27 lipca 2017

TOPModel YouTube

Hello [from the other side... I've must meowd a thousand times... ok, wystarczy] ~
Na dzisiaj prezentuję Wam wspomniany w poprzednim poście szkicownik TM YouTube [w skrócie TMYT], który kupiłam będąc w Opolu. Jego recenzję możecie przeczytać także na oficjalnym blogu TM [a przynajmniej tak myślałam... ale nie mogę jej znaleźć ;-;]
Szkicownik jest już "normalnego" formatu, czyli zbliżony do A4. Okładka posiada odbijające światło elementy, które możecie zobaczyć na zdjęciu [ale oddać tego mi się nie udało niestety ;-;]. W prawym dolnym roku okładki widzimy też coś, co będzie powtarzać się przez cały szkicownik, czyli kilka kredek w danych kolorach [później zobaczycie, o co z nimi chodzi].
Ogólnie sorki za ten kawałek nalepki nad emotką, ale nie jestem dobra w zdzieraniu ich ;-;
Po drugiej stronie okładki widzimy coś w stylu backstage z Hayden [jedna z modelek, które są bohaterkami TM, ogólnie jeśli kogoś bardzo to interesuje, to mogę zrobić coś w rodzaju postu z wyjaśnieniem, o co z nimi w ogóle chodzi, bo to w sumie nawet ciekawe], a obok grafikę z inspiracją oraz z tym, o czym wspominałam wcześniej, czyli kredkami [i pisakami]. Każda taka karta z inspiracją ma z boku przedstawione kolory przyborów [z TM, ponieważ TM ma też własne kredki, pisaki itp. oprócz szkicowników, jak coś], które powinny być użyte do wykonania danego elementu pracy.
Co więcej - każda karta z grafiką się rozkłada, a po rozłożeniu widzimy przygotowany przez TM tutorial pokazujący, jak wykonać dany element pracy krok po kroku wraz z uwzględnieniem, której kredki lub mazaka kiedy należy użyć.
Nie wiem czy jest sens pokazywać Wam wszystkich tutoriali z osobna, ale jak już zaczęłam...
No dobrze, ale czemu w takim razie YouTube? Może już zdążyliście zauważyć, że oprócz przyborów w rogu kartki widzimy też kwadracik z kodem QR oraz linkiem. Chodzi mniej więcej o to, że tutorial możemy zobaczyć nie tylko w formie papierowej, ale też zeskanować kod [lub wpisać link], któy przekieruje nas do video z filmikiem dotyczącym danego elementu na kanale TM [jak coś, filmiki są chyba po niemiecku].
Nie jestem do końca pewna, jak to działa w przypadku innych telefonów, ale na moim [Huawei P9 Lite] cały proces skanowania kodów wygląda tak:
Oczywiście jeśli coś Wam nie działa, możecie zwyczajnie wpisać link lub wejść na kanał TM i wyszukać dany filmik.
Podoba mi się to, że szkic, który jest po karcie z tutorialem to dokładnie ten, którego tutorial dotyczył, więc można sobie wszystko wypróbować. Ogólnie w szkicowniku mamy trzy różne obrysy, i znowu nie będę pokazywać pustych, ponieważ i tak pewnie nic by nie było widać [i niczym od tych z grafikami się nie różnią].
Na kracie z obrysem mamy kolorowe kontury z postacią, a oprócz tego nic. Więcej miejsca na tło czy coś :')
Jakoś dużo do pisania o nim nie mam... ot, szkicownik z tutorialami oraz kodami do nich.
Z tego co wiem, w większości tych większych szkicowników mamy z tyłu instrukcję, jak dodać pracę na zagraniczną stronkę TM. Uważam że jest to spoko, ponieważ jak dla mnie zagraniczna stronka jest trochę bardziej skomplikowana niż ta polska.
Na koniec mam pracę, którą wykonałam w tym szkicowniku. Jest inspirowana Halsey [oraz kawałkiem 100 letters ♥], jednym z jej zdjęć [konkretniej to tym], które bardzo mi się spodobało.









Do najnowszych ta praca nie należy, jednak niezbyt chciało mi się ją publikować. Wykonana jest w całości markerami Graph It, białym żelopisem oraz brushpenami Ecoline [napisy].











Jeśli ktoś jest zainteresowany, to robię sobie "przerwę" od ll, a moje prace możecie obejrzeć na TM [obecnie robię owocową serię]. I to by było tyle...
Jak Wam mijają wakacje?

19 komentarzy:

  1. Super recenzja <3 Mam owy szkicownik, choć znacznie bardziej wolę z TM Pocket lub Fantasy <3
    Choco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja najbardziej lubię Pocket i podstawowe ^^ thx Choco

      Usuń
  2. Świetny post :3 Również mam owy szkicownik, a Pocket zamierzam sobie kupić ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yay ^^ jeden z tych, które recenzowałam czy jakiś inny?

