14 maja 2017

Quiz, Tribal

Elo wszystkim ~
Po dość długim czasie udało mi się zebrać i podsumować quiz z jednego z ostatnich postów, i mam wreszcie okazję pokazać Wam, jak Wam poszło ^^ oprócz tego chciałabym pokazać Wam bliżej moją najnowszą pracę, wykonaną na obrysie ll, oraz... powiedzieć trochę o inspiracjach do tejże pracy. Ktoś się cieszy?

Zacznijmy od quizu - miał trwać tydzień, ale ja, jak to zwykle ze mną jest, musiałam o nim zapomnieć, przez co przeciągnął się do prawie dwóch tygodni. Odpowiedzi udzieliło 21 osób, pytań [razem z bonusowym] było 21, przez co... miałam trochę roboty z analizowaniem tego :') najpierw chciałam wyłonić jedynie jedną osobę, która zdobędzie najwięcej punktów, ale stwierdziłam, że równie dobrze mogę przeanalizować wszystkie odpowiedzi [inaczej przecież nie mogłabym sobie "strzelić", kto najlepiej wypełnił quiz ;-;].
Uprzedzam od razu, że... drukarka, z której korzystam, a razem z nią skaner, aktualnie są w naprawie [coś tam z czarnym tuszem jest nie tak, nie drukuje czy coś, idk], więc... jestem skazana na zdjęcia. Wybitnej jakości nie są, ale starałam się by były tak wyraźne, jak tylko mogą.
[wybaczcie tą przepiękną linijkę po prawo, lokowanie produktu]

Wypisałam na kartce wszystkie osoby, które wzięły udział w takiej kolejności, w jakiej wypełniały ankietę [rozumiecie to zdanie? Bo jak dla mnie dziwnie brzmi ;-;], następnie dorobiłam kratki na pytania oraz miejsce na ostateczny wynik. Ta kropka nad ostatnią [przed wynikiem] rubryką oznacza pytanie bonusowe. Znaki X to poprawne odpowiedzi, a - to błędy lub brak udzielonej odpowiedzi. Znak + oznacza, że odpowiedź na pytanie bonusowe była poprawna. Zakreślone na żółto są osoby, które uzyskały najwięcej punktów, a podium [czy coś] prezentuje się tak:

I miejsce - FloRainly 20/20 +
II miejsce -  ChocolateMonster 19/20
III miejsce - Lusia 17/20
wyróżnienie - crl 16/20 +

Nie wiem, czy będą jakieś nagrody, jeśli już, na pewno nie rzeczowe ;-; mam Wam do zaoferowania wywiad [albo ze mną, albo z Wami, sami zdecydujcie], post gościnny lub pracę z dedykacją [możecie sobie wybrać temat, ale żeby to nie było coś z dupy, moja kreatywność ma jakieś ograniczenia niestety], w komentarzach lub na maila [olainina@gmail.com] możecie mówić, co chcecie jako nagrodę, chyba że sama satysfakcja Wam wystarczy. 

Teraz... w sumie nie wiem, czy ktoś jest tym zainteresowany, ale mam dla Was jeszcze podsumowanie wszystkich odpowiedzi od początku, żeby nie było jakichś niedociągnięć czy coś, i żebyście ogólnie zobaczyli, jak wypadł quiz. Zapomniałabym - średnia poprawności [?] Waszych odpowiedzi to 13/20, czyli całkiem nieźle xd

Zostaw ślad21 odpowiedzi
MWerka
Dream
g
Ania
FloRainly
A więc...hej! Jestem Magick
Lusia
Marca lub Marcelina
Chomiś
Homo sapiens
Yuk
moshi *-*
można się do mnie zwracać Chix,Chixu...
crl ~~
Clavi_art
~Chocolate Monster~
No więc ja jestem Karuś ( XD ).
*people*
Heart
betty-senpai B)
anonimowy

