówek... ale, jak mówiłam już wiele razy, moje lenistwo jest straszne ;-; w sumie nigdy nie wymazuję kontur szkicu...
Pierwsza praca przedstawia moją próbę ponownego narysowania falbanek [w sierpniu 2016 miałam na nie fazę], wyszło... jak widać wyżej. Żeby strój urozmaicić, chciałam uzyskać efekt sukni zamieniającej się w motyle. Do stroju użyłam dwóch odcieni czerwieni i czarnej kredki, jednak czerwień zlała się w jedno, może jednak ktoś odróżnia ciemny od jasnego... no trudno, jest jak jest, bliżej stanika lepiej widać różnicę pomiędzy kolorami. Koronkę na rękawach zrobiłam długopisem, a czerwone tasiemki chyba mazakiem...
Całość to kredki FC Polychromos, czerwony długopis i mazak, chyba gdzieś też pojawia się jakiś cienkopis [sklerozo, Nin, czy ty nie umiesz zapamiętać czym co rysowałaś? Najwyraźniej...]
Kolejny twór to zodiak strzelca, który nie chciał się dobrze zeskanować [patrz: beznadziejny skan na ll], dopóki nie obróciłam go do góry nogami [aha, jakby ktoś był ciekawy, co to za zielona smuga na niektórych skanach, to... przy skanowaniu {masło maślane, wiem} wiosny uwaliłam farbą skaner, a że nie wszystko postanowiłam zeskanować w jeden dzień, nie każda praca jest brudna ;-; skomplikowane...] ;-;
Mam zamiar, i w sumie przymierzam się do tego od jakiegoś czasu, zrobić kolekcję z zodiakami na ll. Zaczęłam od strzelca, inspirowanego nieco Hawkeye'm z Avengers, ponieważ... naoglądałam się filmów Marvela, i jakoś tak wyszło. W tej chwili pracuję nad lwem, dość długo nie mogłam się zabrać za inne zodiaki, ale to nie oznacza, że się poddałam...
Kredki FC Polychromos, Cretacolor Karmina [mam tylko trzy, no ale], pisaki z KIN, cienkopis Micron... tak jeszcze dodam, że zauważyłam, że zwykle [nie mówię, że zawsze] gdy ktoś rysuje kołczan ze strzałami, nie chce mu się ich zbyt wiele robić, i... cóż, zostaje taki łucznik z czterema-pięcioma strzałami ;-;
A, zapomniałabym - ze swojej strony nie polecam skanowania prac, gdzie jest dużo czarnego, bo wychodzą... za blade, chyba że to mój skaner szwankuje ;-;
Powyższe "cudo" zostało wykonane na wydrukowanym na kartce z drukarki obrysie, i... szczerze to jestem pod wrażeniem, że ten papier przeżył akwarele ;-; Najpierw zamysł był taki, by akwarelą wykonać same kwiaty, jednak... stwierdziłam, że co mi szkodzi, i pomalowałam nią także resztę pracy. Jedynymi poprawianymi kredkami elementami są skóra i oczy, ponieważ skórę akwarelami zepsułam, i musiałam jakoś ją ratować, a oczy... nie posiadam aż tak małego pędzla ;-;
Sukienka miała być blada, jednak zrezygnowałam z tego, ponieważ wyglądałaby wtedy według mnie zbyt ślubnie. Ogólnie jestem z tego zadowolona ^^

To, jak pewnie od razu widać, praca na konkurs Candy Girl [jak coś - pytałam administratora, i tak, mogę brać udział, mimo że mam już jeden tytuł... więc co mi szkodzi]. W sumie... nie przepadam za konkursami, w których trzeba zrobić coś słodkiego, bo nie mam za bardzo weny na takie rzeczy, a za samymi słodyczami niezbyt przepadam [dzisiaj nażarłam się, bo jak to inaczej ująć, czekolady z jajek Kinder, i... brzuch mnie boli ;-;]. Jednak spróbowałam, i powstało takie coś. Zainspirował mnie do tego widoczny na pracy cytat z piosenki Kiiary "Feels", która przy okazji polecam ^^
Kredki FC Polychromos, kilka Promarkerów jako baza pod kredki, czarny mazak, cienkopisy Micron, kredki Cretacolor, do cytatu brushpen Ecoline.
Z tej pracy jestem szczególnie dumna, chyba przez włosy i spodenki, no i galaxy na bluzce :') Inspirowane piosenką "Saturnz Barz" Gorillaz, również polecam zainteresowanym [dostępne jest wideo w technologii VR, możecie obejrzeć teledysk z niemal każdej strony]
Najbardziej pracochłonne były jak się pewnie domyślacie włosy... ale warto było.
Chyba nie mam już nic do dodania... kredki FC Polychromos, Cretacolor, akwarele, cienkopisy Micron, biały akryl.
Najnowsze "cudo"... co tu dużo mówić, chciałam zrobić glamour i chyba się udało. Praca wykonana na papierze pod Promarkery [z Cansona, ten fioletowy], szkic przekalkowałam [osobiście nienawidzę kalkowania, chyba że szkiców ll, jeśli komuś tak jak mi brakuje niektórych, a są święta i sklepy pozamykane ;-;], i... powstało to, co widzicie wyżej. Zielona część jest robiona Promarkerem, ponieważ nie posiadam żadnej pastelowo zielonej kredki ;-;
FC Polychromos, Promarker, "zielona" [no, blada, ale zielona] kredka Derwent Drawing, czarny mazak, cienkopis Micron, biały akryl, kredki Cretacolor.