      Usuń
    2. Jeden z tych, ale jeszcze nie wiem który D

      Usuń
    3. W środku są takie same, więc wybierz arbuzy lub dmuchawce xd

      Usuń
  3. Bardzo ciekawy szkicownik, podoba mi się rozkładówka z tutorialem, a i filmiki na pewno tez się komuś przydadzą;)
    Twoja praca urzekła mnie włosami, zawsze marzyłam o niebieskim *v* Ale reszta też ładna, zawsze podziwiam to, jak ładnie wychodzi ci ubranie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, szkicownik jest ciekawie zrobiony. W TM te szkicowniki są bardziej zróżnicowane niż w ll, więc recenzje wychodzą "ciekawsze", kiedy się tłumaczy o co z nimi chodzi :')
      Ja też marzyłam o niebieskich włosach, i rok temu tak jakby spełniłam to marzenie... z tym że niewystarczająco je rozjaśniłam, i wyszły zielone. Ups. Dziękuję ^^

      Usuń
  4. Szkicownik i Twoja praca w nim jest przepiękna. Ja mam podobne wydanie tego szkicownika tylko z inną okładką. Nie ma tam też aż tylu póz. Może zrobisz recenję markerów Ecoline i Graph It?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest chyba 4-5 wydań, w Opolu znalazłam akurat to ^^ w moim są 3 rodzaje, co jest... patrząc na 10 rodzajów w Pocket mało, ale z kolei patrząc na 1 rodzaj w np. Design Studio, dużo xd więc zależy z czym porównasz.
      Markery Graph-It recenzowałam [link], a Ecoline... w sumie czemu nie?

      Usuń
  5. Przydatna recenzja, myślę o zakupie jakiegoś szkicownika, ale raczej wcześnie tego nie zrobię, bo wolę kupić stacjonarnie niż online;-;
    Naoglądałam się tych Twoich owocowych prac i tak mi się chce w TM projektować że masakra xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie stacjonarnie wszystko sobie przejrzysz i porównasz, ale z kolei może nie być dużego wyboru... jak wolisz ^^
      Sorki :')

      Usuń
  6. Ciekawa recenzja i szkicownik.:-) A Twoja praca jest cudowna! To backstage z Hayden zaciekawiło mnie i fajnie gdybyśmy zrobiła o tym post. Rozmyślam o zakupie jakiegoś szkicownika Top Model. Bardzo lubię czytać Twojego bloga. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O backstage niezbyt wiele wiem, ale jeśli chodziło Ci o wpis ogólnie o TOPModelkach, to mogę spróbować ^^

      Usuń
  7. Moja siostra ma ten sam szkicownik ^^ Robisz fajne i ciekawe recenzje szkicowników, rób ich więcej jeśli możesz! Jeśli masz kredki TM to możesz również ich zrobić recenzje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robię dużo recenzji [w każdym razie robiłam, jeśli nie przeszkadza Ci, że większość to produkty ll, to wejdź w etykietę "recenzje"] xd nie posiadam kredek TM, nigdy ich nie miałam... niezbyt mnie kuszą, jednak jeśli kiedyś je dostanę, recenzja się pojawi.

      Usuń
  8. Fajny szkicownik ^^ podobają mi się te SR i cieszę się że pokazałaś wszystkie :> szczerze to zastanawiam się nad kupnem pocket, kiedy czytając ten post dowiedziałam się że jest tam 10 póz ♡ :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 10 to fajna ilość xd tylko niektórym przeszkadza mały rozmiar... w fantasy jest też dużo póz, jak o to chodzi, i cały szkicownik przypomina kartkę A4, ale ja tam wolę Pocket xd

      Usuń
    2. Mi też się wygodniej rysuje w takich mniejszych rozmiarach bo do dużych powierzchni nie mam cierpliwości. Wolę pakować małe szczegóły wszędzie gdzie się da xD

      Usuń

♦ jeśli odpowiadasz na czyjś komentarz, korzystaj z opcji "Odpowiedz", znajdującej się pod każdym komentarzem
♦ jeśli komentujesz jako Anonim, pamiętaj, żeby się podpisać [wystarczy mi nawet jedna literka]
♦ hejty - przeważnie je zostawiam, czasami zdarzy mi się odpowiedzieć
♦ szanuję konstruktywną krytykę, a nie zwyczajny hejt
♦ ostateczna decyzja, czy dany komentarz zostanie opublikowany, należy do mnie
♦ wulgaryzmy [akceptuję tylko te w obcym języku, np. angielski, niemiecki] - jeden/dwa ~ ok, co drugie słowo wymagające cenzury ~ niestety, albo użyjesz magii gwiazdek lub innych słów, inaczej komentarz raczej się nie pojawi
♦ "Super blog, wpadnij do mnie " - niestety, takich komentarzy nie publikuję