Tutaj nie ma wiele do pisania - fajnie, że nie było dwóch czy więcej osób z takim samym nickiem, łatwiej mi było to wszystko ogarnąć itp.
Cóż... raczej trudno było się w tym pomylić :') chociaż niektóre osoby, które znam, uważają że Nina to zdrobnienie, i zastanawiają się od czego ;-; osobiście nie pogardziłabym dłuższym i bardziej... pospolitym [?] imieniem, pytania o to czy naprawdę mam tak na imię potrafią męczyć ;-;
 Nie wiem, czy jest co tłumaczyć, ninaleksandra to mój pierwszy nick na ll, Lossëhelin to mój nick na TM, w sumie... mogłam tam jeszcze wstawić wervuio, ale idk ;-; [a tak przy okazji - jak to czytać? Bo zastanawiam się, czy werwujo, łerwiu, łirwaj...?]
 Nie, w sumie niewiele osób o tym wie, bo pisałam o tym głównie na ll, ale... kiedy jeszcze funkcjonowała pierwsza stronka ll, a ja miałam jakieś 12-13 lat, założyłam sobie tam konto pod nazwą Shirley [a teraz - ktoś mnie kojarzy?], ale nie wchodziłam tam bardzo dawno, więc się usunęło ;-; czasem dodaję na obecne konto prace z tamtego :')
15 stycznia, czyli miesiąc po moich imieninach... 3 lipca to data kompletnie z kosmosu, jeśli ktoś wiedział, że wygrałam w MP 2k16 od razu powinien odrzucić tą odpowiedź ;-;
Nie wiem, czy tu jest coś do skomentowania... brałam udział i w JapanStyle, i Spring, i Marine, i finale Aloha Hawaii...
Otrzymałam 1 miejsce, raczej nie mam tu nic do dodania.
 Kwiecień 2015... nie wiem, czy ktoś z Was się zorientował, ale w tym roku minęły 2 lata chrysi :') a ja oczywiście o tym zapomniałam. Super, Nina, oby tak dalej, jeszcze jak się korzysta z bloggera zapomnij. Marzec 2016 to mniej więcej okres, w którym więcej osób zaczęło chrysi czytać, i wiele osób myśli, że wtedy blog powstał... dwie ostatnie daty są po to, by było więcej odpowiedzi do wyboru.
 Cóż... kiedyś ją prowadziłam, ale skończyło się chyba na dwóch-trzech postach z tej serii, nie sprawiało mi przyjemności pisanie tego czegoś, i raczej wątpię, bym do tego wróciła.
 Nie mam nic do dodania, to po prostu pytanie na spostrzegawczość, szczerze, nie trzeba było sprawdzać, które sm jest do czego, jedynie policzyć, czy jest ich 7.
 Ach ta łacina :') tak przy okazji, kilka pierwszych postów na blogu ma łacińskie tytuły, i miało tak być zawsze, jednak... miałam do tego słomiany zapał, niestety ;-; Tak, ten motyl to urania madagaskarska, możecie ją wyguglować jeśli chcecie.
 To było... podobnie jak z social media, tym razem jednak należało skierować swój wzrok w stronę archiwum, tam wszystko jest dokładnie wypisane.
 W sumie to Was nazywam, ale częściej staram się pisać na "Ty, Wy", żeby mieć lepszy kontakt czy coś... kiedyś przeprowadziłam ankietę, i zwyciężyło Satyridae, i tak właśnie nazywają się moi fani, jeśli jakichś posiadam.
 Pod banerem bloga macie wszystkie zakładki, tej z ll nigdy nie czułam potrzeby mieć ;-;
 Różowego nie lubię, to tak jakby coś - czarny jest spoko, i najczęściej ubieram się właśnie w czerń, ale mój ulubiony kolor to niebieski. Można to chyba nawet po obejrzeniu mojej galerii na ll stwierdzić... lubię ogólnie zimne barwy ;-;
 TAK, wiem że mi ucięło "z", ale chyba to wybaczycie... i nie, moje konto nie zostało usunięte [jak inaczej dodawałabym na nie teraz prace?], tylko w jakiś sposób zablokowane, ale jestem już z powrotem [tak to się pisze?].