Na dzisiaj to by było raczej na tyle.
Chciałabym jeszcze poprosić Was o zadawanie pytań do Q&A, post z odpowiedziami pojawi się za kilka dni, kiedy zbiorę odpowiednią ilość pytań/nikt już nie będzie tego komentował.

13 komentarzy:

  1. Ta praca na CG jest przeciwna*.*Ja nie umiem rysować słodkich rzeczy,albo po prostu ja jestem jakaś dziwna i wydaje mi się że nie są słodkie;-;
    ~Magick

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne to pierwsze zdjęcie *^* I ta praca akwarelkami ~~

    OdpowiedzUsuń
  3. 1. Kim chciałabyś być w przyszłości (w sensie zawód)?
    I to by było na tyle ;-;
    Moi łucznicy dostali strzały od Legolasa i nigdy im się nie kończą, więc nie potrzebują ich wiele ;-;
    Może jak mnie coś najdzie jakaś wena to jeszcze dopiszę jakieś pytanie.
    ~ Chomiś pozdrawia i życzy wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wesołych świąt! :D Wiesz co, przez ciebie nie mam oczu. Takie to cudne *.*. No i pytanie niekoniecznie do q&a: Gdzie oglądasz te filmy Marvela? Chciałam obejrzeć część z nich, ale nie mogłam znaleźć ;-; same piraty albo x-meni. Póki co nie mam weny na pytania, także coś później dopiszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdzie? Hm, najczęściej na zalukaj.com, ale jak tam nie idzie [co się zdarza ;-;], to przenoszę się na cda, filmoxa czy co mi odpali ;-; i zależy czy chcesz z lektorem czy dubbingiem...

      Usuń
    2. To nie ma dla mnie różnicy. Dzięki :)

      Usuń
  5. hnm...co ci się najprzyjemniej rysuje? [mam na myśli oczy, włosy, ręce itd]

    OdpowiedzUsuń
  6. Mhm... Bo nie wiem, czy w końcu opublikowałam tamten komentarz, czy nie, więc... na wszelki wypadek, jeszcze raz XD
    Te prace są śliczne ^^
    Akurat jestem strzelcem XD. Mam urodziny 12.12, polecam :D
    I te fioletowe włosy *-*
    Osobiście wolę kiedy robisz prace w bardziej jaskrawych kolorach, niż gdy sa takie blade, pastelowe... Ale wszystkie są cudne.
    No i pytania jeszcze... Lubię zadawać Ci pytania i potem czytać na nie odpowiedzi.
    1. Wolisz Wielkanoc czy Boże Narodzenie?
    2. Wolisz biologię czy geografię?
    3.Jaki był pierwszy kraj (poza Polską), który odwiedziłaś?
    4. Jaka jest najdziwniejsza rzecz, której się boisz?
    5. Czytałaś może Szóstkę Wron (pewnie nie, ale warto zapytać ^^)
    To chyba wszystko.. może było coś jeszcze? :D
    - FloRainly

    OdpowiedzUsuń
  7. Coś mam:
    Malowałaś się kiedyś?
    Co u kici?
    Oglądałaś Star Warsy?
    Czemu ja się o to pytam? (Iksde)
    Jak tam na egzaminach? (Powodzenia ;))
    Jaki masz kolor ścian w pokoju?
    Dobra, przesadzam xd

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz jakieś markowe buty typu superstary albo cóś?
    Czy cb też wkurzają osoby, które noszą tylko markowe rzeczy?
    Chciałaś kiedyś chodzić do szkoły muzycznej?
    twój najdziwniejsz sen
    Lubisz spać na brzuchu?
    i to chyba koniec.....
    Clavi_art

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeny jaka ja jestem zakręcona, jeszcz dwa pytania:
    Czy twoi rodzice albo bliscy wiedzą o twoim blogu?
    Czy jak jakaś praca bardzo Ci się podoba to pokazujesz ją swoim rodzicom lub bliskim?
    Ok to już wszystko.... pozdro
    Clavi_art

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz tu pytania do Q&A:
    1.Chciałabyś mieć konie?
    2.Jaki jest Twój ulubiony słodycz?
    3.Lubisz małe dzieci? (od urodzenia, do trzeciego r.życia,a tak wgl, jak to brzmi)
    4.Ulubiony rodzaj ciastek
    5.Wolisz słone czy słodkie?
    6.Co myślisz o wegetarianizmie?
    7.Lubisz Quick?

    OdpowiedzUsuń
  11. to pienkne jest *0*

    OdpowiedzUsuń

♦ jeśli odpowiadasz na czyjś komentarz, korzystaj z opcji "Odpowiedz", znajdującej się pod każdym komentarzem
♦ jeśli komentujesz jako Anonim, pamiętaj, żeby się podpisać [wystarczy mi nawet jedna literka]
♦ hejty - przeważnie je zostawiam, czasami zdarzy mi się odpowiedzieć
♦ szanuję konstruktywną krytykę, a nie zwyczajny hejt
♦ ostateczna decyzja, czy dany komentarz zostanie opublikowany, należy do mnie
♦ wulgaryzmy [akceptuję tylko te w obcym języku, np. angielski, niemiecki] - jeden/dwa ~ ok, co drugie słowo wymagające cenzury ~ niestety, albo użyjesz magii gwiazdek lub innych słów, inaczej komentarz raczej się nie pojawi
♦ "Super blog, wpadnij do mnie " - niestety, takich komentarzy nie publikuję