6 maja 2017

Chibi Nin + memes

Hejka ^^ [lel, nagle posty są co dwa dni ;-; ciekawe jak długo uda mi się je tak dodawać... ile obstawiacie?]
Na dzisiaj mam dla Was mój najnowszy rysunek, przedstawiający mnie w wersji chibi. Od razu zaznaczam, że pozę postaci przerysowałam stąd, gdyż... pierwszy raz w życiu robiłam jakieś chibi, i nie chciałam zawalić anatomii ;-;
Wpadłam na pomysł narysowania siebie w wersji chibi [z latającymi social media xd] wtedy, kiedy mój mózg wykazuje się największą kreatywnością, czyli... kiedy akurat nie mogę zasnąć. Szukałam na pintereście pasującej do mojego pomysłu bazy, którą mogłabym przerysować do szkicownika i pokolorować. Znalazłam wiele szkiców postaci, ale ostatecznie zdecydowałam się na chibi-aniołka, którego skrzydła będą kontrastować z moim stylem ubierania się :')
Pracę wykonałam w szkicowniku z szarym papierem od Hahnemuhle [nie wiem, czy ma jeszcze jakąś nazwę, to była ostatnia sztuka w sklepie ;-;] kredkami Derwent Coloursoft i Faber-Castell Polychromos. Rysowałam głównie Derwentami, których posiadam jakieś... 15 sztuk, głównie są to odcienie do skóry i blade kredki, ponieważ z tego co się orientuję, Polychromosy są raczej ciemne, co wadą nie jest, jednak czasami potrzebuję jaśniejszych odcieni. Oprócz postaci narysowałam też kilka moich social media [niektóre z pamięci, niektóre patrząc na ich ikony], żeby praca nie była pusta. Na początku moje nicki nie miały tych obramówek, jednak czegoś mi tu brakowało, więc je dodałam.
Rysowało mi się dość przyjemnie, o wiele bardziej spodobały mi się kolory Derwentów na tym papierze, niż białej kartce xd
Większych problemów przy pracy nie miałam, jedynie nie byłam pewna jak do końca mam umiejscowić fryzurę, żeby wyglądała jak moja, i wyszło coś takiego... efekt możecie ocenić sami.

Lepsza jakość: http://fav.me/db8a6k9

Planuję jeszcze narysować siebie w bardziej realistyczny sposób, jednak na pewno zajmie mi to więcej czasu, oraz potrzebuję ładnego zdjęcia...

Teraz memy. Czekając wczoraj na wyniki konkursu na ll, postanowiłam... jakby to ująć... wyładować swoją frustrację, tworząc memy o tym, jak się czuję. Użyłam strony Meme Generator, która jest jak dla mnie prosta w obsłudze i daje naprawdę niezłe efekty [jeśli można coś takiego powiedzieć o narzędziu do tworzenia memów ;-;].
I tradycyjnie... memy nie mają na celu urażenia uczuć/dumy niektórych osób, są moim subiektywnym spojrzeniem na świat, wyrażają moje odczucia, i tworząc je nie chciałam nikogo skrzywdzić czy zniesławić.
Niektóre memy tworzyłam z pomocą Vitany [pozdro xd]

Cóż dodać, chyba... miłego maja [?]
PS. o Inktober chyba większość osób wie, ale jest też Mermay... i z ciekawości, ktoś z Was brał kiedyś udział? Jakbym wiedziała wcześniej, pewnie bym się dołączyła...
PPS. ten uczuć, jak dochodzi ci jeden obserwator, ale nie pamiętasz kto już był i nie wiesz w końcu kto doszedł ;-;

16 komentarzy:

  1. Boski rysunek <3 Ja też mam tyle pomysłów jak nie mogę spać :')
    Memy boskie xD Genialne po prostu xDDDD
    Choco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się ^^ heh, tyle pomysłów w takim momencie ;-; zawsze się boję, że o nich zapomnę...
      Yay ^^

      Usuń
  2. Te memy xD

    Rysunek fajnie wykonany. I te latające social media ^^

    Dzisiaj się nie będę rozpisywać

    Pozdro :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yay xddd
      Miło mi ^^ mamie powiedziałam że to ja latająca wokół sołszal medien :')
      Pozdro ^^

      Usuń
  3. Słodki rysunek, nigdy nie rysowałam stylem Chibi:) Meme fajne;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pierwszy raz... polecam, to jest całkiem fajne, zwłaszcza dla osób takich jak ja, którym nie chce się za dużo robić, ale lubią twarze :') ah, moje lenistwo...

      Usuń
  4. Ale słodki rysunek ^^ Naprawdę fajny :D
    - FloRainly

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Dziękuję ^^ w sumie łatwo się to rysowało, miałam jedynie problem z logo Pinteresta i Instagrama, sama nie wiem czemu xd

      Usuń
  6. Ponieważ interesuję się stylem chibi i jest to mój ulubiony styl, zwrócę Ci uwagę na dwa elementy które mi się w tej pracy nie podobają. Moim zdaniem oczy są trochę za wysoko, a stopy są za grube. Wiem że pozę zrysowywałaś, więc to wszystko to prawdopodobnie błędy autorki, ale jeśli masz zamiar się tym stylem jeszcze interesować to polecam Ci artystkę z nickiem Hyanna Natsu. Memy są genialne. Najbardziej się zgodzę z tym pierwszym =)
    ~Sai

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ~ niezbyt się tym stylem pasjonowałam, warto wiedzieć co jest źle. Faktycznie, mogłyby być niżej, i jak szkicowałam wydawało mi się, że coś z nimi nie tak xd
      Stopy... idk, to może być chyba trochę przez moje upodobanie do wojskowych butów, które są trochę masywne, ale wezmę to pod uwagę.
      Wyguglowałam ją, wooooow jakie to cuuute *-* może jeszcze kiedyś zrobię coś chibi, strasznie inspirują mnie jej prace ^^

      Usuń
    2. Taak, to jest cute! A jakbyś chciała, Mad, to jeszcze 2 osóbki ci podam, które robią cute chibisie!
      Milavana i shisayo
      - ~♥~Rouge~♥~

      Usuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Hm...W sumie nie wiem co powiedzieć więc nie widzę sensu tego koma...no ale jak już napisałam xd to powiem: FAJNE MEMY ŚLICZNY RYSUNEK PAPA
    kitty333

    OdpowiedzUsuń

♦ jeśli odpowiadasz na czyjś komentarz, korzystaj z opcji "Odpowiedz", znajdującej się pod każdym komentarzem
♦ jeśli komentujesz jako Anonim, pamiętaj, żeby się podpisać [wystarczy mi nawet jedna literka]
♦ hejty - przeważnie je zostawiam, czasami zdarzy mi się odpowiedzieć
♦ szanuję konstruktywną krytykę, a nie zwyczajny hejt
♦ ostateczna decyzja, czy dany komentarz zostanie opublikowany, należy do mnie
♦ wulgaryzmy [akceptuję tylko te w obcym języku, np. angielski, niemiecki] - jeden/dwa ~ ok, co drugie słowo wymagające cenzury ~ niestety, albo użyjesz magii gwiazdek lub innych słów, inaczej komentarz raczej się nie pojawi
♦ "Super blog, wpadnij do mnie " - niestety, takich komentarzy nie publikuję