22 czerwca 2017

| the end |

Hejka wszystkim [którzy jeszcze tu wchodzą :')] ~
Nie było mnie tutaj przez miesiąc... ale nie czuję obowiązku kogokolwiek za to przepraszać - czerwiec był dla mnie ciężki pod wieloma względami i najzwyczajniej w świecie nie miałam siły zajmować się blogowaniem. Dodałam kilka prac na ll, żeby nie było, że nie żyję czy coś :')
Wczoraj [albo przedwczoraj... wybaczcie tą jedną rzecz, mam problemy z internetem w domu, korzystam z tego co daje mi Huawei ale nie wiem ile na tym pociągnę, oraz kiedy post dokończę...] miało miejsce moje zakończenie szkoły [w moim gimnazjum trzecie klasy kończą szkołę w dzień projektów edukacyjnych, czyli we środę, a w piątek należy odebrać z sekretariatu świadectwo i zaświadczenie o wynikach egzaminu itp.] - i stąd tytuł posta [nieeee, nie robię żadnych numerów z odchodzeniem tym razem].

W związku z dniem projektów miałam dużo roboty... ale nie teraz o tym. Post ten piszę w sumie z dość prostego powodu, a mianowicie... chcę Wam dać znać, że jeszcze żyję :')
Planuję też przedstawić Wam orientacyjny plan na te wakacje, oczywiście dotyczący chrysi... a wygląda on mniej więcej tak [przepraszam za układ, tak było mi wygodniej]:

  • gdzieś na początku wakacji [jeśli dam radę, możliwe że nawet w tym czy następnym tygodniu] pojawi się wpis o moich wrażeniach z gimnazjum, będzie bardziej lifestyle'owy [chciałabym też zapytać Was, czytelników, czy nie będzie Wam przeszkadzało trochę więcej postów o moim życiu, wycieczkach itp.? Rozumiem, prace są ciekawsze, ale potrzebne jest czasami jakieś urozmaicenie...], opowiem w nim po krótce jak wyglądała edukacja w moim przypadku, co mi to dało, częściowo by poinformować gimnazjalistów, czego mogą się spodziewać [ale oczywiście należy wziąć pod uwagę fakt, że każda szkoła jest nieco inna...]
  • jutro [albo dzisiaj] oficjalnie kończę [lub skończyłam] 16 lat [em... nie wiem, czy jest sens, ale prosiłabym o nie rysowanie dla mnie niczego z tej okazji, nie potrzebuję więcej prezentów, naprawdę wystarczą mi tylko Wasze życzenia, jeśli już ktoś bardzo chce to uczcić...], w związku z tym pojawi się niedługo coś na temat prezentów, które zamówiłam z tej okazji [taaaak, to są przybory, no kto się spodziewał...]
  • znajdę [mam nadzieję] więcej czasu na rysowanie i podszkolę się w tym, dlatego na pewno pojawią się też posty o pracach...
  • ...oraz przyborach :') tak, planuję jakieś swoje amatorskie recenzje, może w końcu napiszę coś więcej o Polychromosach, o co prosicie mnie od dawna...
  • a jeśli już jesteśmy przy przyborach, mam też zamiar jakoś zaktualizować zakładkę o nich, może coś zmienić, żeby była bardziej przejrzysta dla Was, oraz łatwiejsza w edycji dla mnie...
  • w tym roku [najprawdopodobniej] uda mi się pojechać gdzieś dalej... [jeśli inne województwo to "dalej"... nie no, żartuję trochę, rodzice obiecali zabrać mnie do Bardejowa {?}] dlatego można spodziewać się wpisów ze zdjęciami, wrażeniami itp.
  • na pewno coś wspomnę o rekrutacji do szkół, oraz gdzie się w końcu wybieram :') 
  • przy okazji postaram się dodać coś o technicznej stronie blogowania, ale... to raczej później
Orientacyjnie [tak, na pewno będzie coś poza tym, spokojnie] to by było na tyle... a ze spraw niezwiązanych bezpośrednio z blogiem, postaram się być bardziej aktywna na snapchacie [wervuio, jeśli ktoś ciekawy]... oraz zrobić sobie kolczyka w chrząstce [to się chyba nazywa helix, nie jestem pewna] :')

Jeśli coś bym miała dodać, to... stworzyłam w czerwcu ankietę, dotyczącą moich prac na ll, więc jeśli ktoś jest zainteresowany wypowiedzeniem się anonimowo [ale jeśli bardzo chcecie się podpisać, to nikomu nie zabronię] o pracach, które tam publikuję oraz postępach, jakie robię [lub nie robię], zapraszam:



Dzisiaj to by było na tyle - krótko, chyba zwięźle... nie stać mnie na więcej w tej chwili. Bez zdjęć, no sorki, nie zawsze mam co pokazywać, a spoilerów do recenzji... wolę Wam oszczędzić.