Jaki był temat pierwszego konkursu na chrysi?21 odpowiedzi
Nie wiem
Nie wiem
O ja...
c ttf
Narysować pracę inspirowaną Sią
Praca na Hallowen
-
sorry, ale na serio nwm. Trochę za dużo ,,kopania'' w tylu postach XD
Quiz o Tobie ( Chomiś czytał stare posty xd)
Czekoladowe ciasteczka
idk XDD
scary night?
Total Blue
"Scary Night".. A jak nie, to wybacz. Nie pamiętam ;-;
nwm... chyba coś o hallowheen?
Konkurs inspirowany płytą ,,1000 FORMS OF FEAR"
Quiz o mnie ???
Był związany z Sią (Sia) idk czy db napisałam.
szczerze mówiąc nie mam pojęcia, wtedy jeszcze Cię nie znałam ;-;
o jezu...idk xd
Magick yellow

Ok... chodziło o pierwszy [ale taki naprawdę pierwszy konkurs], czyli ten z lutego 2016, jakby ktoś nie ogarniał, to macie link.
 Tak jak się spodziewałam, to będzie najtrudniejsze pytanie... w konkursie wzięła udział jedna osoba, czyli FloRainly, którą pozdrawiam i gratuluję I miejsca [bo chyba o tym zapomniałam...]
 To jakieś trudne nie było :') nie daję prac do szkicowników, i raczej nigdy nie dam, dlatego... w żadnym nie znajdziecie mojej pracy. No wyłączając te, w których te prace rysuję, ale chyba rozumiecie, o co mi chodzi.
 Mam 15/16 lat [kiedyś Wam napiszę, kiedy mam urodziny, spokojnie :')], ale w tym roku, w czerwcu, skończę 16 lat ;-; i jestem rakiem, znak skorpiona jest podany dla zmyłki.

Podaj imię dowolnej mojej OC oraz opisz jej wygląd.21 odpowiedzi
Vivi-ona ma takie niebiesko czerwone włosy .
Chrisiridia, Ma piegi, niebiesko czerwone oczy
kguk
nie pamiętam
Chrysiridia, ma jasne włosy i różnokolorowe oczy. Jej nogi są "zrobione" z lodu i ognia, ręka z gałęzi a druga z wody ( jeśli dobrze pamiętam ^^)
Vivi-fioletowe włosy,wianek z niebieskich kwiatkuff (niezapominajki? nw;-;) ciernie i blizny na nogach, biała,zwiewna sukienka bez ramiączek.
Chrysiridia - ma blond włosy, a jej części ciała 'zrobione są' z różny naturalnych elementów - lód, motylki itd.
chrysi (?) Ma blond włosy, jedną rękę z lodu drugą z drewna i wokół niej na rysunku są motyle
Tyle tych masz OC,że nie wiem
Albertyna szare włosy i szare oczy
Vivi-ma sznur na szyi (wow Yuk, co ty nie powiesz xd)
Neme, ma takie czarne włosy i niebieskie oczy xd
Nin ma krótkie włosy i ma prawie 15 lat
Vivinterless [dobrze napisałam? xD] Em, ma czerwone oczy, zszyte usta i dwie łzy na policzku ;-; [znicz dla mnie za ten opis]
Mogą być dwie? Dobra będą dwie 1. chrysi - no ma takie bląd włosy, jedną noge ma taką... ognistą, drugą taką jakby była z lodu, zamiast jednej reki ma gałąź (XD), a zamiast drugiej no... taką wodę? 2.Vivi - ma fioletowe włosy i pocięte nogi. Em.... no i to wszystko
Vivinterless,w wersji Death ma fioletowe włosy i ciernie na nogach i sznur na szyi,normalnie ma czerwono-niebieskie włosy i szycie po bokach ust
Vivinterless - fioletowe włosy, wianek we włosach, sznury na szyi.
Jejku, idk..
Viv, Vinterless [?] Ma fioletowe włosy, wianek z niebieskich kwiatów
vivinterless~ma takie włoski niebiesko lusiofe~[czerwone?] i pozszywane kąciki ust...czy cuś ;-; aczkolwiek szwy przy buzi ma
---

