4 maja 2017

And a little surprise...

Ten uczuć, kiedy po dłuższej przerwie zaczynasz znowu blogować, i orientujesz się, że to mega wciąga...
Ok, witajcie ^^ dzisiaj mam dla Was... coś nieco innego, niby ankietę, niby quiz... w sumie to twór, nad którym pracowałam chyba od października 2016, co jakiś czas dodając nowe pytania, a teraz postanowiłam w końcu to Wam udostępnić.






[Nie masz zdj, żeby to ująć, wstaw gif - no brawo Ninu *wirtualna owacja na stojąco, trwająca jakieś 5 minut*]





Ok, więc... chyba nie trzeba przedłużać - niespodzianka to quiz w formie ankiety ta dam. Nikogo nie zmuszam do wypełniania, chętni mogą to zrobić, nikomu nie zabraniam ani nie nakazuję.

Jednak, jeśli chcesz wziąć udział, mam kilka zasad i uwag:
Obowiązkowo w pierwszym pytaniu musicie się podpisać, mi jest naprawdę wszystko jedno, czym to zrobicie, najlepiej jeśli to będzie Wasz nick na ll, google+, podpis, którego używacie komentując na chrysi, ale wystarczy mi nawet jakiś losowy ciąg cyfr. Tak, to jest obowiązkowe, w rozstrzyganie który anonim jest który nie mam ochoty się bawić... a, jeszcze jedno - jeśli się nie podpiszecie choćby głupią kropką [ale plz, niech każdy podpisze się inaczej albo coś ;-;], to nawet gdy osiągniecie 100%, ja odpowiedzi nie uznam ;-;
Druga sprawa - nie ma [oprócz ostatniego] pytań nieobowiązkowych, i nie, ja nie będę za Wami chodzić i karać Was za błędy xd możecie strzelać, po prostu quiz zmusi Was do nie zostawienia pustych odpowiedzi.
Czytajcie polecenia [i opisy do nich, jeśli takie będą] uważnie, i nie odwalajcie jakiejś strzelanki na całego ;-;
Możecie korzystać zarówno z bloga [szczególnie polecam etykietę Fakty, posty typu "50 faktów o mnie" itp.], z mojego ll [do którego podaję link w opisie quizu], nie ma ograniczeń, no... jedynie nie możecie wprost pytać mnie.

Co jeszcze? Chyba nic, w razie pytań - macie opcję komentowania pod postem.


Pozostaje mi życzyć Wam powodzenia ^^

A na koniec, co sądzicie o obecnym konkursie Italy Style? Ja się nawet zastanawiam, czy tytuł jest poprawny gramatycznie ;-; jakoś Italian brzmi lepiej... a opis pasuje praktycznie do wszystkiego, dziewczyny w moim gim się tak ubierają, nic włoskiego w tym nie widzę ;-;
Cóż, temat jest... no z dupy wzięty, inaczej tego nie ujmę ;-;

12 komentarzy:

  1. Zrobiłam^^ Konkurs jest beznadziejny...tak samo jak Z CG, gdyż był prawie identyczny do Sweet girl;-; I nawet opisy tych dwóch konkursów są chyba takie same;-; Italian Style...jak przeczytałam opis, to przyszły mi na myśl, że równie dobrze mógł by się nazywać "Styl codzienny" -,- No i raczej, skoro to na MP powinien być bardziej...wyjątkowy [?]Chyba zespołowi LL brakują już na te konku pomysłów
    Pozdro
    ~Magick

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nooo ;-; CG był taki jak SG, a SG podobny do Kawaii, z kolei Japan Style jakoś też nawiązywał do Kawaii... no i racja, powinno być coś "wow", odkąd jestem na ll czekam na jakieś fantasy [ale fajniejsze niż Angel i Dia de los Muertos, jeśli to drugie można wgl nazwać fantasy...], chyba ze wszystkich konków najbardziej podobał mi się o dziwo Flamenco, ale Total Blue też był spoko.
      Na ten IS można wstawić praktycznie wszystko ;-; a jak poszukałam w necie, wychodzi coś innego niż w opisie ll, ciekawe... jak dla mnie, to konkurs jest wymyślony tak "na odwal się" ;-;

      Usuń
    2. Ja też czekam na fantasy, bo by było po prostu święto, gdybym narysowała coś normalnego ;-;
      ~Chomiś

      Usuń
  2. Fajny post ...a jeśli chodzi o ,,Italy"to to do włoskiego stylu nie pasuje^^
    ~~Chixu~

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna ankieta, przyjemnie się wypełniało :3
    Wgl, design teraz taki delikatny ^^ ~~

    OdpowiedzUsuń
  4. zgadzam się z Caroline ^^ Co do Italy Style, ten konkurs jest bez sensu, wstawisz projekt z koszulka i jeansami, i już masz niby pseudo IS. Fajny byłby konkurs w stylu Fantasy, popieram ^^
    ~Heart

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dawno nie było fantasy ;-; a chętnie coś bym na taki konkurs narysowała... ale nie, lepsze coś nudnego, na co można wstawić praktycznie wszystko, i tak nikt nie ogarnia.

      Usuń
  5. tak, ten konek na ll jest jakiś nie teges ;-; a tytuł faktycznie jest źle, zamiast italy style [włochy styl] powinno być italian style [włoski styl], tak jak mówiłaś [bettyś tłumacz google xd]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki jakby na odwal ;-; jak dla mnie wyzwanie tribal z fb jest dużo ciekawsze i można wykazać się większą kreatywnością, niż na czymś takim ;-;
      A co do tytułu, pewnie tak jak z tym "frankenstein girl" wyjadą na nas, że się nie znamy ;-;

      Usuń
  6. Kjedy wyniki ankiety?Była fajna,rub ankiety czenściej
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  7. Poradzisz mi? We wszyskiech ankietach w które wchodzę pisze ładowanie... Co mam zrobić żeby w końcu się naładowało?
    Kitty333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ankiety są zamknięte [zamiast "ankieta zamknięta" zaczęłam pisać ładowanie ;-; czynna jest obecnie ta -> https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSe1xCDezw10E595GM26saCSlSA8cGr6tSQuABf0xhj1Ft85BA/viewform?usp=sf_link], one się nie naładują ;-;

      Usuń

♦ jeśli odpowiadasz na czyjś komentarz, korzystaj z opcji "Odpowiedz", znajdującej się pod każdym komentarzem
♦ jeśli komentujesz jako Anonim, pamiętaj, żeby się podpisać [wystarczy mi nawet jedna literka]
♦ hejty - przeważnie je zostawiam, czasami zdarzy mi się odpowiedzieć
♦ szanuję konstruktywną krytykę, a nie zwyczajny hejt
♦ ostateczna decyzja, czy dany komentarz zostanie opublikowany, należy do mnie
♦ wulgaryzmy [akceptuję tylko te w obcym języku, np. angielski, niemiecki] - jeden/dwa ~ ok, co drugie słowo wymagające cenzury ~ niestety, albo użyjesz magii gwiazdek lub innych słów, inaczej komentarz raczej się nie pojawi
♦ "Super blog, wpadnij do mnie " - niestety, takich komentarzy nie publikuję