PS. nie wchodzą mi obrazy, więc wbm nie ma :<

12 komentarzy:

  1. -iiiiiiiiiiiiiiii-
    | |
    | |
    -------------------
    Tort urodzinowy dla Mad :3
    ~Chomiś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dzięki xd w sumie... nie pamiętam kiedy ostatnio miałam tort ;-; uroki urodzin w lecie, wszędzie gorąco i nie można piec ;-;

      Usuń
  2. Hah, będę chętnie czytać twoje posty o twoim życiu bo lubię takie ^^ przy okazji Wszystkiego najlepszego~ Oliwia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :') miło że jesteś zainteresowana ^^

      Usuń
  3. Wszystkiego najlepszego! ^^
    Czyli już wczoraj miałaś zakończenie roku szkolnego? XD. My mieliśmy dzisiaj bo tak :D Zawsze mamy o dzień wcześniej
    Ja tam lubię czytać i posty z pracami i te bardziej o twoim życiu.
    - FloRainly

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jakby... trzecie klasy kończą w dzień projektów, idk czemu ;-; w sumie szkoda, że nie dają nam świadectw itp. w ten sam dzień, szybciej by było... za to w piątek pojadę zawieść resztę papierów do szkoły ^^

      Usuń
  4. Dostałam zawału widząc tytuł ;-;
    Zepsułaś mi zabawę. Od dzisiaj (bo dziś zaczyna się zodiak raka) miałam wchodzić na Twoje LL i sprawdać czy już masz te 16 lat xD
    No ,więc wszystkiego najlepszego Ninu ^.^
    Ja chętnie poczytam takie lifestylowe posty ^.^
    Choco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Psieplasam :<
      Lul, niezły plan był xd sorki... zaplanowałam sobie jakiś czas temu, że powiem kiedy mam urodziny albo kiedy będą, albo dzień przed ;-; thx Choco ^^

      Usuń
  5. Sto lat, Sto lat, niech żyje żyjeee naaaammmm A kto? NINAAAA!
    Musiałam to napisać :') (tak btw, czyli tylko moja klasa jest taka porąbana, że zamiast "Sto lat" śpiewają "Niech im gwiazdka pomyślności nigdy nie zagaśnie" i jeszcze to takim tonem, jakby byli pijani? xD)
    Ja tam lubię jak są posty o Twoim życiu^^
    A tak nastepne btw, wiesz, że w Stanach jest 50 stopni (chodzi o pogodę)?
    ~Magick

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :')
      Moja śpiewa to, co Ty napisałaś... ale oczywiście nie dla mnie ;-;
      O, miło ^^ aż 50 stopni...? Mi jest często przy 25 za gorąco... współczuję im [*]

      Usuń
  6. [Dobra, nie będę komentować moich spóznień, czy to na lekcję, czy to na życzenia urodzinowe, czy to na krótkie "wesołych świąt przechodzącej koleżance czy coś ;-;]
    Wszystkiego najlepszego ;3
    mnie tam się podobają i posty o rysunkach i o Twoim życiu...[trochę dziwnie się czuję pisząc "o Twoim życiu ale ok...]
    ogółem czekam na posty :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko xd przecież nie każę nikomu ustawiać sobie przypomnień o wpisach...
      Dzięki ^^ wiem, w sumie dziwnie to brzmi, jak zresztą cały ten wpis...
      Wakacje się zaczęły, więc będą częściej xd nie no, raczej nie codziennie, jak w tamtym roku, jednak kilka razy na tydzień na pewno [chyba że coś mi wypadnie ;-;]

      Usuń

♦ jeśli odpowiadasz na czyjś komentarz, korzystaj z opcji "Odpowiedz", znajdującej się pod każdym komentarzem
♦ jeśli komentujesz jako Anonim, pamiętaj, żeby się podpisać [wystarczy mi nawet jedna literka]
♦ hejty - przeważnie je zostawiam, czasami zdarzy mi się odpowiedzieć
♦ szanuję konstruktywną krytykę, a nie zwyczajny hejt
♦ ostateczna decyzja, czy dany komentarz zostanie opublikowany, należy do mnie
♦ wulgaryzmy [akceptuję tylko te w obcym języku, np. angielski, niemiecki] - jeden/dwa ~ ok, co drugie słowo wymagające cenzury ~ niestety, albo użyjesz magii gwiazdek lub innych słów, inaczej komentarz raczej się nie pojawi
♦ "Super blog, wpadnij do mnie " - niestety, takich komentarzy nie publikuję