Mam wiele OC, ale z tych, które wymieniliście, poprawne odpowiedzi to Chrysi, Vivi, Neme [dodałam jej zdjęcie na devianta i chyba instagrama], Nin to ja, więc się nie liczy ;-; a jeśli nawet, to jest w moim wieku...

Na fb mam jakieś 42 polubienia [a jeśli wziąć prywatne konto i liczbę znajomych, to i tak daje mi jakieś 130], na instagramie ok. 95, na yt 12, watt to 65, twitter chyba 3, a pinterest... w tej chwili 495, więc wybór jest raczej prosty.

Dziękuję wszystkim za wypełnienie quizu i gratuluję zwycięzcom ^^

Na fb ll odbywa się wyzwanie Tribal, w którym nie wezmę udziału, ponieważ... nagrodą jest praca w szkicowniku, czyli coś nie dla mnie. Jednak temat spodobał mi się na tyle, że wykonałam pracę, i na jednej raczej nie poprzestanę.
Pracę zrobiłam w szkicowniku Pyjama Party, później wycięłam ją i nakleiłam na wcześniej wykonane tło. Do tła użyłam akwareli Karmański [w sumie tylko niebieskiej i czerwonej], chusteczki higienicznej, białej i metalicznej farby akrylowej oraz niebieskiego tuszu do drukarki [na pracy zrobiłam też za jego pomocą tatuaż z ręką]. Efekt końcowy bardzo mi się podoba, oprócz wymienionych przyborów do modelki użyłam kredek FC Polychromos, dwóch Derwent Coloursoft [czarnej i białej], cienkopisu Micron, czarnego mazaka i ołówka do szkicu.
Niektóre elementy są inspirowane lub przerysowane z tych zdjęć:
https://pl.pinterest.com/pin/229261437263606297/ https://pl.pinterest.com/pin/229261437263606295/ https://pl.pinterest.com/pin/229261437263606294/
Mam nadzieję, że linki działają... 
Cała postać kojarzy mi się nieco z Moaną/Vaianą, nie ogarniam jak ona w końcu ma na imię ;-; 
Do pracy zainspirował mnie sam styl, który jest jak dla mnie niesamowity, i pewnie w przyszłości także stworzę coś w takim klimacie. 


Ogólnie bardzo z Tribalem kojarzy mi się właśnie ta piosenka... nie wiem jak Wam, ale mi się podoba, i pracę wykonywałam głównie słuchając jej :')

Chyba nie mam nic do dodania... aha, planuję kolejny raz zmienić design, ale tym razem mam nadzieję nie będzie taki... różowy?


14 komentarzy:

  1. OMG,drugie miejsce.Jak? ;-; I gratki dla innych ^^
    Praca boska *.*
    I czekam na nowy dizajn (specjalnie jak cuś) ^.^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Idk xd ciesz się, dobrze było ^^
      Dzięki ^^ dizajn już jest, możecie "podziwiać" czy coś xd

      Usuń
  2. Miałam wziąć udział w konkursie, ale nie zdążyłam ( No, sorki Mad... Za mało czasu za dużo obowiązków... Jeszcze jak się chodzi do szkoły muzycznej )

    Gratuluję wszystkim ^^

    Pati_Art

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to nie był konkurs, raczej quiz, dodatek do bloga... idk ;-;
      Nie szkodzi, ja czasami nie wyrabiam ze szkołą i blogiem, ale staram się jak mogę, i chyba jakoś mi to wychodzi :')

      Usuń
  3. Jaki piękny desing *v* Praca jest genialna :3 Moana jest za granicą, a w Polsce jest Vaiana
    ~Magick

