20 maja 2017

Ankieta + zdjęcia

Hej ~
Dzisiaj przygotowałam dla Was kilka zdjęć zachodu słońca z mojej wsi, oraz kolejną ankietę, do której wypełnienia zapraszam wszystkich chętnych.

Może najlepsza jakość to nie jest, ponieważ robiłam fotki idąc, ale... wybrałam te najlepsze, i które podobały mi się najbardziej.
Uwielbiam wieczorami spacerować po wsi, kiedy słońce jeszcze nie do końca zaszło, nie jest już tak gorąco jak za dnia, i wszystko wygląda tak spokojnie, wręcz magicznie. A, zapomniałam prawie... jakieś wartości merytorycznej czy jakiejkolwiek innej ten post nie posiada - chciałam zrobić coś niezbyt poważnego, więc... macie słońce we wsi.
Takie pytanko... u Was też jest tak gorąco ostatnio? U mnie strasznie... jeśli dołożyć do tego fakt, że ogólnie nie przepadam za ciepłem, jestem blada jak trup, a za wszelką cenę nie chcę się opalić, to... jest ciekawie :')
Nie wiem, czy kogoś to interesuje, ale wczoraj zawiozłam papiery do wybranej szkoły [jednak na profil lingwistyczny, bliżej mi chyba do niego niż mat-fizu...], i strasznie nie mogę się doczekać wakacji... chociaż pogoda jest już wakacyjna :')
Co mi pozostaje... miłego weekendu, a chętni mogą wypełnić ankietkę poniżej [dostępna też pod tym adresem]:



PS. postaram się niedługo opublikować jakieś prace...

8 komentarzy:

  1. Fajne zdjęcia :D
    Byłam w trakcie wypełniania ankiety, tylko w miejscu pytania "Czy blogujesz?" Jedyną odpowiedzią jest "opcja 1" i właśnie średnio wiem o co chodzi XDDD
    - Flo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za info :') już to zmieniłam, powinno działać... eh, coraz gorzej ze mną, takich rzeczy zapomnieć ;-;

      Usuń
  2. Boskie zdjęcia *.*
    Ankietę wypełniłam i chyba jest good.Jakieś dwa razy telefon chciał mnie wyeksmitować z ankiety i raz się zaciął ;-;
    Pozdro

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jej ^^
      Ja po prostu mam kilka czynności [?], które muszę zrobić na kompie, bo nie ufam telefonowi na tyle, np. dodaję prace na ll tylko z kompa, tak samo posty na bloga.

      Usuń
  3. Ostatnio jest rzeczywiście straszne gorąco i słonecznie więc wychodzić nigdzie, bo wolę być blada (źle to zabrzmiało). Cudne zdjęcia, też chciałabym mieszkać na wsi... I wypełniłam ankietę.^u^
    ~Sai

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też wolę być blada xd może to stąd, że mam dość tych opalonych lasek, a może po prostu nie umiem się opalić i tego nie lubię... mieszkanie na wsi jest cool, myślałam kiedyś nad takim postem o życiu na wsi, może się pojawi jeszcze przed wakacjami, zobaczę... dzięki ^^

      Usuń
  4. To jest takie chcieć wypełnić ankietę ale piszę ci loading please wait ;-;
    Kitty333

    OdpowiedzUsuń

♦ jeśli odpowiadasz na czyjś komentarz, korzystaj z opcji "Odpowiedz", znajdującej się pod każdym komentarzem
♦ jeśli komentujesz jako Anonim, pamiętaj, żeby się podpisać [wystarczy mi nawet jedna literka]
♦ hejty - przeważnie je zostawiam, czasami zdarzy mi się odpowiedzieć
♦ szanuję konstruktywną krytykę, a nie zwyczajny hejt
♦ ostateczna decyzja, czy dany komentarz zostanie opublikowany, należy do mnie
♦ wulgaryzmy [akceptuję tylko te w obcym języku, np. angielski, niemiecki] - jeden/dwa ~ ok, co drugie słowo wymagające cenzury ~ niestety, albo użyjesz magii gwiazdek lub innych słów, inaczej komentarz raczej się nie pojawi
♦ "Super blog, wpadnij do mnie " - niestety, takich komentarzy nie publikuję