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się ^^ warto wiedzieć, nie oglądałam filmu [jeszcze *ruchy brwiami*] i niezbyt ogarniam, o co chodzi z jej imieniem :')

      Usuń
  4. Gratulacje zwycięzcą :D
    Z drugiej części posta (albo trzeciej licząc podsumowanie) ja się cieszę^^
    Kolejna śliczna praca, podziwiam ilość detali i wkomponowanie z tłem. Faktycznie trochę w stylu Vaiany:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzecia, druga... nie wiem, ostatnia najlepiej xd dziękuję ^^ przyznam, że na początku jakoś niezbyt chciało mi się bawić w te wszystkie detale, ale spięłam się i dałam radę. Tło było największą improwizacją, jaką pamiętam... najpierw próbowałam coś z samymi niebieskimi i czerwonymi pasami, ale ostatecznie zmieszałam to razem, przez co powstał raczej brudny odcień, dodałam trochę farb żeby jednak było widać różnicę pomiędzy błękitem i czerwienią, później metaliczna farba... i jakieś wzory białym akrylem, żeby to wszystko nie było takie puste :')
      Aż obejrzałam ten film, żeby ogarniać o co chodzi, i niesamowicie mi się spodobał *-* może coś z niego narysuję, jeśli znajdę czas i chęci :D

      Usuń
  5. Lusia dziękuje za 3 miejsce XD Najpierw chciałam podpisać się normalnie, ale ta podła istota wlazła na klawiaturę ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ proszę xd niektóre nicki były dla mnie prawdziwą zagadką, i raczej nie spodziewałam się, że to Ty :') gratulacje [po raz kolejny już xd]

      Usuń
    2. Hey
      Ja wygrałam??? Naprawdę? :D Nie spodziewałam się, chociaż część pytań była łatwa, czasem trzeba było po prostu sprawdzić w archiwum. XD Ta praca jest śliczna ^^ Ogólnie ten styl jest taki Klimatyczny :D
      -Flo

      Usuń
    3. Nooo, Ty, Ty xddd ja się nie spodziewałam, że ktokolwiek będzie miał maksa... niektóre pytania były na myślenie [np. w ilu etapach mp brałam udział i co zajęłam; kiedy założyłam bloga i ile postów jest z 2015 {jak ktoś wiedział że założyłam w 2015, to od razu odp. 0 odpadała :')}], inne na znajomość bloga, a niektóre... idk jak to ująć ;-;
      Cieszę się ^^ bardzo mi się ten styl podoba, chyba częściej będę tworzyć prace w tym klimacie, jest mega *-*
      Gratki jeszcze raz xd

      Usuń
    4. Emm, w ogóle nie wiem, czemu mój komentarz jest w odpowiedziach na inny komentarz, ale tak to bywa, gdy się pisze na telefonie, który uwielbia robić różne dziwne rzeczy XD
      - Flo

      Usuń
  6. Hmm... ciekawie to zabrzmiało ,,jestem rakiem" (*b*)

    OdpowiedzUsuń

♦ jeśli odpowiadasz na czyjś komentarz, korzystaj z opcji "Odpowiedz", znajdującej się pod każdym komentarzem
♦ jeśli komentujesz jako Anonim, pamiętaj, żeby się podpisać [wystarczy mi nawet jedna literka]
♦ hejty - przeważnie je zostawiam, czasami zdarzy mi się odpowiedzieć
♦ szanuję konstruktywną krytykę, a nie zwyczajny hejt
♦ ostateczna decyzja, czy dany komentarz zostanie opublikowany, należy do mnie
♦ wulgaryzmy [akceptuję tylko te w obcym języku, np. angielski, niemiecki] - jeden/dwa ~ ok, co drugie słowo wymagające cenzury ~ niestety, albo użyjesz magii gwiazdek lub innych słów, inaczej komentarz raczej się nie pojawi
♦ "Super blog, wpadnij do mnie " - niestety, takich komentarzy nie publikuję